Administratiekantoor Bergambacht

Ben jij op zoek naar een expert voor jouw administratie in Bergambacht?

Lees dan vooral verder.

Administratiekaart zorgt dat jij die zoekt naar een administratiekantoor Bergambacht verbonden wordt aan een professional die bij je past.

Het gaafste gedeelte?

Administratiekaart doet dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Bergambacht – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2019 en verder.

Administratie Bergambacht gezocht?

Vraag direct 5 offertes aan

Administratiekantoor Bergambacht
4.7
4.7 van de 5 sterren (gebaseerd op 38 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Bergambacht, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Stolwijk, Streefkerk en Brandwijk bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Bergambacht

Heb jij behoefte aan een top administratiekantoor uit Bergambacht. Kijk niet verder. Het vinden van het beste administratiekantoor zal veel moeite kosten. Je moet namelijk wel de optimale optie kiezen voor het uitbesteden van je administratie. Als jij je administratie in Bergambacht wilt uitbesteden raden wij jou aan om dit artikel goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de geschikte persoon uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de beste optie selecteren voor een administratiekantoor in Bergambacht. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Bergambacht

In zee gaan met een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als bedrijfseigenaar maar zal maken. De administratie uitbesteden brengt veel voordelen met zich mee. Wij merken dat de bij ons aangesloten administratiekantoren bijna iedere soort administratie zullen vervullen binnen jouw organisatie. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grotere organisaties zijn er veel administratieve taken die vervuld moeten worden.Kleine organisaties die op jaarbasis maar heel weinig omzet hebben zullen niet zoveel baat hebben bij een administratiekantoor. Heb jij wel een hoge omzet en wordt het je allemaal iets te veel dan is het de beste keuze.

De administratie wordt uit handen genomen door het administratie kantoor in Bergambacht zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie beheren van jouw onderneming, ze zullen ook de jaarrekeningen uit handen nemen als je dit graag wilt.

Tevens zijn zij goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een organisatie die veel kennis heeft omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een onmisbare positie in binnen de samenwerking. Van alle dienstverleners die je kunt inschakelen voor je onderneming is een administratiekantoor toch nog echt een van de toppers.

Alle administratiekantoren uit Bergambacht

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Bergambacht – administratiekantoor of boekhouder

Waarom niet gewoon naar een boekhouder gaan? Een vraag die wij regelmatig krijgen. Het is goed om te weten dat een administratiekantoor niet hetzelfde doet als een boekhouder. De boekhouding geschiedt door de boekhouder, dit zijn de balansen etc. De boekhouder draagt niet bij aan de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor zijn.

Eigenlijk heeft een onderneming meer profijt bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn nu eenmaal meer taken dan de boekhouding. Het beste is uiteraard een combinatie van de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor meestal even de boekhouding nog een keer kan nalopen als je dit graag wilt. Voor zeer diepgaande kennis op het gebied van de financiën ga je wel vaak naar een boekhouder. Die kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Bergambacht?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Bergambacht te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Bergambacht

De pluspunten waarvan ondernemingen genieten bij het uitbesteden van de loonadministratie of financiële administratie in Bergambacht zijn grenzeloos. Laten we met de eerste stap beginnen. Allereerst zal je aanzienlijk veel tijd kunnen besparen ieder jaar.

De administratie is veel werk, vooral grotere bedrijven zullen dit begrijpen. Door een administratiekantoor in Bergambacht in te zetten kan je deze tijd besteden aan bezigheden die meer bij jouw vakgebied passen. Wanneer je alles zelf doet dan zal er onnodig veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle functies van de administratieve programma’s. Wil je dit zelf leren dan ben je zo tientallen uren verder.

Het inschakelen van een administratiekantoor uit Bergambacht maakt het ook mogelijk om veel geld te besparen. Dit komt doordat het kantoor meestal de mogelijkheid biedt om de boekhouding na te lopen. Zij kunnen dus zien of de boekhouder inderdaad alle aftrekposten heeft meegecalculeerd of dat er enkele niet meegenomen zijn.

Op het moment dat de jaaromzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat organisaties kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het goed documenteren van je administratie een van de vereisten van het ondernemerschap, hier moet iedere bedrijfseigenaar aan voldoen. Doe je dit niet dan kan het zijn dat je problemen krijgt met de Belastingdienst. Zij stellen bijvoorbeeld dat je niet voldoet aan de eisen voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Middels een administratiekantoor in Bergambacht zal je hier geen last meer van hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Bergambacht?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Bergambacht te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Bergambacht contacteren – waar op letten

Er zijn een aantal zaken die je moet weten voordat je gaat zoeken naar een financieel administratiekantoor in Bergambacht om jouw administratie te gaan doen. Als je een offerteaanvraag verstuurt naar de geschikte kandidaten dan is het belangrijk om altijd duidelijk te zijn in wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee kom je uit bij het kantoor die het beste aansluit bij jouw situatie. Wees niet bang om de toekomstplannen te delen en vertel wat je verwacht van het kantoor. Vaak ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Uiteraard hangt het af van de soorten taken welke prijs er in totaal aan zal hangen.

Het is ook verstandig om het administratiekantoor in Bergambacht na te trekken. Beschikken zij over speciale soorten specialisaties die andere bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen de organisatie? Door te kijken met wat voor een level van kennis je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je enkel de beste administratiekantoren in Bergambacht over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Bergambacht

Door je probleem zo goed mogelijk af te bakenen in jouw offerte aanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inschakelen van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Bergambacht, ben dan ook duidelijk bij het verzenden van de offerte. Veel kantoren staan open voor contact, voel je dus vrij om even op te bellen om het een en ander na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Bergambacht. Als een kantoor niet voldoende kennis heeft om je verder te helpen dan weet je dit nu meteen. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets is zo vervelend als een hoop tijd spenderen aan een gesprek wat nergens heen leidt.

Als je een paar kanshebbers voor je neus hebt voor de financiële administratie in Bergambacht dan is het slim om een kennismakingsgesprek in te plannen. Tijdens deze afspraak kan je meer inzicht krijgen in de persoon die voor je zit, je moet je immers wel fijn voelen in zijn of haar gezelschap. Vraag gerust wat hem of haar beter maakt dan de concurrentie en of hij of zij ook diverse bijkomende competenties heeft. Ook is dit een mooi moment om de uitvoering door te nemen met betrekking tot de administratie in Bergambacht. Toch wat fijner als het face to face gebeurt, bij een digitaal administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Bergambacht.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Bergambacht

Eigenlijk iedere organisatie heeft bepaalde voordelen aan het uitbesteden van de administratie in Bergambacht. Wacht dus niet langer. Dankzij bovenstaande stappen is het ook voor jou mogelijk om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie hoort nog altijd tot een van de economisch voordelige investeringen die ondernemingen maar kunnen maken voor hun onderneming. De voordelen wegen zwaarder dan de nadelen. Vraag direct nog 3 offertes aan en vind binnen een korte periode hét administratiekantoor in Bergambacht wat geheel aan jouw verwachtingen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Bergambacht?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Bergambacht te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Bergambacht

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Bergambacht afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Bergambacht.

Lees de recensies over

administratie in Bergambacht

Wij zijn geholpen.

10 november 2019

3 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen liet ik alles over aan mijn echtgenote dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk ben ik overgestapt naar een andere administratie specialist. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook welke dingen ik moet bijhouden. Hij denkt graag mee en weet van aanpakken.

- Sandra Maas

Prettige samenwerking

4 november 2019

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik kreeg aangeraden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Michel Kuijpers

Enorm gedetailleerd!

28 oktober 2019

Al jaren help ik kennissen aan een administratie specialist via Administratiekaart. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel zorg. Ik heb tussendoor andere partijen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart is het beste.

- Claudia de Ruiter

Blijvende partner gevonden

20 oktober 2019

Laatste 10 maanden had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na enkele bevindingen kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek we veel te veel belasting betaald hebben. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die kon ons niet verder helpen. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor levert uitstekend werk. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Nicolaas Kok

goede prijs gevonden

17 oktober 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan binnen no-time. Perfect resultaat voor een zachte prijs, top!

- Christian van Dijk

Erg tevreden.

8 oktober 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Nicole de Bruin

Samenwerking was subliem

2 oktober 2019

Zeer prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, behoeften en wensen naar een sterke administratie. Bij veranderingen / vernieuwingen wordt er snel geschakeld en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Natasja van de Pol

Alles uitbesteed!

20 september 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft goed geluisterd naar mijn onderneming. Een lokaal bedrijf met goede communicatie. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Adriana de Koning

goede administratie dankzij administratiekaart

19 september 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en overzichtelijke administratie. Ik heb mijn eisen doorgegeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en krijg ik direct reactie.

- Franciscus van de Velde

Prima service

6 september 2019

administratiekaart heeft zijn werk gedaan. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Verschilt niet heel erg van andere bedrijven, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus ik ben tevreden.

- Joyce Bakker

administratiekaart luistert aandachtig

30 augustus 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat ze met veel zorg naar mijn aanvraag hebben gekeken. Nu ben ik al een lange tijd erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Koen Dijkstra

erg nauwkeurig, maar ook zo eenvoudig

25 augustus 2019

Hetgeen waar ik erg tevreden mee was, is het feit dat administratiekaart jouw eisen serieus nemen. Ze gaan zorgvuldig aan de slag met jouw antwoorden en kiezen een aantal goede administratiekantoren uit. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de juiste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Sabrina Koning

Ik ben tevreden

20 augustus 2019

administratiekaart levert prima werk. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Ik had ze ook zelf kunnen opbellen, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Michael Peters

mijn wensen zijn precies uitgevoerd

14 augustus 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn naar geluisterd en dit zie je precies terug. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Johanna van den Bosch

Simpel formuliertje ingevuld

6 augustus 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van professionele administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super blij met het werk. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Maaike Groen

Blijvertje

27 juli 2019

Ik raad administratiekaart iedereen aan! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Een genot om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Mariska van den Broek

uitstekende communicatie

24 juli 2019

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. . Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder gewaardeerd wordt als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, ook niet onbelangrijk voor startende ondernemers zoals ik. Zoek je een eerlijk adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Mirjam van den Broek

Blijvende partner gevonden

15 juli 2019

Laatste 10 maanden had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na enkele bevindingen kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek dat er achter de schermen heel wat mis was. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die kon ons niet verder helpen. Uiteindelijk zijn we op zoek gegaan naar een nieuw administratiekantoor via Administratiekaart. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor levert uitstekend werk. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Anna van der Laan

Bedankt!

5 juli 2019

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en beantwoorden graag jouw vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te twijfelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Raymond Kuijpers

de partners worden zorgvuldig uitgekozen

29 juni 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat ze met veel zorg naar mijn aanvraag hebben gekeken. Nu ben ik al een aantal maanden erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Adrianus van den Broek

Goede samenwerking

22 juni 2019

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en staan open voor alle vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Barbara Boer

Goede prijs/kwaliteit verhouding

14 juni 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart graag samenwerkt met lokale partners. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik werk graag met lokale ondernemers. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Top!

- Sander Meijer

Goede administratiekantoren vind je hier

11 juni 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het aanbevelen van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede klik met hem. Precies wat ik zocht.

- Pascal van der Horst

Administratie op maat!

30 mei 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft goed geluisterd naar mijn onderneming. Een lokaal bedrijf met goede service. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Jelle Kuijpers

Snel en super eenvoudig

27 mei 2019

Paar maanden geleden heb ik offertes aangevraagd. Ik kreeg een vriendelijk antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel vlot en ik heb nu een goede administratie.

- Natasja Bos

Betrouwbaar

17 mei 2019

Al jaren help ik kennissen aan een administratie specialist via Administratiekaart. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel zorg. Ik heb tussendoor andere bedrijven geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart bevielen mij het best.

- Petrus Jonker

Fijn!

13 mei 2019

Afgelopen week offertes aangevraagd en ik moet verklappen dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. 100% tevreden!

- Maria Jonker

Super service

8 mei 2019

Afgelopen week offertes aangevraagd en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. Wat mooi dat dit bestaat!

- Björn Evers

Mijn klanten aantal is gestegen

25 april 2019

Laatste 2 jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na diep overleg met mijn personeel kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek dat er achter de schermen heel wat mis was. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die kon ons niet verder helpen. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor heeft ons probleem direct opgelost. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Melanie van der Linden

Aangenaam verrast

22 april 2019

Afgelopen week het formuliertje ingevuld en we moeten verklappen dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Wat mooi dat dit bestaat!

- Roy van der Laan

Goede strakke administratie

13 april 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de perfecte partner gevonden.

- Robin Verbeek

mijn wensen zijn precies uitgevoerd

10 april 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn fantastisch uitgevoerd. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Monique Willems

Meesterlijk

2 april 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een goed geholpen bezoeker.

- Leonie van Vliet

Super

6 maart 2019

Ik raad administratiekaart iedereen aan! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Erg fijn om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Wilhelmus van de Ven

Veel keus en lekker lokaal

29 januari 2019

Paar maanden geleden heb ik offertes aangevraagd. Ik kreeg een snel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de juiste partner kiezen. Alles ging heel vlot en ik heb nu een goede administratie.

- Inge Postma

Keuze genoeg

7 januari 2019

Ik ben een startende onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat hij goed werk levert voor een zacht prijsje. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Eric van de Velden

erg nauwkeurig, maar ook zo eenvoudig

9 december 2018

Hetgeen waar ik erg blij mee was, is het feit dat administratiekaart jouw wensen serieus nemen. Op basis van jouw antwoorden, worden zorgvuldig een aantal bedrijven uitgekozen. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de geschikte partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Jolanda van den Broek

Investering waard!

5 december 2018

Dit jaar besloot ik dat ik wilde investeren in een professionele administratie specialist. Ik deed wat research naar sites en kwam een behoorlijk aantal sites tegen. Er waren zoveel verschillende soorten administraties, waardoor ik niet wist welke ik moest kiezen dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanbevelen op basis van mijn wensen. Uiteindelijk kwam ik in contact met een professioneel administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun puik werk. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Wilhelmina de Boer

Mijn klanten aantal is gestegen

10 november 2018

Laatste 2 jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na een grondig onderzoek kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek vaak fout te zijn ingevuld. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die werkte niet goed mee. Uiteindelijk zijn we op zoek gegaan naar een nieuw administratiekantoor via Administratiekaart. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor levert uitstekend werk. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Dave Kuiper

Uitgelichte administratiekantoren uit Bergambacht

Korevaar Administraties

Kleine Donk 11
2964 HW Groot-Ammers
Nederland

0184 662 729
http://www.korevaaradministraties.nl/

Accountantskantoor E. Tak

Lekdijk 106
2865 LE Ammerstol
Nederland

0182 351 146
https://www.accountantskantoor-tak.nl/

van Oosterom & van Leeuwen Administr. Dienstverlen. B.V.

Timmerfabriekstraat 29
2861 GW Bergambacht
Nederland

0182 351 501
https://www.vanoosteromvanleeuwen.nl/