Administratiekantoor Hoogeveen

Heb jij behoefte aan een expert voor jouw administratie in Hoogeveen?

Dan ben je aan het juiste adres.

Wij zorgen dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Hoogeveen verbonden wordt aan Een kantoor dat bij je past.

Het tofste gedeelte?

Administratiekaart doet dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Hoogeveen – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2019 en verder.

Administratie Hoogeveen gezocht?

Vraag direct 5 offertes aan

Administratiekantoor Hoogeveen
4.7
4.7 van de 5 sterren (gebaseerd op 42 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Hoogeveen, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Eursinge De Wolden, Alteveer Hoogeveen en Fluitenberg bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Hoogeveen

Wil jij een professioneel administratiekantoor uit Hoogeveen. Zoek niet verder. Het vinden van een goed administratiekantoor kan nog veel moeite kosten. Je moet namelijk wel de optimale keuze maken voor het uit handen geven van de administratie. Als jij je administratie in Hoogeveen uit handen wilt geven raden wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk met een paar simpele tips zien hoe je bij de beste keuze uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Hoogeveen. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Hoogeveen

In zee gaan met een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als bedrijfseigenaar maar kunt maken. De administratie uit handen geven brengt meerdere voordelen met zich mee. Wij merken dat de met ons samenwerkende administratiekantoren vrijwel iedere soort administratie zullen vervullen binnen jouw bedrijf. Je kunt hierbij denken aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan de werknemer administratie. Vooral bij de grote ondernemingen zijn er een hoop administratieve werkzaamheden die gedaan moeten worden.Kleine bedrijven die op jaarbasis maar minimale omzet genereren zullen bijna geen profijt hebben bij een administratiekantoor. Is jouw omzet wel hoog en is het je allemaal te veel dan is het een geschikte keuze.

De administratie wordt uit handen genomen door het administratie kantoor in Hoogeveen zelf, vaak zijn hier administratieve medewerkers in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie uitvoeren van jouw bedrijf, ze kunnen ook de jaarrekeningen uit handen nemen als je dit handig vindt.

Ook zijn ze op de hoogte van de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van de belastingen. Het is een partij die veel kennis heeft omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen gedurende het hele proces. Van alle soorten dienstverleners die je kunt inschakelen voor je organisatie is een administratiekantoor toch nog echt de beste keuze.

Alle administratiekantoren uit Hoogeveen

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Hoogeveen – administratiekantoor of boekhouder

Waarom niet gewoon naar een boekhouder gaan? Dit is een vraag die wij regelmatig voorgeschoteld krijgen. Het is belangrijk om te weten dat een administratiekantoor andere dingen doet als een boekhouder. De boekhouding wordt gedaan door de boekhouder, dit zijn de balansen enzovoort. De boekhouder is niet betrokken bij de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor aankloppen.

Vaak heeft een organisatie meer profijt bij uit handen geven van de administratie, dit zijn namelijk meer taken dan de boekhouding. Het voornaamste is uiteraard een combinatie tussen de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor vaak even de boekhouding nog een keer kan nalopen als je dit wenselijk acht. Voor hele specifieke kennis op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Hoogeveen?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Hoogeveen te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Hoogeveen

De voordelen waarvan ondernemingen genieten bij het uit handen geven van de loonadministratie of financiële administratie in Hoogeveen zijn grenzeloos. Laten we met het begin beginnen. Ten eerste zal je meer tijd besparen op jaarbasis.

De administratie is vrij veel werk, vooral grote bedrijven zullen dit begrijpen. Door een administratiekantoor in Hoogeveen in te schakelen kan je deze tijd besteden aan taken die meer bij jouw expertise passen. Wanneer je alles zelf doet dan zal er veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet op de hoogte van alle ins and outs van de administratieve programma’s. Wil je dit leren dan ben je zo tientallen uren verder.

Zaken doen met een administratiekantoor in Hoogeveen maakt het ook nog eens mogelijk om veel geld te besparen. Dit komt doordat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding nog een keer te checken. Zij checken of de boekhouder alle aftrekposten heeft meegenomen of dat er enkele niet meegenomen zijn.

Als de jaaromzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat ondernemingen kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de vereisten van het ondernemerschap, hier moet iedere bedrijfseigenaar aan voldoen. Wanneer je hier niet aan voldoet dan kan het zijn dat je in de knoei komt met de Belastingdienst. Zij stellen bijvoorbeeld dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen bewijzen. Middels een administratiekantoor in Hoogeveen zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Hoogeveen?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Hoogeveen te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Hoogeveen contacteren – waar op letten

Je zal het een en ander moeten weten voordat je begint met zoeken naar een financieel administratiekantoor in Hoogeveen om jouw administratie te gaan doen. Wanneer het moment aanbreekt dat je een prijsaanvraag opstuurt naar de geschikte kandidaten dan is het aan te raden om altijd duidelijk te zijn in wat je wilt en wat je zoekt.

Zo vergroot je de kans dat je uitkomt bij het kantoor die het beste aansluit bij jouw persoonlijke situatie. Ben niet bang om de toekomstplannen mede te delen en vertel wat je graag wilt van het kantoor. Vaak ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is ongeveer dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Uiteraard ligt het aan het takenpakket welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is tevens slim om het administratiekantoor in Hoogeveen te onderzoeken. Beschikken zij over speciale soorten specialisaties die andere bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen het bedrijf? Door te kijken met wat voor een niveau van kennis je te maken hebt zal je jouw keuze kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je alleen de beste administratiekantoren in Hoogeveen over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Hoogeveen

Door je probleem zo goed mogelijk af te bakenen in jouw prijsaanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Hoogeveen, wees dan ook specifiek bij het verzenden van de offerte. Veel kantoren staan open voor contact, voel je dus vrij om even op te bellen om onduidelijkheden na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Hoogeveen. Wanneer een kantoor niet genoeg informatie heeft om je te helpen dan weet je dit nu meteen. Zo voorkom je onnodige frustratie, niets is zo vervelend als een hoop tijd besteden aan een gesprek wat nergens heen leidt.

Als je een selectie van geschikte kandidaten voor je neus hebt voor de financiële administratie in Hoogeveen dan is het verstandig om een kennismakingsgesprek in te plannen. Tijdens dit contactmoment kan je meer inzicht krijgen in de persoon die tegenover je zit, je moet je namelijk wel prettig voelen in zijn of haar gezelschap. Stel gerust de vraag wat hem geschikter maakt dan de andere administrateurs en of hij of zij ook diverse bijkomende competenties heeft. Daarnaast is dit een geschikt moment om de aanpak door te nemen met betrekking tot de administratie in Hoogeveen. Toch wat makkelijker als het face to face gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Hoogeveen.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Hoogeveen

Iedere organisatie heeft voordelen aan het uitbesteden van de administratie in Hoogeveen. Twijfel dus niet langer. Dankzij bovenstaande handvaten is het ook voor jou mogelijk om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie hoort nog altijd tot een van de beste investeringen die bedrijven maar kunnen maken voor hun onderneming. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag meteen nog 3 offertes aan en vind binnen een korte periode hét administratiekantoor in Hoogeveen wat geheel aan jouw behoeftes zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Hoogeveen?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Hoogeveen te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Hoogeveen

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Hoogeveen afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Hoogeveen.

Lees de recensies over

administratie in Hoogeveen

Prima service achteraf

21 november 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geholpen en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Michiel Driessen

Makkelijk en Snel

9 november 2019

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg blij dat ze jullie had ingeschakeld voor een nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die snapt wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanrader.

- Dennis Groen

Meesterlijk

3 november 2019

Het administratiekantoor dat administratiekaart me heeft aangeraden is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en nam direct stappen. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft goed naar mijn vraag geluisterd en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Ilona Kuijpers

Fijn administratie specialistkantoor gevonden

31 oktober 2019

Het administratiekantoor dat ik via Boekhoudkaart heb gevonden heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er top uit. De problemen zijn opgelost en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Ruben van der Horst

Verschillende offertes ontvangen van goede administratiekantoren

17 oktober 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van lokale administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super content. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Anna Postma

Administratie naar mijn wensen

17 oktober 2019

Voorheen had ik slechte ervaring met een aantal administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik verschillende offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een fijne administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Susanne van Leeuwen

Geen enkel probleem

10 oktober 2019

Omdat ik zelf helemaal geen verstand heb van administratie en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer te spreken over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Michel van Dijk

Geen verstand van BTW, toch goede administratie

26 september 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van professionele administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super blij met het werk. Alle onderdelen wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Barry de Leeuw

Kleine miscommunicatie, maar nu erg tevreden

23 september 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik ontving erna gelijk een bericht terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en professioneel antwoord op. Ik ben erg tevreden met de service en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Paul Meijer

Administratie op maat!

13 september 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft goed geluisterd naar mijn onderneming. Een lokaal bedrijf met goede service. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Sharon Hofman

Goede communicatie

5 september 2019

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen no-time een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de vrijheid heb om mijn partner te kiezen en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te helpen.

- Wilhelmus Jansen

overzichtelijke administratie na aanbeveling van administratiekaart

4 september 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en duidelijke administratie. Ik heb mijn eisen doorgegeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en krijg ik direct reactie.

- Cornelia Huisman

Eind goed al goed

24 augustus 2019

Voorheen had ik slechte ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik uitgebreide offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een fijne administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Ingrid de Bruijn

Teamuitbreiding door betere administratie

22 augustus 2019

Mijn administratie werd me te veel dus ik ben super blij dat jullie deze website hebben. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze allemaal zo goed waren. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- René van der Horst

Super samenwerking.

13 augustus 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben heel blij met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Frank Kramer

Mijn administratie specialist denkt goed mee

2 augustus 2019

3 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen deed mijn echtgenote alle administratie dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor professionalisering. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook hoe ik mijn administratie kan verbeteren. Hij denkt graag mee en weet van aanpakken.

- Deborah van der Heijden

Snelle communicatie

30 juli 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik kreeg erna gelijk een email terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en professioneel antwoord op. Ik ben erg tevreden met de service en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Manon de Jonge

goede administratie dankzij administratiekaart

23 juli 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en duidelijke administratie. Al mijn wensen kon ik doorgeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en krijg ik direct reactie.

- Ellen van de Wal

Goede administratiekantoren vind je hier

16 juli 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het aanbevelen van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij veel uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede klik met hem. Precies wat ik zocht.

- Barry Maas

Geen enkel probleem

10 juli 2019

Omdat ik zelf helemaal geen verstand heb van administratie en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer te spreken over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Evelien Molenaar

Snelle communicatie

28 juni 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ik een email ontving zonder offertes. Maar ik kreeg erna gelijk een bericht terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en professioneel antwoord op. Ik ben erg tevreden met de service en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Alexander de Jong

Super samenwerking.

23 juni 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Sander Evers

Wow, mijn administratie is perfect

17 juni 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het vinden van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede band met hem. Precies wat ik zocht.

- Steven van de Wal

Perfecte administratie door perfect administratiekantoor

6 juni 2019

Een klant heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik compleet onafhankelijk ben om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving verschillende offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is nu perfect.

- Stefan Timmermans

Iemand die eindelijk snapt wat ik wil

30 mei 2019

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg tevreden met haar nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die begrijpt wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanbeveling.

- Simon Koning

administratiekaart luistert aandachtig

29 mei 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat mijn vragen en wensen serieus werden genomen. Nu ben ik al een lange tijd erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Tom Koning

Goede ervaring

22 mei 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan in een korte tijd. Maatwerk tegen een laag tarief, top!

- Edwin van Dam

De beste keuze gemaakt

12 mei 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier een aantal offertes aangevraagd. Deze aanvraag is prima verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Simone van Beek

Top administratie

5 mei 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via administratiekaart is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en aarzelde geen seconde. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft zorgvuldig naar mijn vraagstuk gekeken en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Wilhelmina Bakker

administratiekaart heeft zijn werk gedaan

28 april 2019

administratiekaart heeft zijn werk gedaan. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Verschilt niet heel erg van andere bedrijven, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Anne Vos

Heel cool bedrijf

19 april 2019

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is heel speciaal. Je vult een duidelijk formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van lokale partijen. Uiteindelijk kan je op je gemak gaan kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker makkelijk dus.

- Kim Molenaar

Beste prijzen

14 april 2019

We werden door een kennis op deze website getipt. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van een kennis uit onze woonplaats. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Marieke Schouten

de partners worden zorgvuldig uitgekozen

8 april 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat mijn vragen en wensen serieus werden genomen. Nu ben ik al een jaar erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Roy Driessen

Alles uitbesteed!

29 maart 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft alles opgepakt. Een lokaal bedrijf met goede communicatie. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Lisette van Beek

Goede communicatie

28 februari 2019

Mijn ervaring met Administratiekaart is super goed. De communicatie is voortreffelijk en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met uitgebreide antwoorden. Echt een aanrader!

- Petronella Hermans

Mijn klanten aantal is gestegen

28 januari 2019

Laatste 2 jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na enkele bevindingen kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek dat er achter de schermen heel wat mis was. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar hij had een onprofessionele houding. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor is een blijvende partner geworde. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Caroline Koster

erg nauwkeurig, maar ook zo eenvoudig

30 december 2018

Hetgeen waar ik erg content mee was, is het feit dat administratiekaart jouw behoeften serieus nemen. Op basis van jouw antwoorden, worden zorgvuldig een aantal bedrijven uitgekozen. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de geschikte partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik beveel het iedereen aan!

- Roel de Groot

Helemaal tevreden

22 december 2018

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik heb gevonden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Deborah Kramer

beste administratie specialist gevonden dankzij administratiekaart

25 november 2018

Top! administratiekaart heeft mij geholpen in het zoeken van het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft de administratie gedaan naar onze verdeling. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Annemarie de Haan

Superadministratie

3 november 2018

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even om advies gevraagd via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een professionele meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Christiaan Evers

Uitgelichte administratiekantoren uit Hoogeveen

Adcam Administraties

Rijssensestraat 122
7642 NM Wierden
Nederland

0546 572 036
http://www.adcam.nl/

Alfa Accountants en Adviseurs

Anders Celsiusstraat 3
7442 PB Nijverdal
Nederland

088 253 2750
https://www.alfa.nl/nijverdal

Positief Administraties

Industrieweg 9
7641 AT Wierden
Nederland

0546 232 063
https://www.positiefadministraties.nl/