Administratiekantoor Lelystad

Zoek jij een topper voor jouw administratie in Lelystad?

Dan ben je aan het juiste adres.

Administratiekaart zorgt dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Lelystad verbonden wordt aan de partij die bij je past.

Het beste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Lelystad – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2019 en verder.

Administratie Lelystad gezocht?

Vraag direct 5 offertes aan

Administratiekantoor Lelystad
4.8
4.8 van de 5 sterren (gebaseerd op 26 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Lelystad, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Rutten, Tollebeek en Marknesse bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Lelystad

Op zoek naar een top administratiekantoor in Lelystad. Kijk niet verder. Het vinden van een goed administratiekantoor zal veel moeite kosten. Je moet namelijk wel de meest geschikte keuze maken voor het uit handen geven van je administratie. Als jij je administratie in Lelystad wilt uitbesteden bevelen wij jou aan om dit artikel goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de geschikte persoon uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de beste optie selecteren voor een administratiekantoor in Lelystad. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Lelystad

In contact komen met een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als bedrijfseigenaar maar zal maken. De administratie uit handen geven brengt meerdere voordelen met zich mee. We zien dat de met ons samenwerkende administratiekantoren bijna iedere soort administratie uit handen zullen nemen binnen jouw organisatie. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan de werknemer administratie. Vooral bij de grote organisaties zijn er veel administratieve werkzaamheden die gedaan moeten worden.Kleine organisaties die jaarlijks maar heel weinig omzet hebben zullen bijna geen baat hebben bij een administratiekantoor. Is jouw omzet wel hoog en is het je allemaal te veel dan is het een juiste investering.

De administratie wordt uitgevoerd door het administratie kantoor in Lelystad zelf, vaak zijn hier administratieve medewerkers in dienst. Dit kantoor zal niet alleen je administratie beheren van jouw organisatie, ze kunnen ook de jaarrekeningen maken als je dit graag wilt.

Ook zijn zij goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een partij die over veel kennis beschikt omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen de samenwerking. Van alle partijen die je kunt inschakelen voor je bedrijf is een administratiekantoor toch nog echt een van de betere keuzes.

Alle administratiekantoren uit Lelystad

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Lelystad – administratiekantoor of boekhouder

Kan ik niet gewoon een boekhouder aannemen? Dit is een vraag die wij regelmatig voorgeschoteld krijgen. Het is goed om te weten dat een administratiekantoor andere dingen doet als een boekhouder. De boekhouding wordt uitgevoerd door de boekhouder, dit zijn de balansen etc. De boekhouder is niet betrokken bij de algemene bedrijfsadministratie, Hiervoor moet je dus bij een administratiekantoor zijn.

Meestal heeft een organisatie meer profijt bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn namelijk meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het meest ideale is natuurlijk een combinatie tussen de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor meestal even de boekhouding nog een keer kan nalopen als je dit ook wilt. Voor hele diepgaande know-how op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Die kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Lelystad?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Lelystad te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Lelystad

De voordelen waarvan bedrijven genieten bij het uit handen geven van de loonadministratie of financiële administratie in Lelystad zijn grenzeloos. Laten we bij het begin beginnen. Ten eerste zal je veel tijd besparen ieder jaar.

De administratie is veel werk, vooral grotere organisaties zullen dit begrijpen. Door een administratiekantoor in Lelystad in te schakelen kan je deze tijd gebruiken aan werkzaamheden die meer bij jouw expertise passen. Als je alles zelf doet dan zal er een hoop tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle functies van de administratieve tools. Wil je dit leren dan ben je zo tientallen uren verder.

Het inschakelen van een administratiekantoor uit Lelystad maakt het ook nog eens mogelijk geld te besparen. Dit omdat het kantoor meestal de mogelijkheid biedt om de boekhouding na te lopen. Zij kijken na of de boekhouder alle aftrekposten heeft meegenomen of dat er enkele niet meegenomen zijn.

Wanneer de jaaromzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat bedrijfseigenaren kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de vereisten van de ondernemer, hier moet men aan voldoen. Wanneer je dit niet doet dan kan het zijn dat je in de knoei komt met de Belastingdienst. Zij tonen bijvoorbeeld aan dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen bewijzen. Door een administratiekantoor in Lelystad zal je hier geen last meer van hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Lelystad?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Lelystad te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Lelystad contacteren – waar op letten

Je moet het een en ander weten voordat je op zoek gaat naar een financieel administratiekantoor in Lelystad om jouw administratie onder handen te nemen. Als je een offerteaanvraag de deur uit doet naar de verschillende administratiekantoren dan is het belangrijk om altijd duidelijk af te kaderen wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee kom je uit bij het kantoor die het beste aan zou sluiten bij jouw persoonlijke situatie. Wees niet bang om de toekomstverwachtingen te delen en maak duidelijk wat je graag wilt van het kantoor. Vaak ben je voor een administratiekantoor per uur ongeveer €60 euro kwijt, dit is ongeveer dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Uiteraard hangt het af van het takenpakket welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is tevens wijs om het administratiekantoor in Lelystad na te trekken. Hebben zij speciale soorten specialisaties die de rest van de bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen de onderneming? Door goed te kijken met wat voor een level van kennis je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je enkel de beste administratiekantoren in Lelystad over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Lelystad

Door duidelijk te zijn in jouw offerte aanvraag kan je meer duidelijkheid krijgen bij het inschakelen van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Lelystad, wees dan ook specifiek bij het verzenden van de prijsaanvraag. Veel kantoren komen graag met je in contact, voel je dus vrij om even contact op te nemen om onduidelijkheden na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Lelystad. Als een kantoor niet voldoende kennis heeft om je te assisteren dan weet je dit nu snel genoeg. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets zo frustrerend als veel tijd besteden aan een conversatie die nergens heen leidt.

Op het moment dat je een aantal geschikte kandidaten voor je neus hebt voor de financiële administratie in Lelystad dan is het wijs om een eerste gesprek in te plannen. Tijdens deze eerste ontmoeting kan je meer inzicht krijgen in de soort persoon die voor je zit, je moet je namelijk wel fijn voelen in zijn of haar gezelschap. Stel gerust de vraag wat hem geschikter maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook diverse soorten bijkomende skills heeft. Ook is dit een mooi moment om het plan te bespreken met betrekking tot de administratie in Lelystad. Toch wat makkelijker als het tijdens een ontmoeting gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Lelystad.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Lelystad

Eigenlijk iedere organisatie heeft voordelen aan het uitbesteden van de administratie in Lelystad. Twijfel dus niet langer. Dankzij bovenstaande stappen is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie hoort nog altijd tot een van de economisch voordelige investeringen die ondernemingen maar kunnen maken voor het bedrijf. De voordelen wegen zwaarder dan de nadelen. Vraag direct nog 3 offertes aan en vind binnen een korte periode hét administratiekantoor in Lelystad wat helemaal aan jouw behoeftes zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Lelystad?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Lelystad te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Lelystad

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Lelystad afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Lelystad.

Lees de recensies over

administratie in Lelystad

zelf de keuze om je partner te kiezen

4 juli 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn onderneming! Ik ontving verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een paar maanden met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart levert top werk!

- Matthijs Mulder

Makkelijk en Snel

27 juni 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat de klant wilt. Na een formuliertje hebben we direct offertes gekregen van verschillende administratie professionals. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk de administratie specialist gekozen die het meest bij ons past. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte bespreking. Onze organisatie werd meteen goed in kaart gebracht. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Petronella van den Heuvel

Mijn klanten aantal is gestegen

25 juni 2019

Laatste 10 maanden had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na enkele bevindingen kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek we veel te veel belasting betaald hebben. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die werkte niet goed mee. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor heeft ons probleem direct opgelost. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Jacqueline van de Ven

Goede samenwerking

15 juni 2019

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles professioneel. Ze behandelen elke klant als een individu en staan open voor alle vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Wouter de Jonge

Door administratiekaart de weg gevonden

11 juni 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor de service.

- Elisabeth Koster

Persoon gevonden die bij me past

31 mei 2019

Het administratiekantoor dat Administratiekaart me heeft aangeraaden heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er top uit. De problemen zijn opgelost en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Gerardus de Bruijn

Innoverend en speciaal

29 mei 2019

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is heel speciaal. Je vult een simpel formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van lokale partijen. Uiteindelijk mag jij kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker makkelijk dus.

- Renate de Haan

Teamuitbreiding door betere administratie

19 mei 2019

Mijn administratie kon niet meer verder zo dus ik ben mega blij dat jullie deze website hebben. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze allemaal zo goed waren. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Tom de Groot

Goede prijs/kwaliteit verhouding

16 mei 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart lokale partners zoekt. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik hoef niet ver te reizen. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Top!

- Paulus Jansen

Samenwerking was subliem

7 mei 2019

Zeer prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, behoeften en wensen naar een sterke administratie. Wanneer er vernieuwingen zijn, wordt hier snel op gereageerd en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Ivo Koster

Door administratiekaart de weg gevonden

2 mei 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor jullie hulp.

- Catharina Huisman

Mijn ervaring is goed

18 april 2019

Ik twijfelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over het werk. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die de administratie onder handen kon nemen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuw administratiekantoor.

- Danny van Dam

Gewoon top!

14 april 2019

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles professioneel. Ze behandelen elke klant als een individu en steken graag hun handen uit de mouwen voor je. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Simon Schipper

Werken met lokale partners

5 april 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart lokaal administratiekantoors steunt. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik werk graag met lokale ondernemers. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Tof!

- Edwin de Vos

Goede samenwerking

2 april 2019

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en beantwoorden graag jouw vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te twijfelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Suzanne Mulder

Blijvende partner gevonden

1 maart 2019

Laatste 10 maanden had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na een grondig onderzoek kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek dat er achter de schermen heel wat mis was. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die werkte niet goed mee. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor heeft ons probleem direct opgelost. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Willem van Doorn

Goede communicatie

23 januari 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt duidelijk beantwoord en de communicatie is top! Erg tevreden!

- Chantal van Leeuwen

Nog steeds tevreden

7 januari 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier een aantal offertes aangevraagd. Deze aanvraag is erg vlot verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Marco Groen

Iemand die eindelijk snapt wat ik wil

27 december 2018

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg tevreden met haar nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die begrijpt wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanrader.

- Melanie Kuiper

Boekhouder die luistert naar mijn ideeën

24 november 2018

Na enkele uren op het internet, toch voor Administratiekaart gegaan. Ik wist niet waar ik op moest letten wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een simpel formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal offertes waar ik lastig uit kon kiezen (ik ben nogal een twijfelkont). Dus heb er nog even lang over na moeten denken. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Ramona van de Ven

Veel keus en lekker lokaal

17 november 2018

Paar maanden geleden heb ik offertes ontvangen. Ik kreeg een snel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de juiste partner kiezen. Alles ging heel gemakkelijk en ik heb nu een goede administratie.

- Sharon Koning

Uitgelichte administratiekantoren uit Lelystad

Flynth adviseurs en accountants Zeewolde

Mast 38
3891 KG Zeewolde
Nederland

088 236 8800
https://www.flynth.nl/over-flynth/vestigingen/zeewolde#utm_source=Google%20Mybusiness

Kappenberg Account. & Belastingadviseurs

Gezelweg 46
3892 XE Zeewolde
Nederland

036 522 5010
http://www.kappenberg.nl/over-ons/

ADW Accountants Zeewolde

Planetenveld 25
3893 GE Zeewolde
Nederland

036 522 2288
http://www.adw-accountants.nl/