Administratiekantoor Blaricum

Behoefte aan een professionele administratiekantoor in Blaricum die bij jouw bedrijf past?

Lees dan vooral verder.

Administratiekaart zorgt dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Blaricum verbonden wordt aan een expert die bij je past.

Het gaafste gedeelte?

Administratiekaart doet dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Blaricum – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2020 en verder.

Administratie Blaricum gezocht?

Vraag direct 5 offertes aan

Administratiekantoor Blaricum
4.8
4.8 van de 5 sterren (gebaseerd op 68 reviews)
Labaccio administrateurs
Administratiekantoor koster konings
Admira administratie
Administratiekantoor admini
Administratiekantoren
Degelijk administratie
Deskergroep administraties
Sky administratie

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Blaricum, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Breukeleveen, Muiderberg en Ankeveen bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Blaricum

Op zoek naar een professioneel administratiekantoor uit Blaricum. Zoek niet verder. Het vinden van een goed administratiekantoor kan nog best veel tijd in beslag nemen. Je wilt immers wel de meest geschikte optie kiezen voor het uitbesteden van je administratie. Als jij de administratie in Blaricum wilt uitbesteden raden wij jou aan om dit artikel goed door te lezen. We laten jou namelijk met een paar simpele tips zien hoe je bij de juiste partij uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Blaricum. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Blaricum

Het inschakelen van een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als bedrijfseigenaar maar zal maken. De administratie uitbesteden brengt veel voordelen met zich mee. Wij maken mee dat de bij ons aangesloten administratiekantoren eigenlijk iedere soort administratie uit handen zullen nemen binnen het bedrijf. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan de werknemer administratie. Vooral bij de grote bedrijven zijn er veel administratieve taken die gedaan moeten worden.Kleine bedrijven die op jaarbasis maar heel weinig omzet hebben zullen niet veel baat hebben bij een administratiekantoor. Ligt jouw omzet wel aardig hoog en is het je allemaal iets te veel dan is het de beste investering.

De administratie wordt uitgevoerd door het administratie kantoor in Blaricum zelf, vaak zijn hier administratieve medewerkers in dienst. Dit kantoor zal niet alleen je administratie beheren van jouw onderneming, ze zullen ook de jaarrekeningen opmaken als je dit handig vindt.

Tevens zijn ze goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van de belastingen. Het is een organisatie die veel kennis heeft omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen gedurende het hele proces. Van alle partijen die je kunt inschakelen voor je onderneming is een administratiekantoor toch nog echt de beste keuze.

Alle administratiekantoren uit Blaricum

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Blaricum – administratiekantoor of boekhouder

Waarom niet gewoon een boekhouder aannemen? Een vraag die wij regelmatig voorgeschoteld krijgen. Het is belangrijk dat je weet dat een administratiekantoor iets anders doet als een boekhouder. De boekhouding wordt gedaan door de boekhouder, dit zijn de balansen etc. De boekhouder draagt niet bij aan de algemene bedrijfsadministratie, Hiervoor moet je dus bij een administratiekantoor aankloppen.

Meestal heeft een organisatie meer profijt bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn nu eenmaal meer taken dan de boekhouding. Het meest ideale is uiteraard een combinatie van de twee, vooral gezien het gegeven dat het administratiekantoor meestal even de boekhouding extra kan controleren als je dit wenselijk acht. Voor zeer diepgaande know-how op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Blaricum?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Blaricum te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Blaricum

De voordelen waarvan ondernemingen genieten bij het laten uitvoeren van de loonadministratie of financiële administratie in Blaricum zijn grenzeloos. Laten we met de eerste stap beginnen. Allereerst zal je veel tijd besparen ieder jaar.

De administratie is veel werk, vooral grote organisaties zullen dit snappen. Door een administratiekantoor in Blaricum in te schakelen kan je deze tijd besteden aan bezigheden die meer bij jouw vakgebied passen. Wanneer je alles zelf doet dan zal er veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle functies van de administratieve programma’s. Wil je dit zelf leren dan ben je zo tientallen uren verder.

Het inschakelen van een administratiekantoor uit Blaricum maakt het daarnaast mogelijk geld te besparen. Dit omdat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding nog een keer te checken. Zij kijken na of de boekhouder inderdaad alle aftrekposten heeft meegenomen of dat er enkele vergeten zijn.

Wanneer de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat bedrijven kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het goed documenteren van je administratie een van de vereisten van het ondernemerschap, hier moet men aan voldoen. Wanneer je dit niet doet dan kan het zijn dat je in de problemen komt met de Belastingdienst. Zij kunnen stellen dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Middels een administratiekantoor in Blaricum zal je hier geen last meer van hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Blaricum?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Blaricum te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Blaricum contacteren – waar op letten

Je moet het een en ander weten voordat je op zoek gaat naar een financieel administratiekantoor in Blaricum om jouw administratie uit handen te nemen. Als je een prijsaanvraag opstuurt naar de verschillende administratiekantoren dan is het goed om altijd duidelijk te zijn in wat je wilt en wat je zoekt.

Dit zorgt er namelijk voor dat je uit komt bij het kantoor die het beste aansluit bij jouw situatie. Ben niet bang om de toekomstverwachtingen te delen en vertel wat je graag wilt van het kantoor. Over het algemeen ben je voor een administratiekantoor per uur ongeveer €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Uiteraard ligt het aan het takenpakket welke prijs er in totaal aan zal hangen.

Het is ook verstandig om het administratiekantoor in Blaricum na te trekken. Beschikken zij over speciale soorten diensten die de rest van de bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen het bedrijf? Door goed te kijken met wat voor een niveau van expertise je te maken hebt zal je jouw keuze kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je enkel de beste administratiekantoren in Blaricum over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Blaricum

Door je probleem zo goed mogelijk af te bakenen in jouw aanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Blaricum, ben dan ook specifiek bij het verzenden van de offerte. Veel kantoren staan open voor contact, ben dus niet bang om even contact op te nemen om het een en ander na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Blaricum. Wanneer een kantoor niet genoeg informatie heeft om je te helpen dan weet je dit nu meteen. Zo voorkom je onnodige frustratie, niets zo frustrerend als een hoop tijd besteden aan een gesprek wat nergens naartoe leidt.

Als je een aantal kanshebbers voor je neus hebt voor de financiële administratie in Blaricum dan is het wijs om een kennismaking in te roosteren. Tijdens deze afspraak kan je meer inzicht krijgen in de partij die voor je zit, je moet je natuurlijk wel goed voelen in zijn of haar bijzijn. Vraag gerust wat hem of haar geschikter maakt dan de andere administrateurs en of hij of zij ook andere bijkomende skills heeft. Tevens is dit een goed moment om de details te bespreken met betrekking tot de administratie in Blaricum. Toch wat makkelijker als het face to face gebeurt, bij een digitaal administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Blaricum.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Blaricum

Iedere organisatie heeft bepaalde voordelen aan het uitbesteden van de administratie in Blaricum. Waar wacht je dus nog op? Dankzij bovenstaande stappen is het ook voor jou mogelijk om tijd, geld en moeite te besparen. Het uit handen geven van de administratie hoort nog altijd tot een van de meest goedkope investeringen die ondernemers maar kunnen maken voor hun organisatie. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag direct nog 3 offertes aan en vind in korte tijd hét administratiekantoor in Blaricum wat helemaal aan jouw behoeftes zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Blaricum?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Blaricum te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Blaricum

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Blaricum afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Blaricum.

Lees de recensies over

administratie in Blaricum

Betere partner kan je niet vinden

29 augustus 2020

Voorheen had ik geen goede ervaring met een aantal administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik nauwkeurige offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een goede administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Jolanda de Haan

Gericht op de klant

28 augustus 2020

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt compleet beantwoord en de communicatie is top! Prima werk!

- Jacob Veenstra

Super! Echt een aanrader

23 augustus 2020

Ik heb onlangs een erg goede ervaring gehad met Administratiekaart. De communicatie is fantastisch en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met professionele antwoorden. Echt een aanrader!

- Margaretha Huisman

Lokale partners

25 augustus 2020

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een beginnende. Daarnaast waren het ook lokale bedrijven. Lekker makkelijk dus!

- Deborah Bosman

Veel keus en lekker lokaal

18 augustus 2020

Paar maanden geleden heb ik offertes ontvangen. Ik kreeg een professioneel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de juiste partner kiezen. Alles ging heel gemakkelijk en ik heb nu een goede administratie.

- Robert Hoekstra

Goede tip!

12 augustus 2020

We werden door een kennis op deze website getipt. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van iemand uit onze woonplaats. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Maaike Maas

Geen problemen meer!

6 augustus 2020

Via administratiekaart is er voor mij een inzichtelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Gerrit Blom

Jaren partner

6 augustus 2020

Ik kom altijd terug bij Administratiekaart voor vrienden. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel geduld. Ik heb tussendoor soortgelijke ondernemingen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart is het beste.

- Vincent Bos

Administratie naar mijn wensen

6 augustus 2020

Voorheen had ik slechte ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik uitgebreide offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een goede administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Deborah de Vos

Teamuitbreiding door betere administratie

30 juli 2020

Mijn administratie was sterk aan professionalisering toe dus ik ben super blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze allemaal zo goed waren. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Christiaan van der Meulen

Geen verstand van BTW, toch goede administratie

25 juli 2020

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van goede administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super tevreden. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Angela Schouten

Vakkundig

23 juli 2020

Ik kom altijd terug bij Administratiekaart voor vrienden. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel aandacht. Ik heb tussendoor andere partijen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart bevielen mij het best.

- Cornelia Vink

Keuze genoeg

18 juli 2020

Sinds kort heb ik een onderneming gestart en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een beginnende ondernemer, zoals ik!

- Wilhelmus de Lange

Beste prijzen

21 juli 2020

We werden door een kennis op deze website getipt. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van iemand uit onze woonplaats. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Arjan Mulder

Mijn ervaring is goed

14 juli 2020

Ik aarzelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die hen kon helpen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuw administratiekantoor.

- Jacoba van Dam

Goede ervaring

14 juli 2020

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan in een korte tijd. Maatwerk tegen een laag tarief, top!

- Marcel de Wit

Kleine miscommunicatie, maar nu erg tevreden

6 juli 2020

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik ontving erna gelijk een email terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de diensten en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Laura de Wit

Jaren partner

3 juli 2020

Al jaren help ik kennissen aan een administratie specialist via Administratiekaart. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel zorg. Ik heb tussendoor soortgelijke bedrijven geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart is het beste.

- Cornelia van der Horst

perfecte vertaling

20 juni 2020

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Patricia Koster

Slimme besparing gevonden

19 juni 2020

Het administratiekantoor dat administratiekaart me heeft aangeraden is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en nam direct stappen. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft goed naar mijn vraag geluisterd en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Irene Huisman

Persoonlijke touch

17 juni 2020

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geholpen en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Michiel de Ruiter

erg goed

9 juni 2020

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Joyce Peeters

de zoektocht naar de beste administratie specialist

5 juni 2020

Top! administratiekaart heeft mij geholpen in de zoektocht naar het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft naar onze wensen geluisterd. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Jolanda de Vos

steengoed

5 juni 2020

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Annemieke van den Bosch

Een echte aanrader

31 mei 2020

Een klant heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik zelf de vrijheid heb om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving verschillende offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is snel en vlot gedaan.

- Cornelis Vos

professioneel & vriendelijk

30 mei 2020

Via Administratiekaart een blijvende partner gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk proactief en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Adriana Smit

Simpel formuliertje ingevuld

28 mei 2020

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van goede administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super content. Alle punten wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Marieke van der Heijden

Meer grip op mijn administratie

25 mei 2020

Via deze website is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor wat we vonden begreep snel wat mijn wensen waren en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Simon de Haan

betrouwbaar en behulpzaam

17 mei 2020

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. Alles wat je zou willen, wordt direct gedaan. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder gewaardeerd wordt als je weinig begrijpt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, ook niet onbelangrijk voor startende ondernemers zoals ik. Zoek je een betrouwbaar adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Marloes Groen

Ik heb heel snel een goede partner gevonden

15 mei 2020

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een kleine. Daarnaast waren het ook lokale bedrijven. Lekker makkelijk dus!

- Marcel Sanders

Blij met mijn keuze

12 mei 2020

Een goede kennis heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik compleet onafhankelijk ben om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving verschillende offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is nu perfect.

- Erik van der Heijden

Top belasting in korte tijd

12 mei 2020

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik kreeg aangeraden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Wouter van den Bosch

Snel en super eenvoudig

2 mei 2020

Paar maanden geleden heb ik offertes ontvangen. Ik kreeg een professioneel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel gemakkelijk en ik heb nu een goede administratie.

- Marleen van Leeuwen

Betere partner kan je niet vinden

30 april 2020

Voorheen had ik geen goede ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik verschillende offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een goede administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Sebastiaan Kramer

Duidelijke offertes met goede prijzen

24 april 2020

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een startende onderneming. Daarnaast waren het ook bedrijven uit dezelfde regio. Lekker makkelijk dus!

- Matthijs de Jong

Mijn administratie specialist denkt goed mee

23 april 2020

7 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen liet ik alles over aan mijn echtgenote dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk ben ik overgestapt naar een andere administratie specialist. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook welke dingen ik moet bijhouden. Hij denkt graag mee en geeft nieuwe ideeën.

- Jacob Jonker

Goede samenwerking

19 april 2020

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en staan open voor alle vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Susanne van der Laan

Verschillende offertes ontvangen van goede administratiekantoren

20 april 2020

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van lokale administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super blij met het werk. Alle onderdelen wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Gerrit Visser

verschillende offertes ontvangen

9 april 2020

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn onderneming! Ik ontving verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een paar maanden met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart jullie zijn de beste!

- Cornelia Koning

Enthousiast over Administratiekaart

9 april 2020

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg blij dat ze jullie had ingeschakeld voor een nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die begrijpt wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanrader.

- Marjolein Sanders

Iemand die eindelijk snapt wat ik wil

8 april 2020

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg tevreden over het werk dat de administratie specialist had geleverd en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die snapt wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanrader.

- Marije Dijkstra

Mijn onderneming is gegroeid

6 april 2020

Laatste 2 jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na een grondig onderzoek kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek dat er achter de schermen heel wat mis was. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die kon ons niet verder helpen. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor heeft ons probleem direct opgelost. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Suzanne Vink

Voor een goede aministratie, moet je bij Administratiekaart zijn

27 maart 2020

Het administratiekantoor dat ik heb gekoozen via Administratiekaart heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er perfect uit. De gaten zijn direct gevuld en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Kevin van Dongen

Door administratiekaart de weg gevonden

26 maart 2020

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor jullie hulp.

- Robert Mol

Super samenwerking.

25 maart 2020

Hele fijne samenwerking! Ik ben heel blij met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Arie de Graaf

Pak van mijn schouders

23 maart 2020

Dit jaar besloot ik dat ik wilde investeren in een professionele administratie specialist. Ik deed wat research naar sites en kwam een behoorlijk aantal sites tegen. Er waren zoveel verschillende soorten administraties, waardoor ik niet wist welke ik moest kiezen dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanraden op basis van mijn behoeften. Uiteindelijk kwam ik in contact met het administratiekantoor dat dichtbij mijn onderneming werkte. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun tijd. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Evelien van Leeuwen

Keuze genoeg

17 maart 2020

Sinds kort heb ik een onderneming gestart en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat hij goed werk levert voor een zacht prijsje. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Adrianus Gerritsen

Administratie op maat!

18 maart 2020

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft voor mijn organisatie een perfecte administratie geleverd. Een lokaal bedrijf met goede communicatie. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Kevin Prins

Een geweldige ervaring

15 maart 2020

Fantastisch prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, eisen en behoeften naar een sterke administratie. Bij veranderingen / vernieuwingen wordt er snel geschakeld en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Eveline van Dijk

Veel keus en lekker lokaal

12 maart 2020

Paar maanden geleden heb ik een offerteaanvraag ingediend. Ik kreeg een vriendelijk antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel vlot en ik heb nu een goede administratie.

- Richard de Koning

Bedankt!

14 maart 2020

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en beantwoorden graag jouw vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Melanie Kuiper

Prettige samenwerking

11 maart 2020

Zeer prettig samenwerken met Administratiekaart. De partner die ik heb gevonden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Femke van de Ven

Gewoon top!

11 maart 2020

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles professioneel. Ze behandelen elke klant als een individu en staan open voor alle vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te twijfelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Sjoerd Driessen

Betaalbare administratie

17 maart 2020

Via administratiekaart is er voor mij een inzichtelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Karin van der Heijden

Helemaal tevreden

18 maart 2020

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik kreeg aangeraden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Linda Huisman

goede administratie dankzij administratiekaart

17 maart 2020

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en geordende administratie. Al mijn wensen kon ik doorgeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en reageren ze snel terug.

- Johanna Hendriks

Super samenwerking.

11 maart 2020

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Martine van de Wal

erg nauwkeurig, maar ook zo eenvoudig

17 maart 2020

Hetgeen waar ik erg blij mee was, is het feit dat administratiekaart jouw behoeften serieus nemen. Op basis van jouw antwoorden, worden zorgvuldig een aantal bedrijven uitgekozen. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de beste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Kirsten van de Ven

administratiekaart luistert aandachtig

18 maart 2020

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat ze met veel zorg naar mijn aanvraag hebben gekeken. Nu ben ik al een jaar erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Marijke Driessen

Goed werk van het vinden van de perfecte partner

14 maart 2020

Ik twijfelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over het werk. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die hen kon helpen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en deze werden snel beantwoord door David van Administratiekaart. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuwe administratie.

- Yvonne Bosman

Niet alleen een nieuwe partner, maar ook nieuwe kennis

8 maart 2020

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die de administratie onder handen kon nemen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en deze werden snel beantwoord door David van Administratiekaart. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuw administratiekantoor.

- Remco Vermeulen

administratiekaart heeft zijn werk gedaan

4 maart 2020

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat mijn vragen en wensen serieus werden genomen. Nu ben ik al een lange tijd erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Robertus Smits

Blij met mijn keuze

22 februari 2020

Een klant heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik compleet onafhankelijk ben om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving een aantal offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is snel en vlot gedaan.

- Marjolein de Jong

Prettige samenwerking

16 februari 2020

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is heel speciaal. Je vult een kort formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van professionele partijen. Uiteindelijk kan je op je gemak gaan kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker makkelijk dus.

- Ruud Bos

Snelle communicatie

10 februari 2020

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ik een email ontving zonder offertes. Maar ik ontving erna gelijk een bericht terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Sanne Kramer

Blijvende partner gevonden

2 februari 2020

Via Administratiekaart een professioneel kantoor ingeschakeld die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk ondernemend en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Ramona Vink

Nog steeds tevreden

29 januari 2020

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- David van Wijk

Niet alleen een nieuwe partner, maar ook nieuwe kennis

21 januari 2020

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik heb gevonden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Marjolein Vos

Simpel formuliertje ingevuld

14 januari 2020

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van goede administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super tevreden. Alle punten wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Rogier Koster

Lokale partners

6 januari 2020

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een beginnende. Daarnaast waren het ook bedrijven uit dezelfde regio. Lekker makkelijk dus!

- Iris Peeters

De beste administratie specialist gevonden

30 december 2019

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen een korte tijd een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de vrijheid heb om mijn partner te kiezen en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- Marco Driessen

Goede administratiekantoren vind je hier

20 december 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de perfecte partner gevonden.

- Hendrik van Beek

Ontzettend geduldig en professioneel

18 december 2019

Ik twijfelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die hen kon helpen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuw administratiekantoor.

- Brenda Kuipers

Door administratiekaart de weg gevonden

8 december 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor de service.

- Wilhelmus Bakker

Administratie sterk aan vernieuwing toe

2 december 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een goed geholpen bezoeker.

- Eric Maas

Mijn klanten aantal is gestegen

22 november 2019

Laatste 10 maanden had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na een grondig onderzoek kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek we veel te veel belasting betaald hebben. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die werkte niet goed mee. Uiteindelijk zijn we op zoek gegaan naar een nieuw administratiekantoor via Administratiekaart. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor levert uitstekend werk. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Marije de Boer

beste administratie specialist gevonden dankzij administratiekaart

18 november 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gekoozen via Administratiekaart heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er top uit. De gaten zijn direct gevuld en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Nicole van de Brink

administratiekaart luistert aandachtig

10 november 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat ze met veel zorg naar mijn aanvraag hebben gekeken. Nu ben ik al een lange tijd erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Diana Hendriks

de zoektocht naar de beste administratie specialist

31 oktober 2019

Top! administratiekaart heeft mij geholpen in de zoektocht naar het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft naar onze wensen geluisterd. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Astrid Kuijpers

Perfecte administratie door perfect administratiekantoor

29 oktober 2019

Een klant heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik compleet onafhankelijk ben om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving diverse offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is nu perfect.

- Janneke van Vliet

Goede service

19 oktober 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik kreeg erna gelijk een bericht terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de diensten en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Margaretha Gerritsen

administratiekaart heeft zijn werk gedaan

15 oktober 2019

administratiekaart levert prima werk. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Ik had ze ook zelf kunnen opbellen, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Michael Boer

Fraai werk.

8 oktober 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart van harte aanbevelen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Wilhelmina Peeters

Super service

28 september 2019

Gisteren het formuliertje ingevuld en ik moet eerlijk toegeven dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. Wat mooi dat dit bestaat!

- Elisabeth Boer

Opgezet binnen no-time

26 september 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan binnen no-time. Perfect resultaat voor een zachte prijs, top!

- Marieke de Lange

Meesterlijk

16 september 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een goed geholpen bezoeker.

- Matthijs van Doorn

Fraai werk.

6 september 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart van harte aanbevelen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Jelle Gerritsen

Uitstekend bevallen

31 augustus 2019

Via Administratiekaart een professioneel kantoor ingeschakeld die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk ondernemend en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Robin van de Velde

Goede prijs/kwaliteit verhouding

22 augustus 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart graag samenwerkt met lokale partners. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik hoef niet ver te reizen. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Super!

- Koen van Vliet

Erg tevreden.

17 augustus 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Guido Wolters

Bedankt!

10 augustus 2019

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en steken graag hun handen uit de mouwen voor je. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Eric Peeters

Teamuitbreiding door betere administratie

1 augustus 2019

Mijn administratie was aan versterking toe dus ik ben super blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze me allemaal aanspraken. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Angelique Kuipers

Werken met lokale partners

26 juli 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart lokale partners zoekt. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik hoef niet ver te reizen. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Tof!

- Angela Sanders

Meesterlijk

20 juli 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een zeer tevreden klant.

- Raymond de Vries

Prima service achteraf

14 juli 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geholpen en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Susanne van de Berg

Vakkundig

4 juli 2019

Ik kom altijd terug bij Administratiekaart voor vrienden. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel zorg. Ik heb tussendoor andere partijen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart is het beste.

- Erik Janssen

1 klik verwijderd van een goede partner

27 juni 2019

Hetgeen waar ik erg content mee was, is het feit dat administratiekaart jouw behoeften serieus nemen. Op basis van jouw antwoorden, worden zorgvuldig een aantal bedrijven uitgekozen. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de juiste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Roel Blom

Een echte blijver

27 juni 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier een aantal offertes aangevraagd. Deze aanvraag is erg vlot verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- René Evers

Enorm gedetailleerd!

18 juni 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft goed geluisterd naar mijn onderneming. Een lokaal bedrijf met goede service. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Marjolein Vink

Alles opgelost

10 juni 2019

Omdat ik zelf helemaal geen verstand heb van administratie en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer te spreken over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Nienke Dijkstra

administratiekaart heeft zijn werk gedaan

30 mei 2019

administratiekaart levert prima werk. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Verschilt niet heel erg van andere bedrijven, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus ik ben tevreden.

- Lisette de Vries

professioneel & vriendelijk

26 mei 2019

Via Administratiekaart een passend kantoor gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk ondernemend en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Natascha van Beek

Meer grip op mijn administratie

18 mei 2019

Via administratiekaart is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Jessica van der Heijden

Gevonden wat ik wil

11 mei 2019

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen een korte tijd een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de vrijheid heb om mijn partner te kiezen en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- Ronald Prins

Perfect voor startende ondernemers

5 mei 2019

Sinds kort heb ik een onderneming gestart en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Maaike van der Horst

Een geweldige ervaring

28 april 2019

Fantastisch prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze denkwijze, vraag en wensen naar een sterke administratie. Bij veranderingen / vernieuwingen wordt er snel geschakeld en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Klaas de Graaf

erg nauwkeurig, maar ook zo eenvoudig

19 april 2019

Hetgeen waar ik erg tevreden mee was, is het feit dat administratiekaart jouw behoeften serieus nemen. Ze gaan zorgvuldig aan de slag met jouw antwoorden en kiezen een aantal goede administratiekantoren uit. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de juiste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Jasper Smits

Fantastische samenwerking

11 april 2019

Zeer prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, behoeften en wensen naar een sterke administratie. Bij veranderingen / vernieuwingen wordt er snel geschakeld en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Marianne Smeets

Kleine miscommunicatie, maar nu erg tevreden

7 april 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik kreeg erna gelijk een bericht terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de diensten en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Elizabeth Willems

Erg tevreden.

1 april 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Joost van Dam

administratiekaart luistert aandachtig

1 maart 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat ze met veel zorg naar mijn aanvraag hebben gekeken. Nu ben ik al een lange tijd erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Melanie Vos

Verschillende offertes ontvangen van goede administratiekantoren

25 januari 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van goede administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super tevreden. Alle onderdelen wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Danny de Haan

Mijn administratie is nu waterdicht

7 januari 2019

Een aantal maanden geleden was ik dringend op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist en ik niet op één lijn zaten. Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me gelinkt aan de juiste partner! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Laura Post

Blij met mijn keuze

9 december 2018

Een klant heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik zelf de vrijheid heb om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving diverse offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is waterdicht nu.

- René Schouten

Heel cool bedrijf

4 december 2018

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is heel speciaal. Je vult een simpel formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van lokale partijen. Uiteindelijk mag jij kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker onafhankelijk dus.

- Bastiaan Janssen

Goed geholpen

30 oktober 2018

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geadviseerd en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Elisabeth van de Wal

Uitgelichte administratiekantoren uit Blaricum

G & S Financial Services

Alaskastroom 25
1271 CV Huizen
Nederland

035 525 9222
http://www.gensfin.nl/

Cirkel administraties

IJsbaankade 143
1271 GC Huizen
Nederland


http://www.cirkeladministraties.nl/

Kemner & Partners

Magdaleenweg 15A
1271 XG Huizen
Nederland

035 526 8959
http://www.aakemner.nl/