Administratiekantoor Badhoevedorp

Wil jij een top administratiekantoor in Badhoevedorp die bij jouw bedrijf past?

Dan ben je aan het juiste adres.

Administratiekaart zorgt dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Badhoevedorp verbonden wordt aan Een kantoor dat bij je past.

Het tofste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Badhoevedorp – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2020 en verder.

Administratie Badhoevedorp gezocht?

Een accountant uit Badhoevedorp vinden

Administratiekantoor Badhoevedorp
4.9
4.9 van de 5 sterren (gebaseerd op 52 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Badhoevedorp, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Halfweg, Schiphol en Zwanenburg bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Badhoevedorp

Ben jij op zoek naar een betaalbaar administratiekantoor uit Badhoevedorp. Zoek niet verder. Het vinden van het beste administratiekantoor zal best veel tijd in beslag nemen. Je moet namelijk wel de beste partij kiezen voor het uit handen geven van je administratie. Als jij je administratie in Badhoevedorp uit handen wilt geven bevelen wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de geschikte persoon uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Badhoevedorp. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Badhoevedorp

In contact komen met een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als bedrijfseigenaar maar kunt maken. De administratie uit handen geven brengt veel voordelen met zich mee. Wij merken dat de bij ons aangesloten administratiekantoren eigenlijk iedere soort administratie zullen vervullen binnen jouw organisatie. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan de werknemer administratie. Vooral bij de grote ondernemingen zijn er genoeg administratieve werkzaamheden die vervuld moeten worden.Kleine ondernemingen die jaarlijks maar minimale omzet hebben zullen bijna geen profijt hebben bij een administratiekantoor. Ligt jouw omzet wel aardig hoog en wordt het je allemaal iets te veel dan is het een juiste investering.

De administratie wordt uitgevoerd door het administratie kantoor in Badhoevedorp zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen je administratie beheren van jouw onderneming, ze kunnen ook de jaarrekeningen uit handen nemen als je dit graag wilt.

Tevens zijn ze goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus je vragen kwijt op het gebied van de belastingen. Het is een organisatie die over veel kennis beschikt rondom de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen de samenwerking. Van alle soorten partijen die je kunt inzetten voor je bedrijf is een administratiekantoor toch nog echt de beste keuze.

Alle administratiekantoren uit Badhoevedorp

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Badhoevedorp – administratiekantoor of boekhouder

Waarom kan ik niet gewoon met een boekhouder in zee gaan? Dit is een vraag die wij regelmatig voorgeschoteld krijgen. Het is belangrijk dat je weet dat een administratiekantoor iets compleet anders doet als een boekhouder. De boekhouding wordt gedaan door de boekhouder, dit zijn de balansen en dergelijke. De boekhouder doet echter niet de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor aankloppen.

Vaak heeft een onderneming meer profijt bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn nu eenmaal meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het beste is uiteraard een combinatie tussen de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor meestal even de boekhouding extra kan controleren als je dit wenselijk acht. Voor zeer diepgaande kennis op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Badhoevedorp?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Badhoevedorp te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Badhoevedorp

De pluspunten waarvan bedrijven genieten bij het laten uitvoeren van de loonadministratie of financiële administratie in Badhoevedorp zijn grenzeloos. Laten we bij het begin beginnen. Ten eerste zal je veel meer tijd kunnen besparen ieder jaar.

De administratie is vrij veel werk, vooral grote organisaties zullen dit wel begrijpen. Door een administratiekantoor in Badhoevedorp in te schakelen kan je deze tijd besteden aan bezigheden die meer bij jouw werkzaamheden passen. Als je alles zelf doet dan zal er veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle ins and outs van de administratieve tools. Wil je dit meester maken dan ben je zo tientallen uren verder.

Het inschakelen van een administratiekantoor uit Badhoevedorp maakt het daarnaast mogelijk geld te besparen. Dit omdat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding na te lopen. Zij zien dus of de boekhouder inderdaad alle aftrekposten heeft meegenomen of dat er enkele vergeten zijn.

Als de jaaromzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat ondernemingen kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het goed documenteren van je administratie een van de vereisten van de ondernemer, hier moet iedere ondernemer aan voldoen. Wanneer je hier niet aan voldoet dan kan het zijn dat je problemen krijgt met de Belastingdienst. Zij kunnen stellen dat je niet voldoet aan de eisen voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen bewijzen. Door een administratiekantoor in Badhoevedorp zal je hier geen last meer van hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Badhoevedorp?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Badhoevedorp te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Badhoevedorp contacteren – waar op letten

Je moet het een en ander weten voordat je op zoek gaat naar een financieel administratiekantoor in Badhoevedorp om jouw administratie te gaan doen. Wanneer je een prijsaanvraag de deur uit doet voor de geschikte kandidaten dan is het belangrijk om altijd goed te vermelden wat je wilt en wat je zoekt.

Zo vergroot je de kans dat je uitkomt bij het kantoor die het beste aan zou sluiten bij jouw situatie. Het is belangrijk om de toekomstplannen te delen en maak duidelijk wat je graag wilt van het kantoor. Gemiddeld ben je voor een administratiekantoor per uur ongeveer €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk hangt het af van het takenpakket welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is ook slim om het administratiekantoor in Badhoevedorp te onderzoeken. Beschikken zij over speciale soorten diensten die andere bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen het bedrijf? Door te onderzoeken met wat voor een niveau van expertise je te maken hebt zal je jouw keuze kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je alleen de beste administratiekantoren in Badhoevedorp over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Badhoevedorp

Door duidelijk te zijn in jouw aanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Badhoevedorp, ben dan ook duidelijk bij het opsturen van de offerte. Veel kantoren hebben graag contact met je, ben dus niet bang om even op te bellen om bepaalde zaken na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Badhoevedorp. Wanneer een kantoor niet genoeg kennis heeft om je te helpen dan weet je dit nu meteen. Zo voorkom je onnodige frustratie, niets zo irritant als veel tijd besteden aan een gesprek wat nergens naartoe leidt.

Als je een aantal kanshebbers voor je neus hebt voor de financiële administratie in Badhoevedorp dan is het aan te raden om een kennismaking in te roosteren. Tijdens deze eerste ontmoeting kan je meer inzicht krijgen in de persoon die voor je zit, je moet je namelijk wel fijn voelen in zijn of haar gezelschap. Vraag gerust wat hem beter maakt dan de concurrentie en of hij of zij ook diverse soorten bijkomende vaardigheden heeft. Tevens is dit een geschikt moment om het plan van aanpak te bespreken met betrekking tot de administratie in Badhoevedorp. Toch wat makkelijker als het face to face gebeurt, bij een digitaal administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Badhoevedorp.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Badhoevedorp

Iedere organisatie heeft profijt aan het uitbesteden van de administratie in Badhoevedorp. Twijfel dus niet langer. Door bovenstaande tips is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie behoort nog altijd tot een van de economisch voordelige investeringen die bedrijfseigenaren maar kunnen maken voor hun organisatie. De voordelen wegen zwaarder dan de nadelen. Vraag vandaag nog 3 offertes aan en vind snel hét administratiekantoor in Badhoevedorp wat helemaal aan jouw verwachtingen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Badhoevedorp?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Badhoevedorp te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Badhoevedorp

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Badhoevedorp afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Badhoevedorp.

Lees de recensies over

administratie in Badhoevedorp

Onze administratie is Fantastisch!

21 januari 2020

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat de klant wilt. Na een formuliertje hebben we direct verschillende offertes mogen ontvangen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte vergadering. Onze organisatie werd meteen goed in kaart gebracht. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Diana van Loon

Een geweldige ervaring

11 januari 2020

Zeer prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze denkwijze, vraag en wensen naar een sterke administratie. Wanneer er vernieuwingen zijn, wordt hier snel op gereageerd en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Irene de Bruijn

Teamuitbreiding door betere administratie

3 januari 2020

Enorm prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, behoeften en wensen naar een sterke administratie. Wanneer er vernieuwingen zijn, wordt hier snel op gereageerd en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Barbara Kuipers

Betrouwbaar

27 december 2019

Ik kom altijd terug bij Administratiekaart voor vrienden. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel zorg. Ik heb tussendoor soortgelijke ondernemingen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart is het beste.

- Linda van Vliet

Kleine miscommunicatie, maar nu erg tevreden

25 december 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geholpen en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Johan Schouten

Ik ben tevreden

16 december 2019

Ik aarzelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die de administratie onder handen kon nemen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en deze werden snel beantwoord door David van Administratiekaart. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuwe administratie.

- Jolanda Dekker

Perfecte administratie door perfect administratiekantoor

5 december 2019

Een goede kennis heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik zelf de keuze heb om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving een aantal offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is waterdicht nu.

- Lisette de Vries

Meesterlijk

4 december 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een heel gelukkige klant.

- Steven van den Heuvel

Goede service

25 november 2019

Laatste 2 jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na een grondig onderzoek kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek we veel te veel belasting betaald hebben. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar hij had een onprofessionele houding. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor is een blijvende partner geworde. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Petronella Boer

Goede partner, voor een mooie prijs

16 november 2019

Sinds kort heb ik een onderneming gestart en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een beginnende ondernemer, zoals ik!

- Natascha Smits

Aangenaam verrast

17 november 2019

Gisteren het formuliertje ingevuld en we moeten zeggen dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Heel erg fijn!

- Mark de Koning

Alles opgelost

7 november 2019

Mijn administratie was aan versterking toe dus ik ben mega blij dat jullie deze website hebben. Na het vergelijken van de 3 offertes die ik in mijn mailbox kreeg heb ik uiteindelijk voor de administratie specialist gekozen die een goede indruk maakte met de prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Laura Scholten

Aanbevolen

3 november 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Kim van de Velden

Goede strakke administratie

30 oktober 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat mijn vragen en wensen serieus werden genomen. Nu ben ik al een lange tijd erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Klaas van Leeuwen

Goede administratie specialist gevonden

24 oktober 2019

Na enkele uren op het internet, toch voor Administratiekaart gegaan. Ik wist niet naar welke eisen ik moest kijken wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een simpel formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal offertes waar ik lastig uit kon kiezen, ze waren alle 3 goed. Dus heb er toch nog even voor moeten zitten. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Gerardus van der Linden

Prettige samenwerking

14 oktober 2019

Zeer prettig samenwerken met Administratiekaart. De partner die ik kreeg aangeraden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Johanna Maas

Kleine miscommunicatie, maar nu erg tevreden

10 oktober 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik ontving erna gelijk een email terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de service en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Marinus Martens

Erg tevreden.

27 september 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben heel blij met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Ingrid Veenstra

Verbetert met succes

23 september 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor de service.

- Petra Schipper

Mijn administratie is nu waterdicht

16 september 2019

Een aantal maanden geleden was ik dringend op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist en ik niet op één lijn zaten. Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me gelinkt aan de juiste partner! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Dennis Dijkstra

Betaalbare administratie

8 september 2019

Via administratiekaart is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik online diensten verleen, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Sharon van de Velden

Snel en super eenvoudig

30 augustus 2019

Paar maanden geleden heb ik een offerteaanvraag ingediend. Ik kreeg een vriendelijk antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel gemakkelijk en ik heb nu een goede administratie.

- Alexander Vermeulen

Persoon gevonden die bij me past

24 augustus 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gekoozen via Administratiekaart heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er perfect uit. De problemen zijn opgelost en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Klaas van Veen

Persoon gevonden die bij me past

16 augustus 2019

Het administratiekantoor dat ik via Boekhoudkaart heb gevonden heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er top uit. De gaten zijn direct gevuld en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Marco van de Wal

perfecte vertaling

9 augustus 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn fantastisch uitgevoerd. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Matthijs Bos

Goede partner, voor een mooie prijs

1 augustus 2019

Ik ben een startende onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat hij goed werk levert voor een zacht prijsje. Dat is natuurlijk fijn voor een beginnende ondernemer, zoals ik!

- Willem Peters

zelf de keuze om je partner te kiezen

27 juli 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn bedrijf! Ik ontving verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart jullie zijn de beste!

- Brenda van der Meulen

Snelle communicatie

25 juli 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ik een email ontving zonder offertes. Maar ik ontving erna gelijk een email terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de diensten en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Brenda van Leeuwen

De beste administratie specialist gevonden

15 juli 2019

Een aantal maanden geleden was ik dringend op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist niet naar mijn wensen heeft geluisterd . Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me gelinkt aan de juiste partner! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Jasper van de Velde

Mijn onderneming is gegroeid

8 juli 2019

Laatste 10 maanden had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na een grondig onderzoek kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek we veel te veel belasting betaald hebben. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar hij had een onprofessionele houding. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor heeft ons probleem direct opgelost. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Dirk Bakker

Top administratie

27 juni 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via administratiekaart is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en nam direct stappen. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft zorgvuldig naar mijn vraagstuk gekeken en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Sabrina van Beek

Goede prijs/kwaliteit verhouding

27 juni 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart graag samenwerkt met lokale partners. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik werk graag met lokale ondernemers. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Tof!

- Sebastiaan Molenaar

Blijvende partner gevonden

18 juni 2019

Via Administratiekaart een blijvende partner gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk getalenteerd en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Evelien Hermans

Veel keus en lekker lokaal

11 juni 2019

Paar maanden geleden heb ik een offerteaanvraag ingediend. Ik kreeg een professioneel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de juiste partner kiezen. Alles ging heel snel en ik heb nu een goede administratie.

- Charlotte van den Bosch

Goed werk van het vinden van de perfecte partner

5 juni 2019

Ik twijfelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over het werk. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die het werk kon uitvoeren. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuw administratiekantoor.

- Marjolein van der Horst

Blijvende partner gevonden

25 mei 2019

Via Administratiekaart een passend kantoor gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk getalenteerd en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Renate Driessen

Top administratie

19 mei 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via administratiekaart is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en nam direct stappen. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft zorgvuldig naar mijn vraagstuk gekeken en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Vincent Wolters

Goede partner, voor een mooie prijs

14 mei 2019

Ik ben onlangs gestart met mijn eigen onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat hij goed werk levert voor een zacht prijsje. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Anne van Loon

Enthousiast over Administratiekaart

7 mei 2019

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg blij dat ze jullie had ingeschakeld voor een nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die snapt wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanrader.

- Kim van de Pol

Goede samenwerking

25 april 2019

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en steken graag hun handen uit de mouwen voor je. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te twijfelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Patrick van der Linden

Dankzij een kennis in contact gekomen

18 april 2019

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg tevreden met haar nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die begrijpt wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanbeveling.

- Jacoba van de Veen

Gevonden wat ik wil

16 april 2019

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen een korte tijd een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de vrijheid heb om mijn partner te kiezen en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te helpen.

- Tessa Gerritsen

Verbetert met succes

10 april 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor jullie hulp.

- David Maas

Eind goed al goed

1 april 2019

Voorheen had ik geen goede ervaring met een aantal administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik verschillende offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een fijne administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Hendrika de Koning

Enthousiast over Administratiekaart

4 maart 2019

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg tevreden over het werk dat de administratie specialist had geleverd en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die begrijpt wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanrader.

- Iris Janssen

Alles opgelost

20 januari 2019

Omdat ik zelf helemaal geen verstand heb van administratie en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingezet. Ik ben hier zeer enthousiast over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Sharon Veenstra

goede administratie dankzij administratiekaart

1 januari 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en duidelijke administratie. Ik heb mijn eisen doorgegeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en reageren ze snel terug.

- Deborah Mol

Iemand die eindelijk snapt wat ik wil

10 december 2018

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg blij dat ze jullie had ingeschakeld voor een nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die begrijpt wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanrader.

- Adriana de Vries

Administratie naar mijn wensen

19 november 2018

Voorheen had ik geen goede ervaring met een aantal administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik verschillende offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een perfecte administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Ellen van Dongen

Erg tevreden met jullie

14 november 2018

Na enkele uren op het internet, toch besloten om Administratiekaart te proberen. Ik wist niet naar welke eisen ik moest kijken wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een simpel formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal offertes waar ik lastig uit kon kiezen, ze waren alle 3 goed. Dus heb er toch nog even voor moeten zitten. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Mirjam Jonker

Uitgelichte administratiekantoren uit Badhoevedorp

Accountantskantoor Aemstelhorst B.V.

Schinkeldijkje 18-F
1432 CE Aalsmeer
Nederland

020 656 0210
https://www.aemstelhorst.nl/

Even & Hundt Administraties en Belastingzaken

Oosteinderweg 591
1432 BM Aalsmeer
Nederland

036 535 4889
http://www.even-hundt.nl/

ACB Consultants BV

Keurenplein 33
1069 CD Amsterdam
Nederland

020 613 9757
http://www.acbconsultants.nl/