Administratiekantoor Leek

Heb jij behoefte aan een topper voor jouw administratie in Leek?

Dan ben je aan het juiste adres.

Wij zorgen dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Leek verbonden wordt aan Een kantoor dat bij je past.

Het gaafste gedeelte?

Administratiekaart doet dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Leek – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2019 en verder.

Administratie Leek gezocht?

Laat direct jouw opdracht uitvoeren

Administratiekantoor Leek
4.8
4.8 van de 5 sterren (gebaseerd op 35 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Leek, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Lucaswolde, Boerakker en Den Horn bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Leek

Heb jij behoefte aan een professioneel administratiekantoor uit Leek. Zoek niet verder. Het vinden van een goed administratiekantoor kan nog veel moeite kosten. Je moet namelijk wel de optimale optie kiezen voor het uitbesteden van de administratie. Als jij de administratie in Leek wilt uitbesteden bevelen wij jou aan om dit artikel goed door te lezen. We laten jou namelijk met een paar simpele tips zien hoe je bij de juiste partij uit kunt komen. Zo kan ook jij na het lezen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Leek. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Leek

In contact komen met een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als ondernemer maar kunt maken. Jouw administratie uit handen geven brengt meerdere voordelen met zich mee. Wij maken mee dat de bij ons aangesloten administratiekantoren eigenlijk iedere soort administratie overnemen binnen het organisatie. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grotere bedrijven zijn er veel administratieve werkzaamheden die vervuld moeten worden.Kleine ondernemingen die jaarlijks maar minimale omzet hebben zullen niet zoveel profijt hebben bij een administratiekantoor. Is jouw omzet wel hoog en wordt het je allemaal iets te veel dan is het een juiste investering.

De administratie wordt uitgevoerd door het administratie kantoor in Leek zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen je administratie uitvoeren van jouw bedrijf, ze kunnen ook de jaarrekeningen uit handen nemen als je dit graag wilt.

Ook zijn zij goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus je vragen kwijt op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een organisatie die veel kennis heeft rondom de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen het gehele proces. Van alle soorten dienstverleners die je kunt inschakelen voor je bedrijf is een administratiekantoor toch nog echt een van de betere keuzes.

Alle administratiekantoren uit Leek

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Leek – administratiekantoor of boekhouder

Waarom niet gewoon met een boekhouder in zee gaan? Een vraag die wij regelmatig krijgen. Het is belangrijk om te weten dat een administratiekantoor iets compleet anders doet als een boekhouder. De boekhouding geschiedt door de boekhouder, dit zijn de balansen enzovoort. De boekhouder doet echter niet de algemene bedrijfsadministratie, Hiervoor moet je dus bij een administratiekantoor zijn.

Over het algemeen heeft een bedrijf meer profijt bij uit handen geven van de administratie, dit zijn nu eenmaal meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het voornaamste is uiteraard een combinatie tussen de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor vaak even de boekhouding extra kan controleren als je dit graag wilt. Voor hele specifieke know-how op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Leek?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Leek te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Leek

De pluspunten waarvan organisaties genieten bij het uitbesteden van de loonadministratie of financiële administratie in Leek zijn grenzeloos. Laten we bij de eerste stap beginnen. Ten eerste zal je veel tijd besparen jaarlijks.

De administratie is vrij veel werk, vooral grote bedrijven zullen dit wel begrijpen. Door een administratiekantoor in Leek in te zetten kan je deze tijd besteden aan werkzaamheden die meer bij jouw werkzaamheden passen. Wanneer je alles zelf doet dan zal er onnodig veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet op de hoogte van alle functies van de administratieve tools. Wil je dit meester maken dan ben je zo tientallen uren verder.

Je administratie laten doen door een administratiekantoor in Leek maakt het ook mogelijk geld te besparen. Dit komt doordat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding nog een keer te checken. Zij kijken na of de boekhouder inderdaad alle aftrekposten heeft meegenomen of dat er enkele niet meegenomen zijn.

Naarmate de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat organisaties kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het goed documenteren van je administratie een van de vereisten van de ondernemer, hier moet iedere bedrijfseigenaar aan voldoen. Wanneer je dit niet doet dan kan het zijn dat je problemen krijgt met de Belastingdienst. Zij stellen bijvoorbeeld dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Door een administratiekantoor in Leek zal je hier geen last meer van hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Leek?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Leek te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Leek contacteren – waar op letten

Er zijn een aantal zaken die je moet weten voordat je begint met zoeken naar een financieel administratiekantoor in Leek om jouw administratie te gaan doen. Als je een prijsaanvraag opstuurt voor de verschillende administratiekantoren dan is het goed om altijd duidelijk af te kaderen wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee vind je het kantoor die het beste aansluit bij jouw persoonlijke situatie. Wees niet bang om de toekomstplannen te delen en maak duidelijk wat je verwacht van het kantoor. Meestal ben je voor een administratiekantoor per uur ongeveer €60 euro kwijt, dit is ongeveer dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk ligt het aan het takenpakket welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is tevens verstandig om het administratiekantoor in Leek te onderzoeken. Hebben zij speciale soorten diensten die andere bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen het bedrijf? Door te onderzoeken met wat voor een niveau van expertise je te maken hebt zal je jouw keuze kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je enkel de geschikte administratiekantoren in Leek over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Leek

Door geen twijfel te laten bestaan in jouw aanvraag kan je meer duidelijkheid krijgen bij het inschakelen van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Leek, wees dan ook duidelijk bij het opsturen van de offerte. Veel kantoren staan open voor contact, ben dus niet bang om even op te bellen om bepaalde zaken na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Leek. Als een kantoor niet voldoende kennis heeft om je verder te helpen dan weet je dit nu snel genoeg. Zo voorkom je onnodige frustratie, niets is vervelender dan veel tijd spenderen aan een gesprek wat nergens heen leidt.

Wanneer je een aantal kandidaten voor je hebt voor de financiële administratie in Leek dan is het slim om een ontmoeting in te roosteren. Tijdens deze eerste ontmoeting kan je meer inzicht krijgen in de partij die tegenover je zit, je moet je natuurlijk wel fijn voelen in zijn of haar gezelschap. Vraag gerust wat hem beter maakt dan de andere administrateurs en of hij of zij ook diverse bijkomende skills heeft. Daarnaast is dit een goed moment om de uitvoering door te nemen met betrekking tot de administratie in Leek. Toch wat makkelijker als het face to face gebeurt, bij een digitaal administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Leek.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Leek

Iedere organisatie heeft bepaalde voordelen aan het uit handen geven van de administratie in Leek. Wacht dus niet langer. Door bovenstaande handvaten is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uit handen geven van de administratie is nog altijd tot een van de slimste investeringen die organisaties maar kunnen maken voor hun organisatie. De voordelen wegen zwaarder dan de nadelen. Vraag meteen nog 3 offertes aan en vind binnen een korte periode hét administratiekantoor in Leek wat helemaal aan jouw behoeftes zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Leek?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Leek te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Leek

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Leek afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Leek.

Lees de recensies over

administratie in Leek

Mijn ervaring is goed

6 juli 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die hen kon helpen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuwe administratie.

- Daniëlle de Vos

Administratie sterk aan vernieuwing toe

27 juni 2019

Mijn administratie kon niet meer verder zo dus ik ben super blij dat jullie deze website hebben. Na het vergelijken van de 3 offertes die ik in mijn mailbox kreeg heb ik uiteindelijk voor de administratie specialist gekozen die een goede indruk maakte met de prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Marco Timmermans

Ik heb heel snel een goede partner gevonden

26 juni 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een beginnende. Daarnaast waren het ook lokale bedrijven. Lekker makkelijk dus!

- Leonie van der Heijden

Goed werk van het vinden van de perfecte partner

19 juni 2019

Ik aarzelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over het werk. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die de administratie onder handen kon nemen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en deze werden snel beantwoord door David van Administratiekaart. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn partner.

- Christiaan de Ruiter

Beste prijzen

7 juni 2019

We kregen een tip om administratiekaart in te schakelen. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van iemand uit de buurt. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Esther Bakker

Prima service achteraf

4 juni 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geholpen en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Manon Hendriks

gelukkig de stap genomen

26 mei 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Jasper Kramer

Erg tevreden met jullie

19 mei 2019

Na enkele uren op het internet, toch besloten om Administratiekaart te proberen. Ik wist niet naar welke eisen ik moest kijken wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een overzichtelijk formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal offertes waar ik lastig uit kon kiezen (ik ben nogal een twijfelkont). Dus heb er toch nog even voor moeten zitten. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Chantal Hermans

Makkelijk en Snel

15 mei 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies waar jullie naar moeten kijken. Na een formuliertje hebben we direct verschillende offertes mogen ontvangen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk de administratie specialist gekozen die het meest bij ons past. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte kennismaking. Onze organisatie werd meteen goed in kaart gebracht. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Edwin de Jong

Geen verstand van BTW, toch goede administratie

7 mei 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van lokale administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super blij met het werk. Alle punten wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Tom Timmermans

Ik heb heel snel een goede partner gevonden

1 mei 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een beginnende. Daarnaast waren het ook bedrijven in dezelfde buurt. Lekker makkelijk dus!

- Kelly Martens

Erg klantvriendelijk

21 april 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt duidelijk beantwoord en de communicatie is top! Erg tevreden!

- Martin van de Veen

Gericht op de klant

11 april 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt met veel zorg beantwoord en de communicatie is top! Prima werk!

- Esther Dijkstra

Goede ervaring

9 april 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan zonder enige problemen. Maatwerk tegen een laag tarief, top!

- Thijs Jacobs

Goede administratiekantoren vind je hier

27 maart 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het aanbevelen van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede klik met hem. Precies wat ik zocht.

- Sylvia Dekker

Aanbevolen

5 maart 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Christian Evers

De beste administratie specialist gevonden

23 januari 2019

Een aantal maanden geleden was ik dringend op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist en ik niet op één lijn zaten. Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me verbonden aan de beste administratie specialist! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Sabrina van der Laan

Ze hebben mijn zorgen uit handen genomen

15 januari 2019

Omdat ik zelf helemaal niks snap van het doen van aangiftes en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer tevreden over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Simone Martens

Fantastische samenwerking

20 december 2018

Fantastisch prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, eisen en behoeften naar een sterke administratie. Bij veranderingen / vernieuwingen wordt er snel geschakeld en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Mirjam Kuiper

Erg tevreden.

4 december 2018

Hele fijne samenwerking! Ik ben heel blij met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Catharina Wolters

Administratie naar mijn wensen

9 november 2018

Voorheen had ik geen goede ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik verschillende offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een fijne administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Marianne Sanders

Uitgelichte administratiekantoren uit Leek

Positief Administraties

Industrieweg 9
7641 AT Wierden
Nederland

0546 232 063
https://www.positiefadministraties.nl/

Horizon Administratie & Advies B.V.

Radewijkerweg 21
7791 RJ Radewijk
Nederland

0523 216 972
http://www.horizonadministratie.nl/

Flynth adviseurs en accountants Ootmarsum

Denekamperstraat 25
7631 AA Ootmarsum
Nederland

088 236 7100
https://www.flynth.nl/over-flynth/vestigingen/ootmarsum?utm_source=Google%20Mybusiness