Administratiekantoor Nijmegen

Zoek jij een professional voor jouw administratie in Nijmegen?

Dan ben je aan het juiste adres.

Administratiekaart zorgt dat jij die zoekt naar een administratiekantoor Nijmegen verbonden wordt aan Een kantoor dat bij je past.

Het gaafste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Nijmegen – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2019 en verder.

Administratie Nijmegen gezocht?

Vraag direct 5 offertes aan

Administratiekantoor Nijmegen
4.7
4.7 van de 5 sterren (gebaseerd op 37 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Nijmegen, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Berg En Dal, Heilig Landstichting en Ressen bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Nijmegen

Wil jij een ijzersterk administratiekantoor in Nijmegen. Zoek niet verder. De zoektocht naar een goed administratiekantoor kan nog best veel tijd in beslag nemen. Je moet namelijk wel de meest geschikte optie kiezen voor het uitbesteden van je administratie. Als jij de administratie in Nijmegen uit handen wilt geven raden wij jou aan om dit artikel goed door te lezen. We laten jou namelijk met een paar simpele tips zien hoe je bij de juiste partij uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Nijmegen. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Nijmegen

In zee gaan met een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als ondernemer maar kunt maken. De administratie uitbesteden brengt veel voordelen met zich mee. We zien dat de met ons samenwerkende administratiekantoren eigenlijk iedere soort administratie overnemen binnen het onderneming. Je kunt hierbij denken aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan de werknemer administratie. Vooral bij de grote bedrijven zijn er veel administratieve taken die uitgevoerd moeten worden.Kleine organisaties die op jaarbasis maar minimale omzet hebben zullen niet veel baat hebben bij een administratiekantoor. Heb jij wel een hoge omzet en is het je allemaal iets te veel dan is het een geschikte investering.

De administratie wordt uit handen genomen door het administratie kantoor in Nijmegen zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie beheren van jouw organisatie, ze zullen ook de jaarrekeningen uit handen nemen als je dit graag wilt.

Tevens zijn zij goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een organisatie die over veel kennis beschikt omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen de samenwerking. Van alle dienstverleners die je kunt inzetten voor je bedrijf is een administratiekantoor toch nog echt een van de betere keuzes.

Alle administratiekantoren uit Nijmegen

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Nijmegen – administratiekantoor of boekhouder

Kan ik niet gewoon naar een boekhouder gaan? Dit is een vraag die wij vaak krijgen. Het is belangrijk om te weten dat een administratiekantoor andere dingen doet als een boekhouder. De boekhouding geschiedt door de boekhouder, dit zijn de balansen enzovoort. De boekhouder doet echter niet de algemene bedrijfsadministratie, Hiervoor moet je dus bij een administratiekantoor aankloppen.

Meestal heeft een organisatie meer baat bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn namelijk meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het voornaamste is uiteraard een combinatie tussen de twee, vooral gezien het gegeven dat het administratiekantoor vaak even de boekhouding extra kan nalopen als je dit wenselijk acht. Voor zeer specifieke know-how op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Nijmegen?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Nijmegen te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Nijmegen

De voordelen waarvan ondernemingen genieten bij het uit handen geven van de loonadministratie of financiële administratie in Nijmegen zijn grenzeloos. Laten we met de eerste stap beginnen. Allereerst zal je aanzienlijk veel tijd kunnen besparen op jaarbasis.

De administratie is vrij veel werk, vooral grotere organisaties zullen dit wel begrijpen. Door een administratiekantoor in Nijmegen in te schakelen kan je deze tijd besteden aan werkzaamheden die meer bij jouw vakgebied passen. Wanneer je alles zelf doet dan zal er een hoop tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet op de hoogte van alle functies van de administratieve programma’s. Wil je dit meester maken dan ben je zo tientallen uren verder.

In zee gaan met een administratiekantoor in Nijmegen maakt het ook nog eens mogelijk geld te besparen. Dit omdat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding te controleren. Zij zien dus of de boekhouder inderdaad alle aftrekbare posten heeft meegenomen of dat er enkele niet meegenomen zijn.

Op het moment dat de jaaromzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat organisaties kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het goed documenteren van je administratie een van de vereisten van het ondernemerschap, hier moet men aan voldoen. Wanneer je hier niet aan voldoet dan kan het zijn dat je in de problemen komt met de Belastingdienst. Zij tonen bijvoorbeeld aan dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Middels een administratiekantoor in Nijmegen zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Nijmegen?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Nijmegen te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Nijmegen contacteren – waar op letten

Je zal het een en ander moeten weten voordat je gaat zoeken naar een financieel administratiekantoor in Nijmegen om jouw administratie uit handen te nemen. Als je een prijsaanvraag opstuurt naar de verschillende administratiekantoren dan is het belangrijk om altijd duidelijk af te kaderen wat je wilt en wat je zoekt.

Zo vergroot je de kans dat je uitkomt bij de partij die het beste aansluit bij jouw persoonlijke situatie. Het is aan te raden om de toekomstverwachtingen mede te delen en vertel wat je verwacht van het kantoor. Meestal ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is ongeveer dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Uiteraard hangt het af van de soorten taken welke prijs er in totaal aan zal hangen.

Het is tevens slim om het administratiekantoor in Nijmegen na te trekken. Beschikken zij over speciale soorten diensten die de rest van de bedrijven niet hebben? Kunnen zij jou ook voorzien van analyses binnen de onderneming? Door goed te kijken met wat voor een niveau van kennis je te maken hebt zal je jouw keuze kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je alleen de geschikte administratiekantoren in Nijmegen over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Nijmegen

Door zo specifiek mogelijk te zijn in jouw aanvraag kan je meer duidelijkheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Nijmegen, ben dan ook specifiek bij het opsturen van de offerte. Veel kantoren hebben graag contact met je, voel je dus vrij om even op te bellen om het een en ander na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Nijmegen. Als een kantoor niet voldoende informatie heeft om je te assisteren dan weet je dit nu meteen. Zo voorkom je onnodige frustratie, niets zo frustrerend als veel tijd besteden aan een conversatie die nergens naartoe leidt.

Op het moment dat je een selectie van kanshebbers voor je hebt voor de financiële administratie in Nijmegen dan is het verstandig om een eerste gesprek in te roosteren. Tijdens dit gesprek kan je meer inzage krijgen in de persoon die voor je zit, je moet je immers wel goed voelen in zijn of haar gezelschap. Vraag gerust wat hem anders maakt dan de concurrentie en of hij of zij ook diverse soorten bijkomende skills heeft. Daarnaast is dit een goed moment om de uitvoering door te nemen met betrekking tot de administratie in Nijmegen. Toch wat fijner als het face to face gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Nijmegen.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Nijmegen

Iedere onderneming heeft profijt aan het uitbesteden van de administratie in Nijmegen. Wacht dus niet langer. Door bovenstaande tips is het ook voor jou mogelijk om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie hoort nog altijd tot een van de economisch voordelige investeringen die organisaties maar kunnen maken voor hun onderneming. De voordelen wegen zwaarder dan de nadelen. Vraag nu nog 3 offertes aan en vind in korte tijd hét administratiekantoor in Nijmegen wat helemaal aan jouw verwachtingen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Nijmegen?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Nijmegen te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Nijmegen

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Nijmegen afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Nijmegen.

Lees de recensies over

administratie in Nijmegen

Ontzettend veel geleerd

5 oktober 2019

3 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen liet ik alles over aan mijn echtgenote dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk heb ik de keuze gemaakt om hiermee te stoppen. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook hoe ik mijn administratie kan verbeteren. Hij denkt graag mee en geeft nieuwe ideeën.

- Steven van der Laan

tegek!

27 september 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een goed geholpen bezoeker.

- Wendy van der Heijden

Gewoon Goed

26 september 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat de klant wilt. Na een formuliertje hebben we direct offertes gekregen van verschillende administratie professionals. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte kennismaking. Onze organisatie werd meteen goed in kaart gebracht. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Roel Kuiper

Goed geholpen

17 september 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geholpen en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Roy Kramer

betrouwbaar en behulpzaam

7 september 2019

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. Wat je vraagt wordt gelijk geregeld. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder gewaardeerd wordt als je weinig begrijpt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, ook niet onbelangrijk voor startende ondernemers zoals ik. Zoek je een betrouwbaar adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Adriaan van den Heuvel

Erg klantvriendelijk

3 september 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer gefocust op de klant. Elke vraag wordt met veel zorg beantwoord en de communicatie is top! Erg tevreden!

- Ivo Maas

gelukkig de stap genomen

28 augustus 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn naar geluisterd en dit zie je precies terug. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Janneke van der Horst

Mijn klanten aantal is gestegen

22 augustus 2019

Laatste 2 jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na enkele bevindingen kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek dat er achter de schermen heel wat mis was. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar hij had een onprofessionele houding. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor levert uitstekend werk. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Dave Willems

Onze administratie is Fantastisch!

9 augustus 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat jullie moeten doen. Na een formuliertje hebben we direct verschillende offertes mogen ontvangen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk de administratie specialist gekozen die het meest bij ons past. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte vergadering. Onze organisatie werd meteen goed begrepen. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Bram Smeets

erg goed

5 augustus 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Joost van Doorn

Innoverend en speciaal

27 juli 2019

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is erg interessant. Je vult een duidelijk formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van lokale partijen. Uiteindelijk kan je op je gemak gaan kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker onafhankelijk dus.

- Elisabeth Kuiper

Administratie sterk aan vernieuwing toe

25 juli 2019

Mijn administratie was heel erg aan professionalisering toe dus ik ben super blij dat jullie deze website hebben. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze allemaal zo goed waren. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Charlotte Kok

Meesterlijk

17 juli 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een heel gelukkige klant.

- Jacob de Bruin

administratiekaart zorgt voor alles

11 juli 2019

Hetgeen waar ik erg blij mee was, is het feit dat administratiekaart jouw wensen serieus nemen. Ze gaan zorgvuldig aan de slag met jouw antwoorden en kiezen een aantal goede administratiekantoren uit. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de juiste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik beveel het iedereen aan!

- Inge van de Wal

Geen stress meer

1 juli 2019

Dit jaar besloot ik dat ik wilde investeren in een professionele administratie specialist. Na een grondige research naar administratie professionals, kwam ik een behoorlijk aantal sites tegen. Ik wist echter niet welke beter was dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanraden op basis van mijn behoeften. Uiteindelijk kwam ik in contact met een professioneel administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun tijd. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Hendrika Dijkstra

Betrouwbaar

26 juni 2019

Al jaren help ik kennissen aan een administratie specialist via Administratiekaart. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel zorg. Ik heb tussendoor soortgelijke bedrijven geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart bevielen mij het best.

- Miranda Kuipers

zelf de keuze om je partner te kiezen

18 juni 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn bedrijf! Ik heb diverse offertes aangevraagd en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart jullie zijn de beste!

- Martin Peeters

Geen verstand van BTW, toch goede administratie

8 juni 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van goede administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super content. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Rutger Verbeek

Eind goed al goed

31 mei 2019

Voorheen had ik slechte ervaring met een aantal administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik nauwkeurige offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een perfecte administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Gerardus van der Horst

Prima service achteraf

26 mei 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geholpen en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Rogier Hermans

Goede administratiekantoren vind je hier

16 mei 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het aanbevelen van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij veel uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede band met hem. Precies wat ik zocht.

- Sandra van de Wal

Heel cool bedrijf

15 mei 2019

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is heel speciaal. Je vult een duidelijk formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van professionele partijen. Uiteindelijk kan je op je gemak gaan kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker vrij dus.

- Deborah Brouwer

Helemaal tevreden

3 mei 2019

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik kreeg aangeraden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Joyce van der Linden

Aanbevolen

25 april 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Yvonne de Lange

Betrouwbaar

19 april 2019

Al jaren help ik kennissen aan een administratie specialist via Administratiekaart. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel aandacht. Ik heb tussendoor andere partijen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart is het beste.

- Ramona Kuipers

Erg klantvriendelijk

13 april 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt met veel zorg beantwoord en de communicatie is top! Goed gedaan!

- Astrid Gerritsen

Service is uitstekend

10 april 2019

Mijn ervaring met Administratiekaart is super goed. De communicatie is voortreffelijk en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met professionele antwoorden. Echt een aanrader!

- Judith van Vliet

Enorm gedetailleerd!

27 maart 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft goed geluisterd naar mijn onderneming. Een lokaal bedrijf met goede service. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Johanna de Bruijn

de zoektocht naar de beste administratie specialist

2 maart 2019

Top! administratiekaart heeft mij geholpen in het zoeken van het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft de administratie gedaan naar onze verdeling. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Elizabeth Bosch

de partners worden zorgvuldig uitgekozen

19 januari 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat mijn vragen en wensen serieus werden genomen. Nu ben ik al een aantal maanden erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Claudia Timmermans

Verbetert met succes

14 januari 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor de service.

- Peter Evers

Wow, mijn administratie is perfect

22 december 2018

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het vinden van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij veel uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede klik met hem. Precies wat ik zocht.

- Barry Timmermans

Super! Echt een aanrader

7 december 2018

Mijn ervaring met Administratiekaart is super goed. De communicatie is uitstekend en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met professionele antwoorden. Echt een aanrader!

- Annemieke Bosman

Erg klantvriendelijk

6 november 2018

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt compleet beantwoord en de communicatie is top! Erg tevreden!

- Marcel Hermans

Uitgelichte administratiekantoren uit Nijmegen

Tijssen cs Accountants en adviseurs

De Horst 10
6581 TE Malden
Nederland

024 356 0217
http://www.tijssen-cs.nl/

VDM Registeraccountants

Hogewaldstraat 1B
6641 KD Beuningen
Nederland


http://www.vdmra.nl/

Konings & Meeuwissen, Accountants en Belastingadviseurs

Keizer Karelplein 1
6511 NC Nijmegen
Nederland

024 696 2889
http://www.konings-meeuwissen.nl/