Administratiekantoor Kessel

Wil jij een ijzersterke administratiekantoor uit Kessel die bij jouw bedrijf past?

Dan ben je aan het juiste adres.

Wij zorgen dat jij die zoekt naar een administratiekantoor Kessel verbonden wordt aan Een kantoor dat bij je past.

Het tofste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Kessel – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2019 en verder.

Administratie Kessel gezocht?

Een accountant uit Kessel vinden

Administratiekantoor Kessel
4.9
4.9 van de 5 sterren (gebaseerd op 29 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Kessel, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Reuver, Belfeld en Panningen bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Kessel

Heb jij behoefte aan een top administratiekantoor in Kessel. Zoek niet verder. De zoektocht naar het beste administratiekantoor kan nog best veel tijd in beslag nemen. Je moet namelijk wel de beste optie kiezen voor het uit handen geven van je administratie. Als jij de administratie in Kessel wilt uitbesteden bevelen wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de juiste partij uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de beste optie selecteren voor een administratiekantoor in Kessel. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Kessel

In contact komen met een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als ondernemer maar kunt maken. Jouw administratie uit handen geven brengt meerdere voordelen met zich mee. Wij merken dat de met ons samenwerkende administratiekantoren bijna iedere soort administratie uit handen zullen nemen binnen het bedrijf. Je kunt hierbij denken aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan de werknemer administratie. Vooral bij de grote bedrijven zijn er veel administratieve werkzaamheden die gedaan moeten worden.Kleine organisaties die jaarlijks maar heel weinig omzet hebben zullen bijna geen baat hebben bij een administratiekantoor. Ligt jouw omzet wel aardig hoog en is het je allemaal iets te veel dan is het een prima keuze.

De administratie zal geschieden door het administratie kantoor in Kessel zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen je administratie beheren van jouw organisatie, ze zullen ook de jaarrekeningen maken als je dit graag wilt.

Ook zijn ze op de hoogte van de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een partij die veel kennis heeft omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen gedurende het hele proces. Van alle soorten dienstverleners die je kunt inzetten voor je onderneming is een administratiekantoor toch nog echt de beste keuze.

Alle administratiekantoren uit Kessel

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Kessel – administratiekantoor of boekhouder

Waarom niet gewoon een boekhouder aannemen? Dit is een vraag die wij regelmatig krijgen. Het is belangrijk dat je weet dat een administratiekantoor niet hetzelfde doet als een boekhouder. De boekhouding geschiedt door de boekhouder, dit zijn de balansen en dergelijke. De boekhouder doet echter niet de algemene bedrijfsadministratie, Hiervoor moet je dus bij een administratiekantoor aankloppen.

Vaak heeft een bedrijf meer baat bij uit handen geven van de administratie, dit zijn namelijk meer taken dan de boekhouding. Het voornaamste is natuurlijk een combinatie tussen de twee, vooral gezien het gegeven dat het administratiekantoor vaak even de boekhouding extra kan nalopen als je dit wenselijk acht. Voor hele diepgaande know-how op het gebied van de financiën ga je wel vaak naar een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Kessel?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Kessel te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Kessel

De pluspunten waarvan ondernemingen genieten bij het uitbesteden van de loonadministratie of financiële administratie in Kessel zijn grenzeloos. Laten we met het begin beginnen. Allereerst zal je veel tijd kunnen besparen op jaarbasis.

De administratie is vrij veel werk, vooral grote bedrijven zullen dit wel begrijpen. Door een administratiekantoor in Kessel in te zetten kan je deze tijd gebruiken aan bezigheden die meer bij jouw vakgebied passen. Als je alles zelf doet dan zal er onnodig veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet op de hoogte van alle functies van de administratieve programma’s. Wil je dit meester maken dan ben je zo tientallen uren verder.

Zaken doen met een administratiekantoor uit Kessel maakt het ook nog eens mogelijk om veel geld te besparen. Dit komt doordat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding te controleren. Zij kijken na of de boekhouder alle aftrekposten heeft meegecalculeerd of dat er enkele vergeten zijn.

Naarmate de jaaromzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat bedrijven kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het goed documenteren van je administratie een van de vereisten van de ondernemer, hier moet iedere bedrijfseigenaar aan voldoen. Wanneer je dit niet doet dan kan het zijn dat je problemen krijgt met de Belastingdienst. Zij stellen bijvoorbeeld dat je niet voldoet aan de eisen voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen bewijzen. Middels een administratiekantoor in Kessel zal je hier geen last meer van hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Kessel?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Kessel te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Kessel contacteren – waar op letten

Er zijn een aantal zaken die je moet weten voordat je gaat zoeken naar een financieel administratiekantoor in Kessel om jouw administratie uit handen te nemen. Wanneer het moment aanbreekt dat je een prijsaanvraag de deur uit doet voor de verschillende administratiekantoren dan is het belangrijk om altijd duidelijk te zijn in wat je wilt en wat je zoekt.

Dit zorgt er namelijk voor dat je uit komt bij het kantoor die het beste aan zou sluiten bij jouw situatie. Het is aan te raden om de toekomstverwachtingen mede te delen en vertel wat je graag wilt van het kantoor. Over het algemeen ben je voor een administratiekantoor per uur ongeveer €60 euro kwijt, dit is ongeveer dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Uiteraard hangt het af van de soorten taken welke prijs er in totaal aan zal hangen.

Het is tevens slim om het administratiekantoor in Kessel na te trekken. Hebben zij speciale soorten diensten die de rest van de bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen de onderneming? Door te kijken met wat voor een level van expertise je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen onderbouwen. Hierdoor houd je enkel de beste administratiekantoren in Kessel over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Kessel

Door zo specifiek mogelijk te zijn in jouw aanvraag kan je meer duidelijkheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Kessel, ben dan ook specifiek bij het opsturen van de prijsaanvraag. Veel kantoren staan open voor contact, ben dus niet bang om even contact op te nemen om onduidelijkheden na te vragen over de financiële administratie in Kessel. Wanneer een kantoor niet voldoende kennis heeft om je te assisteren dan weet je dit nu snel genoeg. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets zo irritant als veel tijd spenderen aan een conversatie die nergens naartoe leidt.

Op het moment dat je een selectie van kanshebbers voor je neus hebt voor de financiële administratie in Kessel dan is het slim om een kennismakingsgesprek in te plannen. Tijdens deze afspraak kan je meer inzage krijgen in de persoon die tegenover je zit, je moet je natuurlijk wel goed voelen in zijn of haar bijzijn. Stel gerust de vraag wat hem beter maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook andere bijkomende competenties heeft. Tevens is dit een goed moment om de uitvoering door te nemen met betrekking tot de administratie in Kessel. Toch wat fijner als het tijdens een ontmoeting gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Kessel.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Kessel

Eigenlijk iedere organisatie heeft profijt aan het uit handen geven van de administratie in Kessel. Twijfel dus niet langer. Door bovenstaande tips is het ook voor jou mogelijk om tijd, geld en moeite te besparen. Het uit handen geven van de administratie is nog altijd tot een van de beste investeringen die bedrijven maar kunnen maken voor het bedrijf. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag vandaag nog 3 offertes aan en vind in korte tijd hét administratiekantoor in Kessel wat helemaal aan jouw behoeftes zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Kessel?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Kessel te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Kessel

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Kessel afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Kessel.

Lees de recensies over

administratie in Kessel

Top belasting in korte tijd

15 september 2019

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik kreeg aangeraden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Dirk van Dongen

Verschillende offertes ontvangen van goede administratiekantoren

9 september 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van lokale administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super blij met het werk. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Annemieke van Vliet

Werken met lokale partners

5 september 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart graag samenwerkt met lokale partners. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik hoef niet ver te reizen. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Tof!

- Evelien van de Velden

Administratie op maat!

29 augustus 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft voor mijn organisatie een perfecte administratie geleverd. Een lokaal bedrijf met goede service. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Annemieke Janssen

tegek!

20 augustus 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een heel gelukkige klant.

- Petra Timmermans

1 klik verwijderd van een goede partner

14 augustus 2019

Hetgeen waar ik erg content mee was, is het feit dat administratiekaart jouw eisen serieus nemen. Op basis van jouw antwoorden, worden zorgvuldig een aantal bedrijven uitgekozen. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de beste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik beveel het iedereen aan!

- Robert van Dijk

Perfect voor startende ondernemers

7 augustus 2019

Sinds kort heb ik een onderneming gestart en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Lisette Gerritsen

Wij zijn geholpen.

26 juli 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart aanraden aan iedereen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Bram de Vries

Ik heb heel snel een goede partner gevonden

25 juli 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een startende onderneming. Daarnaast waren het ook bedrijven uit dezelfde regio. Lekker makkelijk dus!

- Eva van Dam

Goede ervaring

15 juli 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan zonder enige problemen. Perfect resultaat voor een zachte prijs, top!

- Koen van de Velden

Goed geholpen

11 juli 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geadviseerd en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Sanne van Beek

Superadministratie

3 juli 2019

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus via het contactformulier om advies gevraagd. Ik werd erg goed ontvangen door een vriendelijke meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Chantal Willemsen

Direct verschillende offertes ontvangen

22 juni 2019

Paar maanden geleden heb ik offertes ontvangen. Ik kreeg een snel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel snel en ik heb nu een goede administratie.

- Marco van der Meulen

Veel keus en lekker lokaal

17 juni 2019

Paar maanden geleden heb ik een offerteaanvraag ingediend. Ik kreeg een snel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de juiste partner kiezen. Alles ging heel vlot en ik heb nu een goede administratie.

- Robert Koning

Teamuitbreiding door betere administratie

11 juni 2019

Mijn administratie was heel erg aan professionalisering toe dus ik ben mega blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze me allemaal aanspraken. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Hanneke Kuiper

Door administratiekaart de weg gevonden

6 juni 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor de service.

- Richard de Vos

Alles uitbesteed!

26 mei 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft alles opgepakt. Een lokaal bedrijf met goede communicatie. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Jeroen van Veen

gelukkig de stap genomen

16 mei 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn fantastisch uitgevoerd. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Joris van Dijk

Simpel formuliertje ingevuld

9 mei 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van professionele administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super tevreden. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Guido Dekker

Groei & teamuitbreiding

7 mei 2019

Mijn administratie was sterk aan professionalisering toe dus ik ben super blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. Na het vergelijken van de 3 offertes die ik in mijn mailbox kreeg heb ik uiteindelijk voor de administratie specialist gekozen die een goede indruk maakte met de prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Joyce de Jong

gelukkig de stap genomen

2 mei 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn fantastisch uitgevoerd. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Annemieke Groen

Bedankt!

21 april 2019

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles professioneel. Ze behandelen elke klant als een individu en staan open voor alle vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Bastiaan Kramer

tegek!

18 april 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een zeer tevreden klant.

- Rogier Bosman

Gericht op de klant

6 april 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt met veel zorg beantwoord en de communicatie is top! Goed gedaan!

- Astrid Peeters

Erg klantvriendelijk

30 maart 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer gefocust op de klant. Elke vraag wordt duidelijk beantwoord en de communicatie is top! Goed gedaan!

- Sjoerd Smits

Mijn onderneming is gegroeid

4 maart 2019

Laatste 10 maanden had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na diep overleg met mijn personeel kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek vaak fout te zijn ingevuld. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die werkte niet goed mee. Uiteindelijk zijn we op zoek gegaan naar een nieuw administratiekantoor via Administratiekaart. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor levert uitstekend werk. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Iris Kuipers

steengoed

19 januari 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Catharina Groen

Ik leer zelf nog eens wat van mijn administratie specialist

30 december 2018

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de juiste partner gevonden.

- Erwin Hermans

Betere partner kan je niet vinden

9 december 2018

Voorheen had ik geen goede ervaring met een aantal administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik nauwkeurige offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een fijne administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Danny van de Ven

erg nauwkeurig, maar ook zo eenvoudig

21 november 2018

Hetgeen waar ik erg tevreden mee was, is het feit dat administratiekaart jouw behoeften serieus nemen. Ze gaan zorgvuldig aan de slag met jouw antwoorden en kiezen een aantal goede administratiekantoren uit. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de geschikte partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Cindy Evers

Eind goed al goed

8 november 2018

Voorheen had ik slechte ervaring met een aantal administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik nauwkeurige offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een fijne administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Marieke Martens

Uitgelichte administratiekantoren uit Kessel

Budget Adviezen

Molenstraat 2
5995 BJ Kessel
Nederland

077 462 9270
http://www.budgetadviezen.com/

Accountax Accountants & Bedrijfsadviseurs

Rijksweg 39B
5953 AA Reuver
Nederland

077 476 2500
http://www.accountax.nl/

KSG, accountants & belastingadviseurs

Kasteelhof 2
5995 BX Kessel
Nederland

077 462 2495
https://www.ksg.nl/