Behoefte aan een professionele administratiekantoor in Zurich die bij jouw bedrijf past?
Dan ben je op de goede plek.
Administratiekaart zorgt dat jij die zoekt naar een administratiekantoor Zurich verbonden wordt aan de partij die bij je past. Het beste gedeelte?
Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Zurich – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2024 en verder.
Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Zurich, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Kimswerd, Schettens en Midlum bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.
Ben jij op zoek naar een betaalbaar administratiekantoor in Zurich. Kijk niet verder. De zoektocht naar een goed administratiekantoor zal veel moeite kosten. Je moet namelijk wel de meest geschikte optie kiezen voor het uit handen geven van de administratie. Als jij je administratie in Zurich uit handen wilt geven raden wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk met een paar simpele tips zien hoe je bij de juiste partij uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Zurich. Spring direct naar:
Wanneer kiezen voor administratiekantoor Zurich?
Betaalbaar administratiekantoor Zurich
Loonadministratie of financiële administratie uitbesteden Zurich
Administratiekantoor Zurich contacteren
3 administratie offertes in Zurich
Administratie uitbesteden Zurich
FAQ administratie Zurich
Recensies
Uitgelichte administratiekantoren uit Zurich
Samenwerken met een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als ondernemer maar kunt maken. Jouw administratie uit handen geven brengt veel voordelen met zich mee. Wij maken mee dat de bij ons aangesloten administratiekantoren eigenlijk iedere soort administratie zullen vervullen binnen jouw onderneming. Je kunt hierbij denken aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grotere bedrijven zijn er meerdere administratieve werkzaamheden die gedaan moeten worden.Kleine bedrijven die op jaarbasis maar minimale omzet genereren zullen niet veel baat hebben bij een administratiekantoor. Is jouw omzet wel hoog en wordt het je allemaal te veel dan is het de beste keuze.
De administratie wordt uitgevoerd door het administratie kantoor in Zurich zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie uitvoeren van jouw onderneming, ze zullen ook de jaarrekeningen maken als je dit graag wilt.
Ook zijn zij op de hoogte van de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een organisatie die veel kennis heeft rondom de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een onmisbare positie in binnen het gehele proces. Van alle soorten partijen die je kunt inschakelen voor je organisatie is een administratiekantoor toch nog echt een van de toppers.
Waarom kan ik niet gewoon een boekhouder aannemen? Dit is een vraag die wij vaak krijgen. Het is goed om te weten dat een administratiekantoor iets anders doet als een boekhouder. De boekhouding wordt gedaan door de boekhouder, dit zijn de balansen etc. De boekhouder doet niet de algemene bedrijfsadministratie, Hiervoor moet je dus bij een administratiekantoor aankloppen.
Meestal heeft een bedrijf meer baat bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn nu eenmaal meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het meest ideale is uiteraard een combinatie tussen de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor vaak even de boekhouding extra kan nalopen als je dit wenselijk acht. Voor zeer diepgaande kennis op het gebied van de financiën ga je wel vaak naar een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.
De voordelen waarvan ondernemingen genieten bij het laten uitvoeren van de loonadministratie of financiële administratie in Zurich zijn eindeloos. Laten we bij de eerste stap beginnen. Allereerst zal je veel meer tijd kunnen besparen op jaarbasis.
De administratie is veel werk, vooral grote organisaties zullen dit wel begrijpen. Door een administratiekantoor in Zurich in te schakelen kan je deze tijd besteden aan bezigheden die meer bij jouw werkzaamheden passen. Als je alles zelf doet dan zal er veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet op de hoogte van alle functies van de administratieve programma’s. Wil je dit zelf leren dan ben je zo tientallen uren verder.
Je administratie uit handen geven aan een administratiekantoor in Zurich maakt het ook nog eens mogelijk geld te besparen. Dit omdat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding nog een keer te checken. Zij checken of de boekhouder inderdaad alle aftrekposten heeft meegecalculeerd of dat er enkele vergeten zijn.
Naarmate de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat ondernemers kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het goed documenteren van je administratie een van de vereisten van de ondernemer, hier moet men aan voldoen. Doe je dit niet dan kan het zijn dat je in de knoei komt met de Belastingdienst. Zij tonen bijvoorbeeld aan dat je niet voldoet aan de eisen voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen bewijzen. Middels een administratiekantoor in Zurich zal je hier geen last meer van hebben.
Er zijn een aantal zaken die je moet weten voordat je begint met zoeken naar een financieel administratiekantoor in Zurich om jouw administratie onder handen te nemen. Op het moment dat je een offerteaanvraag opstuurt voor de verschillende administratiekantoren dan is het goed om altijd duidelijk af te kaderen wat je wilt en wat je zoekt.
Hiermee vind je de partij die het beste aan zou sluiten bij jouw situatie. Het is aan te raden om de toekomstplannen mede te delen en vertel wat je graag wilt van het kantoor. Meestal ben je voor een administratiekantoor per uur ongeveer €60 euro kwijt, dit is ongeveer dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk ligt het aan de soorten taken welke prijs er in totaal aan zal hangen.
Het is tevens wijs om het administratiekantoor in Zurich na te trekken. Beschikken zij over speciale soorten opties die andere bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen de organisatie? Door te kijken met wat voor een niveau van expertise je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen onderbouwen. Hierdoor houd je enkel de geschikte administratiekantoren in Zurich over.
Door zo specifiek mogelijk te zijn in jouw offerte aanvraag kan je meer duidelijkheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Zurich, ben dan ook specifiek bij het opsturen van de offerte. Veel kantoren komen graag met je in contact, ben dus niet bang om even contact op te nemen om bepaalde zaken na te vragen over de financiële administratie in Zurich. Als een kantoor niet genoeg kennis heeft om je te assisteren dan weet je dit nu snel genoeg. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets zo irritant als veel tijd besteden aan een gesprek wat nergens heen leidt.
Wanneer je een aantal kanshebbers voor je hebt voor de financiële administratie in Zurich dan is het verstandig om een eerste gesprek in te roosteren. Tijdens deze afspraak kan je meer inzicht krijgen in de persoon die voor je zit, je moet je immers wel goed voelen in zijn of haar gezelschap. Vraag gerust wat hem beter maakt dan de andere administrateurs en of hij of zij ook diverse soorten bijkomende vaardigheden heeft. Daarnaast is dit een goed moment om de strategie te bespreken met betrekking tot de administratie in Zurich. Toch wat makkelijker als het face to face gebeurt, bij een digitaal administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.
Iedere organisatie heeft voordelen aan het uit handen geven van de administratie in Zurich. Twijfel dus niet langer. Door bovenstaande tips is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie behoort nog altijd tot een van de meest goedkope investeringen die ondernemers maar kunnen maken voor hun organisatie. De voordelen wegen zwaarder dan de nadelen. Vraag meteen nog 3 offertes aan en vind binnen een korte periode hét administratiekantoor in Zurich wat geheel aan jouw verwachtingen zal voldoen.
Veelgestelde vragen over administratie in
Ja dat kan! Via ons formulier kun je precies aangeven wat je wilt. Wil jij je totale administratie uitbesteden, dan koppelen wij je aan administratiekantoren in regio Zurich die een grote opdracht zoals dit aankunnen.
administratiekaart.nl opereert volledig onafhankelijk van alle administratiekantoren in Zurich. Wij zien welke administratiekantoren beschikbaar zijn in Zurich en goed zijn in het uitvoeren van jouw opdracht. Wij maken een koppeling tussen jou en drie administratiekantoren waardoor er een win-win situatie ontstaat. Deze onderlinge concurrentie van administratiekantoren uit Zurich die jouw opdracht graag willen hebben, zorgt er namelijk voor dat de prijs een stuk beter wordt voor jou!
Het is onze missie om een goede maar eerlijke verdeling te geven aan administratie opdrachten, ook in Zurich. Als ex-administratiekantoor weten wij hoe lastig het kan zijn om aan opdrachten te komen die bij ons passen. Niet iedere administratie professional vindt bijvoorbeeld jaarrekeningen even leuk en anderen houden eigenlijk niet echt van het doen van de totale boekhouding. Door jou (en jouw opdracht) te koppelen aan een administratiekantoor dat staat te popelen om met je aan de slag te gaan creëren wij een win-win situatie. Jij wint, omdat je een kantoor vindt dat graag met je werkt en het kantoor wint, omdat ze een nieuwe opdracht hebben die ze graag uitvoeren. Als beloning van het maken van deze match, krijgt Administratiekaart een kleine fee.
Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!
Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Zurich afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.
Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Zurich.
administratie in Zurich
Uitgelichte administratiekantoren uit Zurich
Jupiterstraat 1
1771 BG Wieringerwerf
Nederland
0227 595 090
http://www.administratiewiringherlant.nl/
Leeuwetand 43
1775 BS Middenmeer
Nederland
0227 712 364
http://www.bos-accountancy.nl/
Haventerrein 3A
1779 GS Den Oever
Nederland
0227 511 529
https://aficom.nl/
Een administratiekantoor in Zurich vinden