Administratiekantoor Almen

Wil jij een ijzersterke administratiekantoor in Almen die bij jouw bedrijf past?

Dan ben je op de goede plek.

Wij zorgen dat jij die zoekt naar een administratiekantoor Almen verbonden wordt aan Een kantoor dat bij je past.

Het beste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Almen – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2020 en verder.

Administratie Almen gezocht?

Laat direct jouw opdracht uitvoeren

Administratiekantoor Almen
4.8
4.8 van de 5 sterren (gebaseerd op 67 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Almen, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Laren, Vierakker en Joppe bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Almen

Wil jij een professioneel administratiekantoor uit Almen. Zoek niet verder. De zoektocht naar het beste administratiekantoor kan nog veel moeite kosten. Je wilt immers wel de juiste keuze maken voor het uit handen geven van de administratie. Als jij de administratie in Almen uit handen wilt geven bevelen wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de juiste partij uit kunt komen. Zo kan ook jij na het lezen van dit artikel de beste optie selecteren voor een administratiekantoor in Almen. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Almen

In zee gaan met een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als bedrijfseigenaar maar zal maken. Jouw administratie uitbesteden brengt meerdere voordelen met zich mee. Wij merken dat de met ons samenwerkende administratiekantoren bijna iedere soort administratie uit handen zullen nemen binnen jouw onderneming. Je kunt hierbij denken aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan de werknemer administratie. Vooral bij de grote bedrijven zijn er veel administratieve opdrachten die gedaan moeten worden.Kleine bedrijven die jaarlijks maar heel weinig omzet hebben zullen niet zoveel profijt hebben bij een administratiekantoor. Heb jij wel een hoge omzet en wordt het je allemaal iets te veel dan is het een geschikte investering.

De administratie wordt uit handen genomen door het administratie kantoor in Almen zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie uitvoeren van jouw onderneming, ze kunnen ook de jaarrekeningen opmaken als je dit graag wilt.

Tevens zijn ze op de hoogte van de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van de belastingen. Het is een partij die over veel kennis beschikt omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen de samenwerking. Van alle soorten dienstverleners die je kunt inzetten voor je onderneming is een administratiekantoor toch nog echt een van de toppers.

Alle administratiekantoren uit Almen

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Almen – administratiekantoor of boekhouder

Waarom kan ik niet gewoon een boekhouder aannemen? Dit is een vraag die wij vaak krijgen. Het is belangrijk dat je weet dat een administratiekantoor iets anders doet als een boekhouder. De boekhouding wordt uitgevoerd door de boekhouder, dit zijn de balansen etc. De boekhouder is niet betrokken bij de algemene bedrijfsadministratie, Hiervoor moet je dus bij een administratiekantoor aankloppen.

Meestal heeft een onderneming meer baat bij uit handen geven van de administratie, dit zijn nu eenmaal meer taken dan de boekhouding. Het meest ideale is natuurlijk een combinatie tussen de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor altijd even de boekhouding nog een keer kan nalopen als je dit ook wilt. Voor zeer specifieke kennis op het gebied van de financiën ga je wel vaak naar een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Almen?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Almen te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Almen

De voordelen waarvan ondernemingen genieten bij het uitbesteden van de loonadministratie of financiële administratie in Almen zijn grenzeloos. Laten we bij het begin beginnen. Ten eerste zal je aanzienlijk veel tijd besparen ieder jaar.

De administratie is vrij veel werk, vooral grotere organisaties zullen dit uit ervaring weten. Door een administratiekantoor in Almen in te schakelen kan je deze tijd besteden aan taken die meer bij jouw vakgebied passen. Wanneer je alles zelf doet dan zal er veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle ins and outs van de administratieve programma’s. Wil je dit leren dan ben je zo tientallen uren verder.

In zee gaan met een administratiekantoor in Almen maakt het daarnaast mogelijk om veel geld te besparen. Dit komt doordat het kantoor meestal de mogelijkheid biedt om de boekhouding te controleren. Zij zien dus of de boekhouder alle aftrekbare posten heeft meegecalculeerd of dat er enkele vergeten zijn.

Wanneer de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat ondernemingen kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de vereisten van het ondernemerschap, hier moet iedere ondernemer aan voldoen. Wanneer je dit niet doet dan kan het zijn dat je in de knoei komt met de Belastingdienst. Zij stellen bijvoorbeeld dat je niet voldoet aan de eisen voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Middels een administratiekantoor in Almen zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Almen?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Almen te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Almen contacteren – waar op letten

Je zal het een en ander moeten weten voordat je gaat zoeken naar een financieel administratiekantoor in Almen om jouw administratie te gaan doen. Wanneer je een offerteaanvraag aanvraagt naar de geschikte kandidaten dan is het wijs om altijd goed te vermelden wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee kom je uit bij het kantoor die het beste aan zou sluiten bij jouw persoonlijke situatie. Het is aan te raden om de toekomstplannen mede te delen en vertel wat je verwacht van het kantoor. Over het algemeen ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Uiteraard ligt het aan het takenpakket welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is ook slim om het administratiekantoor in Almen te onderzoeken. Hebben zij speciale soorten opties die de rest van de bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen de organisatie? Door goed te kijken met wat voor een niveau van expertise je te maken hebt zal je jouw keuze kunnen onderbouwen. Hierdoor houd je alleen de geschikte administratiekantoren in Almen over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Almen

Door zo specifiek mogelijk te zijn in jouw offerte aanvraag kan je meer duidelijkheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Almen, wees dan ook specifiek bij het verzenden van de prijsaanvraag. Veel kantoren staan open voor contact, ben dus niet bang om even op te bellen om het een en ander na te vragen over de financiële administratie in Almen. Als een kantoor niet genoeg kennis heeft om je te assisteren dan weet je dit nu meteen. Zo voorkom je onnodige frustratie, niets zo frustrerend als een hoop tijd spenderen aan een conversatie die nergens heen leidt.

Als je een aantal geschikte kandidaten voor je neus hebt voor de financiële administratie in Almen dan is het aan te raden om een eerste gesprek in te roosteren. Tijdens dit contactmoment kan je meer inzicht krijgen in de persoon die voor je zit, je moet je immers wel fijn voelen in zijn of haar gezelschap. Vraag gerust wat hem of haar geschikter maakt dan de concurrentie en of hij of zij ook andere bijkomende competenties heeft. Daarnaast is dit een mooi moment om de details te bespreken met betrekking tot de administratie in Almen. Toch wat makkelijker als het tijdens een ontmoeting gebeurt, bij een digitaal administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Almen.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Almen

Iedere onderneming heeft bepaalde voordelen aan het uit handen geven van de administratie in Almen. Wacht dus niet langer. Door bovenstaande handvaten is het ook voor jou mogelijk om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie behoort nog altijd tot een van de beste investeringen die ondernemers maar kunnen maken voor hun onderneming. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag vandaag nog 3 offertes aan en vind snel hét administratiekantoor in Almen wat helemaal aan jouw verwachtingen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Almen?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Almen te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Almen

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Almen afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Almen.

Lees de recensies over

administratie in Almen

Mijn ervaring is goed

13 maart 2020

Ik aarzelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die hen kon helpen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en deze werden snel beantwoord door David van Administratiekaart. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuw administratiekantoor.

- Dave van Beek

Verschillende offertes ontvangen van goede administratiekantoren

15 maart 2020

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van professionele administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super tevreden. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Wilhelmus Willemsen

Ik heb heel snel een goede partner gevonden

18 maart 2020

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een startende onderneming. Daarnaast waren het ook bedrijven uit dezelfde regio. Lekker makkelijk dus!

- Bas van de Ven

Gevonden wat ik wil

11 maart 2020

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen no-time een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de keuze mocht maken en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te helpen.

- Charlotte van der Linden

Alles opgelost

11 maart 2020

Omdat ik zelf helemaal geen verstand heb van administratie en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer tevreden over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Ellen Bos

Meesterlijk

17 maart 2020

Meesterlijke service is hier te vinden afz een heel gelukkige klant.

- Albert Willemsen

Snelle communicatie

12 maart 2020

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik kreeg erna gelijk een bericht terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en professioneel antwoord op. Ik ben erg tevreden met de diensten en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Simon van Veen

Blijvende partner gevonden

13 maart 2020

Via Administratiekaart een blijvende partner gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk getalenteerd en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Jacob van der Laan

Teamuitbreiding door betere administratie

16 maart 2020

Mijn administratie was aan versterking toe dus ik ben super blij dat jullie deze website hebben. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze me allemaal aanspraken. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Wouter Mol

Ik heb heel snel een goede partner gevonden

18 maart 2020

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een beginnende. Daarnaast waren het ook bedrijven uit dezelfde regio. Lekker makkelijk dus!

- Paul Kok

Investering waard!

18 maart 2020

Ik besloot dat ik dit jaar een professionele administratie specialist wilde hebben. Ik deed wat research naar sites en kwam een behoorlijk aantal sites tegen. Er waren zoveel verschillende soorten administraties, waardoor ik niet wist welke ik moest kiezen dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanbevelen op basis van mijn behoeften. Uiteindelijk kwam ik in contact met een professioneel administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun tijd. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Jan van den Heuvel

Door administratiekaart de weg gevonden

15 maart 2020

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor jullie hulp.

- Robert de Bruijn

Een echte blijver

13 maart 2020

In de zomer van 2017 heb ik hier een aantal offertes aangevraagd. Deze aanvraag is prima verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Ramona de Groot

de partners worden zorgvuldig uitgekozen

10 maart 2020

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat ze met veel zorg naar mijn aanvraag hebben gekeken. Nu ben ik al een lange tijd erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Susanne Kramer

Goede communicatie

8 maart 2020

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept vind ik heel erg gaaf. Je vult een kort formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van lokale partijen. Uiteindelijk kan je op je gemak gaan kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker onafhankelijk dus.

- Anna van de Wal

Gevonden wat ik wil

28 februari 2020

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen een korte tijd een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de vrijheid heb om mijn partner te kiezen en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te helpen.

- Christian de Bruijn

Top belasting in korte tijd

22 februari 2020

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de perfecte partner gevonden.

- Caroline Jansen

Goede tip!

17 februari 2020

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat jullie moeten doen. Na een formuliertje hebben we direct verschillende offertes mogen ontvangen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte bespreking. Onze organisatie werd meteen goed bekeken. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Niels Boer

Aanbevolen

13 februari 2020

Ik heb onlangs een erg goede ervaring gehad met Administratiekaart. De communicatie is uitstekend en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met professionele antwoorden. Echt een aanrader!

- Marianne Bosman

Goede strakke administratie

1 februari 2020

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de perfecte partner gevonden.

- Alexander de Leeuw

Verbetert met succes

26 januari 2020

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die hen kon helpen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en deze werden snel beantwoord door David van Administratiekaart. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn partner.

- Sebastiaan van der Meulen

Persoonlijke touch

22 januari 2020

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn fantastisch uitgevoerd. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Kevin Boer

Alles opgelost

12 januari 2020

Omdat ik zelf helemaal niks snap van het doen van aangiftes en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer enthousiast over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Melanie Evers

professioneel & vriendelijk

3 januari 2020

Via Administratiekaart een blijvende partner gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk getalenteerd en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Marcel Groen

overzichtelijke administratie na aanbeveling van administratiekaart

26 december 2019

We werden geadviseerd om deze website eens te bekijken. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van iemand uit onze woonplaats. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Yvonne Molenaar

steengoed

20 december 2019

Gaaf! administratiekaart heeft mij geholpen in het zoeken van het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft naar onze wensen geluisterd. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Natascha Willemsen

Aangenaam verrast

18 december 2019

Afgelopen week het formuliertje ingevuld en we moeten eerlijk zeggen dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. 100% tevreden!

- Ilse de Groot

Makkelijk en Snel

7 december 2019

Hetgeen waar ik erg tevreden mee was, is het feit dat administratiekaart jouw behoeften serieus nemen. Aan de hand van jouw wensen kiezen ze de beste administratie professionals. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de geschikte partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik beveel het iedereen aan!

- Jasper Willemsen

Nooit gedacht dat het zo makkelijk zou kunnen

3 december 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het vinden van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede relatie met hem. Precies wat ik zocht.

- Vanessa Visser

Duidelijke offertes met goede prijzen

25 november 2019

Afgelopen maand een aanvraag gedaan en ik moet zeggen dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. 100% tevreden!

- Jacob Schouten

Goede ervaring

20 november 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan zonder enige problemen. Perfect resultaat voor een zachte prijs, top!

- Natasja Blom

Gericht op de klant

17 november 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer gefocust op de klant. Elke vraag wordt duidelijk beantwoord en de communicatie is top! Erg tevreden!

- Hendrikus Bosman

Ontzettend veel geleerd

13 november 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn fantastisch uitgevoerd. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Anne Jonker

Groei & teamuitbreiding

3 november 2019

Mijn administratie werd me te veel dus ik ben mega blij dat jullie deze website hebben. Na het vergelijken van de 3 offertes die ik in mijn mailbox kreeg heb ik uiteindelijk voor het administratiekantoor gekozen dat een goede indruk maakte met de prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Ellen Smit

Super samenwerking.

2 november 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Jelle van de Pol

Gericht op de klant

26 oktober 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer gefocust op de klant. Elke vraag wordt duidelijk beantwoord en de communicatie is top! Erg tevreden!

- Annemarie van der Horst

Niet alleen een nieuwe partner, maar ook nieuwe kennis

22 oktober 2019

6 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen deed mijn echtgenote alle administratie dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk ben ik overgestapt naar een andere administratie specialist. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook welke dingen ik moet bijhouden. Hij denkt graag mee en geeft nieuwe ideeën.

- Nicolaas Peeters

Geen enkel probleem

16 oktober 2019

Omdat ik zelf helemaal geen kennis heb van btw en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingezet. Ik ben hier zeer tevreden over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Stefan van Dongen

Een geweldige ervaring

4 oktober 2019

Fantastisch prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, eisen en behoeften naar een sterke administratie. Bij veranderingen / vernieuwingen wordt er snel geschakeld en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Marleen de Haan

Goede administratiekantoren vind je hier

1 oktober 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het aanbevelen van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede klik met hem. Precies wat ik zocht.

- Michiel van Loon

Vele male goedkoper

25 september 2019

We werden door een kennis op deze website getipt. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van een kennis uit de buurt. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Marloes van de Brink

Verschillende offertes ontvangen van goede administratiekantoren

12 september 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van goede administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super tevreden. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Evelien van de Velde

Snel en super eenvoudig

6 september 2019

Paar maanden geleden heb ik offertes ontvangen. Ik kreeg een snel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel snel en ik heb nu een goede administratie.

- Hendrika de Haan

Duidelijke offertes met goede prijzen

29 augustus 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een startende onderneming. Daarnaast waren het ook bedrijven in dezelfde buurt. Lekker makkelijk dus!

- Joost Brouwer

Beste prijzen

25 augustus 2019

We werden door een kennis op deze website getipt. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van een kennis uit onze woonplaats. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Charlotte Bakker

Geen stress meer

19 augustus 2019

Ik besloot dat ik dit jaar een professionele administratie specialist wilde hebben. Ik deed wat research naar sites en kwam een behoorlijk aantal sites tegen. Ik wist echter niet welke beter was dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanbevelen op basis van mijn wensen. Uiteindelijk kwam ik in contact met het administratiekantoor dat dichtbij mijn onderneming werkte. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun puik werk. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Anouk de Koning

Investering waard!

15 augustus 2019

Ik besloot dat ik dit jaar een professionele administratie specialist wilde hebben. Ik deed wat research naar sites en kwam een behoorlijk aantal sites tegen. Er waren zoveel verschillende soorten administraties, waardoor ik niet wist welke ik moest kiezen dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanbevelen op basis van mijn behoeften. Uiteindelijk kwam ik in contact met een professioneel administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun tijd. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Franciscus Postma

Gevonden wat ik wil

8 augustus 2019

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen een korte tijd een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de keuze mocht maken en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- Matthijs van der Meulen

Iemand die eindelijk snapt wat ik wil

25 juli 2019

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg tevreden met haar nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die snapt wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanrader.

- Elisabeth van Veen

Pak van mijn schouders

22 juli 2019

Dit jaar besloot ik dat ik wilde investeren in een professionele administratie specialist. Ik deed wat research naar sites en kwam een behoorlijk aantal sites tegen. Er waren zoveel verschillende soorten administraties, waardoor ik niet wist welke ik moest kiezen dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanraden op basis van mijn wensen. Uiteindelijk kwam ik in contact met het administratiekantoor dat dichtbij mijn onderneming werkte. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun tijd. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Pascal Koster

Erg tevreden met jullie

15 juli 2019

Na enkele uren op het internet, toch besloten om Administratiekaart te proberen. Ik wist niet naar welke eisen ik moest kijken wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een simpel formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal offertes waar ik lastig uit kon kiezen (ik ben nogal een twijfelkont). Dus heb er wel even over gedaan om de beste uit te kiezen. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Daniël de Ruiter

Snel en vlot

8 juli 2019

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen no-time een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de vrijheid heb om mijn partner te kiezen en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- Diana Willemsen

Administratie sterk aan vernieuwing toe

4 juli 2019

Mijn administratie was aan versterking toe dus ik ben mega blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. Na het vergelijken van de 3 offertes die ik in mijn mailbox kreeg heb ik uiteindelijk voor de administratie specialist gekozen die een goede indruk maakte met de prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Martinus de Ruiter

Heel cool bedrijf

21 juni 2019

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept vind ik heel erg gaaf. Je vult een simpel formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van lokale partijen. Uiteindelijk ligt de keuze bij jou. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker onafhankelijk dus.

- Anne Sanders

Geen verstand van BTW, toch goede administratie

19 juni 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van goede administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super tevreden. Alle punten wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Marinus de Bruijn

Groei & teamuitbreiding

12 juni 2019

Mijn administratie kon niet meer verder zo dus ik ben super blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze me allemaal aanspraken. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Wendy van der Laan

Erg tevreden.

3 juni 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Femke Janssen

Geen verstand van BTW, toch goede administratie

25 mei 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van professionele administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super blij met het werk. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Angela Smits

Aanbevolen

21 mei 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Maurice Peters

Snel en super eenvoudig

13 mei 2019

Paar maanden geleden heb ik een offerteaanvraag ingediend. Ik kreeg een professioneel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel snel en ik heb nu een goede administratie.

- Sabine Veenstra

uitstekende communicatie

7 mei 2019

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. Wat je vraagt wordt gelijk geregeld. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder prettig is als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, wat gunstig is voor startende ondernemers. Zoek je een betrouwbaar adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Raymond Smit

Duidelijke offertes met goede prijzen

1 mei 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een startende onderneming. Daarnaast waren het ook bedrijven uit dezelfde regio. Lekker makkelijk dus!

- Jan Verhoeven

Goede communicatie

18 april 2019

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen een korte tijd een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de keuze mocht maken en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- Cornelis Kramer

Geen stress meer

11 april 2019

Ik besloot dat ik dit jaar een professionele administratie specialist wilde hebben. Na een grondige research naar administratie professionals, kwam ik een behoorlijk aantal sites tegen. Ik wist echter niet welke beter was dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanraden op basis van mijn eisen. Uiteindelijk kwam ik in contact met een professioneel administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun puik werk. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Wouter van Beek

goede administratie dankzij administratiekaart

11 april 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en overzichtelijke administratie. Al mijn wensen kon ik doorgeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en krijg ik direct reactie.

- Marco Peters

Jaren partner

30 maart 2019

Al jaren help ik kennissen aan een administratie specialist via Administratiekaart. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel zorg. Ik heb tussendoor soortgelijke partijen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart bevielen mij het best.

- Astrid van de Pol

Werken met lokale partners

27 februari 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart graag samenwerkt met lokale partners. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik werk graag met lokale ondernemers. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Tof!

- Evelien de Jong

professioneel & vriendelijk

31 januari 2019

Via Administratiekaart een blijvende partner gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk getalenteerd en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Elisabeth de Graaf

Ontzettend veel geleerd

31 december 2018

5 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen deed mijn echtgenote alle administratie dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor professionalisering. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook hoe ik mijn administratie kan verbeteren. Hij denkt graag mee en weet van aanpakken.

- Renate Verhoeven

Door administratiekaart de weg gevonden

16 december 2018

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor jullie hulp.

- Lisette Smit

Kleine miscommunicatie, maar nu erg tevreden

4 december 2018

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ik een email ontving zonder offertes. Maar ik ontving erna gelijk een antwoord terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Mark van Dongen

tegek!

12 november 2018

Meesterlijke service is hier te vinden afz een zeer tevreden klant.

- Jacob Timmermans

Uitgelichte administratiekantoren uit Almen

van de Groep

Holterweg 67-A
7429 AE Colmschate
Nederland

06 28047806
http://maritvandegroep.nl/

Debet is Credit

Van Ravesteynpad 48
7425 AE Deventer
Nederland

0570 658 130
http://debetiscredit.nl/

Bloemendaal & Wiegerinck Accountants en Belastingadviseurs

Ruurloseweg 21
7251 LA Vorden
Nederland

0575 551 485
http://www.bloemendaalwiegerinck.nl/