Administratiekantoor Heerenveen

Behoefte aan een ijzersterke administratiekantoor uit Heerenveen die bij jouw bedrijf past?

Lees dan vooral verder.

Administratiekaart zorgt dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Heerenveen verbonden wordt aan Een kantoor dat bij je past.

Het gaafste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Heerenveen – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2019 en verder.

Administratie Heerenveen gezocht?

Een accountant uit Heerenveen vinden

Administratiekantoor Heerenveen
4.8
4.8 van de 5 sterren (gebaseerd op 47 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Heerenveen, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Nijehaske, De Knipe en Tjalleberd bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Heerenveen

Wil jij een ijzersterk administratiekantoor uit Heerenveen. Kijk niet verder. De zoektocht naar een goed administratiekantoor kan nog best veel tijd in beslag nemen. Je wilt immers wel de beste optie kiezen voor het uit handen geven van de administratie. Als jij de administratie in Heerenveen uit handen wilt geven bevelen wij jou aan om dit artikel goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de beste keuze uit kunt komen. Zo kan ook jij na het lezen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Heerenveen. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Heerenveen

Samenwerken met een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als bedrijfseigenaar maar zal maken. De administratie uitbesteden brengt meerdere voordelen met zich mee. We zien dat de bij ons aangesloten administratiekantoren vrijwel iedere soort administratie overnemen binnen het bedrijf. Je kunt hierbij denken aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grote ondernemingen zijn er meerdere administratieve opdrachten die gedaan moeten worden.Kleine bedrijven die op jaarbasis maar minimale omzet genereren zullen bijna geen profijt hebben bij een administratiekantoor. Is jouw omzet wel hoog en is het je allemaal te veel dan is het een juiste keuze.

De administratie zal geschieden door het administratie kantoor in Heerenveen zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen je administratie beheren van jouw bedrijf, ze kunnen ook de jaarrekeningen uit handen nemen als je dit graag wilt.

Ook zijn zij goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus je vragen kwijt op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een partij die over veel kennis beschikt rondom de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een onmisbare positie in binnen de samenwerking. Van alle partijen die je kunt inzetten voor je organisatie is een administratiekantoor toch nog echt de beste keuze.

Alle administratiekantoren uit Heerenveen

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Heerenveen – administratiekantoor of boekhouder

Kan ik niet gewoon met een boekhouder in zee gaan? Dit is een vraag die wij regelmatig voorgeschoteld krijgen. Het is belangrijk om te weten dat een administratiekantoor iets anders doet als een boekhouder. De boekhouding wordt uitgevoerd door de boekhouder, dit zijn de balansen en dergelijke. De boekhouder doet niet de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor zijn.

Meestal heeft een bedrijf meer profijt bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn namelijk meer taken dan de boekhouding. Het meest ideale is natuurlijk een combinatie tussen de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor vaak even de boekhouding nog een keer kan controleren als je dit graag wilt. Voor zeer diepgaande know-how op het gebied van de financiën ga je wel vaak naar een boekhouder. Die kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Heerenveen?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Heerenveen te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Heerenveen

De pluspunten waarvan ondernemingen genieten bij het uitbesteden van de loonadministratie of financiële administratie in Heerenveen zijn grenzeloos. Laten we bij het begin beginnen. Ten eerste zal je veel meer tijd kunnen besparen jaarlijks.

De administratie is vrij veel werk, vooral grotere bedrijven zullen dit wel begrijpen. Door een administratiekantoor in Heerenveen in te zetten kan je deze tijd gebruiken aan bezigheden die meer bij jouw expertise passen. Wanneer je alles zelf doet dan zal er onnodig veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet op de hoogte van alle functies van de administratieve programma’s. Wil je dit zelf leren dan ben je zo tientallen uren verder.

Zaken doen met een administratiekantoor in Heerenveen maakt het ook mogelijk geld te besparen. Dit omdat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding te controleren. Zij kunnen dus zien of de boekhouder inderdaad alle aftrekbare posten heeft meegenomen of dat er enkele niet meegenomen zijn.

Op het moment dat de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat bedrijfseigenaren kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de verplichtingen van het ondernemerschap, hier moet iedere ondernemer aan voldoen. Doe je dit niet dan kan het zijn dat je problemen krijgt met de Belastingdienst. Zij tonen bijvoorbeeld aan dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen bewijzen. Door een administratiekantoor in Heerenveen zal je hier geen last meer van hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Heerenveen?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Heerenveen te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Heerenveen contacteren – waar op letten

Je moet het een en ander weten voordat je op zoek gaat naar een financieel administratiekantoor in Heerenveen om jouw administratie over te nemen. Wanneer het moment aanbreekt dat je een offerteaanvraag de deur uit doet voor de geschikte kandidaten dan is het goed om altijd duidelijk af te kaderen wat je wilt en wat je zoekt.

Dit zorgt er namelijk voor dat je uit komt bij het kantoor die het beste aansluit bij jouw persoonlijke situatie. Wees niet bang om de toekomstverwachtingen mede te delen en vertel wat je graag wilt van het kantoor. Gemiddeld ben je voor een administratiekantoor per uur ongeveer €60 euro kwijt, dit is ongeveer dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Uiteraard ligt het aan de soorten taken welke prijs er in totaal aan zal hangen.

Het is ook verstandig om het administratiekantoor in Heerenveen te onderzoeken. Beschikken zij over speciale soorten specialisaties die de rest van de bedrijven niet hebben? Kunnen zij jou ook voorzien van analyses binnen de onderneming? Door te onderzoeken met wat voor een niveau van expertise je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je alleen de geschikte administratiekantoren in Heerenveen over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Heerenveen

Door zo specifiek mogelijk te zijn in jouw aanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inschakelen van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Heerenveen, ben dan ook duidelijk bij het versturen van de offerte. Veel kantoren hebben graag contact met je, voel je dus vrij om even op te bellen om het een en ander na te vragen over de financiële administratie in Heerenveen. Als een kantoor niet genoeg informatie heeft om je verder te helpen dan weet je dit nu meteen. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets is vervelender dan veel tijd besteden aan een conversatie die nergens heen leidt.

Wanneer je een selectie van geschikte kandidaten voor je hebt voor de financiële administratie in Heerenveen dan is het aan te raden om een eerste gesprek in te plannen. Tijdens deze eerste ontmoeting kan je meer inzicht krijgen in de partij die tegenover je zit, je moet je namelijk wel fijn voelen in zijn of haar gezelschap. Stel gerust de vraag wat hem anders maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook diverse bijkomende competenties heeft. Tevens is dit een mooi moment om het plan door te nemen met betrekking tot de administratie in Heerenveen. Toch wat makkelijker als het tijdens een ontmoeting gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Heerenveen.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Heerenveen

Iedere organisatie heeft profijt aan het uitbesteden van de administratie in Heerenveen. Twijfel dus niet langer. Dankzij bovenstaande tips is het ook voor jou mogelijk om tijd, geld en moeite te besparen. Het uit handen geven van de administratie is nog altijd tot een van de beste investeringen die ondernemingen maar kunnen maken voor hun onderneming. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag meteen nog 3 offertes aan en vind binnen een korte periode hét administratiekantoor in Heerenveen wat geheel aan jouw behoeftes zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Heerenveen?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Heerenveen te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Heerenveen

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Heerenveen afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Heerenveen.

Lees de recensies over

administratie in Heerenveen

Super! Echt een aanrader

21 november 2019

Ik heb onlangs een erg goede ervaring gehad met Administratiekaart. De communicatie is fantastisch en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met professionele antwoorden. Echt een aanrader!

- Dennis Evers

Geen stress meer

13 november 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat de klant wilt. Na een formuliertje hebben we direct offertes gekregen van verschillende administratie professionals. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte kennismaking. Onze organisatie werd meteen goed begrepen. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Sharon Janssen

Niet alleen een nieuwe partner, maar ook nieuwe kennis

31 oktober 2019

6 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen liet ik alles over aan mijn echtgenote dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk ben ik overgestapt naar een andere administratie specialist. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook hoe ik mijn administratie kan verbeteren. Hij denkt graag mee en weet van aanpakken.

- Marieke Willemsen

Top administratie dankzij administratiekaart

24 oktober 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de perfecte partner gevonden.

- Ruud Blom

Administratie naar mijn wensen

17 oktober 2019

Voorheen had ik slechte ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik nauwkeurige offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een perfecte administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Femke Hofman

uitstekende communicatie

12 oktober 2019

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. Alles wat je zou willen, wordt direct gedaan. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder gewaardeerd wordt als je weinig begrijpt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, ook niet onbelangrijk voor startende ondernemers zoals ik. Zoek je een eerlijk adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Niels Hofman

Prima service

7 oktober 2019

administratiekaart levert prima werk. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en ontving diverse offertes. Niet heel speciaals, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus ik ben tevreden.

- Jasper van Dijk

Door administratiekaart de weg gevonden

30 september 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor jullie hulp.

- Melanie Vermeulen

Super! Echt een aanrader

26 september 2019

Ik heb onlangs een erg goede ervaring gehad met Administratiekaart. De communicatie is fantastisch en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met uitgebreide antwoorden. Echt een aanrader!

- Martin Post

goede administratie dankzij administratiekaart

13 september 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en overzichtelijke administratie. Al mijn wensen kon ik doorgeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en reageren ze snel terug.

- Sylvia van den Heuvel

Alles opgelost

12 september 2019

Omdat ik zelf helemaal geen verstand heb van administratie en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingezet. Ik ben hier zeer tevreden over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Deborah Hendriks

Fijn!

31 augustus 2019

Afgelopen maand offertes aangevraagd en we moeten toegeven dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Wat mooi dat dit bestaat!

- Remco de Groot

steengoed

28 augustus 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Karin Gerritsen

Mijn ervaring is goed

21 augustus 2019

Ik twijfelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die de administratie onder handen kon nemen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en deze werden snel beantwoord door David van Administratiekaart. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuw administratiekantoor.

- Patricia Vos

Dankzij een kennis in contact gekomen

13 augustus 2019

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg blij dat ze jullie had ingeschakeld voor een nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die snapt wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanbeveling.

- Jacqueline Sanders

Meer grip op mijn administratie

3 augustus 2019

Via administratiekaart is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Paulus Veenstra

Goede service

31 juli 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ik een email ontving zonder offertes. Maar ik kreeg erna gelijk een bericht terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en professioneel antwoord op. Ik ben erg tevreden met de diensten en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Ruben van den Broek

Fraai werk.

25 juli 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart aanraden aan iedereen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Dirk de Jonge

administratiekaart heeft zijn werk gedaan

15 juli 2019

administratiekaart heeft zijn werk gedaan. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en ontving diverse offertes. Ik had ze ook zelf kunnen opbellen, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus ik ben tevreden.

- Michel Bos

Snel en super eenvoudig

4 juli 2019

Paar maanden geleden heb ik een offerteaanvraag ingediend. Ik kreeg een snel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de juiste partner kiezen. Alles ging heel vlot en ik heb nu een goede administratie.

- Roel van de Velden

Teamuitbreiding door betere administratie

4 juli 2019

Mijn administratie was heel erg aan professionalisering toe dus ik ben super blij dat jullie deze website hebben. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze me allemaal aanspraken. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Daniëlle Peeters

Geen problemen meer!

25 juni 2019

Via administratiekaart is er voor mij een inzichtelijke administratie verzorgd. Omdat ik online diensten verleen, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Bart van de Pol

steengoed

19 juni 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Anna van der Meer

Gewoon Goed

10 juni 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies waar jullie naar moeten kijken. Na een formuliertje hebben we direct een aantal offertes in onze mailbox gekregen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk de administratie specialist gekozen die het meest bij ons past. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte kennismaking. Onze organisatie werd meteen goed begrepen. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Kelly de Leeuw

Eind goed al goed

4 juni 2019

Voorheen had ik geen goede ervaring met een aantal administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik nauwkeurige offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een perfecte administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Alexander Timmermans

Jaren partner

23 mei 2019

Al jaren help ik kennissen aan een administratie specialist via Administratiekaart. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel zorg. Ik heb tussendoor andere bedrijven geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart bevielen mij het best.

- Robin Huisman

Voor een goede aministratie, moet je bij Administratiekaart zijn

20 mei 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gekoozen via Administratiekaart heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er netjes uit. De gaten zijn direct gevuld en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Marloes Kuipers

Top administratie dankzij administratiekaart

13 mei 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de perfecte partner gevonden.

- Gerardus Bakker

Simpel formuliertje ingevuld

2 mei 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van professionele administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super blij met het werk. Alle punten wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Manon de Bruin

Fijn!

1 mei 2019

Afgelopen week offertes aangevraagd en ik moet eerlijk verklappen dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. Heel erg fijn!

- Thomas van de Berg

Duidelijke offertes met goede prijzen

21 april 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een kleine. Daarnaast waren het ook bedrijven in dezelfde buurt. Lekker makkelijk dus!

- Robert van Leeuwen

perfecte vertaling

11 april 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Mark van der Horst

Super service

8 april 2019

Afgelopen maand het formuliertje ingevuld en we moeten eerlijk verklappen dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. 100% tevreden!

- Nancy Hermans

Samenwerking was subliem

29 maart 2019

Enorm prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze denkwijze, vraag en wensen naar een sterke administratie. Bij vernieuwingen wordt er snel bijgesprongen en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Ramona Sanders

Aanbevolen

1 maart 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Hendrikus van Dongen

Betaalbare administratie

21 januari 2019

Via administratiekaart is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor wat we vonden begreep snel wat mijn wensen waren en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Nicole van der Horst

Super! Echt een aanrader

29 december 2018

Mijn ervaring met Administratiekaart is super goed. De communicatie is uitstekend en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met professionele antwoorden. Echt een aanrader!

- Dirk Vink

Superadministratie

25 december 2018

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus via het contactformulier om advies gevraagd. Ik werd erg goed ontvangen door een vriendelijke meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Angelique Dijkstra

Blijvende partner gevonden

27 november 2018

Laatste 10 maanden had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na enkele bevindingen kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek vaak fout te zijn ingevuld. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar hij had een onprofessionele houding. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor heeft ons probleem direct opgelost. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Astrid de Bruin

Slimme besparing gevonden

11 november 2018

Het administratiekantoor dat administratiekaart me heeft aangeraden is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en ging gelijk aan de slag. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft goed naar mijn vraag geluisterd en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Chantal van den Broek

Uitgelichte administratiekantoren uit Heerenveen

Adcam Administraties

Rijssensestraat 122
7642 NM Wierden
Nederland

0546 572 036
http://www.adcam.nl/

Alfa Accountants en Adviseurs

Anders Celsiusstraat 3
7442 PB Nijverdal
Nederland

088 253 2750
https://www.alfa.nl/nijverdal

Positief Administraties

Industrieweg 9
7641 AT Wierden
Nederland

0546 232 063
https://www.positiefadministraties.nl/