Administratiekantoor Strijen

Ben jij opzoek naar een ijzersterke administratiekantoor in Strijen die bij jouw bedrijf past?

Dan ben je aan het juiste adres.

Administratiekaart zorgt dat jij die zoekt naar een administratiekantoor Strijen verbonden wordt aan een professional die bij je past.

Het gaafste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Strijen – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2019 en verder.

Administratie Strijen gezocht?

Vraag direct 5 offertes aan

Administratiekantoor Strijen
4.7
4.7 van de 5 sterren (gebaseerd op 31 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Strijen, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Heinenoord, Puttershoek en Westmaas bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Strijen

Ben jij op zoek naar een professioneel administratiekantoor uit Strijen. Zoek niet verder. De zoektocht naar een goed administratiekantoor kan nog veel moeite kosten. Je moet namelijk wel de beste optie kiezen voor het uit handen geven van je administratie. Als jij je administratie in Strijen wilt uitbesteden raden wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de juiste partij uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Strijen. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Strijen

In zee gaan met een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als ondernemer maar zal maken. De administratie uitbesteden brengt veel voordelen met zich mee. We zien dat de met ons samenwerkende administratiekantoren vrijwel iedere soort administratie uit handen zullen nemen binnen jouw onderneming. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grote organisaties zijn er meerdere administratieve taken die uitgevoerd moeten worden.Kleine bedrijven die jaarlijks maar heel weinig omzet hebben zullen bijna geen baat hebben bij een administratiekantoor. Heb jij wel een hoge omzet en wordt het je allemaal te veel dan is het een prima keuze.

De administratie wordt uit handen genomen door het administratie kantoor in Strijen zelf, vaak zijn hier administratieve medewerkers in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie uitvoeren van jouw onderneming, ze zullen ook de jaarrekeningen maken als je dit graag wilt.

Tevens zijn ze goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een organisatie die veel kennis heeft rondom de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een onmisbare positie in binnen het gehele proces. Van alle soorten dienstverleners die je kunt inschakelen voor je organisatie is een administratiekantoor toch nog echt een van de toppers.

Alle administratiekantoren uit Strijen

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Strijen – administratiekantoor of boekhouder

Kan ik niet gewoon een boekhouder aannemen? Dit is een vraag die wij regelmatig voorgeschoteld krijgen. Het is belangrijk om te weten dat een administratiekantoor niet hetzelfde doet als een boekhouder. De boekhouding geschiedt door de boekhouder, dit zijn de balansen etc. De boekhouder doet echter niet de algemene bedrijfsadministratie, Hiervoor moet je dus bij een administratiekantoor zijn.

Meestal heeft een onderneming meer profijt bij uit handen geven van de administratie, dit zijn namelijk meer taken dan de boekhouding. Het beste is uiteraard een combinatie tussen de twee, vooral gezien het gegeven dat het administratiekantoor altijd even de boekhouding extra kan controleren als je dit wenselijk acht. Voor zeer specifieke know-how op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Strijen?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Strijen te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Strijen

De pluspunten waarvan bedrijven genieten bij het uit handen geven van de loonadministratie of financiële administratie in Strijen zijn eindeloos. Laten we met de eerste stap beginnen. Ten eerste zal je meer tijd besparen jaarlijks.

De administratie is veel werk, vooral grote organisaties zullen dit uit ervaring weten. Door een administratiekantoor in Strijen in te schakelen kan je deze tijd gebruiken aan bezigheden die meer bij jouw vakgebied passen. Wanneer je alles zelf doet dan zal er onnodig veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle functies van de administratieve programma’s. Wil je dit leren dan ben je zo tientallen uren verder.

Zaken doen met een administratiekantoor uit Strijen maakt het daarnaast mogelijk om veel geld te besparen. Dit komt doordat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding te controleren. Zij zien dus of de boekhouder alle aftrekbare posten heeft meegecalculeerd of dat er enkele vergeten zijn.

Als de jaaromzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat ondernemers kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de verplichtingen van het ondernemerschap, hier moet iedere ondernemer aan voldoen. Wanneer je hier niet aan voldoet dan kan het zijn dat je in de knoei komt met de Belastingdienst. Zij tonen bijvoorbeeld aan dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen bewijzen. Middels een administratiekantoor in Strijen zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Strijen?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Strijen te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Strijen contacteren – waar op letten

Er zijn een aantal zaken die je moet weten voordat je begint met zoeken naar een financieel administratiekantoor in Strijen om jouw administratie onder handen te nemen. Op het moment dat je een offerteaanvraag verstuurt naar de verschillende administratiekantoren dan is het goed om altijd duidelijk te zijn in wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee kom je uit bij de partij die het beste aan zou sluiten bij jouw situatie. Het is aan te raden om de toekomstverwachtingen te delen en maak duidelijk wat je verwacht van het kantoor. Vaak ben je voor een administratiekantoor per uur ongeveer €60 euro kwijt, dit is ongeveer dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Uiteraard ligt het aan de soorten taken welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is tevens wijs om het administratiekantoor in Strijen na te trekken. Beschikken zij over speciale soorten specialisaties die de rest van de bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen het bedrijf? Door te kijken met wat voor een niveau van expertise je te maken hebt zal je jouw keuze kunnen onderbouwen. Hierdoor houd je alleen de beste administratiekantoren in Strijen over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Strijen

Door je probleem zo goed mogelijk af te bakenen in jouw aanvraag kan je meer duidelijkheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Strijen, ben dan ook duidelijk bij het versturen van de offerte. Veel kantoren hebben graag contact met je, ben dus niet bang om even op te bellen om bepaalde zaken na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Strijen. Wanneer een kantoor niet genoeg informatie heeft om je verder te helpen dan weet je dit nu meteen. Zo voorkom je onnodige frustratie, niets zo frustrerend als een hoop tijd besteden aan een conversatie die nergens heen leidt.

Wanneer je een aantal kandidaten voor je neus hebt voor de financiële administratie in Strijen dan is het slim om een ontmoeting in te roosteren. Tijdens dit contactmoment kan je meer inzage krijgen in de persoon die tegenover je zit, je moet je natuurlijk wel prettig voelen in zijn of haar gezelschap. Vraag gerust wat hem of haar anders maakt dan de andere administrateurs en of hij of zij ook diverse soorten bijkomende vaardigheden heeft. Tevens is dit een goed moment om het plan te bespreken met betrekking tot de administratie in Strijen. Toch wat fijner als het face to face gebeurt, bij een digitaal administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Strijen.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Strijen

Iedere organisatie heeft profijt aan het uitbesteden van de administratie in Strijen. Twijfel dus niet langer. Door bovenstaande handvaten is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie is nog altijd tot een van de slimste investeringen die ondernemingen maar kunnen maken voor hun onderneming. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag nu nog 3 offertes aan en vind in korte tijd hét administratiekantoor in Strijen wat helemaal aan jouw verwachtingen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Strijen?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Strijen te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Strijen

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Strijen afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Strijen.

Lees de recensies over

administratie in Strijen

Prettige samenwerking

9 juli 2019

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik kreeg aangeraden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Petrus Driessen

Betere partner kan je niet vinden

4 juli 2019

Voorheen had ik slechte ervaring met een aantal administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik verschillende offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een goede administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Bart van Vliet

erg nauwkeurig, maar ook zo eenvoudig

22 juni 2019

Hetgeen waar ik erg tevreden mee was, is het feit dat administratiekaart jouw eisen serieus nemen. Op basis van jouw antwoorden, worden zorgvuldig een aantal bedrijven uitgekozen. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de geschikte partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Thijs Smeets

Goede partner, voor een mooie prijs

15 juni 2019

Ik ben onlangs gestart met mijn eigen onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Simone Kuiper

Goede administratiekantoren vind je hier

10 juni 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het vinden van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede band met hem. Precies wat ik zocht.

- Anna Driessen

steengoed

1 juni 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Eric Sanders

De beste keuze gemaakt

25 mei 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier een aantal offertes aangevraagd. Deze aanvraag is zonder problemen verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Christiaan van den Bosch

Ik heb heel snel een goede partner gevonden

17 mei 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een startende onderneming. Daarnaast waren het ook bedrijven in dezelfde buurt. Lekker makkelijk dus!

- Martijn van de Velden

Duidelijke offertes met goede prijzen

13 mei 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een kleine. Daarnaast waren het ook bedrijven in dezelfde buurt. Lekker makkelijk dus!

- Maurice Hermans

Goede communicatie

6 mei 2019

Mijn ervaring met Administratiekaart is super goed. De communicatie is uitstekend en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met professionele antwoorden. Echt een aanrader!

- Nicolaas van de Brink

Perfect voor startende ondernemers

1 mei 2019

Ik ben een startende onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een beginnende ondernemer, zoals ik!

- Jacqueline de Jong

erg nauwkeurig, maar ook zo eenvoudig

18 april 2019

Hetgeen waar ik erg tevreden mee was, is het feit dat administratiekaart jouw wensen serieus nemen. Aan de hand van jouw wensen kiezen ze de beste administratie professionals. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de beste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik beveel het iedereen aan!

- Jessica de Bruijn

administratiekaart luistert aandachtig

13 april 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat ze met veel zorg naar mijn aanvraag hebben gekeken. Nu ben ik al een aantal maanden erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Ingrid Jonker

Vakkundig

11 april 2019

Al jaren help ik kennissen aan een administratie specialist via Administratiekaart. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel geduld. Ik heb tussendoor andere partijen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart is het beste.

- Claudia Martens

Mijn administratie is nu waterdicht

2 april 2019

Een aantal maanden geleden was ik dringend op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist niet naar mijn wensen heeft geluisterd . Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me verbonden aan de beste administratie specialist! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Melanie Postma

Geen problemen meer!

4 maart 2019

Via administratiekaart is er voor mij een inzichtelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Peter de Ruiter

administratiekaart luistert aandachtig

2 februari 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat mijn vragen en wensen serieus werden genomen. Nu ben ik al een aantal maanden erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Thomas van de Wal

Gewoon top!

29 december 2018

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en staan open voor alle vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Jacoba van Beek

Innoverend en speciaal

17 december 2018

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is heel speciaal. Je vult een duidelijk formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van lokale partijen. Uiteindelijk ligt de keuze bij jou. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker makkelijk dus.

- Jacqueline Visser

Kleine miscommunicatie, maar nu erg tevreden

19 november 2018

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ik een email ontving zonder offertes. Maar ik ontving erna gelijk een email terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de service en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Mariska de Leeuw

Vriendelijk en professioneel

16 november 2018

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is erg interessant. Je vult een duidelijk formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van professionele partijen. Uiteindelijk mag jij kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker onafhankelijk dus.

- Pieter Dijkstra

Uitgelichte administratiekantoren uit Strijen

Retèl Van Der Linden Accountants

Kerkstraat 8A
3291 AJ Strijen
Nederland

078 674 1388
https://srlaccountants.nl/

Aaf Administratie en Advies

Patrijsstraat 4
3291 XN Strijen
Nederland

06 13303393
http://www.aafadministratie.nl/

Administratiekantoor Knape Belasting Consulenten BV

Zuiddijk 2
3299 LS Maasdam
Nederland

078 676 1849
http://www.knapebv.nl/