Administratiekantoor Giethoorn

Heb jij behoefte aan een topper voor jouw administratie in Giethoorn?

Dan ben je op de goede plek.

Administratiekaart zorgt dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Giethoorn verbonden wordt aan Een kantoor dat bij je past.

Het gaafste gedeelte?

Administratiekaart doet dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Giethoorn – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2020 en verder.

Administratie Giethoorn gezocht?

Vraag direct 5 offertes aan

Administratiekantoor Giethoorn
4.9
4.9 van de 5 sterren (gebaseerd op 54 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Giethoorn, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Kallenkote, Basse en Wetering bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Giethoorn

Heb jij behoefte aan een ijzersterk administratiekantoor in Giethoorn. Zoek niet verder. Het vinden van een goed administratiekantoor kan nog veel moeite kosten. Je wilt immers wel de juiste partij kiezen voor het uitbesteden van je administratie. Als jij de administratie in Giethoorn uit handen wilt geven raden wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de geschikte persoon uit kunt komen. Zo kan ook jij na het lezen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Giethoorn. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Giethoorn

Het inschakelen van een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als ondernemer maar kunt maken. De administratie uitbesteden brengt veel voordelen met zich mee. Wij maken mee dat de bij ons aangesloten administratiekantoren eigenlijk iedere soort administratie zullen vervullen binnen het bedrijf. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan de werknemer administratie. Vooral bij de grote organisaties zijn er genoeg administratieve opdrachten die gedaan moeten worden.Kleine organisaties die op jaarbasis maar minimale omzet hebben zullen niet zoveel profijt hebben bij een administratiekantoor. Is jouw omzet wel hoog en wordt het je allemaal te veel dan is het een geschikte investering.

De administratie zal geschieden door het administratie kantoor in Giethoorn zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen je administratie uitvoeren van jouw onderneming, ze kunnen ook de jaarrekeningen maken als je dit handig vindt.

Tevens zijn ze op de hoogte van de financiële regelgeving, je kunt dus je vragen kwijt op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een organisatie die veel kennis heeft rondom de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen het gehele proces. Van alle soorten partijen die je kunt inzetten voor je organisatie is een administratiekantoor toch nog echt een van de betere keuzes.

Alle administratiekantoren uit Giethoorn

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Giethoorn – administratiekantoor of boekhouder

Waarom kan ik niet gewoon naar een boekhouder gaan? Een vraag die wij regelmatig krijgen. Het is belangrijk om te weten dat een administratiekantoor iets anders doet als een boekhouder. De boekhouding wordt uitgevoerd door de boekhouder, dit zijn de balansen en dergelijke. De boekhouder is niet betrokken bij de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor zijn.

Eigenlijk heeft een organisatie meer baat bij uit handen geven van de administratie, dit zijn nu eenmaal meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het voornaamste is uiteraard een combinatie tussen de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor vaak even de boekhouding nog een keer kan nalopen als je dit ook wilt. Voor zeer specifieke know-how op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Die kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Giethoorn?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Giethoorn te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Giethoorn

De voordelen waarvan bedrijven genieten bij het uit handen geven van de loonadministratie of financiële administratie in Giethoorn zijn eindeloos. Laten we met het begin beginnen. Allereerst zal je aanzienlijk veel tijd kunnen besparen jaarlijks.

De administratie is veel werk, vooral grote ondernemingen zullen dit uit ervaring weten. Door een administratiekantoor in Giethoorn in te schakelen kan je deze tijd gebruiken aan taken die meer bij jouw expertise passen. Als je alles zelf doet dan zal er onnodig veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet op de hoogte van alle ins and outs van de administratieve tools. Wil je dit meester maken dan ben je zo tientallen uren verder.

Zaken doen met een administratiekantoor uit Giethoorn maakt het ook mogelijk geld te besparen. Dit omdat het kantoor meestal de mogelijkheid biedt om de boekhouding nog een keer te checken. Zij controleren of de boekhouder alle aftrekposten heeft meegecalculeerd of dat er enkele niet meegenomen zijn.

Naarmate de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat bedrijfseigenaren kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de vereisten van de ondernemer, hier moet men aan voldoen. Wanneer je hier niet aan voldoet dan kan het zijn dat je problemen krijgt met de Belastingdienst. Zij tonen bijvoorbeeld aan dat je niet voldoet aan de eisen voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Door een administratiekantoor in Giethoorn zal je hier geen last meer van hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Giethoorn?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Giethoorn te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Giethoorn contacteren – waar op letten

Er zijn een aantal zaken die je moet weten voordat je op zoek gaat naar een financieel administratiekantoor in Giethoorn om jouw administratie onder handen te nemen. Op het moment dat je een offerteaanvraag aanvraagt naar de geschikte kandidaten dan is het aan te raden om altijd duidelijk af te kaderen wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee kom je uit bij het kantoor die het beste aan zou sluiten bij jouw situatie. Het is belangrijk om de toekomstverwachtingen te delen en maak duidelijk wat je graag wilt van het kantoor. Gemiddeld ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is ongeveer dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk ligt het aan het takenpakket welke prijs er in totaal aan zal hangen.

Het is tevens verstandig om het administratiekantoor in Giethoorn na te trekken. Hebben zij speciale soorten opties die de rest van de bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen de onderneming? Door goed te kijken met wat voor een level van kennis je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen onderbouwen. Hierdoor houd je enkel de beste administratiekantoren in Giethoorn over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Giethoorn

Door je probleem zo goed mogelijk af te bakenen in jouw offerte aanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inschakelen van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Giethoorn, ben dan ook specifiek bij het opsturen van de prijsaanvraag. Veel kantoren staan open voor contact, voel je dus vrij om even op te bellen om onduidelijkheden na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Giethoorn. Wanneer een kantoor niet voldoende informatie heeft om je te assisteren dan weet je dit nu meteen. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets is zo vervelend als een hoop tijd besteden aan een gesprek wat nergens heen leidt.

Wanneer je een aantal kanshebbers voor je hebt voor de financiële administratie in Giethoorn dan is het slim om een kennismaking in te plannen. Tijdens deze eerste ontmoeting kan je meer inzicht krijgen in de persoon die voor je zit, je moet je namelijk wel goed voelen in zijn of haar gezelschap. Vraag gerust wat hem of haar anders maakt dan de concurrentie en of hij of zij ook diverse soorten bijkomende skills heeft. Ook is dit een goed moment om het plan van aanpak te bespreken met betrekking tot de administratie in Giethoorn. Toch wat makkelijker als het tijdens een ontmoeting gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Giethoorn.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Giethoorn

Iedere organisatie heeft voordelen aan het uitbesteden van de administratie in Giethoorn. Wacht dus niet langer. Dankzij bovenstaande stappen is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uit handen geven van de administratie is nog altijd tot een van de meest goedkope investeringen die bedrijven maar kunnen maken voor het bedrijf. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag onmiddellijk nog 3 offertes aan en vind in korte tijd hét administratiekantoor in Giethoorn wat geheel aan jouw wensen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Giethoorn?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Giethoorn te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Giethoorn

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Giethoorn afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Giethoorn.

Lees de recensies over

administratie in Giethoorn

erg nauwkeurig, maar ook zo eenvoudig

12 maart 2020

Hetgeen waar ik erg content mee was, is het feit dat administratiekaart jouw eisen serieus nemen. Ze gaan zorgvuldig aan de slag met jouw antwoorden en kiezen een aantal goede administratiekantoren uit. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de juiste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Vanessa Jacobs

Jaren partner

18 maart 2020

Ik kom altijd terug bij Administratiekaart voor vrienden. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel zorg. Ik heb tussendoor andere ondernemingen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart bevielen mij het best.

- Anita van de Pol

zeer behulpzaam

17 maart 2020

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. Alles wat je zou willen, wordt direct gedaan. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder prettig is als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, ook niet onbelangrijk voor startende ondernemers zoals ik. Zoek je een betrouwbaar adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Ilona van Veen

Nooit gedacht dat het zo makkelijk zou kunnen

15 maart 2020

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het vinden van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede klik met hem. Precies wat ik zocht.

- Cornelia van Wijk

Mooie teruggaves als resultaat.

11 maart 2020

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart van harte aanbevelen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Petronella Driessen

erg goed

16 maart 2020

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Catharina Kramer

Kleine miscommunicatie, maar nu erg tevreden

18 maart 2020

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ik een email ontving zonder offertes. Maar ik kreeg erna gelijk een email terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en professioneel antwoord op. Ik ben erg tevreden met de service en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Michiel Kuiper

zelf de keuze om je partner te kiezen

16 maart 2020

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn bedrijf! Ik ontving verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een lange tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart hartstikke bedankt!

- Marjolein Schouten

Geen verstand van BTW, toch goede administratie

11 maart 2020

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van lokale administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super content. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Linda Bos

Gevonden wat ik wil

18 maart 2020

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen een korte tijd een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de keuze mocht maken en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- Petronella van der Horst

betrouwbaar en behulpzaam

17 maart 2020

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. Alles wat je zou willen, wordt direct gedaan. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder fijn is als je weinig begrijpt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, wat gunstig is voor startende ondernemers. Zoek je een eerlijk adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Sjoerd van der Meer

Mijn ervaring is goed

16 maart 2020

Ik twijfelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die de administratie onder handen kon nemen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuw administratiekantoor.

- Ellen Koster

Meer grip op mijn administratie

15 maart 2020

Via administratiekaart is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik online diensten verleen, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor wat we vonden begreep snel wat mijn wensen waren en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Claudia van Doorn

beste administratie specialist gevonden dankzij administratiekaart

12 maart 2020

Gaaf! administratiekaart heeft mij geholpen in het zoeken van het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft de administratie gedaan naar onze verdeling. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Michiel Schouten

Ik leer zelf nog eens wat van mijn administratie specialist

12 maart 2020

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de juiste partner gevonden.

- Marloes Schipper

Gevonden wat ik wil

1 maart 2020

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen een korte tijd een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de keuze mocht maken en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- Gerrit Wolters

Superadministratie

27 februari 2020

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus via het contactformulier om advies gevraagd. Ik werd erg goed ontvangen door een professionele meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Pieter Boer

Gewoon Goed

18 februari 2020

Sinds kort heb ik een onderneming gestart en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat hij goed werk levert voor een zacht prijsje. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Stefan de Vries

Samenwerking was subliem

13 februari 2020

Enorm prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, eisen en behoeften naar een sterke administratie. Bij veranderingen / vernieuwingen wordt er snel geschakeld en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Yvonne van den Bosch

Gewoon Goed

6 februari 2020

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat jullie moeten doen. Na een formuliertje hebben we direct verschillende offertes mogen ontvangen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk de administratie specialist gekozen die het meest bij ons past. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte vergadering. Onze organisatie werd meteen goed bekeken. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Simone Maas

Aanbevolen

28 januari 2020

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Joost van de Velden

administratiekaart heeft zijn werk gedaan

19 januari 2020

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geadviseerd en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Renate Peeters

Prima service

16 januari 2020

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart lokale partners zoekt. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik werk graag met lokale ondernemers. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Super!

- Joost Koning

Dankzij een kennis in contact gekomen

5 januari 2020

In de zomer van 2017 heb ik hier ooit een aantal offertes voor mijn nieuw administratiekantoor mogen ontvangen. Deze aanvraag is prima verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Astrid Martens

Voor een goede aministratie, moet je bij Administratiekaart zijn

1 januari 2020

Het administratiekantoor dat ik via Boekhoudkaart heb gevonden heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er netjes uit. De gaten zijn direct gevuld en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Koen van der Linden

Wow, mijn administratie is perfect

21 december 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een goed geholpen bezoeker.

- Gerrit Koning

gelukkig de stap genomen

19 december 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn fantastisch uitgevoerd. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Suzanne van der Horst

Heel cool bedrijf

11 december 2019

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept vind ik heel erg gaaf. Je vult een simpel formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van professionele partijen. Uiteindelijk mag jij kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker makkelijk dus.

- Vincent Bakker

Goede communicatie

28 november 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer gefocust op de klant. Elke vraag wordt duidelijk beantwoord en de communicatie is top! Prima werk!

- Nienke Scholten

Service is uitstekend

21 november 2019

Ik heb onlangs een erg goede ervaring gehad met Administratiekaart. De communicatie is fantastisch en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met professionele antwoorden. Echt een aanrader!

- Adrianus Vink

Super service

17 november 2019

Sinds kort heb ik een onderneming gestart en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Kirsten van Loon

overzichtelijke administratie na aanbeveling van administratiekaart

10 november 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en geordende administratie. Ik heb mijn eisen doorgegeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en krijg ik direct reactie.

- Kevin van den Broek

Aangenaam verrast

1 november 2019

Afgelopen maand offertes aangevraagd en ik moet eerlijk toegeven dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. Wat mooi dat dit bestaat!

- Paul van de Velden

administratiekaart luistert aandachtig

29 oktober 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat mijn vragen en wensen serieus werden genomen. Nu ben ik al een jaar erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Ilse van der Horst

Geen enkel probleem

20 oktober 2019

Omdat ik zelf helemaal geen kennis heb van btw en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer enthousiast over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Tamara Martens

goede administratie dankzij administratiekaart

13 oktober 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en overzichtelijke administratie. Al mijn wensen kon ik doorgeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en reageren ze snel terug.

- Martin de Lange

Gewoon top!

3 oktober 2019

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en steken graag hun handen uit de mouwen voor je. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Nicole de Jong

Betaalbare administratie

28 september 2019

Via administratiekaart is er voor mij een inzichtelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Melanie van de Berg

Super samenwerking.

21 september 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Johanna van der Meulen

Top administratie dankzij administratiekaart

12 september 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de perfecte partner gevonden.

- Frank de Graaf

Ontzettend geduldig en professioneel

9 september 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die de administratie onder handen kon nemen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn partner.

- Marijke van der Meulen

professioneel

31 augustus 2019

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even contact genomen via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een vriendelijke meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Patrick Bos

Snelle communicatie

25 augustus 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ik een email ontving zonder offertes. Maar ik ontving erna gelijk een antwoord terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en professioneel antwoord op. Ik ben erg tevreden met de diensten en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Adriaan van de Ven

Prima service achteraf

17 augustus 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geadviseerd en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Kelly van der Meer

Verbetert met succes

12 augustus 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor de service.

- Stefan Scholten

Verbetert met succes

6 augustus 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor de service.

- Johan van de Wal

Betaalbare administratie

25 juli 2019

Via deze website is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Thijs van der Linden

Blijvende partner gevonden

22 juli 2019

Laatste 2 jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na enkele bevindingen kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek dat er achter de schermen heel wat mis was. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die kon ons niet verder helpen. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor is een blijvende partner geworde. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Simon de Jonge

professioneel & vriendelijk

18 juli 2019

Via Administratiekaart een professioneel kantoor ingeschakeld die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk ondernemend en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Gerardus Jansen

Betaalbare administratie

11 juli 2019

Via administratiekaart is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik online diensten verleen, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Erik Kuiper

Aangenaam verrast

28 juni 2019

Afgelopen maand offertes aangevraagd en ik moet verklappen dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. We staan in contact met een super fijn bedrijf!

- Brenda Janssen

Werken met lokale partners

27 juni 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart graag samenwerkt met lokale partners. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik werk graag met lokale ondernemers. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Super!

- Melanie Vink

Ik leer zelf nog eens wat van mijn administratie specialist

13 juni 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de juiste partner gevonden.

- Sanne Koning

Super! Echt een aanrader

11 juni 2019

Ik heb onlangs een erg goede ervaring gehad met Administratiekaart. De communicatie is uitstekend en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met professionele antwoorden. Echt een aanrader!

- Marleen de Bruijn

Een grote besparing

1 juni 2019

Het administratiekantoor dat administratiekaart me heeft aangeraden is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en aarzelde geen seconde. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft goed naar mijn vraag geluisterd en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Bas Bosch

professioneel & vriendelijk

29 mei 2019

Via Administratiekaart een passend kantoor gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk proactief en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Antonius Jacobs

Fijn administratie specialistkantoor gevonden

16 mei 2019

Het administratiekantoor dat Administratiekaart me heeft aangeraaden heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er perfect uit. De gaten zijn direct gevuld en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Rogier Blom

Goede service

9 mei 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik kreeg erna gelijk een bericht terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en professioneel antwoord op. Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Ruud van Veen

Wow, mijn administratie is perfect

8 mei 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het vinden van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij veel uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede klik met hem. Precies wat ik zocht.

- Saskia de Bruijn

Door administratiekaart de weg gevonden

27 april 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor jullie hulp.

- Eveline Jonker

Simpel formuliertje ingevuld

21 april 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van lokale administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super content. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Joris Boer

zeer behulpzaam

17 april 2019

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. Alles wat je zou willen, wordt direct gedaan. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder prettig is als je weinig begrijpt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, ook niet onbelangrijk voor startende ondernemers zoals ik. Zoek je een betrouwbaar adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Rob van den Broek

Super samenwerking.

4 april 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben heel blij met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Anne Molenaar

Mijn administratie specialist denkt goed mee

30 maart 2019

3 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen deed mijn echtgenote alle administratie dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor professionalisering. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook hoe ik mijn administratie kan verbeteren. Hij denkt graag mee en weet van aanpakken.

- Robertus van Doorn

Mijn administratie is nu waterdicht

4 maart 2019

Een aantal maanden geleden was ik dringend op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist en ik niet op één lijn zaten. Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me gelinkt aan de juiste partner! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Chantal van Doorn

Superadministratie

28 januari 2019

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus via het contactformulier om advies gevraagd. Ik werd erg goed ontvangen door een vakkundige meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Antonius Martens

Vriendelijk en professioneel

5 januari 2019

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is erg interessant. Je vult een kort formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van lokale partijen. Uiteindelijk mag jij kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker vrij dus.

- Koen Vos

Superadministratie

16 december 2018

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even om advies gevraagd via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een vriendelijke meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Nicolaas de Graaf

Administratie op maat!

22 november 2018

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft goed geluisterd naar mijn onderneming. Een lokaal bedrijf met goede service. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Michiel Vermeulen

precies zo uitbesteed als ik wil

5 november 2018

Gaaf! administratiekaart heeft mij geholpen in het zoeken van het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft precies gedaan wat wij aangeven. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Eva de Leeuw

Uitgelichte administratiekantoren uit Giethoorn

Ambitions Accountants & Adviseurs

Beltmolenweg 2
7442 NT Nijverdal
Nederland

06 57592486
http://www.ambitions.nu/

Loon- en administratiekantoor

Strenkhaarsweg 14A
8152 DL Lemelerveld
Nederland


http://www.centsadministratie.nl/

Eb Administratie & Belastingadvies

Lemelerweg 68
8148 PD Lemele
Nederland


https://www.eb-administratie.nl/