Administratiekantoor Burum

Wil jij een top administratiekantoor in Burum die bij jouw bedrijf past?

Lees dan vooral verder.

Wij zorgen dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Burum verbonden wordt aan Een kantoor dat bij je past.

Het beste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Burum – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2020 en verder.

Administratie Burum gezocht?

Vraag direct 5 offertes aan

Administratiekantoor Burum
4.7
4.7 van de 5 sterren (gebaseerd op 76 reviews)
Labaccio administrateurs
Administratiekantoor koster konings
Admira administratie
Administratiekantoor admini
Administratiekantoren
Degelijk administratie
Deskergroep administraties
Sky administratie

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Burum, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Gerkesklooster, Warfstermolen en Kollumerpomp bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Burum

Op zoek naar een betaalbaar administratiekantoor in Burum. Zoek niet verder. Het vinden van het beste administratiekantoor kan nog best veel tijd in beslag nemen. Je moet namelijk wel de beste optie kiezen voor het uitbesteden van je administratie. Als jij je administratie in Burum wilt uitbesteden bevelen wij jou aan om dit artikel goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de geschikte persoon uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de beste optie selecteren voor een administratiekantoor in Burum. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Burum

Samenwerken met een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als ondernemer maar zal maken. Jouw administratie uit handen geven brengt meerdere voordelen met zich mee. Wij merken dat de met ons samenwerkende administratiekantoren bijna iedere soort administratie zullen vervullen binnen jouw organisatie. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan de werknemer administratie. Vooral bij de grotere organisaties zijn er een hoop administratieve opdrachten die gedaan moeten worden.Kleine bedrijven die jaarlijks maar minimale omzet genereren zullen bijna geen baat hebben bij een administratiekantoor. Heb jij wel een hoge omzet en is het je allemaal iets te veel dan is het een geschikte keuze.

De administratie wordt uit handen genomen door het administratie kantoor in Burum zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie uitvoeren van jouw organisatie, ze kunnen ook de jaarrekeningen opmaken als je dit graag wilt.

Tevens zijn zij goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus je vragen kwijt op het gebied van de belastingen. Het is een organisatie die over veel kennis beschikt omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen het gehele proces. Van alle partijen die je kunt inschakelen voor je organisatie is een administratiekantoor toch nog echt een van de toppers.

Alle administratiekantoren uit Burum

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Burum – administratiekantoor of boekhouder

Kan ik niet gewoon met een boekhouder in zee gaan? Dit is een vraag die wij regelmatig krijgen. Het is belangrijk om te weten dat een administratiekantoor andere dingen doet als een boekhouder. De boekhouding wordt gedaan door de boekhouder, dit zijn de balansen etc. De boekhouder doet echter niet de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor zijn.

Vaak heeft een bedrijf meer profijt bij uit handen geven van de administratie, dit zijn nu eenmaal meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het meest ideale is natuurlijk een combinatie tussen de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor meestal even de boekhouding extra kan nalopen als je dit wenselijk acht. Voor hele specifieke know-how op het gebied van de financiën ga je wel vaak naar een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Burum?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Burum te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Burum

De pluspunten waarvan bedrijven genieten bij het laten uitvoeren van de loonadministratie of financiële administratie in Burum zijn eindeloos. Laten we bij de eerste stap beginnen. Allereerst zal je veel meer tijd besparen op jaarbasis.

De administratie is veel werk, vooral grotere ondernemingen zullen dit wel begrijpen. Door een administratiekantoor in Burum in te zetten kan je deze tijd gebruiken aan taken die meer bij jouw vakgebied passen. Als je alles zelf doet dan zal er onnodig veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle functies van de administratieve programma’s. Wil je dit meester maken dan ben je zo tientallen uren verder.

Je administratie uit handen geven aan een administratiekantoor in Burum maakt het ook nog eens mogelijk geld te besparen. Dit omdat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding te controleren. Zij checken of de boekhouder inderdaad alle aftrekbare posten heeft meegenomen of dat er enkele niet meegenomen zijn.

Wanneer de jaaromzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat bedrijfseigenaren kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het goed documenteren van je administratie een van de vereisten van het ondernemerschap, hier moet iedere bedrijfseigenaar aan voldoen. Wanneer je hier niet aan voldoet dan kan het zijn dat je problemen krijgt met de Belastingdienst. Zij kunnen stellen dat je niet voldoet aan de eisen voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Door een administratiekantoor in Burum zal je hier geen last meer van hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Burum?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Burum te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Burum contacteren – waar op letten

Je zal het een en ander moeten weten voordat je gaat zoeken naar een financieel administratiekantoor in Burum om jouw administratie onder handen te nemen. Wanneer je een prijsaanvraag aanvraagt naar de verschillende administratiekantoren dan is het belangrijk om altijd duidelijk te zijn in wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee vind je de partij die het beste aan zou sluiten bij jouw situatie. Wees niet bang om de toekomstplannen mede te delen en vertel wat je verwacht van het kantoor. Meestal ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is ongeveer dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Uiteraard hangt het af van het takenpakket welke prijs er in totaal aan zal hangen.

Het is tevens slim om het administratiekantoor in Burum na te trekken. Hebben zij speciale soorten opties die de rest van de bedrijven niet hebben? Kunnen zij jou ook voorzien van analyses binnen het bedrijf? Door te kijken met wat voor een level van expertise je te maken hebt zal je jouw keuze kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je enkel de beste administratiekantoren in Burum over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Burum

Door zo specifiek mogelijk te zijn in jouw offerte aanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Burum, ben dan ook duidelijk bij het versturen van de prijsaanvraag. Veel kantoren hebben graag contact met je, voel je dus vrij om even op te bellen om bepaalde zaken na te vragen over de financiële administratie in Burum. Wanneer een kantoor niet genoeg informatie heeft om je te helpen dan weet je dit nu meteen. Zo voorkom je onnodige frustratie, niets zo frustrerend als een hoop tijd besteden aan een gesprek wat nergens naartoe leidt.

Als je een selectie van geschikte kandidaten voor je hebt voor de financiële administratie in Burum dan is het slim om een kennismaking in te roosteren. Tijdens dit contactmoment kan je meer inzicht krijgen in de soort persoon die tegenover je zit, je moet je namelijk wel prettig voelen in zijn of haar bijzijn. Stel gerust de vraag wat hem anders maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook diverse bijkomende skills heeft. Ook is dit een goed moment om de strategie door te nemen met betrekking tot de administratie in Burum. Toch wat makkelijker als het face to face gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Burum.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Burum

Iedere organisatie heeft bepaalde voordelen aan het uit handen geven van de administratie in Burum. Twijfel dus niet langer. Dankzij bovenstaande tips is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie behoort nog altijd tot een van de beste investeringen die bedrijven maar kunnen maken voor het bedrijf. De voordelen wegen zwaarder dan de nadelen. Vraag nu nog 3 offertes aan en vind in korte tijd hét administratiekantoor in Burum wat geheel aan jouw behoeftes zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Burum?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Burum te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Burum

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Burum afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Burum.

Lees de recensies over

administratie in Burum

uitstekende communicatie

12 november 2020

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer nuttig. . Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder fijn is als je weinig begrijpt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, ook niet onbelangrijk voor startende ondernemers zoals ik. Zoek je een betrouwbaar adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Marloes de Koning

Boekhouder die luistert naar mijn ideeën

5 november 2020

Na enkele uren op het internet, toch gekozen voor Administratiekaart. Ik wist niet waar ik op moest letten wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een duidelijk formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal opties waar ik lastig uit kon kiezen, ze waren alle 3 goed. Dus heb er toch nog even voor moeten zitten. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Maurice Bosch

Aanbevolen

4 november 2020

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Melanie van Leeuwen

goede administratie dankzij administratiekaart

28 oktober 2020

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en geordende administratie. Al mijn wensen kon ik doorgeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en reageren ze snel terug.

- Tom Vermeulen

Administratie sterk aan vernieuwing toe

20 oktober 2020

Mijn administratie kon niet meer verder zo dus ik ben mega blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze me allemaal aanspraken. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Ramona Evers

Superadministratie

11 oktober 2020

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even om advies gevraagd via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een vriendelijke meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Patricia van der Linden

Goede communicatie

5 oktober 2020

Mijn ervaring met Administratiekaart is super goed. De communicatie is uitstekend en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met uitgebreide antwoorden. Echt een aanrader!

- Rob van Leeuwen

Goede communicatie

24 september 2020

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen no-time een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de vrijheid heb om mijn partner te kiezen en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te helpen.

- Irene van der Linden

Makkelijk en Snel

17 september 2020

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies waar jullie naar moeten kijken. Na een formuliertje hebben we direct offertes gekregen van verschillende administratie professionals. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte bespreking. Onze organisatie werd meteen goed bekeken. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Bas Kuijpers

Uitgelichte administratiekantoren uit Burum

Alfa Accountants en Adviseurs

Anders Celsiusstraat 3
7442 PB Nijverdal
Nederland

088 253 2750
https://www.alfa.nl/nijverdal

Positief Administraties

Industrieweg 9
7641 AT Wierden
Nederland

0546 232 063
https://www.positiefadministraties.nl/

Adcam Administraties

Rijssensestraat 122
7642 NM Wierden
Nederland

0546 572 036
http://www.adcam.nl/