Administratiekantoor Hoorn

Ben jij opzoek naar een ijzersterke administratiekantoor in Hoorn die bij jouw bedrijf past?

Dan ben je op de goede plek.

Wij zorgen dat jij die zoekt naar een administratiekantoor Hoorn verbonden wordt aan Een kantoor dat bij je past.

Het gaafste gedeelte?

Administratiekaart doet dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Hoorn – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2019 en verder.

Administratie Hoorn gezocht?

Laat direct jouw opdracht uitvoeren

Administratiekantoor Hoorn
4.7
4.7 van de 5 sterren (gebaseerd op 34 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Hoorn, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit De Weere, Schellinkhout en Oostwoud bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Hoorn

Heb jij behoefte aan een top administratiekantoor in Hoorn. Zoek niet verder. Het vinden van het beste administratiekantoor kan nog best veel tijd in beslag nemen. Je wilt immers wel de meest geschikte optie kiezen voor het uit handen geven van je administratie. Als jij de administratie in Hoorn wilt uitbesteden bevelen wij jou aan om dit artikel goed door te lezen. We laten jou namelijk met een paar simpele tips zien hoe je bij de juiste partij uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Hoorn. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Hoorn

Het inschakelen van een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als bedrijfseigenaar maar zal maken. Jouw administratie uit handen geven brengt meerdere voordelen met zich mee. Wij merken dat de met ons samenwerkende administratiekantoren vrijwel iedere soort administratie zullen vervullen binnen het organisatie. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan de werknemer administratie. Vooral bij de grotere organisaties zijn er veel administratieve taken die gedaan moeten worden.Kleine ondernemingen die op jaarbasis maar heel weinig omzet hebben zullen bijna geen baat hebben bij een administratiekantoor. Ligt jouw omzet wel aardig hoog en wordt het je allemaal te veel dan is het een prima investering.

De administratie wordt uit handen genomen door het administratie kantoor in Hoorn zelf, vaak zijn hier administratieve medewerkers in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie uitvoeren van jouw bedrijf, ze zullen ook de jaarrekeningen uit handen nemen als je dit handig vindt.

Ook zijn zij goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus je vragen kwijt op het gebied van de belastingen. Het is een organisatie die over veel kennis beschikt omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een onmisbare positie in binnen gedurende het hele proces. Van alle soorten partijen die je kunt inschakelen voor je bedrijf is een administratiekantoor toch nog echt een van de toppers.

Alle administratiekantoren uit Hoorn

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Hoorn – administratiekantoor of boekhouder

Kan ik niet gewoon met een boekhouder in zee gaan? Een vraag die wij vaak voorgeschoteld krijgen. Het is belangrijk dat je weet dat een administratiekantoor iets anders doet als een boekhouder. De boekhouding wordt uitgevoerd door de boekhouder, dit zijn de balansen en dergelijke. De boekhouder is niet betrokken bij de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor aankloppen.

Eigenlijk heeft een organisatie meer profijt bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn namelijk meer taken dan de boekhouding. Het meest ideale is uiteraard een combinatie tussen de twee, vooral gezien het gegeven dat het administratiekantoor vaak even de boekhouding nog een keer kan nalopen als je dit ook wilt. Voor zeer diepgaande know-how op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Hoorn?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Hoorn te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Hoorn

De voordelen waarvan ondernemingen genieten bij het uitbesteden van de loonadministratie of financiële administratie in Hoorn zijn eindeloos. Laten we bij de eerste stap beginnen. Ten eerste zal je veel tijd kunnen besparen op jaarbasis.

De administratie is vrij veel werk, vooral grotere bedrijven zullen dit snappen. Door een administratiekantoor in Hoorn in te zetten kan je deze tijd besteden aan bezigheden die meer bij jouw expertise passen. Wanneer je alles zelf doet dan zal er onnodig veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet op de hoogte van alle functies van de administratieve tools. Wil je dit leren dan ben je zo tientallen uren verder.

In zee gaan met een administratiekantoor in Hoorn maakt het daarnaast mogelijk om veel geld te besparen. Dit komt doordat het kantoor meestal de mogelijkheid biedt om de boekhouding na te lopen. Zij kunnen dus zien of de boekhouder inderdaad alle aftrekbare posten heeft meegenomen of dat er enkele vergeten zijn.

Op het moment dat de jaaromzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat ondernemers kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de verplichtingen van de ondernemer, hier moet iedere ondernemer aan voldoen. Wanneer je dit niet doet dan kan het zijn dat je in de knoei komt met de Belastingdienst. Zij tonen bijvoorbeeld aan dat je niet voldoet aan de eisen voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Door een administratiekantoor in Hoorn zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Hoorn?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Hoorn te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Hoorn contacteren – waar op letten

Je zal het een en ander moeten weten voordat je op zoek gaat naar een financieel administratiekantoor in Hoorn om jouw administratie uit handen te nemen. Op het moment dat je een prijsaanvraag aanvraagt naar de geschikte kandidaten dan is het goed om altijd goed te vermelden wat je wilt en wat je zoekt.

Dit zorgt er namelijk voor dat je uit komt bij het kantoor die het beste aan zou sluiten bij jouw persoonlijke situatie. Wees niet bang om de toekomstverwachtingen mede te delen en maak duidelijk wat je verwacht van het kantoor. Over het algemeen ben je voor een administratiekantoor per uur ongeveer €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk hangt het af van het takenpakket welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is ook wijs om het administratiekantoor in Hoorn na te trekken. Hebben zij speciale soorten specialisaties die de rest van de bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen het bedrijf? Door goed te kijken met wat voor een level van kennis je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je enkel de geschikte administratiekantoren in Hoorn over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Hoorn

Door je probleem zo goed mogelijk af te bakenen in jouw prijsaanvraag kan je meer duidelijkheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Hoorn, wees dan ook duidelijk bij het verzenden van de offerte. Veel kantoren komen graag met je in contact, voel je dus vrij om even contact op te nemen om bepaalde zaken na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Hoorn. Als een kantoor niet genoeg kennis heeft om je te assisteren dan weet je dit nu snel genoeg. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets is zo vervelend als veel tijd spenderen aan een gesprek wat nergens naartoe leidt.

Als je een paar kanshebbers voor je neus hebt voor de financiële administratie in Hoorn dan is het slim om een eerste gesprek in te plannen. Tijdens deze eerste ontmoeting kan je meer inzicht krijgen in de persoon die tegenover je zit, je moet je namelijk wel fijn voelen in zijn of haar bijzijn. Stel gerust de vraag wat hem of haar anders maakt dan de andere administrateurs en of hij of zij ook diverse bijkomende competenties heeft. Daarnaast is dit een goed moment om de aanpak te bespreken met betrekking tot de administratie in Hoorn. Toch wat fijner als het tijdens een ontmoeting gebeurt, bij een digitaal administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Hoorn.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Hoorn

Iedere onderneming heeft voordelen aan het uitbesteden van de administratie in Hoorn. Waar wacht je dus nog op? Dankzij bovenstaande tips is het ook voor jou mogelijk om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie is nog altijd tot een van de meest goedkope investeringen die bedrijven maar kunnen maken voor hun onderneming. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag nu nog 3 offertes aan en vind in korte tijd hét administratiekantoor in Hoorn wat helemaal aan jouw behoeftes zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Hoorn?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Hoorn te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Hoorn

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Hoorn afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Hoorn.

Lees de recensies over

administratie in Hoorn

Prima service

13 november 2019

administratiekaart levert prima werk. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Verschilt niet heel erg van andere bedrijven, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Cornelia van Wijk

Door administratiekaart de weg gevonden

7 november 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies waar jullie naar moeten kijken. Na een formuliertje hebben we direct een aantal offertes in onze mailbox gekregen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte bespreking. Onze organisatie werd meteen goed in kaart gebracht. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Hendrika Vermeulen

Goede samenwerking

31 oktober 2019

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en steken graag hun handen uit de mouwen voor je. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te twijfelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Jeffrey Verhoeven

administratiekaart heeft zijn werk gedaan

19 oktober 2019

administratiekaart levert prima werk. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Verschilt niet heel erg van andere bedrijven, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus ik ben tevreden.

- Suzanne van Veen

Veel keus en lekker lokaal

10 oktober 2019

Paar maanden geleden heb ik een offerteaanvraag ingediend. Ik kreeg een snel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de juiste partner kiezen. Alles ging heel snel en ik heb nu een goede administratie.

- Franciscus van Dongen

Bedankt!

7 oktober 2019

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en steken graag hun handen uit de mouwen voor je. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te twijfelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Sharon Mol

Aanbevolen

28 september 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Alexander Kuiper

Goede prijs/kwaliteit verhouding

25 september 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart lokaal administratiekantoors steunt. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik werk graag met lokale ondernemers. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Super!

- Sander Willems

De beste administratie specialist gevonden

18 september 2019

Een aantal maanden geleden was ik met spoed op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist dramatisch werk heeft opgeleverd. Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me verbonden aan de beste administratie specialist! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Christiaan de Groot

Nooit gedacht dat het zo makkelijk zou kunnen

10 september 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het aanbevelen van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede band met hem. Precies wat ik zocht.

- Robin Sanders

Persoon gevonden die bij me past

3 september 2019

Het administratiekantoor dat ik via Boekhoudkaart heb gevonden heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er perfect uit. De gaten zijn direct gevuld en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Elizabeth Janssen

Een echte aanrader

29 augustus 2019

Een goede kennis heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik zelf de keuze heb om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving verschillende offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is waterdicht nu.

- Christiaan van der Heijden

Direct verschillende offertes ontvangen

15 augustus 2019

Paar maanden geleden heb ik offertes aangevraagd. Ik kreeg een snel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel vlot en ik heb nu een goede administratie.

- Matthijs van Vliet

Veel keus en lekker lokaal

9 augustus 2019

Paar maanden geleden heb ik een offerteaanvraag ingediend. Ik kreeg een vriendelijk antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel snel en ik heb nu een goede administratie.

- Natascha Driessen

Gewoon Goed

5 augustus 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat jullie moeten doen. Na een formuliertje hebben we direct offertes gekregen van verschillende administratie professionals. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk de administratie specialist gekozen die het meest bij ons past. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte kennismaking. Onze organisatie werd meteen goed begrepen. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Roel Meijer

uitstekende communicatie

26 juli 2019

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. Alles wat je zou willen, wordt direct gedaan. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder gewaardeerd wordt als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, wat gunstig is voor startende ondernemers. Zoek je een betrouwbaar adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Daniëlle Jonker

Alles opgelost

19 juli 2019

Omdat ik zelf helemaal geen kennis heb van btw en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingezet. Ik ben hier zeer enthousiast over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Robin Visser

Top administratie

12 juli 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via administratiekaart is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en aarzelde geen seconde. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft zorgvuldig naar mijn vraagstuk gekeken en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Brenda Bos

Verbetert met succes

8 juli 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor de service.

- Hendrika van den Broek

Een grote besparing

4 juli 2019

Het administratiekantoor dat administratiekaart me heeft aangeraden is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en nam direct stappen. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft goed naar mijn vraag geluisterd en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Ruben van Leeuwen

Helemaal tevreden

26 juni 2019

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik heb gevonden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Eva de Bruijn

verschillende offertes ontvangen

19 juni 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn bedrijf! Ik ontving verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart hartstikke bedankt!

- Maartje van den Bosch

1 klik verwijderd van een goede partner

7 juni 2019

Hetgeen waar ik erg tevreden mee was, is het feit dat administratiekaart jouw eisen serieus nemen. Aan de hand van jouw wensen kiezen ze de beste administratie professionals. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de juiste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik beveel het iedereen aan!

- Nathalie Martens

Service is uitstekend

4 juni 2019

Mijn ervaring met Administratiekaart is super goed. De communicatie is fantastisch en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met professionele antwoorden. Echt een aanrader!

- Marcel Peters

Door administratiekaart de weg gevonden

26 mei 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor de service.

- Esther Groen

administratiekaart luistert aandachtig

22 mei 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat ze met veel zorg naar mijn aanvraag hebben gekeken. Nu ben ik al een lange tijd erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Sjoerd van Vliet

perfecte vertaling

16 mei 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Richard Jacobs

Goede prijs/kwaliteit verhouding

5 mei 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart graag samenwerkt met lokale partners. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik werk graag met lokale ondernemers. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Tof!

- Marco Koster

Verschillende offertes ontvangen van goede administratiekantoren

1 mei 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van lokale administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super content. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Marijke Kuipers

overzichtelijke administratie na aanbeveling van administratiekaart

20 april 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en duidelijke administratie. Al mijn wensen kon ik doorgeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en reageren ze snel terug.

- Jacoba Vos

Jaren partner

17 april 2019

Ik kom altijd terug bij Administratiekaart voor vrienden. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel aandacht. Ik heb tussendoor andere ondernemingen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart is het beste.

- Ingrid Visser

erg goed

4 april 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Christiaan Schipper

beste administratie specialist gevonden dankzij administratiekaart

29 maart 2019

Gaaf! administratiekaart heeft mij geholpen in de zoektocht naar het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft naar onze wensen geluisterd. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Jelle Kuijpers

Gewoon top!

28 februari 2019

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en staan open voor alle vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Petra Willems

Beste prijzen

27 januari 2019

We kregen een tip om administratiekaart in te schakelen. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van een kennis uit onze woonplaats. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Cindy van den Heuvel

Geen verstand van BTW, toch goede administratie

2 januari 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van lokale administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super tevreden. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Nathalie van Wijk

Keuze genoeg

13 december 2018

Ik ben onlangs gestart met mijn eigen onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een beginnende ondernemer, zoals ik!

- Wilhelmina Visser

Goede administratie specialist gevonden

7 december 2018

Na enkele uren op het internet, toch voor Administratiekaart gegaan. Ik wist niet naar welke eisen ik moest kijken wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een simpel formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal opties waar ik lastig uit kon kiezen, ze waren alle 3 goed. Dus heb er wel even over gedaan om de beste uit te kiezen. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Rogier Schouten

Super service

3 november 2018

Afgelopen maand een aanvraag gedaan en we moeten eerlijk toegeven dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Wat mooi dat dit bestaat!

- Linda Hendriks

Uitgelichte administratiekantoren uit Hoorn

HE Administraties

40
Boekerij
1695 JB Blokker

06 17437759
https://www.headministraties.nl/

KUBUS Hoorn

Noorderstraat 44
1621 HV Hoorn
Nederland

0229 235 333
https://www.kubus.nl/

Omnyacc, Müller & Partners

Koopvaarder 4
1625 BZ Hoorn
Nederland

0229 271 994
http://www.omnyacc.nl/