Administratiekantoor Marum

Ben jij op zoek naar een topper voor jouw administratie in Marum?

Dan ben je aan het juiste adres.

Wij zorgen dat jij die zoekt naar een administratiekantoor Marum verbonden wordt aan Een kantoor dat bij je past.

Het gaafste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Marum – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2021 en verder.

Administratie Marum gezocht?

Vraag direct 5 offertes aan

Administratiekantoor Marum
4.8
4.8 van de 5 sterren (gebaseerd op 108 reviews)
Labaccio administrateurs
Administratiekantoor koster konings
Admira administratie
Administratiekantoor admini
Administratiekantoren
Degelijk administratie
Deskergroep administraties
Sky administratie

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Marum, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Lucaswolde, Kornhorn en Nuis bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Marum

Wil jij een top administratiekantoor uit Marum. Kijk niet verder. Het vinden van het beste administratiekantoor zal best veel tijd in beslag nemen. Je wilt immers wel de juiste optie kiezen voor het uitbesteden van de administratie. Als jij je administratie in Marum uit handen wilt geven bevelen wij jou aan om dit artikel goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de geschikte persoon uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Marum. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Marum

In contact komen met een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als bedrijfseigenaar maar zal maken. Jouw administratie uit handen geven brengt veel voordelen met zich mee. Wij maken mee dat de bij ons aangesloten administratiekantoren eigenlijk iedere soort administratie uit handen zullen nemen binnen jouw organisatie. Je kunt hierbij denken aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grote ondernemingen zijn er meerdere administratieve taken die vervuld moeten worden.Kleine organisaties die jaarlijks maar minimale omzet genereren zullen niet veel baat hebben bij een administratiekantoor. Is jouw omzet wel hoog en wordt het je allemaal te veel dan is het een prima keuze.

De administratie wordt uitgevoerd door het administratie kantoor in Marum zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie uitvoeren van jouw bedrijf, ze zullen ook de jaarrekeningen maken als je dit graag wilt.

Tevens zijn ze goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus je vragen kwijt op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een partij die over veel kennis beschikt rondom de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een onmisbare positie in binnen de samenwerking. Van alle soorten partijen die je kunt inzetten voor je onderneming is een administratiekantoor toch nog echt de beste keuze.

Alle administratiekantoren uit Marum

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Marum – administratiekantoor of boekhouder

Waarom niet gewoon een boekhouder aannemen? Dit is een vraag die wij vaak krijgen. Het is belangrijk dat je weet dat een administratiekantoor andere dingen doet als een boekhouder. De boekhouding wordt uitgevoerd door de boekhouder, dit zijn de balansen enzovoort. De boekhouder doet echter niet de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor zijn.

Eigenlijk heeft een onderneming meer profijt bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn nu eenmaal meer taken dan de boekhouding. Het beste is natuurlijk een combinatie van de twee, vooral gezien het gegeven dat het administratiekantoor meestal even de boekhouding extra kan controleren als je dit ook wilt. Voor zeer diepgaande know-how op het gebied van de financiën ga je wel vaak naar een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Marum?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Marum te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Marum

De voordelen waarvan bedrijven genieten bij het uit handen geven van de loonadministratie of financiële administratie in Marum zijn grenzeloos. Laten we met de eerste stap beginnen. Ten eerste zal je aanzienlijk veel tijd besparen jaarlijks.

De administratie is vrij veel werk, vooral grote organisaties zullen dit begrijpen. Door een administratiekantoor in Marum in te schakelen kan je deze tijd gebruiken aan bezigheden die meer bij jouw vakgebied passen. Als je alles zelf doet dan zal er onnodig veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle ins and outs van de administratieve programma’s. Wil je dit leren dan ben je zo tientallen uren verder.

Je administratie uit handen geven aan een administratiekantoor in Marum maakt het ook mogelijk geld te besparen. Dit komt doordat het kantoor meestal de mogelijkheid biedt om de boekhouding nog een keer te checken. Zij kunnen dus zien of de boekhouder inderdaad alle aftrekposten heeft meegenomen of dat er enkele niet meegenomen zijn.

Als de jaaromzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat ondernemingen kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het goed documenteren van je administratie een van de vereisten van de ondernemer, hier moet men aan voldoen. Wanneer je hier niet aan voldoet dan kan het zijn dat je problemen krijgt met de Belastingdienst. Zij tonen bijvoorbeeld aan dat je niet voldoet aan de eisen voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen bewijzen. Door een administratiekantoor in Marum zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Marum?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Marum te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Marum contacteren – waar op letten

Er zijn een aantal zaken die je moet weten voordat je op zoek gaat naar een financieel administratiekantoor in Marum om jouw administratie te gaan doen. Wanneer je een offerteaanvraag verstuurt voor de geschikte kandidaten dan is het goed om altijd duidelijk af te kaderen wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee vind je de partij die het beste aan zou sluiten bij jouw persoonlijke situatie. Het is aan te raden om de toekomstplannen te delen en maak duidelijk wat je graag wilt van het kantoor. Gemiddeld ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk hangt het af van het takenpakket welke prijs er in totaal aan zal hangen.

Het is ook verstandig om het administratiekantoor in Marum te onderzoeken. Beschikken zij over speciale soorten diensten die de rest van de bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen de onderneming? Door goed te kijken met wat voor een niveau van expertise je te maken hebt zal je jouw keuze kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je enkel de beste administratiekantoren in Marum over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Marum

Door duidelijk te zijn in jouw aanvraag kan je meer duidelijkheid krijgen bij het inschakelen van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Marum, ben dan ook duidelijk bij het opsturen van de offerte. Veel kantoren komen graag met je in contact, voel je dus vrij om even op te bellen om bepaalde zaken na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Marum. Wanneer een kantoor niet genoeg informatie heeft om je verder te helpen dan weet je dit nu snel genoeg. Zo voorkom je onnodige frustratie, niets is zo vervelend als veel tijd spenderen aan een conversatie die nergens heen leidt.

Op het moment dat je een selectie van kanshebbers voor je hebt voor de financiële administratie in Marum dan is het verstandig om een eerste gesprek in te plannen. Tijdens dit contactmoment kan je meer inzage krijgen in de soort persoon die voor je zit, je moet je natuurlijk wel prettig voelen in zijn of haar bijzijn. Vraag gerust wat hem of haar geschikter maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook diverse soorten bijkomende skills heeft. Daarnaast is dit een geschikt moment om de strategie te bespreken met betrekking tot de administratie in Marum. Toch wat fijner als het tijdens een ontmoeting gebeurt, bij een digitaal administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Marum.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Marum

Eigenlijk iedere onderneming heeft voordelen aan het uitbesteden van de administratie in Marum. Wacht dus niet langer. Door bovenstaande tips is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uit handen geven van de administratie behoort nog altijd tot een van de slimste investeringen die ondernemers maar kunnen maken voor hun organisatie. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag nu nog 3 offertes aan en vind binnen een korte periode hét administratiekantoor in Marum wat helemaal aan jouw behoeftes zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Marum?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Marum te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Marum

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Marum afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Marum.

Lees de recensies over

administratie in Marum

Werken met lokale partners

19 januari 2021

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart graag samenwerkt met lokale partners. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik hoef niet ver te reizen. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Top!

- Margaretha de Lange

Persoonlijke touch

8 januari 2021

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geadviseerd en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Daniël Martens

Goede service

2 januari 2021

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ik een email ontving zonder offertes. Maar ik kreeg erna gelijk een email terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de diensten en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Lisette Hermans

Aanbevolen

26 december 2020

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Remco van der Laan

Onze administratie is Fantastisch!

22 december 2020

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat jullie moeten doen. Na een formuliertje hebben we direct een aantal offertes in onze mailbox gekregen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk de administratie specialist gekozen die het meest bij ons past. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte vergadering. Onze organisatie werd meteen goed bekeken. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Sebastiaan van Dongen

De beste administratie specialist gevonden

16 december 2020

Een aantal maanden geleden was ik met spoed op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist niet naar mijn wensen heeft geluisterd . Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me gelinkt aan de juiste partner! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Marc van den Bosch

Administratie sterk aan vernieuwing toe

4 december 2020

Mijn administratie was aan versterking toe dus ik ben mega blij dat jullie deze website hebben. Na het vergelijken van de 3 offertes die ik in mijn mailbox kreeg heb ik uiteindelijk voor het administratiekantoor gekozen dat een goede indruk maakte met de prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Yvonne Mol

mijn wensen zijn precies uitgevoerd

30 november 2020

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn naar geluisterd en dit zie je precies terug. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Kevin Groen

erg nauwkeurig, maar ook zo eenvoudig

20 november 2020

Hetgeen waar ik erg blij mee was, is het feit dat administratiekaart jouw behoeften serieus nemen. Op basis van jouw antwoorden, worden zorgvuldig een aantal bedrijven uitgekozen. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de beste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Eveline Driessen

Uitgelichte administratiekantoren uit Marum

Adcam Administraties

Rijssensestraat 122
7642 NM Wierden
Nederland

0546 572 036
http://www.adcam.nl/

Alfa Accountants en Adviseurs

Anders Celsiusstraat 3
7442 PB Nijverdal
Nederland

088 253 2750
https://www.alfa.nl/nijverdal

Positief Administraties

Industrieweg 9
7641 AT Wierden
Nederland

0546 232 063
https://www.positiefadministraties.nl/