Administratiekantoor Geesteren

Ben jij op zoek naar een professional voor jouw administratie in Geesteren?

Lees dan vooral verder.

Administratiekaart zorgt dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Geesteren verbonden wordt aan Een kantoor dat bij je past.

Het tofste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Geesteren – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2020 en verder.

Administratie Geesteren gezocht?

Vraag direct 5 offertes aan

Administratiekantoor Geesteren
4.8
4.8 van de 5 sterren (gebaseerd op 59 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Geesteren, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Manderveen, Mariaparochie en Harbrinkhoek bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Geesteren

Op zoek naar een betaalbaar administratiekantoor uit Geesteren. Zoek niet verder. De zoektocht naar een goed administratiekantoor kan nog best veel tijd in beslag nemen. Je moet namelijk wel de beste partij kiezen voor het uitbesteden van de administratie. Als jij je administratie in Geesteren uit handen wilt geven bevelen wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de beste keuze uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Geesteren. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Geesteren

Samenwerken met een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als bedrijfseigenaar maar kunt maken. Jouw administratie uit handen geven brengt veel voordelen met zich mee. We zien dat de bij ons aangesloten administratiekantoren eigenlijk iedere soort administratie zullen vervullen binnen het onderneming. Je kunt hierbij denken aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grotere bedrijven zijn er meerdere administratieve werkzaamheden die gedaan moeten worden.Kleine organisaties die jaarlijks maar heel weinig omzet hebben zullen niet zoveel baat hebben bij een administratiekantoor. Is jouw omzet wel hoog en wordt het je allemaal te veel dan is het een juiste investering.

De administratie wordt uit handen genomen door het administratie kantoor in Geesteren zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie uitvoeren van jouw onderneming, ze zullen ook de jaarrekeningen maken als je dit graag wilt.

Tevens zijn ze goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus je vragen kwijt op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een partij die veel kennis heeft rondom de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen de samenwerking. Van alle soorten dienstverleners die je kunt inzetten voor je organisatie is een administratiekantoor toch nog echt de beste keuze.

Alle administratiekantoren uit Geesteren

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Geesteren – administratiekantoor of boekhouder

Waarom kan ik niet gewoon een boekhouder aannemen? Dit is een vraag die wij vaak krijgen. Het is belangrijk dat je weet dat een administratiekantoor niet hetzelfde doet als een boekhouder. De boekhouding geschiedt door de boekhouder, dit zijn de balansen enzovoort. De boekhouder draagt niet bij aan de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor aankloppen.

Eigenlijk heeft een bedrijf meer profijt bij uit handen geven van de administratie, dit zijn namelijk meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het beste is uiteraard een combinatie tussen de twee, vooral gezien het gegeven dat het administratiekantoor altijd even de boekhouding extra kan controleren als je dit wenselijk acht. Voor hele specifieke know-how op het gebied van de financiën ga je wel vaak naar een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Geesteren?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Geesteren te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Geesteren

De pluspunten waarvan ondernemingen genieten bij het uit handen geven van de loonadministratie of financiële administratie in Geesteren zijn grenzeloos. Laten we bij het begin beginnen. Ten eerste zal je aanzienlijk veel tijd besparen ieder jaar.

De administratie is veel werk, vooral grotere ondernemingen zullen dit begrijpen. Door een administratiekantoor in Geesteren in te schakelen kan je deze tijd gebruiken aan bezigheden die meer bij jouw werkzaamheden passen. Als je alles zelf doet dan zal er onnodig veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle ins and outs van de administratieve programma’s. Wil je dit meester maken dan ben je zo tientallen uren verder.

Het inschakelen van een administratiekantoor uit Geesteren maakt het daarnaast mogelijk geld te besparen. Dit komt doordat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding na te lopen. Zij kijken na of de boekhouder inderdaad alle aftrekbare posten heeft meegecalculeerd of dat er enkele vergeten zijn.

Op het moment dat de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat bedrijven kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de vereisten van de ondernemer, hier moet men aan voldoen. Wanneer je dit niet doet dan kan het zijn dat je in de problemen komt met de Belastingdienst. Zij kunnen stellen dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen bewijzen. Door een administratiekantoor in Geesteren zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Geesteren?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Geesteren te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Geesteren contacteren – waar op letten

Je moet het een en ander weten voordat je gaat zoeken naar een financieel administratiekantoor in Geesteren om jouw administratie uit handen te nemen. Wanneer het moment aanbreekt dat je een prijsaanvraag opstuurt naar de verschillende administratiekantoren dan is het wijs om altijd duidelijk af te kaderen wat je wilt en wat je zoekt.

Zo vergroot je de kans dat je uitkomt bij de partij die het beste aansluit bij jouw persoonlijke situatie. Ben niet bang om de toekomstverwachtingen te delen en maak duidelijk wat je graag wilt van het kantoor. Over het algemeen ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk hangt het af van de soorten taken welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is tevens slim om het administratiekantoor in Geesteren na te trekken. Beschikken zij over speciale soorten diensten die de rest van de bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen het bedrijf? Door goed te kijken met wat voor een niveau van kennis je te maken hebt zal je jouw keuze kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je alleen de beste administratiekantoren in Geesteren over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Geesteren

Door zo specifiek mogelijk te zijn in jouw aanvraag kan je meer duidelijkheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Geesteren, ben dan ook duidelijk bij het verzenden van de prijsaanvraag. Veel kantoren staan open voor contact, ben dus niet bang om even op te bellen om het een en ander na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Geesteren. Wanneer een kantoor niet genoeg informatie heeft om je te assisteren dan weet je dit nu meteen. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets is vervelender dan veel tijd spenderen aan een conversatie die nergens naartoe leidt.

Als je een paar kanshebbers voor je hebt voor de financiële administratie in Geesteren dan is het slim om een kennismakingsgesprek in te roosteren. Tijdens dit contactmoment kan je meer inzicht krijgen in de soort persoon die tegenover je zit, je moet je immers wel prettig voelen in zijn of haar bijzijn. Vraag gerust wat hem of haar geschikter maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook diverse bijkomende skills heeft. Daarnaast is dit een geschikt moment om de strategie te bespreken met betrekking tot de administratie in Geesteren. Toch wat fijner als het tijdens een ontmoeting gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Geesteren.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Geesteren

Iedere organisatie heeft profijt aan het uitbesteden van de administratie in Geesteren. Wacht dus niet langer. Door bovenstaande tips is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uit handen geven van de administratie is nog altijd tot een van de beste investeringen die bedrijven maar kunnen maken voor hun organisatie. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag direct nog 3 offertes aan en vind in korte tijd hét administratiekantoor in Geesteren wat geheel aan jouw wensen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Geesteren?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Geesteren te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Geesteren

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Geesteren afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Geesteren.

Lees de recensies over

administratie in Geesteren

Perfect voor startende ondernemers

15 maart 2020

Ik ben onlangs gestart met mijn eigen onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat hij goed werk levert voor een zacht prijsje. Dat is natuurlijk fijn voor een beginnende ondernemer, zoals ik!

- Cornelia van der Linden

Kleine miscommunicatie, maar nu erg tevreden

14 maart 2020

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik ontving erna gelijk een bericht terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Johan van den Bosch

Verschillende offertes ontvangen van goede administratiekantoren

12 maart 2020

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van lokale administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super tevreden. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Patricia Verbeek

Simpel formuliertje ingevuld

12 maart 2020

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van goede administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super content. Alle onderdelen wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Barbara Wolters

Snel en super eenvoudig

15 maart 2020

Paar maanden geleden heb ik offertes ontvangen. Ik kreeg een vriendelijk antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de juiste partner kiezen. Alles ging heel gemakkelijk en ik heb nu een goede administratie.

- Sandra van den Bosch

Blij met mijn keuze

11 maart 2020

Een klant heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik zelf de vrijheid heb om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving diverse offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is nu perfect.

- Cornelis Post

Lokale partners

18 maart 2020

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een beginnende. Daarnaast waren het ook bedrijven in dezelfde buurt. Lekker makkelijk dus!

- Saskia van den Bosch

Jaren partner

16 maart 2020

Al jaren help ik kennissen aan een administratie specialist via Administratiekaart. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel aandacht. Ik heb tussendoor soortgelijke bedrijven geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart is het beste.

- Marieke Willemsen

Gewoon top!

15 maart 2020

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en steken graag hun handen uit de mouwen voor je. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Joyce Smits

Mijn onderneming is gegroeid

16 maart 2020

Laatste 10 maanden had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na diep overleg met mijn personeel kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek vaak fout te zijn ingevuld. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die kon ons niet verder helpen. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor heeft ons probleem direct opgelost. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Jacqueline Kuiper

betrouwbaar en behulpzaam

16 maart 2020

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer nuttig. Wat je vraagt wordt gelijk geregeld. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder gewaardeerd wordt als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, wat gunstig is voor startende ondernemers. Zoek je een eerlijk adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Marianne Mol

Fraai werk.

11 maart 2020

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart van harte aanbevelen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Daniël van Dam

Goede strakke administratie

16 maart 2020

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de perfecte partner gevonden.

- Mariska Blom

Wow, mijn administratie is perfect

16 maart 2020

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het aanbevelen van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede klik met hem. Precies wat ik zocht.

- Danny Hendriks

Ontzettend geduldig en professioneel

11 maart 2020

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over het werk. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die het werk kon uitvoeren. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuwe administratie.

- Barbara van Beek

Super samenwerking.

27 februari 2020

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn naar geluisterd en dit zie je precies terug. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Wilhelmina Dijkstra

Aanbevolen

25 februari 2020

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Marloes van der Meulen

Blijvende partner gevonden

17 februari 2020

Via Administratiekaart een passend kantoor gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk ondernemend en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Anne van Wijk

verschillende offertes ontvangen

8 februari 2020

In de zomer van 2017 heb ik hier ooit een aantal offertes voor mijn nieuw administratiekantoor mogen ontvangen. Deze aanvraag is erg vlot verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Ilse Driessen

verschillende offertes ontvangen

31 januari 2020

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn onderneming! Ze stuurden me verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een lange tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart hartstikke bedankt!

- Nathalie de Leeuw

Goede tip!

30 januari 2020

We werden door een kennis op deze website getipt. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van iemand uit de buurt. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Renate de Jonge

Jaren partner

20 januari 2020

Het administratiekantoor dat Administratiekaart me heeft aangeraaden heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er top uit. De problemen zijn opgelost en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Paul Bakker

De beste keuze gemaakt

11 januari 2020

In de zomer van 2017 heb ik hier een aantal offertes aangevraagd. Deze aanvraag is zonder problemen verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Marloes van de Pol

Een echte aanrader

3 januari 2020

Het administratiekantoor dat ik via Boekhoudkaart heb gevonden heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er perfect uit. De gaten zijn direct gevuld en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Jolanda van de Ven

Fantastische samenwerking

30 december 2019

Fantastisch prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, eisen en behoeften naar een sterke administratie. Bij veranderingen / vernieuwingen wordt er snel geschakeld en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Richard Koster

Samenwerking was subliem

21 december 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gekoozen via Administratiekaart heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er perfect uit. De problemen zijn opgelost en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Angelique van de Velde

Pak van mijn schouders

13 december 2019

Het administratiekantoor dat administratiekaart me heeft aangeraden is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en nam direct stappen. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft zorgvuldig naar mijn vraagstuk gekeken en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Tamara de Leeuw

Wow, mijn administratie is perfect

9 december 2019

Gisteren een aanvraag gedaan en we moeten eerlijk verklappen dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. 100% tevreden!

- Jacobus de Bruijn

Prettige samenwerking

4 december 2019

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik kreeg aangeraden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Ruben de Bruin

Gewoon Goed

22 november 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies waar jullie naar moeten kijken. Na een formuliertje hebben we direct verschillende offertes mogen ontvangen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte kennismaking. Onze organisatie werd meteen goed begrepen. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Rob van Wijk

professioneel

16 november 2019

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus via het contactformulier om advies gevraagd. Ik werd erg goed ontvangen door een vakkundige meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Wilhelmina de Jong

Uitstekend bevallen

12 november 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het aanbevelen van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij veel uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede relatie met hem. Precies wat ik zocht.

- Rob Hoekstra

Goede partner, voor een mooie prijs

1 november 2019

Sinds kort heb ik een onderneming gestart en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Annemarie van de Velden

Goed geholpen

26 oktober 2019

Al jaren help ik kennissen aan een administratie specialist via Administratiekaart. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel aandacht. Ik heb tussendoor andere ondernemingen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart is het beste.

- Sharon van Dam

Helemaal tevreden

24 oktober 2019

Zeer prettig samenwerken met Administratiekaart. De partner die ik kreeg aangeraden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Bart Bosch

De beste keuze gemaakt

12 oktober 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier een aantal offertes aangevraagd. Deze aanvraag is zonder problemen verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Manon de Ruiter

Erg klantvriendelijk

3 oktober 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer gefocust op de klant. Elke vraag wordt compleet beantwoord en de communicatie is top! Prima werk!

- Monique Scholten

Mijn onderneming is gegroeid

30 september 2019

Laatste 2 jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na diep overleg met mijn personeel kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek we veel te veel belasting betaald hebben. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die kon ons niet verder helpen. Uiteindelijk zijn we op zoek gegaan naar een nieuw administratiekantoor via Administratiekaart. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor is een blijvende partner geworde. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Roy van Doorn

Goede samenwerking

25 september 2019

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles professioneel. Ze behandelen elke klant als een individu en staan open voor alle vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Angela van Leeuwen

Samenwerking was subliem

14 september 2019

Fantastisch prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, eisen en behoeften naar een sterke administratie. Bij veranderingen / vernieuwingen wordt er snel geschakeld en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Martinus Smeets

Fijn!

12 september 2019

Gisteren het formuliertje ingevuld en ik moet eerlijk verklappen dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. Wat een super service!

- Marleen Kramer

Vele male goedkoper

29 augustus 2019

We werden geadviseerd om deze website eens te bekijken. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van iemand uit de buurt. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Gerrit Hoekstra

Prima service achteraf

29 augustus 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geholpen en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Linda Vink

beste administratie specialist gevonden dankzij administratiekaart

18 augustus 2019

Top! administratiekaart heeft mij geholpen in de zoektocht naar het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft naar onze wensen geluisterd. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Bart Dijkstra

Werken met lokale partners

10 augustus 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart lokaal administratiekantoors steunt. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik werk graag met lokale ondernemers. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Super!

- Joyce Gerritsen

Investering waard!

3 augustus 2019

Dit jaar besloot ik dat ik wilde investeren in een professionele administratie specialist. Ik deed wat research naar sites en kwam een behoorlijk aantal sites tegen. Er waren zoveel verschillende soorten administraties, waardoor ik niet wist welke ik moest kiezen dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanraden op basis van mijn wensen. Uiteindelijk kwam ik in contact met het administratiekantoor dat dichtbij mijn onderneming werkte. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun tijd. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Nicole de Koning

Mijn ervaring is goed

29 juli 2019

Ik twijfelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die de administratie onder handen kon nemen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn partner.

- Barry van de Ven

De beste administratie specialist gevonden

24 juli 2019

Een aantal maanden geleden was ik met spoed op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist dramatisch werk heeft opgeleverd. Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me verbonden aan de beste administratie specialist! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Marco Hofman

Blijvertje

18 juli 2019

administratiekaart is een absolute must! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Een genot om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Koen de Jonge

Uitstekend bevallen

9 juli 2019

Via Administratiekaart een passend kantoor gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk ondernemend en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Linda de Groot

Fijn!

4 juli 2019

Afgelopen week het formuliertje ingevuld en ik moet toegeven dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. We staan in contact met een super fijn bedrijf!

- Linda van de Brink

Ik heb heel snel een goede partner gevonden

23 juni 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een beginnende. Daarnaast waren het ook lokale bedrijven. Lekker makkelijk dus!

- Bart de Lange

Ontzettend geduldig en professioneel

13 juni 2019

Ik aarzelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die de administratie onder handen kon nemen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuwe administratie.

- Sebastiaan Koster

Simpel formuliertje ingevuld

12 juni 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van lokale administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super tevreden. Alle onderdelen wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Nathalie Verhoeven

Mijn klanten aantal is gestegen

3 juni 2019

Laatste 2 jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na een grondig onderzoek kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek er slordig mee om was gegaan. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die werkte niet goed mee. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor is een blijvende partner geworde. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Melanie van de Pol

Blijvende partner gevonden

30 mei 2019

Via Administratiekaart een professioneel kantoor ingeschakeld die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk getalenteerd en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Jacob Postma

Ontzettend veel geleerd

18 mei 2019

2 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen deed mijn echtgenote alle administratie dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk ben ik overgestapt naar een andere administratie specialist. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook welke dingen ik moet bijhouden. Hij denkt graag mee en geeft nieuwe ideeën.

- Martine Kuiper

Gericht op de klant

11 mei 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer gefocust op de klant. Elke vraag wordt duidelijk beantwoord en de communicatie is top! Goed gedaan!

- Anne van Dijk

Goede partner, voor een mooie prijs

5 mei 2019

Ik ben een startende onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat hij goed werk levert voor een zacht prijsje. Dat is natuurlijk fijn voor een beginnende ondernemer, zoals ik!

- Ilona Kramer

Betere partner kan je niet vinden

29 april 2019

Voorheen had ik slechte ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik verschillende offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een goede administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Ingrid van de Wal

Perfect voor startende ondernemers

24 april 2019

Sinds kort heb ik een onderneming gestart en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat hij goed werk levert voor een zacht prijsje. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Marc Martens

Ik heb heel snel een goede partner gevonden

15 april 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een startende onderneming. Daarnaast waren het ook lokale bedrijven. Lekker makkelijk dus!

- Pieter Jacobs

Snel en super eenvoudig

11 april 2019

Paar maanden geleden heb ik offertes aangevraagd. Ik kreeg een snel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel vlot en ik heb nu een goede administratie.

- Esther van den Broek

zelf de keuze om je partner te kiezen

2 april 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn onderneming! Ik heb diverse offertes aangevraagd en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een paar maanden met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart levert top werk!

- Tamara Kuiper

Een echte aanrader

28 februari 2019

Een vriend heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik zelf de keuze heb om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving diverse offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is nu perfect.

- Marije Bosch

de zoektocht naar de beste administratie specialist

27 januari 2019

Top! administratiekaart heeft mij geholpen in het zoeken van het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft naar onze wensen geluisterd. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Kevin van der Meulen

Fraai werk.

30 december 2018

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart van harte aanbevelen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Michiel van der Laan

Meesterlijk

16 december 2018

Meesterlijke service is hier te vinden afz een zeer tevreden klant.

- Nicole Jansen

Direct verschillende offertes ontvangen

29 november 2018

Paar maanden geleden heb ik offertes ontvangen. Ik kreeg een snel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel snel en ik heb nu een goede administratie.

- Barbara Mol

Goede prijs/kwaliteit verhouding

14 november 2018

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart graag samenwerkt met lokale partners. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik werk graag met lokale ondernemers. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Tof!

- Margaretha van de Brink

Uitgelichte administratiekantoren uit Geesteren

Accountantskantoor Schoonebeek Almelo B.V.

Wonner 1
7603 EG Almelo
Nederland

0546 866 655
http://www.schoonebeek.nl/

Administratiekantoor Blokhuis

Kluunvenweg 9
7651 NK Tubbergen
Nederland

0546 622 987
http://www.adm-blokhuis.nl/

CijferMeester Accountant | Almelo | Tubbergen | Accountancy | Administratie | Belasting Advies

Almeloseweg 158
7615 NB Harbrinkhoek
Nederland

0546 708 514
https://cijfermeester.nl/tubbergen