Administratiekantoor De Meern

Heb jij behoefte aan een professional voor jouw administratie in De Meern?

Dan ben je aan het juiste adres.

Wij zorgen dat jij die zoekt naar een administratiekantoor De Meern verbonden wordt aan Een kantoor dat bij je past.

Het beste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit De Meern – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2020 en verder.

Administratie De Meern gezocht?

Laat direct jouw opdracht uitvoeren

Administratiekantoor De Meern
4.8
4.8 van de 5 sterren (gebaseerd op 42 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in De Meern, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Westbroek, Benschop en Oud Zuilen bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie De Meern

Wil jij een professioneel administratiekantoor in De Meern. Zoek niet verder. De zoektocht naar een goed administratiekantoor kan nog best veel tijd in beslag nemen. Je moet namelijk wel de meest geschikte keuze maken voor het uit handen geven van de administratie. Als jij je administratie in De Meern uit handen wilt geven raden wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de geschikte persoon uit kunt komen. Zo kan ook jij na het lezen van dit artikel de beste optie selecteren voor een administratiekantoor in De Meern. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in De Meern

Samenwerken met een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als bedrijfseigenaar maar zal maken. De administratie uit handen geven brengt veel voordelen met zich mee. We zien dat de met ons samenwerkende administratiekantoren eigenlijk iedere soort administratie overnemen binnen jouw bedrijf. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grote bedrijven zijn er genoeg administratieve werkzaamheden die gedaan moeten worden.Kleine ondernemingen die jaarlijks maar heel weinig omzet hebben zullen niet veel profijt hebben bij een administratiekantoor. Heb jij wel een hoge omzet en wordt het je allemaal iets te veel dan is het een prima keuze.

De administratie wordt uitgevoerd door het administratie kantoor in De Meern zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie beheren van jouw bedrijf, ze kunnen ook de jaarrekeningen opmaken als je dit graag wilt.

Tevens zijn ze op de hoogte van de financiële regelgeving, je kunt dus je vragen kwijt op het gebied van de belastingen. Het is een partij die veel kennis heeft omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een onmisbare positie in binnen de samenwerking. Van alle soorten dienstverleners die je kunt inzetten voor je onderneming is een administratiekantoor toch nog echt de beste keuze.

Alle administratiekantoren uit De Meern

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor De Meern – administratiekantoor of boekhouder

Kan ik niet gewoon een boekhouder aannemen? Een vraag die wij vaak krijgen. Het is belangrijk om te weten dat een administratiekantoor iets compleet anders doet als een boekhouder. De boekhouding geschiedt door de boekhouder, dit zijn de balansen enzovoort. De boekhouder doet niet de algemene bedrijfsadministratie, Hiervoor moet je dus bij een administratiekantoor aankloppen.

Eigenlijk heeft een onderneming meer profijt bij uit handen geven van de administratie, dit zijn namelijk meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het voornaamste is natuurlijk een combinatie tussen de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor altijd even de boekhouding extra kan controleren als je dit ook wilt. Voor zeer diepgaande know-how op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit De Meern?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit De Meern te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in De Meern

De voordelen waarvan ondernemingen genieten bij het uitbesteden van de loonadministratie of financiële administratie in De Meern zijn eindeloos. Laten we met het begin beginnen. Ten eerste zal je veel tijd besparen ieder jaar.

De administratie is veel werk, vooral grote ondernemingen zullen dit begrijpen. Door een administratiekantoor in De Meern in te schakelen kan je deze tijd gebruiken aan taken die meer bij jouw werkzaamheden passen. Wanneer je alles zelf doet dan zal er een hoop tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle ins and outs van de administratieve programma’s. Wil je dit leren dan ben je zo tientallen uren verder.

Je administratie laten doen door een administratiekantoor uit De Meern maakt het ook mogelijk om veel geld te besparen. Dit komt doordat het kantoor meestal de mogelijkheid biedt om de boekhouding nog een keer te checken. Zij kijken na of de boekhouder alle aftrekbare posten heeft meegenomen of dat er enkele niet meegenomen zijn.

Op het moment dat de jaaromzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat bedrijven kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de vereisten van de ondernemer, hier moet iedere ondernemer aan voldoen. Wanneer je hier niet aan voldoet dan kan het zijn dat je in de problemen komt met de Belastingdienst. Zij kunnen stellen dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Door een administratiekantoor in De Meern zal je hier geen last meer van hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in De Meern?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit De Meern te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in De Meern contacteren – waar op letten

Er zijn een aantal zaken die je moet weten voordat je op zoek gaat naar een financieel administratiekantoor in De Meern om jouw administratie te gaan doen. Wanneer het moment aanbreekt dat je een prijsaanvraag opstuurt naar de geschikte kandidaten dan is het aan te raden om altijd duidelijk te zijn in wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee vind je de partij die het beste aan zou sluiten bij jouw persoonlijke situatie. Ben niet bang om de toekomstverwachtingen mede te delen en vertel wat je graag wilt van het kantoor. Meestal ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is ongeveer dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk ligt het aan het takenpakket welke prijs er in totaal aan zal hangen.

Het is tevens wijs om het administratiekantoor in De Meern na te trekken. Hebben zij speciale soorten diensten die de rest van de bedrijven niet hebben? Kunnen zij jou ook voorzien van analyses binnen de organisatie? Door te onderzoeken met wat voor een level van kennis je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen onderbouwen. Hierdoor houd je alleen de beste administratiekantoren in De Meern over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in De Meern

Door zo specifiek mogelijk te zijn in jouw offerte aanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inschakelen van een administratiekantoor voor de financiële administratie in De Meern, ben dan ook duidelijk bij het versturen van de offerte. Veel kantoren staan open voor contact, ben dus niet bang om even op te bellen om onduidelijkheden na te vragen over de financiële administratie in De Meern. Wanneer een kantoor niet voldoende kennis heeft om je verder te helpen dan weet je dit nu meteen. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets zo irritant als een hoop tijd besteden aan een gesprek wat nergens naartoe leidt.

Als je een selectie van kandidaten voor je hebt voor de financiële administratie in De Meern dan is het slim om een kennismaking in te plannen. Tijdens dit gesprek kan je meer inzicht krijgen in de partij die voor je zit, je moet je immers wel fijn voelen in zijn of haar bijzijn. Stel gerust de vraag wat hem beter maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook andere bijkomende vaardigheden heeft. Daarnaast is dit een mooi moment om de uitvoering te bespreken met betrekking tot de administratie in De Meern. Toch wat fijner als het tijdens een ontmoeting gebeurt, bij een digitaal administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit De Meern.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden De Meern

Eigenlijk iedere onderneming heeft voordelen aan het uit handen geven van de administratie in De Meern. Waar wacht je dus nog op? Door bovenstaande handvaten is het ook voor jou mogelijk om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie is nog altijd tot een van de economisch voordelige investeringen die organisaties maar kunnen maken voor hun organisatie. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag nu nog 3 offertes aan en vind binnen een korte periode hét administratiekantoor in De Meern wat helemaal aan jouw verwachtingen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in De Meern?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit De Meern te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

De Meern

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit De Meern afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit De Meern.

Lees de recensies over

administratie in De Meern

Blijvende partner gevonden

16 januari 2020

Fantastisch prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, behoeften en wensen naar een sterke administratie. Wanneer er vernieuwingen zijn, wordt hier snel op gereageerd en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Maria van der Meulen

Beste prijzen

14 januari 2020

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het vinden van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij veel uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede klik met hem. Precies wat ik zocht.

- Paul van den Bosch

Geen verstand van BTW, toch goede administratie

6 januari 2020

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Leonie Verhoeven

Erg klantvriendelijk

26 december 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt compleet beantwoord en de communicatie is top! Goed gedaan!

- Adriana de Wit

de partners worden zorgvuldig uitgekozen

21 december 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat mijn vragen en wensen serieus werden genomen. Nu ben ik al een jaar erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Daniël Dekker

Duidelijke offertes met goede prijzen

15 december 2019

Mijn ervaring met Administratiekaart is super goed. De communicatie is uitstekend en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met professionele antwoorden. Echt een aanrader!

- Caroline de Lange

De beste keuze gemaakt

11 december 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier een aantal offertes aangevraagd. Deze aanvraag is zonder problemen verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Janneke van Leeuwen

Gevonden wat ik wil

3 december 2019

Gaaf! administratiekaart heeft mij geholpen in de zoektocht naar het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft precies gedaan wat wij aangeven. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Joost Brouwer

Perfect voor startende ondernemers

26 november 2019

Ik ben onlangs gestart met mijn eigen onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat hij goed werk levert voor een zacht prijsje. Dat is natuurlijk fijn voor een beginnende ondernemer, zoals ik!

- Roel Prins

Mooie teruggaves als resultaat.

16 november 2019

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg tevreden over het werk dat de administratie specialist had geleverd en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die begrijpt wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanrader.

- Iris Jacobs

Groei & teamuitbreiding

8 november 2019

Mijn administratie kon niet meer verder zo dus ik ben super blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. Na het vergelijken van de 3 offertes die ik in mijn mailbox kreeg heb ik uiteindelijk voor de administratie specialist gekozen die een goede indruk maakte met de prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Jasper Kramer

Mijn administratie is nu waterdicht

14 november 2019

Een aantal maanden geleden was ik met spoed op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist niet naar mijn wensen heeft geluisterd . Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me verbonden aan de beste administratie specialist! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Marco de Jong

Aanbevolen

3 november 2019

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. Wat je vraagt wordt gelijk geregeld. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder fijn is als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, ook niet onbelangrijk voor startende ondernemers zoals ik. Zoek je een eerlijk adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Adriana van den Broek

Kleine miscommunicatie, maar nu erg tevreden

29 oktober 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart graag samenwerkt met lokale partners. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik hoef niet ver te reizen. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Top!

- Marco Driessen

Erg tevreden.

21 oktober 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Tamara Janssen

zelf de keuze om je partner te kiezen

14 oktober 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn onderneming! Ik ontving verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een lange tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart hartstikke bedankt!

- Angelique Willems

Betere partner kan je niet vinden

9 oktober 2019

Voorheen had ik geen goede ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik nauwkeurige offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een perfecte administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Bas Molenaar

De beste keuze gemaakt

26 september 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier ooit een aantal offertes voor mijn nieuw administratiekantoor mogen ontvangen. Deze aanvraag is zonder problemen verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Arie Maas

Top belasting in korte tijd

26 september 2019

Zeer prettig samenwerken met Administratiekaart. De partner die ik heb gevonden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Hendrik van den Heuvel

Blijvende partner gevonden

19 september 2019

Via Administratiekaart een blijvende partner gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk proactief en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Hendrik de Ruiter

Goede tip!

5 september 2019

We werden door een kennis op deze website getipt. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van een kennis uit onze woonplaats. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Cindy Kuipers

Administratie sterk aan vernieuwing toe

3 september 2019

Mijn administratie was sterk aan professionalisering toe dus ik ben super blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. Na het vergelijken van de 3 offertes die ik in mijn mailbox kreeg heb ik uiteindelijk voor de administratie specialist gekozen die een goede indruk maakte met de prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Mariska de Groot

Betrouwbaar

28 augustus 2019

Ik kom altijd terug bij Administratiekaart voor vrienden. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel aandacht. Ik heb tussendoor andere bedrijven geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart bevielen mij het best.

- Sabine de Groot

Goede strakke administratie

16 augustus 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de perfecte partner gevonden.

- Arie Kok

gelukkig de stap genomen

8 augustus 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Marcel Huisman

Teamuitbreiding door betere administratie

7 augustus 2019

Mijn administratie kon niet meer verder zo dus ik ben mega blij dat jullie deze website hebben. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze me allemaal aanspraken. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Tamara Dijkstra

Geen stress meer

30 juli 2019

Ik besloot dat ik dit jaar een professionele administratie specialist wilde hebben. Na een grondige research naar administratie professionals, kwam ik een behoorlijk aantal sites tegen. Ik wist echter niet welke beter was dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanbevelen op basis van mijn wensen. Uiteindelijk kwam ik in contact met het administratiekantoor dat dichtbij mijn onderneming werkte. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun geduld. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Femke de Wit

Prettige samenwerking

21 juli 2019

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik kreeg aangeraden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Matthijs Scholten

Administratie sterk aan vernieuwing toe

17 juli 2019

Mijn administratie was aan versterking toe dus ik ben super blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze allemaal zo goed waren. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Sanne Blom

Goede ervaring

9 juli 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan zonder enige problemen. Perfect resultaat voor een zachte prijs, top!

- Gerardus Smits

Werken met lokale partners

29 juni 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart lokale partners zoekt. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik hoef niet ver te reizen. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Tof!

- Hanneke Smits

Prima service achteraf

26 juni 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geholpen en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Sander Peeters

Een grote besparing

14 juni 2019

Het administratiekantoor dat administratiekaart me heeft aangeraden is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en aarzelde geen seconde. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft zorgvuldig naar mijn vraagstuk gekeken en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Sandra Schouten

Makkelijk en Snel

10 juni 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat jullie moeten doen. Na een formuliertje hebben we direct verschillende offertes mogen ontvangen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte bespreking. Onze organisatie werd meteen goed bekeken. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Erik van de Brink

Administratie sterk aan vernieuwing toe

31 mei 2019

Mijn administratie was aan versterking toe dus ik ben super blij dat jullie deze website hebben. Na het vergelijken van de 3 offertes die ik in mijn mailbox kreeg heb ik uiteindelijk voor de administratie specialist gekozen die een goede indruk maakte met de prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Patricia van de Berg

Mijn ervaring is goed

28 mei 2019

Ik twijfelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die de administratie onder handen kon nemen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuw administratiekantoor.

- Adrianus Smits

Simpel formuliertje ingevuld

17 mei 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van professionele administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super content. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Anouk Willemsen

Administratie sterk aan vernieuwing toe

14 mei 2019

Mijn administratie was aan versterking toe dus ik ben super blij dat jullie deze website hebben. Na het vergelijken van de 3 offertes die ik in mijn mailbox kreeg heb ik uiteindelijk voor het administratiekantoor gekozen dat een goede indruk maakte met de prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Johanna Bos

Snelle communicatie

7 mei 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik ontving erna gelijk een email terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en professioneel antwoord op. Ik ben erg tevreden met de service en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Stefan Bosman

Een echte aanrader

30 april 2019

Een goede kennis heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik zelf de keuze heb om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving verschillende offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is nu perfect.

- Sandra van de Veen

professioneel & vriendelijk

18 april 2019

Via Administratiekaart een professioneel kantoor ingeschakeld die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk getalenteerd en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Jeffrey de Bruijn

Helemaal tevreden

18 april 2019

Zeer prettig samenwerken met Administratiekaart. De partner die ik kreeg aangeraden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Karin van de Velden

Administratie op maat!

11 april 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft alles opgepakt. Een lokaal bedrijf met goede service. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Maaike Visser

Erg tevreden.

3 april 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Joyce Verbeek

Uitstekend bevallen

4 maart 2019

Via Administratiekaart een blijvende partner gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk getalenteerd en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Klaas de Haan

Pak van mijn schouders

18 januari 2019

Ik besloot dat ik dit jaar een professionele administratie specialist wilde hebben. Na een grondige research naar administratie professionals, kwam ik een behoorlijk aantal sites tegen. Er waren zoveel verschillende soorten administraties, waardoor ik niet wist welke ik moest kiezen dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanbevelen op basis van mijn behoeften. Uiteindelijk kwam ik in contact met een lokaal administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun geduld. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Anouk Jansen

Een geweldige ervaring

10 januari 2019

Zeer prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, eisen en behoeften naar een sterke administratie. Wanneer er vernieuwingen zijn, wordt hier snel op gereageerd en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Ilona Smit

Service is uitstekend

22 december 2018

Ik heb onlangs een erg goede ervaring gehad met Administratiekaart. De communicatie is fantastisch en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met uitgebreide antwoorden. Echt een aanrader!

- Miranda Postma

Fijn administratie specialistkantoor gevonden

3 december 2018

Het administratiekantoor dat Administratiekaart me heeft aangeraaden heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er top uit. De problemen zijn opgelost en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Rogier Scholten

Niet alleen een nieuwe partner, maar ook nieuwe kennis

11 november 2018

3 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen deed mijn echtgenote alle administratie dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk ben ik overgestapt naar een andere administratie specialist. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook hoe ik mijn administratie kan verbeteren. Hij denkt graag mee en geeft nieuwe ideeën.

- Matthijs van Veen

Uitgelichte administratiekantoren uit De Meern

LB Financial Solutions

Rozemarijnsingel 5
3544 AE Utrecht
Nederland

030 261 6625
http://www.administratielb.nl/

Axxent Accountants Utrecht LLP

Sigmund Rombergstraat 3
3543 GC Utrecht
Nederland

030 727 1520
http://www.axxentaccountants.nl/

Stolwijk Registeraccountants en Belastingadviseurs

Gouvernantelaan 3
3454 WE Utrecht
Nederland

030 666 5389
http://www.stolwijkacc.nl/