Heb jij behoefte aan een expert voor jouw administratie in Maastricht?
Lees dan vooral verder.
Wij zorgen dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Maastricht verbonden wordt aan de partij die bij je past. Het tofste gedeelte?
Administratiekaart doet dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Maastricht – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2024 en verder.
Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Maastricht, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Geulle, Berg En Terblijt en Elsloo bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.
Heb jij behoefte aan een betaalbaar administratiekantoor in Maastricht. Zoek niet verder. De zoektocht naar een goed administratiekantoor zal best veel tijd in beslag nemen. Je moet namelijk wel de optimale optie kiezen voor het uitbesteden van de administratie. Als jij je administratie in Maastricht wilt uitbesteden bevelen wij jou aan om dit artikel goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de juiste partij uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de beste optie selecteren voor een administratiekantoor in Maastricht. Spring direct naar:
Wanneer kiezen voor administratiekantoor Maastricht?
Betaalbaar administratiekantoor Maastricht
Loonadministratie of financiële administratie uitbesteden Maastricht
Administratiekantoor Maastricht contacteren
3 administratie offertes in Maastricht
Administratie uitbesteden Maastricht
FAQ administratie Maastricht
Recensies
Uitgelichte administratiekantoren uit Maastricht
Samenwerken met een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als ondernemer maar zal maken. De administratie uit handen geven brengt veel voordelen met zich mee. Wij maken mee dat de bij ons aangesloten administratiekantoren bijna iedere soort administratie overnemen binnen jouw organisatie. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grotere bedrijven zijn er genoeg administratieve opdrachten die gedaan moeten worden.Kleine ondernemingen die op jaarbasis maar weinig omzet genereren zullen bijna geen baat hebben bij een administratiekantoor. Ligt jouw omzet wel aardig hoog en is het je allemaal iets te veel dan is het de beste keuze.
De administratie wordt uitgevoerd door het administratie kantoor in Maastricht zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen je administratie uitvoeren van jouw bedrijf, ze kunnen ook de jaarrekeningen maken als je dit graag wilt.
Tevens zijn zij op de hoogte van de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een organisatie die veel kennis heeft rondom de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen gedurende het hele proces. Van alle soorten dienstverleners die je kunt inzetten voor je onderneming is een administratiekantoor toch nog echt de beste keuze.
Waarom niet gewoon met een boekhouder in zee gaan? Een vraag die wij regelmatig voorgeschoteld krijgen. Het is goed om te weten dat een administratiekantoor iets anders doet als een boekhouder. De boekhouding geschiedt door de boekhouder, dit zijn de balansen enzovoort. De boekhouder draagt niet bij aan de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor zijn.
Eigenlijk heeft een bedrijf meer baat bij uit handen geven van de administratie, dit zijn nu eenmaal meer taken dan de boekhouding. Het meest ideale is uiteraard een combinatie van de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor meestal even de boekhouding nog een keer kan controleren als je dit graag wilt. Voor zeer specifieke know-how op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Die kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.
De pluspunten waarvan organisaties genieten bij het uitbesteden van de loonadministratie of financiële administratie in Maastricht zijn grenzeloos. Laten we met de eerste stap beginnen. Allereerst zal je meer tijd besparen jaarlijks.
De administratie is vrij veel werk, vooral grote bedrijven zullen dit uit ervaring weten. Door een administratiekantoor in Maastricht in te schakelen kan je deze tijd gebruiken aan taken die meer bij jouw werkzaamheden passen. Wanneer je alles zelf doet dan zal er veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet op de hoogte van alle functies van de administratieve programma’s. Wil je dit meester maken dan ben je zo tientallen uren verder.
Je administratie uit handen geven aan een administratiekantoor uit Maastricht maakt het ook nog eens mogelijk om veel geld te besparen. Dit omdat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding nog een keer te checken. Zij zien dus of de boekhouder inderdaad alle aftrekposten heeft meegenomen of dat er enkele vergeten zijn.
Naarmate de jaaromzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat organisaties kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de verplichtingen van het ondernemerschap, hier moet men aan voldoen. Wanneer je hier niet aan voldoet dan kan het zijn dat je problemen krijgt met de Belastingdienst. Zij kunnen stellen dat je niet voldoet aan de eisen voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen bewijzen. Middels een administratiekantoor in Maastricht zal je hier geen problemen meer mee hebben.
Je zal het een en ander moeten weten voordat je gaat zoeken naar een financieel administratiekantoor in Maastricht om jouw administratie uit handen te nemen. Op het moment dat je een offerteaanvraag aanvraagt naar de geschikte kandidaten dan is het wijs om altijd duidelijk af te kaderen wat je wilt en wat je zoekt.
Zo vergroot je de kans dat je uitkomt bij de partij die het beste aansluit bij jouw situatie. Het is belangrijk om de toekomstplannen mede te delen en maak duidelijk wat je verwacht van het kantoor. Vaak ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is ongeveer dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk hangt het af van het takenpakket welke prijs er in totaal aan hangt.
Het is tevens verstandig om het administratiekantoor in Maastricht na te trekken. Beschikken zij over speciale soorten diensten die de rest van de bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen de onderneming? Door te kijken met wat voor een niveau van expertise je te maken hebt zal je jouw keuze kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je alleen de beste administratiekantoren in Maastricht over.
Door je probleem zo goed mogelijk af te bakenen in jouw offerte aanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Maastricht, ben dan ook specifiek bij het verzenden van de offerte. Veel kantoren hebben graag contact met je, ben dus niet bang om even op te bellen om onduidelijkheden na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Maastricht. Als een kantoor niet voldoende informatie heeft om je verder te helpen dan weet je dit nu snel genoeg. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets is vervelender dan veel tijd spenderen aan een gesprek wat nergens naartoe leidt.
Als je een aantal kandidaten voor je neus hebt voor de financiële administratie in Maastricht dan is het slim om een kennismaking in te plannen. Tijdens deze afspraak kan je meer inzicht krijgen in de partij die tegenover je zit, je moet je immers wel fijn voelen in zijn of haar gezelschap. Vraag gerust wat hem of haar anders maakt dan de concurrentie en of hij of zij ook diverse soorten bijkomende vaardigheden heeft. Daarnaast is dit een goed moment om de uitvoering door te nemen met betrekking tot de administratie in Maastricht. Toch wat fijner als het face to face gebeurt, bij een digitaal administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.
Eigenlijk iedere organisatie heeft bepaalde voordelen aan het uit handen geven van de administratie in Maastricht. Twijfel dus niet langer. Door bovenstaande tips is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie is nog altijd tot een van de slimste investeringen die ondernemers maar kunnen maken voor hun onderneming. De voordelen wegen zwaarder dan de nadelen. Vraag nu nog 3 offertes aan en vind snel hét administratiekantoor in Maastricht wat helemaal aan jouw behoeftes zal voldoen.
Veelgestelde vragen over administratie in
Ja dat kan! Via ons formulier kun je precies aangeven wat je wilt. Wil jij je totale administratie uitbesteden, dan koppelen wij je aan administratiekantoren in regio Maastricht die een grote opdracht zoals dit aankunnen.
administratiekaart.nl opereert volledig onafhankelijk van alle administratiekantoren in Maastricht. Wij zien welke administratiekantoren beschikbaar zijn in Maastricht en goed zijn in het uitvoeren van jouw opdracht. Wij maken een koppeling tussen jou en drie administratiekantoren waardoor er een win-win situatie ontstaat. Deze onderlinge concurrentie van administratiekantoren uit Maastricht die jouw opdracht graag willen hebben, zorgt er namelijk voor dat de prijs een stuk beter wordt voor jou!
Het is onze missie om een goede maar eerlijke verdeling te geven aan administratie opdrachten, ook in Maastricht. Als ex-administratiekantoor weten wij hoe lastig het kan zijn om aan opdrachten te komen die bij ons passen. Niet iedere administratie professional vindt bijvoorbeeld jaarrekeningen even leuk en anderen houden eigenlijk niet echt van het doen van de totale boekhouding. Door jou (en jouw opdracht) te koppelen aan een administratiekantoor dat staat te popelen om met je aan de slag te gaan creëren wij een win-win situatie. Jij wint, omdat je een kantoor vindt dat graag met je werkt en het kantoor wint, omdat ze een nieuwe opdracht hebben die ze graag uitvoeren. Als beloning van het maken van deze match, krijgt Administratiekaart een kleine fee.
Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!
Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Maastricht afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.
Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Maastricht.
administratie in Maastricht
Uitgelichte administratiekantoren uit Maastricht
Spilstraat 6 C 20
6211 CP Maastricht
Nederland
Observantenweg 10
6212 ER Maastricht
Nederland
043 321 4477
http://www.cabinetadviseurs.nl/
Burgemeester Cortenstraat 107
6226 GR Maastricht
Nederland
06 55941930
http://www.jaccoheijnen.nl/
Een administratiekantoor in Maastricht vinden