Administratiekantoor Herkingen

Ben jij op zoek naar een topper voor jouw administratie in Herkingen?

Dan ben je op de goede plek.

Wij zorgen dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Herkingen verbonden wordt aan Een kantoor dat bij je past.

Het gaafste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Herkingen – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2020 en verder.

Administratie Herkingen gezocht?

Een accountant uit Herkingen vinden

Administratiekantoor Herkingen
4.9
4.9 van de 5 sterren (gebaseerd op 67 reviews)
Labaccio administrateurs
Administratiekantoor koster konings
Admira administratie
Administratiekantoor admini
Administratiekantoren
Degelijk administratie
Deskergroep administraties
Sky administratie

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Herkingen, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Sommelsdijk, Nieuwe Tonge en Stellendam bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Herkingen

Heb jij behoefte aan een betaalbaar administratiekantoor uit Herkingen. Kijk niet verder. De zoektocht naar het beste administratiekantoor zal veel moeite kosten. Je moet namelijk wel de optimale keuze maken voor het uit handen geven van de administratie. Als jij je administratie in Herkingen uit handen wilt geven bevelen wij jou aan om dit artikel goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de geschikte persoon uit kunt komen. Zo kan ook jij na het lezen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Herkingen. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Herkingen

In zee gaan met een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als ondernemer maar kunt maken. De administratie uit handen geven brengt veel voordelen met zich mee. We zien dat de bij ons aangesloten administratiekantoren bijna iedere soort administratie uit handen zullen nemen binnen jouw bedrijf. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan de werknemer administratie. Vooral bij de grote organisaties zijn er genoeg administratieve werkzaamheden die gedaan moeten worden.Kleine organisaties die jaarlijks maar weinig omzet hebben zullen niet veel baat hebben bij een administratiekantoor. Ligt jouw omzet wel aardig hoog en wordt het je allemaal iets te veel dan is het de beste keuze.

De administratie zal geschieden door het administratie kantoor in Herkingen zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen je administratie uitvoeren van jouw organisatie, ze kunnen ook de jaarrekeningen maken als je dit handig vindt.

Ook zijn ze goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus je vragen kwijt op het gebied van de belastingen. Het is een organisatie die veel kennis heeft rondom de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen de samenwerking. Van alle partijen die je kunt inzetten voor je bedrijf is een administratiekantoor toch nog echt een van de toppers.

Alle administratiekantoren uit Herkingen

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Herkingen – administratiekantoor of boekhouder

Waarom kan ik niet gewoon een boekhouder aannemen? Een vraag die wij regelmatig krijgen. Het is goed om te weten dat een administratiekantoor iets compleet anders doet als een boekhouder. De boekhouding wordt gedaan door de boekhouder, dit zijn de balansen enzovoort. De boekhouder draagt niet bij aan de algemene bedrijfsadministratie, Hiervoor moet je dus bij een administratiekantoor zijn.

Over het algemeen heeft een bedrijf meer baat bij uit handen geven van de administratie, dit zijn nu eenmaal meer taken dan de boekhouding. Het voornaamste is uiteraard een combinatie van de twee, vooral gezien het gegeven dat het administratiekantoor meestal even de boekhouding extra kan nalopen als je dit wenselijk acht. Voor hele diepgaande kennis op het gebied van de financiën ga je wel vaak naar een boekhouder. Die kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Herkingen?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Herkingen te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Herkingen

De pluspunten waarvan ondernemingen genieten bij het uit handen geven van de loonadministratie of financiële administratie in Herkingen zijn grenzeloos. Laten we bij de eerste stap beginnen. Allereerst zal je meer tijd besparen op jaarbasis.

De administratie is veel werk, vooral grote bedrijven zullen dit begrijpen. Door een administratiekantoor in Herkingen in te schakelen kan je deze tijd besteden aan bezigheden die meer bij jouw werkzaamheden passen. Als je alles zelf doet dan zal er onnodig veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle ins and outs van de administratieve programma’s. Wil je dit meester maken dan ben je zo tientallen uren verder.

Zaken doen met een administratiekantoor uit Herkingen maakt het ook nog eens mogelijk geld te besparen. Dit omdat het kantoor meestal de mogelijkheid biedt om de boekhouding te controleren. Zij kijken na of de boekhouder alle aftrekbare posten heeft meegecalculeerd of dat er enkele niet meegenomen zijn.

Op het moment dat de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat bedrijven kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het goed documenteren van je administratie een van de vereisten van het ondernemerschap, hier moet iedere ondernemer aan voldoen. Wanneer je hier niet aan voldoet dan kan het zijn dat je problemen krijgt met de Belastingdienst. Zij stellen bijvoorbeeld dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Middels een administratiekantoor in Herkingen zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Herkingen?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Herkingen te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Herkingen contacteren – waar op letten

Je zal het een en ander moeten weten voordat je op zoek gaat naar een financieel administratiekantoor in Herkingen om jouw administratie te gaan doen. Wanneer je een prijsaanvraag de deur uit doet voor de verschillende administratiekantoren dan is het goed om altijd duidelijk te zijn in wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee kom je uit bij de partij die het beste aansluit bij jouw persoonlijke situatie. Ben niet bang om de toekomstverwachtingen te delen en maak duidelijk wat je verwacht van het kantoor. Vaak ben je voor een administratiekantoor per uur ongeveer €60 euro kwijt, dit is ongeveer dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk ligt het aan de soorten taken welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is ook wijs om het administratiekantoor in Herkingen te onderzoeken. Beschikken zij over speciale soorten diensten die andere bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen de organisatie? Door te onderzoeken met wat voor een niveau van kennis je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je alleen de geschikte administratiekantoren in Herkingen over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Herkingen

Door geen twijfel te laten bestaan in jouw prijsaanvraag kan je meer duidelijkheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Herkingen, ben dan ook specifiek bij het opsturen van de prijsaanvraag. Veel kantoren komen graag met je in contact, voel je dus vrij om even op te bellen om onduidelijkheden na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Herkingen. Wanneer een kantoor niet voldoende informatie heeft om je te assisteren dan weet je dit nu snel genoeg. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets is zo vervelend als veel tijd spenderen aan een gesprek wat nergens heen leidt.

Als je een paar kanshebbers voor je hebt voor de financiële administratie in Herkingen dan is het aan te raden om een kennismakingsgesprek in te roosteren. Tijdens deze eerste ontmoeting kan je meer inzicht krijgen in de soort persoon die voor je zit, je moet je natuurlijk wel prettig voelen in zijn of haar gezelschap. Stel gerust de vraag wat hem of haar geschikter maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook andere bijkomende competenties heeft. Ook is dit een geschikt moment om de details door te nemen met betrekking tot de administratie in Herkingen. Toch wat fijner als het face to face gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Herkingen.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Herkingen

Eigenlijk iedere organisatie heeft profijt aan het uitbesteden van de administratie in Herkingen. Twijfel dus niet langer. Door bovenstaande tips is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uit handen geven van de administratie is nog altijd tot een van de meest goedkope investeringen die bedrijven maar kunnen maken voor hun organisatie. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag vandaag nog 3 offertes aan en vind snel hét administratiekantoor in Herkingen wat geheel aan jouw behoeftes zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Herkingen?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Herkingen te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Herkingen

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Herkingen afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Herkingen.

Lees de recensies over

administratie in Herkingen

De beste keuze gemaakt

18 mei 2020

In de zomer van 2017 heb ik hier een aantal offertes aangevraagd. Deze aanvraag is prima verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Inge Dijkstra

professioneel

17 mei 2020

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus via het contactformulier om advies gevraagd. Ik werd erg goed ontvangen door een vriendelijke meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Evelien van Vliet

perfecte vertaling

13 mei 2020

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Raymond van de Berg

Administratie sterk aan vernieuwing toe

10 mei 2020

Mijn administratie was sterk aan professionalisering toe dus ik ben mega blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. Na het vergelijken van de 3 offertes die ik in mijn mailbox kreeg heb ik uiteindelijk voor het administratiekantoor gekozen dat een goede indruk maakte met de prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Ramona Peters

Mooie teruggaves als resultaat.

6 mei 2020

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart aanraden aan iedereen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Marijke Groen

Samenwerking was subliem

5 mei 2020

Fantastisch prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, behoeften en wensen naar een sterke administratie. Bij vernieuwingen wordt er snel bijgesprongen en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Wilhelmus Vos

Persoonlijke touch

27 april 2020

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geholpen en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Jan Hoekstra

Groei & teamuitbreiding

22 april 2020

Mijn administratie was aan versterking toe dus ik ben mega blij dat jullie deze website hebben. Na het vergelijken van de 3 offertes die ik in mijn mailbox kreeg heb ik uiteindelijk voor het administratiekantoor gekozen dat een goede indruk maakte met de prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Sylvia van den Heuvel

Enorm gedetailleerd!

20 april 2020

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft goed geluisterd naar mijn onderneming. Een lokaal bedrijf met goede service. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Ilse Bosman

Pak van mijn schouders

20 april 2020

Dit jaar besloot ik dat ik wilde investeren in een professionele administratie specialist. Na een grondige research naar administratie professionals, kwam ik een behoorlijk aantal sites tegen. Er waren zoveel verschillende soorten administraties, waardoor ik niet wist welke ik moest kiezen dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanraden op basis van mijn wensen. Uiteindelijk kwam ik in contact met een lokaal administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun geduld. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Ivo Groen

Administratie naar mijn wensen

14 april 2020

Voorheen had ik slechte ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik verschillende offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een goede administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Marc Hoekstra

Bedankt!

13 april 2020

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles professioneel. Ze behandelen elke klant als een individu en beantwoorden graag jouw vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Tessa Schipper

erg goed

6 april 2020

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Monique de Lange

De beste administratie specialist gevonden

6 april 2020

Een aantal maanden geleden was ik met spoed op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist niet naar mijn wensen heeft geluisterd . Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me gelinkt aan de juiste partner! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- René van Loon

Simpel formuliertje ingevuld

2 april 2020

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van lokale administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super tevreden. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Albert Scholten

Wow, mijn administratie is perfect

29 maart 2020

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het vinden van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij veel uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede relatie met hem. Precies wat ik zocht.

- Kirsten van Dijk

Ontzettend geduldig en professioneel

21 maart 2020

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over het werk. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die hen kon helpen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en deze werden snel beantwoord door David van Administratiekaart. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuwe administratie.

- Maaike Vos

Ik ben tevreden

22 maart 2020

administratiekaart levert prima werk. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Niet heel speciaals, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus ik ben tevreden.

- Eva Postma

Investering waard!

14 maart 2020

Dit jaar besloot ik dat ik wilde investeren in een professionele administratie specialist. Na een grondige research naar administratie professionals, kwam ik een behoorlijk aantal sites tegen. Er waren zoveel verschillende soorten administraties, waardoor ik niet wist welke ik moest kiezen dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanbevelen op basis van mijn wensen. Uiteindelijk kwam ik in contact met een lokaal administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun geduld. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Simone Dekker

Super service

14 maart 2020

Gisteren het formuliertje ingevuld en ik moet verklappen dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. We staan in contact met een super fijn bedrijf!

- Petra Jacobs

Lokale partners

11 maart 2020

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een beginnende. Daarnaast waren het ook lokale bedrijven. Lekker makkelijk dus!

- Esther Wolters

betrouwbaar en behulpzaam

11 maart 2020

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. . Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder fijn is als je weinig begrijpt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, ook niet onbelangrijk voor startende ondernemers zoals ik. Zoek je een eerlijk adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Esther de Leeuw

Vakkundig

18 maart 2020

Al jaren help ik kennissen aan een administratie specialist via Administratiekaart. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel aandacht. Ik heb tussendoor soortgelijke bedrijven geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart is het beste.

- Margaretha van Wijk

Mijn administratie is nu waterdicht

12 maart 2020

Een aantal maanden geleden was ik dringend op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist dramatisch werk heeft opgeleverd. Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me gelinkt aan de juiste partner! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Thijs de Jong

Geen stress meer

16 maart 2020

Dit jaar besloot ik dat ik wilde investeren in een professionele administratie specialist. Na een grondige research naar administratie professionals, kwam ik een behoorlijk aantal sites tegen. Er waren zoveel verschillende soorten administraties, waardoor ik niet wist welke ik moest kiezen dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanraden op basis van mijn wensen. Uiteindelijk kwam ik in contact met een professioneel administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun geduld. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Anne Hendriks

Super! Echt een aanrader

11 maart 2020

Ik heb onlangs een erg goede ervaring gehad met Administratiekaart. De communicatie is voortreffelijk en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met uitgebreide antwoorden. Echt een aanrader!

- Lisette de Bruin

Een echte aanrader

18 maart 2020

Een klant heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik zelf de vrijheid heb om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving diverse offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is waterdicht nu.

- Laura van Wijk

Wow, mijn administratie is perfect

12 maart 2020

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het aanbevelen van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede klik met hem. Precies wat ik zocht.

- Ronald van Dijk

Duidelijke offertes met goede prijzen

11 maart 2020

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een beginnende. Daarnaast waren het ook bedrijven in dezelfde buurt. Lekker makkelijk dus!

- Astrid de Bruin

overzichtelijke administratie na aanbeveling van administratiekaart

16 maart 2020

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en overzichtelijke administratie. Ik heb mijn eisen doorgegeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en krijg ik direct reactie.

- Gerrit Janssen

Eind goed al goed

14 maart 2020

Voorheen had ik slechte ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik verschillende offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een fijne administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Remco Kuijpers

Een echte blijver

13 maart 2020

In de zomer van 2017 heb ik hier een aantal offertes aangevraagd. Deze aanvraag is zonder problemen verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Yvonne Mulder

Verbetert met succes

7 maart 2020

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn onderneming! Ik heb diverse offertes aangevraagd en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart hartstikke bedankt!

- Sebastiaan Schipper

Aanbevolen

1 maart 2020

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Eric de Graaf

precies zo uitbesteed als ik wil

21 februari 2020

Afgelopen maand het formuliertje ingevuld en ik moet toegeven dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. Wat mooi dat dit bestaat!

- Roy van den Heuvel

professioneel

13 februari 2020

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even om advies gevraagd via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een professionele meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Bastiaan Koning

Geen enkel probleem

12 februari 2020

Omdat ik zelf helemaal geen verstand heb van administratie en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer te spreken over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Barry Schipper

Goede tip!

4 februari 2020

We werden geadviseerd om deze website eens te bekijken. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van een kennis uit onze woonplaats. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Petra Prins

Gewoon top!

26 januari 2020

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en steken graag hun handen uit de mouwen voor je. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te twijfelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Marleen Meijer

Door administratiekaart de weg gevonden

21 januari 2020

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor de service.

- Rob de Jong

de zoektocht naar de beste administratie specialist

15 januari 2020

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer nuttig. Wat je vraagt wordt gelijk geregeld. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder gewaardeerd wordt als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, wat gunstig is voor startende ondernemers. Zoek je een eerlijk adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Ramona van de Wal

Ik leer zelf nog eens wat van mijn administratie specialist

6 januari 2020

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de juiste partner gevonden.

- Willem Schouten

tegek!

1 januari 2020

Meesterlijke service is hier te vinden afz een goed geholpen bezoeker.

- Esther Willemsen

Mijn klanten aantal is gestegen

19 december 2019

Laatste half jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na diep overleg met mijn personeel kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek er slordig mee om was gegaan. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die kon ons niet verder helpen. Uiteindelijk zijn we op zoek gegaan naar een nieuw administratiekantoor via Administratiekaart. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor heeft ons probleem direct opgelost. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Linda de Bruijn

verschillende offertes ontvangen

19 december 2019

5 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen deed mijn echtgenote alle administratie dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor professionalisering. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook hoe ik mijn administratie kan verbeteren. Hij denkt graag mee en weet van aanpakken.

- Marieke Peeters

Teamuitbreiding door betere administratie

12 december 2019

Mijn administratie werd me te veel dus ik ben mega blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze me allemaal aanspraken. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Barry van der Linden

gelukkig de stap genomen

3 december 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van goede administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super tevreden. Alle punten wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Ivo Schouten

Meer grip op mijn administratie

24 november 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer gefocust op de klant. Elke vraag wordt met veel zorg beantwoord en de communicatie is top! Prima werk!

- Guido Sanders

steengoed

15 november 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Albert Mol

Uitstekend bevallen

11 november 2019

Via Administratiekaart een blijvende partner gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk ondernemend en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Annemieke Postma

Geen problemen meer!

4 november 2019

Via deze website is er voor mij een inzichtelijke administratie verzorgd. Omdat ik online diensten verleen, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor wat we vonden begreep snel wat mijn wensen waren en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Marloes Smit

Iemand die eindelijk snapt wat ik wil

28 oktober 2019

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg blij dat ze jullie had ingeschakeld voor een nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die rekening houdt met wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanrader.

- Dave de Vos

perfecte vertaling

24 oktober 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Jeroen de Haan

administratiekaart heeft zijn werk gedaan

16 oktober 2019

administratiekaart heeft me aardig geholpen. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en ontving diverse offertes. Verschilt niet heel erg van andere bedrijven, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Marcel Driessen

Prima service achteraf

10 oktober 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geadviseerd en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Marieke de Vries

Top administratie

2 oktober 2019

Het administratiekantoor dat administratiekaart me heeft aangeraden is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en aarzelde geen seconde. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft goed naar mijn vraag geluisterd en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Daniëlle van de Ven

Enthousiast over Administratiekaart

19 september 2019

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg blij dat ze jullie had ingeschakeld voor een nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die snapt wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanrader.

- Ruben Sanders

Door administratiekaart de weg gevonden

14 september 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor jullie hulp.

- Joris de Leeuw

blij met mijn gekozen partner

6 september 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn bedrijf! Ik ontving verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een paar maanden met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart jullie zijn de beste!

- Ronald Jansen

Enthousiast over Administratiekaart

4 september 2019

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg tevreden met haar nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die rekening houdt met wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanrader.

- Pascal Martens

Goede prijs/kwaliteit verhouding

23 augustus 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart lokaal administratiekantoors steunt. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik werk graag met lokale ondernemers. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Super!

- Pascal Dekker

Keuze genoeg

17 augustus 2019

Ik ben een startende onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat hij goed werk levert voor een zacht prijsje. Dat is natuurlijk fijn voor een beginnende ondernemer, zoals ik!

- Cornelia de Jonge

Mijn ervaring is goed

10 augustus 2019

Ik twijfelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over het werk. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die hen kon helpen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en deze werden snel beantwoord door David van Administratiekaart. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuw administratiekantoor.

- Angela Mol

Mijn onderneming is gegroeid

1 augustus 2019

Laatste 2 jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na enkele bevindingen kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek we veel te veel belasting betaald hebben. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die werkte niet goed mee. Uiteindelijk zijn we op zoek gegaan naar een nieuw administratiekantoor via Administratiekaart. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor is een blijvende partner geworde. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Irene de Jonge

Super samenwerking.

30 juli 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Hendrik Brouwer

Makkelijk en Snel

18 juli 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat de klant wilt. Na een formuliertje hebben we direct verschillende offertes mogen ontvangen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk de administratie specialist gekozen die het meest bij ons past. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte vergadering. Onze organisatie werd meteen goed bekeken. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Jessica Bosch

Aanbevolen

17 juli 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Nicolaas Koning

tegek!

7 juli 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een goed geholpen bezoeker.

- Caroline van de Velden

Slimme besparing gevonden

27 juni 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via administratiekaart is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en ging gelijk aan de slag. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft zorgvuldig naar mijn vraagstuk gekeken en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Albert van der Linden

Jaren partner

21 juni 2019

Al jaren help ik kennissen aan een administratie specialist via Administratiekaart. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel aandacht. Ik heb tussendoor andere partijen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart is het beste.

- Joris Vos

Vriendelijk en professioneel

19 juni 2019

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is heel speciaal. Je vult een simpel formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van lokale partijen. Uiteindelijk ligt de keuze bij jou. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker makkelijk dus.

- Kirsten de Groot

Goede administratiekantoren vind je hier

9 juni 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het vinden van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede klik met hem. Precies wat ik zocht.

- Marloes van Dam

de zoektocht naar de beste administratie specialist

1 juni 2019

Top! administratiekaart heeft mij geholpen in het zoeken van het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft naar onze wensen geluisterd. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Judith van Vliet

Goede service

24 mei 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ik een email ontving zonder offertes. Maar ik ontving erna gelijk een bericht terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en professioneel antwoord op. Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Yvonne de Jong

Top administratie

22 mei 2019

Mijn huidige administratie specialist is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en aarzelde geen seconde. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft zorgvuldig naar mijn vraagstuk gekeken en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Mark Dijkstra

de partners worden zorgvuldig uitgekozen

9 mei 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat ze met veel zorg naar mijn aanvraag hebben gekeken. Nu ben ik al een jaar erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Joyce Boer

Top administratie dankzij administratiekaart

7 mei 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de juiste partner gevonden.

- Renate Mol

Goede communicatie

28 april 2019

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen no-time een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de keuze mocht maken en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- Manon de Koning

Goede service

18 april 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik kreeg erna gelijk een antwoord terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en professioneel antwoord op. Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Edwin Evers

Erg tevreden.

18 april 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben heel blij met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Simone Scholten

Betrouwbaar

7 april 2019

Al jaren help ik kennissen aan een administratie specialist via Administratiekaart. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel zorg. Ik heb tussendoor andere bedrijven geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart bevielen mij het best.

- Erwin Brouwer

Gevonden wat ik wil

30 maart 2019

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen no-time een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de keuze mocht maken en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te helpen.

- Ruben van der Laan

Meer grip op mijn administratie

27 februari 2019

Via deze website is er voor mij een inzichtelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Adriaan van der Horst

1 klik verwijderd van een goede partner

5 februari 2019

Hetgeen waar ik erg content mee was, is het feit dat administratiekaart jouw wensen serieus nemen. Op basis van jouw antwoorden, worden zorgvuldig een aantal bedrijven uitgekozen. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de geschikte partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Simon Koning

Onze administratie is Fantastisch!

7 januari 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies waar jullie naar moeten kijken. Na een formuliertje hebben we direct verschillende offertes mogen ontvangen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte bespreking. Onze organisatie werd meteen goed begrepen. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Barbara van Vliet

Goede communicatie

11 december 2018

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer gefocust op de klant. Elke vraag wordt met veel zorg beantwoord en de communicatie is top! Goed gedaan!

- Tom de Boer

administratiekaart heeft zijn werk gedaan

19 november 2018

administratiekaart levert prima werk. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en ontving diverse offertes. Ik had ze ook zelf kunnen opbellen, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Marieke Kuipers

goede prijs gevonden

29 oktober 2018

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan zonder enige problemen. Perfect resultaat voor een zachte prijs, top!

- Catharina Molenaar

Uitgelichte administratiekantoren uit Herkingen

Èsbé Administraties

Fazantenlaan 14
4306 BR Nieuwerkerk
Nederland

06 10832960
http://www.beilsma.nl/

A-Bilans

Voorstraat 8
3244 AV Nieuwe-Tonge
Nederland

0187 848 848
http://www.a-bilans.nl/

GO Administratie

Prins Bernhardlaan 116
3241 TA Middelharnis
Nederland

06 40133999
http://www.go-administratie.nl/