Administratiekantoor Schoonhoven

Ben jij opzoek naar een betaalbare administratiekantoor in Schoonhoven die bij jouw bedrijf past?

Lees dan vooral verder.

Administratiekaart zorgt dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Schoonhoven verbonden wordt aan Een kantoor dat bij je past.

Het beste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Schoonhoven – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2019 en verder.

Administratie Schoonhoven gezocht?

Een accountant uit Schoonhoven vinden

Administratiekantoor Schoonhoven
4.8
4.8 van de 5 sterren (gebaseerd op 44 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Schoonhoven, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Langerak, Nieuwpoort en Ammerstol bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Schoonhoven

Ben jij op zoek naar een betaalbaar administratiekantoor uit Schoonhoven. Zoek niet verder. De zoektocht naar een goed administratiekantoor kan nog veel moeite kosten. Je wilt immers wel de meest geschikte partij kiezen voor het uit handen geven van de administratie. Als jij je administratie in Schoonhoven wilt uitbesteden bevelen wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de juiste partij uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de beste optie selecteren voor een administratiekantoor in Schoonhoven. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Schoonhoven

Het inschakelen van een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als bedrijfseigenaar maar zal maken. De administratie uit handen geven brengt meerdere voordelen met zich mee. Wij maken mee dat de bij ons aangesloten administratiekantoren vrijwel iedere soort administratie overnemen binnen jouw bedrijf. Je kunt hierbij denken aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grote bedrijven zijn er een hoop administratieve opdrachten die gedaan moeten worden.Kleine organisaties die jaarlijks maar heel weinig omzet hebben zullen niet zoveel baat hebben bij een administratiekantoor. Ligt jouw omzet wel aardig hoog en wordt het je allemaal iets te veel dan is het een prima keuze.

De administratie zal geschieden door het administratie kantoor in Schoonhoven zelf, vaak zijn hier administratieve medewerkers in dienst. Dit kantoor zal niet alleen je administratie uitvoeren van jouw bedrijf, ze zullen ook de jaarrekeningen opmaken als je dit handig vindt.

Ook zijn zij op de hoogte van de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van de belastingen. Het is een partij die veel kennis heeft omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een onmisbare positie in binnen gedurende het hele proces. Van alle soorten partijen die je kunt inschakelen voor je organisatie is een administratiekantoor toch nog echt de beste keuze.

Alle administratiekantoren uit Schoonhoven

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Schoonhoven – administratiekantoor of boekhouder

Kan ik niet gewoon met een boekhouder in zee gaan? Een vraag die wij vaak krijgen. Het is belangrijk dat je weet dat een administratiekantoor andere dingen doet als een boekhouder. De boekhouding wordt gedaan door de boekhouder, dit zijn de balansen etc. De boekhouder doet niet de algemene bedrijfsadministratie, Hiervoor moet je dus bij een administratiekantoor zijn.

Vaak heeft een organisatie meer profijt bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn namelijk meer taken dan de boekhouding. Het voornaamste is natuurlijk een combinatie tussen de twee, vooral gezien het gegeven dat het administratiekantoor vaak even de boekhouding extra kan nalopen als je dit wenselijk acht. Voor zeer diepgaande kennis op het gebied van de financiën ga je wel vaak naar een boekhouder. Die kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Schoonhoven?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Schoonhoven te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Schoonhoven

De pluspunten waarvan organisaties genieten bij het uitbesteden van de loonadministratie of financiële administratie in Schoonhoven zijn grenzeloos. Laten we met de eerste stap beginnen. Allereerst zal je meer tijd besparen jaarlijks.

De administratie is vrij veel werk, vooral grote organisaties zullen dit wel begrijpen. Door een administratiekantoor in Schoonhoven in te schakelen kan je deze tijd besteden aan taken die meer bij jouw vakgebied passen. Wanneer je alles zelf doet dan zal er een hoop tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet op de hoogte van alle functies van de administratieve programma’s. Wil je dit zelf leren dan ben je zo tientallen uren verder.

Het inschakelen van een administratiekantoor in Schoonhoven maakt het daarnaast mogelijk om veel geld te besparen. Dit komt doordat het kantoor meestal de mogelijkheid biedt om de boekhouding te controleren. Zij kunnen dus zien of de boekhouder inderdaad alle aftrekposten heeft meegenomen of dat er enkele niet meegenomen zijn.

Als de jaaromzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat ondernemingen kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het goed documenteren van je administratie een van de vereisten van de ondernemer, hier moet iedere ondernemer aan voldoen. Doe je dit niet dan kan het zijn dat je in de problemen komt met de Belastingdienst. Zij tonen bijvoorbeeld aan dat je niet voldoet aan de eisen voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen bewijzen. Door een administratiekantoor in Schoonhoven zal je hier geen last meer van hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Schoonhoven?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Schoonhoven te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Schoonhoven contacteren – waar op letten

Je zal het een en ander moeten weten voordat je op zoek gaat naar een financieel administratiekantoor in Schoonhoven om jouw administratie over te nemen. Wanneer je een prijsaanvraag aanvraagt voor de verschillende administratiekantoren dan is het aan te raden om altijd duidelijk af te kaderen wat je wilt en wat je zoekt.

Dit zorgt er namelijk voor dat je uit komt bij het kantoor die het beste aan zou sluiten bij jouw situatie. Ben niet bang om de toekomstplannen mede te delen en maak duidelijk wat je verwacht van het kantoor. Over het algemeen ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk hangt het af van de soorten taken welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is tevens verstandig om het administratiekantoor in Schoonhoven na te trekken. Hebben zij speciale soorten opties die de rest van de bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen de onderneming? Door te kijken met wat voor een niveau van kennis je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen onderbouwen. Hierdoor houd je enkel de geschikte administratiekantoren in Schoonhoven over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Schoonhoven

Door duidelijk te zijn in jouw prijsaanvraag kan je meer duidelijkheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Schoonhoven, ben dan ook specifiek bij het opsturen van de offerte. Veel kantoren staan open voor contact, voel je dus vrij om even op te bellen om bepaalde zaken na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Schoonhoven. Wanneer een kantoor niet voldoende informatie heeft om je te assisteren dan weet je dit nu meteen. Zo voorkom je onnodige frustratie, niets zo frustrerend als een hoop tijd spenderen aan een gesprek wat nergens naartoe leidt.

Op het moment dat je een selectie van kandidaten voor je hebt voor de financiële administratie in Schoonhoven dan is het verstandig om een eerste gesprek in te plannen. Tijdens deze eerste ontmoeting kan je meer inzage krijgen in de soort persoon die tegenover je zit, je moet je natuurlijk wel fijn voelen in zijn of haar gezelschap. Vraag gerust wat hem of haar geschikter maakt dan de andere administrateurs en of hij of zij ook diverse soorten bijkomende vaardigheden heeft. Daarnaast is dit een goed moment om de uitvoering door te nemen met betrekking tot de administratie in Schoonhoven. Toch wat makkelijker als het tijdens een ontmoeting gebeurt, bij een digitaal administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Schoonhoven.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Schoonhoven

Eigenlijk iedere organisatie heeft voordelen aan het uitbesteden van de administratie in Schoonhoven. Waar wacht je dus nog op? Dankzij bovenstaande tips is het ook voor jou mogelijk om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie behoort nog altijd tot een van de economisch voordelige investeringen die bedrijfseigenaren maar kunnen maken voor het bedrijf. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag onmiddellijk nog 3 offertes aan en vind in korte tijd hét administratiekantoor in Schoonhoven wat helemaal aan jouw behoeftes zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Schoonhoven?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Schoonhoven te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Schoonhoven

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Schoonhoven afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Schoonhoven.

Lees de recensies over

administratie in Schoonhoven

Duidelijke offertes met goede prijzen

16 november 2019

Sinds kort heb ik een onderneming gestart en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een beginnende ondernemer, zoals ik!

- Esther van de Velde

Mooie teruggaves als resultaat.

14 november 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat jullie moeten doen. Na een formuliertje hebben we direct verschillende offertes mogen ontvangen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte vergadering. Onze organisatie werd meteen goed in kaart gebracht. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Kelly Postma

Top administratie dankzij administratiekaart

5 november 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de perfecte partner gevonden.

- Maaike Blom

Boekhouder die luistert naar mijn ideeën

30 oktober 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat ze met veel zorg naar mijn aanvraag hebben gekeken. Nu ben ik al een jaar erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Maarten de Groot

Duidelijke offertes met goede prijzen

19 oktober 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een startende onderneming. Daarnaast waren het ook bedrijven in dezelfde buurt. Lekker makkelijk dus!

- Thomas Dekker

Gericht op de klant

15 oktober 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt duidelijk beantwoord en de communicatie is top! Prima werk!

- Michel Kok

Gewoon Goed

5 oktober 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat de klant wilt. Na een formuliertje hebben we direct offertes gekregen van verschillende administratie professionals. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk de administratie specialist gekozen die het meest bij ons past. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte bespreking. Onze organisatie werd meteen goed bekeken. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Kirsten van der Meer

Top administratie

2 oktober 2019

Mijn huidige administratie specialist is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en ging gelijk aan de slag. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft zorgvuldig naar mijn vraagstuk gekeken en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Cornelis Schipper

perfecte vertaling

21 september 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn naar geluisterd en dit zie je precies terug. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Renate van den Bosch

Aangenaam verrast

12 september 2019

Gisteren het formuliertje ingevuld en we moeten eerlijk toegeven dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Wat een super service!

- Dirk de Wit

Meesterlijk

5 september 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een zeer tevreden klant.

- Astrid Peeters

Super service

29 augustus 2019

Gisteren een aanvraag gedaan en ik moet verklappen dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. Wat een super service!

- Christiaan Boer

Mijn administratie specialist denkt goed mee

28 augustus 2019

5 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen liet ik alles over aan mijn echtgenote dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk ben ik overgestapt naar een andere administratie specialist. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook welke dingen ik moet bijhouden. Hij denkt graag mee en weet van aanpakken.

- Martijn Brouwer

Simpel formuliertje ingevuld

21 augustus 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van professionele administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super content. Alle punten wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Angelique de Wit

Goede strakke administratie

11 augustus 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de perfecte partner gevonden.

- Cornelia van der Linden

beste administratie specialist gevonden dankzij administratiekaart

2 augustus 2019

Gaaf! administratiekaart heeft mij geholpen in het zoeken van het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft naar onze wensen geluisterd. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Miranda Kuijpers

Goede service

1 augustus 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik ontving erna gelijk een email terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Franciscus Maas

Aanbevolen

18 juli 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Maarten Bakker

mijn wensen zijn precies uitgevoerd

16 juli 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Wilhelmina de Vries

Goede communicatie

9 juli 2019

Mijn ervaring met Administratiekaart is super goed. De communicatie is uitstekend en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met professionele antwoorden. Echt een aanrader!

- Cindy Schouten

uitstekende communicatie

2 juli 2019

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer nuttig. . Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder fijn is als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, wat gunstig is voor startende ondernemers. Zoek je een eerlijk adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Gerardus Smits

Administratiekaart luistert naar je wensen

27 juni 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart lokaal administratiekantoors steunt. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik hoef niet ver te reizen. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Super!

- Robin Maas

Goede partner, voor een mooie prijs

17 juni 2019

Ik ben onlangs gestart met mijn eigen onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat hij goed werk levert voor een zacht prijsje. Dat is natuurlijk fijn voor een beginnende ondernemer, zoals ik!

- Maria Veenstra

precies zo uitbesteed als ik wil

11 juni 2019

Gaaf! administratiekaart heeft mij geholpen in de zoektocht naar het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft naar onze wensen geluisterd. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Erwin van Dongen

Boekhouder die luistert naar mijn ideeën

2 juni 2019

Na enkele uren op het internet, toch besloten om Administratiekaart te proberen. Ik wist niet waar ik op moest letten wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een overzichtelijk formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal offertes waar ik lastig uit kon kiezen, ze waren alle 3 goed. Dus heb er nog even lang over na moeten denken. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Mirjam Verhoeven

zeer behulpzaam

27 mei 2019

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. . Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder prettig is als je weinig begrijpt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, wat gunstig is voor startende ondernemers. Zoek je een eerlijk adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Nienke Bos

Erg tevreden.

16 mei 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Saskia van de Wal

administratiekaart heeft zijn werk gedaan

16 mei 2019

administratiekaart levert prima werk. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en ontving diverse offertes. Verschilt niet heel erg van andere bedrijven, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Robertus Vink

Geen problemen meer!

8 mei 2019

Via deze website is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor wat we vonden begreep snel wat mijn wensen waren en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Raymond van Beek

Gericht op de klant

30 april 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer gefocust op de klant. Elke vraag wordt duidelijk beantwoord en de communicatie is top! Prima werk!

- Anouk Kuijpers

Blijvende partner gevonden

22 april 2019

Via Administratiekaart een professioneel kantoor ingeschakeld die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk ondernemend en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Renate van der Heijden

Voor een goede aministratie, moet je bij Administratiekaart zijn

15 april 2019

Het administratiekantoor dat ik via Boekhoudkaart heb gevonden heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er perfect uit. De gaten zijn direct gevuld en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Angelique Schouten

zelf de keuze om je partner te kiezen

10 april 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn onderneming! Ik heb diverse offertes aangevraagd en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een paar maanden met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart jullie zijn de beste!

- Brenda Driessen

Verbetert met succes

30 maart 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor jullie hulp.

- Monique Willemsen

Goede samenwerking

28 februari 2019

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles professioneel. Ze behandelen elke klant als een individu en steken graag hun handen uit de mouwen voor je. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Ruud van de Berg

uitstekende communicatie

19 januari 2019

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. Alles wat je zou willen, wordt direct gedaan. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder fijn is als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, ook niet onbelangrijk voor startende ondernemers zoals ik. Zoek je een betrouwbaar adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Iris Scholten

Een grote besparing

6 januari 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via administratiekaart is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en aarzelde geen seconde. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft zorgvuldig naar mijn vraagstuk gekeken en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Daniël Groen

Vriendelijk en professioneel

21 december 2018

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept vind ik heel erg gaaf. Je vult een duidelijk formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van lokale partijen. Uiteindelijk mag jij kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker makkelijk dus.

- Rogier van der Heijden

mijn wensen zijn precies uitgevoerd

26 november 2018

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn fantastisch uitgevoerd. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Bram van Doorn

Direct verschillende offertes ontvangen

13 november 2018

Paar maanden geleden heb ik offertes aangevraagd. Ik kreeg een snel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de juiste partner kiezen. Alles ging heel vlot en ik heb nu een goede administratie.

- Jessica Hoekstra

Uitgelichte administratiekantoren uit Schoonhoven

Korevaar Administraties

Kleine Donk 11
2964 HW Groot-Ammers
Nederland

0184 662 729
http://www.korevaaradministraties.nl/

Accountantskantoor E. Tak

Lekdijk 106
2865 LE Ammerstol
Nederland

0182 351 146
https://www.accountantskantoor-tak.nl/

WB Accountants

Achterwetering 33A
2871 RK Schoonhoven
Nederland

0182 387 756
http://www.wbaccountants.nl/