Administratiekantoor Boekel

Heb jij behoefte aan een professional voor jouw administratie in Boekel?

Lees dan vooral verder.

Administratiekaart zorgt dat jij die zoekt naar een administratiekantoor Boekel verbonden wordt aan een expert die bij je past.

Het tofste gedeelte?

Administratiekaart doet dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Boekel – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2019 en verder.

Administratie Boekel gezocht?

Vraag direct 5 offertes aan

Administratiekantoor Boekel
4.9
4.9 van de 5 sterren (gebaseerd op 46 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Boekel, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Odiliapeel, Handel en Odiliapeel bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Boekel

Wil jij een professioneel administratiekantoor uit Boekel. Zoek niet verder. Het vinden van een goed administratiekantoor zal best veel tijd in beslag nemen. Je moet namelijk wel de meest geschikte optie kiezen voor het uitbesteden van je administratie. Als jij de administratie in Boekel uit handen wilt geven bevelen wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk met een paar simpele tips zien hoe je bij de geschikte persoon uit kunt komen. Zo kan ook jij na het lezen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Boekel. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Boekel

Samenwerken met een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als bedrijfseigenaar maar kunt maken. De administratie uitbesteden brengt meerdere voordelen met zich mee. We zien dat de bij ons aangesloten administratiekantoren eigenlijk iedere soort administratie zullen vervullen binnen het organisatie. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grote ondernemingen zijn er genoeg administratieve taken die gedaan moeten worden.Kleine bedrijven die op jaarbasis maar minimale omzet hebben zullen bijna geen profijt hebben bij een administratiekantoor. Is jouw omzet wel hoog en wordt het je allemaal iets te veel dan is het een juiste keuze.

De administratie wordt uitgevoerd door het administratie kantoor in Boekel zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie beheren van jouw onderneming, ze kunnen ook de jaarrekeningen maken als je dit handig vindt.

Ook zijn ze op de hoogte van de financiële regelgeving, je kunt dus je vragen kwijt op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een partij die over veel kennis beschikt omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen gedurende het hele proces. Van alle soorten dienstverleners die je kunt inschakelen voor je organisatie is een administratiekantoor toch nog echt een van de betere keuzes.

Alle administratiekantoren uit Boekel

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Boekel – administratiekantoor of boekhouder

Kan ik niet gewoon naar een boekhouder gaan? Een vraag die wij regelmatig voorgeschoteld krijgen. Het is goed om te weten dat een administratiekantoor andere dingen doet als een boekhouder. De boekhouding wordt gedaan door de boekhouder, dit zijn de balansen enzovoort. De boekhouder is niet betrokken bij de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor aankloppen.

Meestal heeft een organisatie meer profijt bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn nu eenmaal meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het meest ideale is natuurlijk een combinatie tussen de twee, vooral gezien het gegeven dat het administratiekantoor vaak even de boekhouding extra kan nalopen als je dit graag wilt. Voor zeer specifieke kennis op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Boekel?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Boekel te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Boekel

De pluspunten waarvan bedrijven genieten bij het uit handen geven van de loonadministratie of financiële administratie in Boekel zijn eindeloos. Laten we met het begin beginnen. Allereerst zal je veel tijd besparen jaarlijks.

De administratie is vrij veel werk, vooral grotere ondernemingen zullen dit wel begrijpen. Door een administratiekantoor in Boekel in te zetten kan je deze tijd besteden aan werkzaamheden die meer bij jouw werkzaamheden passen. Als je alles zelf doet dan zal er onnodig veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet op de hoogte van alle functies van de administratieve programma’s. Wil je dit zelf leren dan ben je zo tientallen uren verder.

In zee gaan met een administratiekantoor in Boekel maakt het ook nog eens mogelijk om veel geld te besparen. Dit omdat het kantoor meestal de mogelijkheid biedt om de boekhouding na te lopen. Zij kijken na of de boekhouder inderdaad alle aftrekbare posten heeft meegecalculeerd of dat er enkele niet meegenomen zijn.

Als de jaaromzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat ondernemers kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de vereisten van de ondernemer, hier moet men aan voldoen. Doe je dit niet dan kan het zijn dat je in de knoei komt met de Belastingdienst. Zij kunnen stellen dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen bewijzen. Door een administratiekantoor in Boekel zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Boekel?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Boekel te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Boekel contacteren – waar op letten

Je zal het een en ander moeten weten voordat je gaat zoeken naar een financieel administratiekantoor in Boekel om jouw administratie over te nemen. Wanneer het moment aanbreekt dat je een prijsaanvraag de deur uit doet naar de verschillende administratiekantoren dan is het wijs om altijd duidelijk af te kaderen wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee vind je het kantoor die het beste aansluit bij jouw situatie. Ben niet bang om de toekomstplannen te delen en vertel wat je graag wilt van het kantoor. Gemiddeld ben je voor een administratiekantoor per uur ongeveer €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk ligt het aan het takenpakket welke prijs er in totaal aan zal hangen.

Het is ook verstandig om het administratiekantoor in Boekel te onderzoeken. Hebben zij speciale soorten opties die andere bedrijven niet hebben? Kunnen zij jou ook voorzien van analyses binnen de onderneming? Door te kijken met wat voor een level van kennis je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen onderbouwen. Hierdoor houd je enkel de geschikte administratiekantoren in Boekel over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Boekel

Door je probleem zo goed mogelijk af te bakenen in jouw offerte aanvraag kan je meer duidelijkheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Boekel, ben dan ook duidelijk bij het verzenden van de prijsaanvraag. Veel kantoren komen graag met je in contact, voel je dus vrij om even op te bellen om bepaalde zaken na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Boekel. Wanneer een kantoor niet genoeg informatie heeft om je te helpen dan weet je dit nu meteen. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets zo irritant als een hoop tijd besteden aan een conversatie die nergens naartoe leidt.

Op het moment dat je een aantal geschikte kandidaten voor je neus hebt voor de financiële administratie in Boekel dan is het verstandig om een ontmoeting in te plannen. Tijdens deze eerste ontmoeting kan je meer inzage krijgen in de persoon die voor je zit, je moet je immers wel fijn voelen in zijn of haar gezelschap. Vraag gerust wat hem anders maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook andere bijkomende skills heeft. Tevens is dit een mooi moment om de aanpak te bespreken met betrekking tot de administratie in Boekel. Toch wat makkelijker als het face to face gebeurt, bij een digitaal administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Boekel.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Boekel

Iedere organisatie heeft profijt aan het uit handen geven van de administratie in Boekel. Twijfel dus niet langer. Dankzij bovenstaande tips is het ook voor jou mogelijk om tijd, geld en moeite te besparen. Het uit handen geven van de administratie hoort nog altijd tot een van de economisch voordelige investeringen die ondernemers maar kunnen maken voor hun organisatie. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag nu nog 3 offertes aan en vind binnen een korte periode hét administratiekantoor in Boekel wat helemaal aan jouw behoeftes zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Boekel?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Boekel te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Boekel

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Boekel afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Boekel.

Lees de recensies over

administratie in Boekel

Snel en super eenvoudig

16 november 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de juiste partner gevonden.

- Eva van der Meulen

Geen problemen meer!

7 november 2019

Via deze website is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Tessa Gerritsen

Gewoon top!

4 november 2019

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en beantwoorden graag jouw vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Jacqueline Bakker

Super! Echt een aanrader

25 oktober 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een startende onderneming. Daarnaast waren het ook bedrijven in dezelfde buurt. Lekker makkelijk dus!

- Charlotte Molenaar

Goede communicatie

18 oktober 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt met veel zorg beantwoord en de communicatie is top! Goed gedaan!

- Marcel van de Berg

Goede communicatie

16 oktober 2019

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen no-time een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de vrijheid heb om mijn partner te kiezen en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te helpen.

- Martine Meijer

tegek!

8 oktober 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een goed geholpen bezoeker.

- Martijn van der Linden

Snel en super eenvoudig

2 oktober 2019

Paar maanden geleden heb ik offertes aangevraagd. Ik kreeg een vriendelijk antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel vlot en ik heb nu een goede administratie.

- Maarten van Dijk

Bedankt!

21 september 2019

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en beantwoorden graag jouw vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te twijfelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Marianne Hendriks

Service is uitstekend

13 september 2019

Mijn ervaring met Administratiekaart is super goed. De communicatie is uitstekend en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met professionele antwoorden. Echt een aanrader!

- Maarten van Loon

perfecte vertaling

6 september 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn fantastisch uitgevoerd. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Bram Veenstra

Goede samenwerking

5 september 2019

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en beantwoorden graag jouw vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Marianne Peeters

Enthousiast over Administratiekaart

25 augustus 2019

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg tevreden met haar nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die rekening houdt met wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanrader.

- Jolanda van de Velde

Duidelijke offertes met goede prijzen

18 augustus 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een beginnende. Daarnaast waren het ook lokale bedrijven. Lekker makkelijk dus!

- Caroline van den Bosch

Samenwerking was subliem

10 augustus 2019

Fantastisch prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, eisen en behoeften naar een sterke administratie. Bij vernieuwingen wordt er snel bijgesprongen en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Monique Verbeek

de partners worden zorgvuldig uitgekozen

4 augustus 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat mijn vragen en wensen serieus werden genomen. Nu ben ik al een aantal maanden erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Ellen Mol

Snel en vlot

30 juli 2019

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen no-time een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de vrijheid heb om mijn partner te kiezen en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te helpen.

- Ingrid van de Brink

Administratie op maat!

23 juli 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft alles opgepakt. Een lokaal bedrijf met goede communicatie. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Monique van der Linden

Goede administratie specialist gevonden

17 juli 2019

Na enkele uren op het internet, toch gekozen voor Administratiekaart. Ik wist niet waar ik op moest letten wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een overzichtelijk formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal opties waar ik lastig uit kon kiezen (ik ben nogal een twijfelkont). Dus heb er toch nog even voor moeten zitten. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Suzanne Smit

Erg klantvriendelijk

6 juli 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer gefocust op de klant. Elke vraag wordt compleet beantwoord en de communicatie is top! Erg tevreden!

- Sharon van Dijk

Fijn!

2 juli 2019

Afgelopen maand offertes aangevraagd en ik moet eerlijk verklappen dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. Heel erg fijn!

- Johanna de Bruin

Gewoon top!

22 juni 2019

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en beantwoorden graag jouw vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te twijfelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Thomas Dekker

Lokale partners

19 juni 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een startende onderneming. Daarnaast waren het ook bedrijven in dezelfde buurt. Lekker makkelijk dus!

- Thijs Jansen

Jaren partner

11 juni 2019

Ik kom altijd terug bij Administratiekaart voor vrienden. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel zorg. Ik heb tussendoor soortgelijke ondernemingen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart bevielen mij het best.

- Martijn van den Broek

de zoektocht naar de beste administratie specialist

30 mei 2019

Top! administratiekaart heeft mij geholpen in de zoektocht naar het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft naar onze wensen geluisterd. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Janneke de Lange

Goed geholpen

30 mei 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geholpen en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Marjolein Schouten

erg goed

22 mei 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Miranda Kramer

Ontzettend geduldig en professioneel

16 mei 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die het werk kon uitvoeren. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en deze werden snel beantwoord door David van Administratiekaart. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn partner.

- Ruud Visser

Een geweldige ervaring

6 mei 2019

Fantastisch prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze denkwijze, vraag en wensen naar een sterke administratie. Bij vernieuwingen wordt er snel bijgesprongen en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Mirjam Willemsen

Goede communicatie

28 april 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer gefocust op de klant. Elke vraag wordt met veel zorg beantwoord en de communicatie is top! Prima werk!

- Janneke Timmermans

gelukkig de stap genomen

18 april 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn naar geluisterd en dit zie je precies terug. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Pascal Smit

Verbetert met succes

16 april 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor de service.

- Jelle Jacobs

Perfecte administratie door perfect administratiekantoor

11 april 2019

Een goede kennis heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik compleet onafhankelijk ben om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving diverse offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is snel en vlot gedaan.

- Klaas de Vries

Gevonden wat ik wil

30 maart 2019

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen no-time een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de keuze mocht maken en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te helpen.

- Cornelis Dekker

Wow, mijn administratie is perfect

4 maart 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het vinden van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij veel uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede band met hem. Precies wat ik zocht.

- Klaas van de Veen

Fraai werk.

29 januari 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart van harte aanbevelen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Ilse van Loon

Teamuitbreiding door betere administratie

15 januari 2019

Mijn administratie was sterk aan professionalisering toe dus ik ben super blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. Na het vergelijken van de 3 offertes die ik in mijn mailbox kreeg heb ik uiteindelijk voor de administratie specialist gekozen die een goede indruk maakte met de prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Judith van Dam

Superadministratie

10 december 2018

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even om advies gevraagd via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een professionele meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Kevin Boer

beste administratie specialist gevonden dankzij administratiekaart

21 november 2018

Top! administratiekaart heeft mij geholpen in de zoektocht naar het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft precies gedaan wat wij aangeven. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Guido van de Brink

Goede administratie specialist gevonden

10 november 2018

Na enkele uren op het internet, toch gekozen voor Administratiekaart. Ik wist niet waar ik op moest letten wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een overzichtelijk formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal offertes waar ik lastig uit kon kiezen (ik ben nogal een twijfelkont). Dus heb er wel even over gedaan om de beste uit te kiezen. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Eva Sanders

Uitgelichte administratiekantoren uit Boekel

Van den Boogaard & Smulders Accountancy

Oost-Om 65
5422 VX Gemert
Nederland

0492 361 341
http://boogaardsmulders.nl/

Adadie’s Administratieve diensten

Scheiweg 26
5421 XL Gemert
Nederland

0493 599 131
http://www.adadie.nl/

Verhofstad Advies

Slenk 90
5421 DW Gemert
Nederland

0492 830 035
http://www.verhofstadadvies.nl/