Administratiekantoor Hoogwoud

Wil jij een betaalbare administratiekantoor uit Hoogwoud die bij jouw bedrijf past?

Dan ben je op de goede plek.

Wij zorgen dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Hoogwoud verbonden wordt aan Een kantoor dat bij je past.

Het beste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Hoogwoud – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2020 en verder.

Administratie Hoogwoud gezocht?

Vraag direct 5 offertes aan

Administratiekantoor Hoogwoud
4.8
4.8 van de 5 sterren (gebaseerd op 56 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Hoogwoud, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Winkel, Aartswoud en Spanbroek bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Hoogwoud

Wil jij een ijzersterk administratiekantoor uit Hoogwoud. Kijk niet verder. De zoektocht naar een goed administratiekantoor zal best veel tijd in beslag nemen. Je wilt immers wel de juiste partij kiezen voor het uitbesteden van je administratie. Als jij de administratie in Hoogwoud wilt uitbesteden bevelen wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk met een paar simpele tips zien hoe je bij de beste keuze uit kunt komen. Zo kan ook jij na het lezen van dit artikel de beste optie selecteren voor een administratiekantoor in Hoogwoud. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Hoogwoud

Het inschakelen van een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als ondernemer maar zal maken. De administratie uit handen geven brengt veel voordelen met zich mee. Wij merken dat de met ons samenwerkende administratiekantoren bijna iedere soort administratie overnemen binnen het bedrijf. Je kunt hierbij denken aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan de werknemer administratie. Vooral bij de grote bedrijven zijn er genoeg administratieve werkzaamheden die vervuld moeten worden.Kleine ondernemingen die op jaarbasis maar minimale omzet genereren zullen niet zoveel profijt hebben bij een administratiekantoor. Ligt jouw omzet wel aardig hoog en wordt het je allemaal iets te veel dan is het een juiste investering.

De administratie wordt uitgevoerd door het administratie kantoor in Hoogwoud zelf, vaak zijn hier administratieve medewerkers in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie beheren van jouw onderneming, ze zullen ook de jaarrekeningen maken als je dit graag wilt.

Tevens zijn zij goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van de belastingen. Het is een partij die over veel kennis beschikt omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een onmisbare positie in binnen gedurende het hele proces. Van alle soorten partijen die je kunt inschakelen voor je bedrijf is een administratiekantoor toch nog echt de beste keuze.

Alle administratiekantoren uit Hoogwoud

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Hoogwoud – administratiekantoor of boekhouder

Waarom niet gewoon met een boekhouder in zee gaan? Dit is een vraag die wij vaak krijgen. Het is belangrijk om te weten dat een administratiekantoor iets compleet anders doet als een boekhouder. De boekhouding wordt gedaan door de boekhouder, dit zijn de balansen enzovoort. De boekhouder draagt niet bij aan de algemene bedrijfsadministratie, Hiervoor moet je dus bij een administratiekantoor zijn.

Meestal heeft een onderneming meer baat bij uit handen geven van de administratie, dit zijn namelijk meer taken dan de boekhouding. Het voornaamste is uiteraard een combinatie tussen de twee, vooral gezien het gegeven dat het administratiekantoor vaak even de boekhouding extra kan nalopen als je dit graag wilt. Voor hele specifieke kennis op het gebied van de financiën ga je wel vaak naar een boekhouder. Die kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Hoogwoud?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Hoogwoud te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Hoogwoud

De pluspunten waarvan ondernemingen genieten bij het uitbesteden van de loonadministratie of financiële administratie in Hoogwoud zijn grenzeloos. Laten we bij de eerste stap beginnen. Allereerst zal je meer tijd besparen ieder jaar.

De administratie is vrij veel werk, vooral grote bedrijven zullen dit snappen. Door een administratiekantoor in Hoogwoud in te zetten kan je deze tijd besteden aan taken die meer bij jouw expertise passen. Als je alles zelf doet dan zal er een hoop tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle ins and outs van de administratieve tools. Wil je dit meester maken dan ben je zo tientallen uren verder.

Het inschakelen van een administratiekantoor uit Hoogwoud maakt het ook mogelijk geld te besparen. Dit omdat het kantoor meestal de mogelijkheid biedt om de boekhouding te controleren. Zij controleren of de boekhouder alle aftrekposten heeft meegenomen of dat er enkele niet meegenomen zijn.

Naarmate de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat ondernemingen kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de vereisten van het ondernemerschap, hier moet iedere ondernemer aan voldoen. Wanneer je dit niet doet dan kan het zijn dat je in de problemen komt met de Belastingdienst. Zij stellen bijvoorbeeld dat je niet voldoet aan de eisen voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Middels een administratiekantoor in Hoogwoud zal je hier geen last meer van hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Hoogwoud?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Hoogwoud te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Hoogwoud contacteren – waar op letten

Je zal het een en ander moeten weten voordat je begint met zoeken naar een financieel administratiekantoor in Hoogwoud om jouw administratie te gaan doen. Op het moment dat je een prijsaanvraag opstuurt naar de verschillende administratiekantoren dan is het belangrijk om altijd duidelijk af te kaderen wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee kom je uit bij het kantoor die het beste aansluit bij jouw situatie. Ben niet bang om de toekomstverwachtingen te delen en vertel wat je verwacht van het kantoor. Meestal ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is ongeveer dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Uiteraard hangt het af van het takenpakket welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is tevens slim om het administratiekantoor in Hoogwoud te onderzoeken. Hebben zij speciale soorten specialisaties die de rest van de bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen de onderneming? Door te onderzoeken met wat voor een niveau van kennis je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen onderbouwen. Hierdoor houd je alleen de geschikte administratiekantoren in Hoogwoud over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Hoogwoud

Door duidelijk te zijn in jouw prijsaanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Hoogwoud, wees dan ook specifiek bij het verzenden van de prijsaanvraag. Veel kantoren hebben graag contact met je, ben dus niet bang om even contact op te nemen om het een en ander na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Hoogwoud. Wanneer een kantoor niet genoeg kennis heeft om je te assisteren dan weet je dit nu snel genoeg. Zo voorkom je onnodige frustratie, niets is vervelender dan veel tijd spenderen aan een gesprek wat nergens naartoe leidt.

Wanneer je een aantal kandidaten voor je neus hebt voor de financiële administratie in Hoogwoud dan is het verstandig om een eerste gesprek in te plannen. Tijdens dit contactmoment kan je meer inzicht krijgen in de partij die voor je zit, je moet je namelijk wel goed voelen in zijn of haar bijzijn. Stel gerust de vraag wat hem of haar geschikter maakt dan de andere administrateurs en of hij of zij ook diverse bijkomende skills heeft. Ook is dit een mooi moment om het plan van aanpak door te nemen met betrekking tot de administratie in Hoogwoud. Toch wat makkelijker als het face to face gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Hoogwoud.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Hoogwoud

Iedere organisatie heeft profijt aan het uitbesteden van de administratie in Hoogwoud. Wacht dus niet langer. Dankzij bovenstaande handvaten is het ook voor jou mogelijk om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie behoort nog altijd tot een van de beste investeringen die bedrijfseigenaren maar kunnen maken voor hun onderneming. De voordelen wegen zwaarder dan de nadelen. Vraag meteen nog 3 offertes aan en vind binnen een korte periode hét administratiekantoor in Hoogwoud wat helemaal aan jouw wensen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Hoogwoud?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Hoogwoud te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Hoogwoud

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Hoogwoud afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Hoogwoud.

Lees de recensies over

administratie in Hoogwoud

Fijn!

18 maart 2020

Afgelopen week een aanvraag gedaan en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. Heel erg fijn!

- Dave Verbeek

Geen enkel probleem

11 maart 2020

Omdat ik zelf helemaal niks snap van het doen van aangiftes en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingezet. Ik ben hier zeer enthousiast over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Klaas de Vries

Persoonlijke touch

12 maart 2020

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geadviseerd en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Christiaan de Bruin

Goede samenwerking

11 maart 2020

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en staan open voor alle vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te twijfelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Kelly Boer

Voor een goede aministratie, moet je bij Administratiekaart zijn

12 maart 2020

Het administratiekantoor dat ik heb gekoozen via Administratiekaart heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er top uit. De gaten zijn direct gevuld en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Saskia van der Heijden

Gevonden wat ik wil

18 maart 2020

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen een korte tijd een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de vrijheid heb om mijn partner te kiezen en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te helpen.

- Stefan van der Meer

Door administratiekaart de weg gevonden

11 maart 2020

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor jullie hulp.

- Richard van der Horst

Betrouwbaar

13 maart 2020

Al jaren help ik kennissen aan een administratie specialist via Administratiekaart. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel zorg. Ik heb tussendoor andere bedrijven geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart is het beste.

- Erwin Hoekstra

administratiekaart heeft zijn werk gedaan

18 maart 2020

administratiekaart heeft zijn werk gedaan. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en ontving diverse offertes. Ik had ze ook zelf kunnen opbellen, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Maria Jansen

Innoverend en speciaal

15 maart 2020

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is heel speciaal. Je vult een kort formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van professionele partijen. Uiteindelijk mag jij kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker vrij dus.

- Erik van de Berg

Blijvende partner gevonden

14 maart 2020

Via Administratiekaart een passend kantoor gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk ondernemend en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Jolanda Postma

Wij zijn geholpen.

15 maart 2020

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart aanraden aan iedereen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Robin de Bruijn

Vriendelijk en professioneel

17 maart 2020

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is heel speciaal. Je vult een duidelijk formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van professionele partijen. Uiteindelijk mag jij kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker onafhankelijk dus.

- Annemarie Mol

Goede service

15 maart 2020

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik kreeg erna gelijk een bericht terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en professioneel antwoord op. Ik ben erg tevreden met de service en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Ilona Sanders

Mijn administratie is nu waterdicht

11 maart 2020

In de zomer van 2017 heb ik hier een aantal offertes aangevraagd. Deze aanvraag is erg vlot verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Dennis Wolters

Perfect voor startende ondernemers

29 februari 2020

administratiekaart is een absolute must! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Erg fijn om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Hanneke de Graaf

Super service

26 februari 2020

Afgelopen maand een aanvraag gedaan en we moeten eerlijk verklappen dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Wat een super service!

- Marloes Gerritsen

De beste administratie specialist gevonden

20 februari 2020

Een aantal maanden geleden was ik dringend op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist dramatisch werk heeft opgeleverd. Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me gelinkt aan de juiste partner! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Eveline van der Laan

Beste prijzen

12 februari 2020

Omdat ik zelf helemaal geen verstand heb van administratie en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer enthousiast over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Michel de Bruin

Fraai werk.

30 januari 2020

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart van harte aanbevelen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Barbara Post

perfecte vertaling

28 januari 2020

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Margaretha van Veen

professioneel & vriendelijk

21 januari 2020

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat mijn vragen en wensen serieus werden genomen. Nu ben ik al een jaar erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Maurice van Beek

Goede prijs/kwaliteit verhouding

10 januari 2020

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart lokaal administratiekantoors steunt. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik hoef niet ver te reizen. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Tof!

- Maurice Vermeulen

Vriendelijk en professioneel

7 januari 2020

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is erg interessant. Je vult een simpel formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van professionele partijen. Uiteindelijk ligt de keuze bij jou. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker makkelijk dus.

- Anna Koster

Investering waard!

29 december 2019

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles professioneel. Ze behandelen elke klant als een individu en beantwoorden graag jouw vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Björn Postma

Blijvende partner gevonden

24 december 2019

Via Administratiekaart een passend kantoor gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk proactief en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Joris van de Brink

betrouwbaar en behulpzaam

18 december 2019

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. Alles wat je zou willen, wordt direct gedaan. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder fijn is als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, wat gunstig is voor startende ondernemers. Zoek je een eerlijk adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- David Post

Door administratiekaart de weg gevonden

12 december 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn fantastisch uitgevoerd. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Elisabeth Timmermans

Slimme besparing gevonden

3 december 2019

Mijn huidige administratie specialist is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en ging gelijk aan de slag. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft goed naar mijn vraag geluisterd en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Cornelia Bakker

Gevonden wat ik wil

24 november 2019

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen no-time een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de vrijheid heb om mijn partner te kiezen en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- Jacqueline Verhoeven

Alles opgelost

15 november 2019

Laatste 10 maanden had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na diep overleg met mijn personeel kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek er slordig mee om was gegaan. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die kon ons niet verder helpen. Uiteindelijk zijn we op zoek gegaan naar een nieuw administratiekantoor via Administratiekaart. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor heeft ons probleem direct opgelost. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Jacob van der Meulen

Goed geholpen

14 november 2019

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen no-time een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de vrijheid heb om mijn partner te kiezen en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te helpen.

- Johanna van Dam

de partners worden zorgvuldig uitgekozen

31 oktober 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan binnen no-time. Maatwerk tegen een laag tarief, top!

- Petronella Peters

Fantastische samenwerking

30 oktober 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat de klant wilt. Na een formuliertje hebben we direct offertes gekregen van verschillende administratie professionals. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk de administratie specialist gekozen die het meest bij ons past. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte vergadering. Onze organisatie werd meteen goed in kaart gebracht. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Bastiaan Koning

Enorm gedetailleerd!

24 oktober 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft goed geluisterd naar mijn onderneming. Een lokaal bedrijf met goede service. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Antonius van de Wal

Prettige samenwerking

10 oktober 2019

Zeer prettig samenwerken met Administratiekaart. De partner die ik heb gevonden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Ellen de Bruijn

de partners worden zorgvuldig uitgekozen

8 oktober 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat ze met veel zorg naar mijn aanvraag hebben gekeken. Nu ben ik al een jaar erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Hendrika de Lange

Groei & teamuitbreiding

2 oktober 2019

Mijn administratie was aan versterking toe dus ik ben mega blij dat jullie deze website hebben. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze me allemaal aanspraken. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Jelle Martens

Fijn!

25 september 2019

Afgelopen week offertes aangevraagd en we moeten toegeven dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Wat mooi dat dit bestaat!

- Albert Vos

Blijvende partner gevonden

19 september 2019

Via Administratiekaart een professioneel kantoor ingeschakeld die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk getalenteerd en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Franciscus Sanders

Wij zijn geholpen.

10 september 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart aanraden aan iedereen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Bianca van den Bosch

Door administratiekaart de weg gevonden

4 september 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor de service.

- René Postma

goede administratie dankzij administratiekaart

24 augustus 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en overzichtelijke administratie. Ik heb mijn eisen doorgegeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en krijg ik direct reactie.

- Diana van Dijk

erg nauwkeurig, maar ook zo eenvoudig

20 augustus 2019

Hetgeen waar ik erg tevreden mee was, is het feit dat administratiekaart jouw eisen serieus nemen. Aan de hand van jouw wensen kiezen ze de beste administratie professionals. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de juiste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Femke Meijer

Mijn onderneming is gegroeid

12 augustus 2019

Laatste 2 jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na enkele bevindingen kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek er slordig mee om was gegaan. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die kon ons niet verder helpen. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor levert uitstekend werk. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Deborah Veenstra

Nooit gedacht dat het zo makkelijk zou kunnen

8 augustus 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het vinden van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede relatie met hem. Precies wat ik zocht.

- Jacoba Timmermans

mijn wensen zijn precies uitgevoerd

30 juli 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn fantastisch uitgevoerd. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Björn Maas

verschillende offertes ontvangen

20 juli 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn onderneming! Ze stuurden me verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart hartstikke bedankt!

- Marc de Graaf

Nog steeds tevreden

13 juli 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier een aantal offertes aangevraagd. Deze aanvraag is zonder problemen verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Eva de Jong

blij met mijn gekozen partner

4 juli 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn onderneming! Ze stuurden me verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een lange tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart jullie zijn de beste!

- Eveline Boer

steengoed

3 juli 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Patrick Smeets

Goede administratiekantoren vind je hier

25 juni 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het vinden van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede klik met hem. Precies wat ik zocht.

- Nancy Visser

Voor een goede aministratie, moet je bij Administratiekaart zijn

14 juni 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gekoozen via Administratiekaart heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er perfect uit. De gaten zijn direct gevuld en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Raymond Vermeulen

Een geweldige ervaring

12 juni 2019

Fantastisch prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, eisen en behoeften naar een sterke administratie. Bij veranderingen / vernieuwingen wordt er snel geschakeld en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Angelique van de Berg

Ze hebben mijn zorgen uit handen genomen

30 mei 2019

Omdat ik zelf helemaal niks snap van het doen van aangiftes en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer te spreken over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Bas Timmermans

Meesterlijk

26 mei 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een zeer tevreden klant.

- Barbara van de Velden

Goede communicatie

17 mei 2019

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen een korte tijd een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de vrijheid heb om mijn partner te kiezen en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- Catharina van de Ven

zeer behulpzaam

10 mei 2019

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer nuttig. Wat je vraagt wordt gelijk geregeld. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder prettig is als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, wat gunstig is voor startende ondernemers. Zoek je een eerlijk adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Dirk Bosch

Geen stress meer

3 mei 2019

Ik besloot dat ik dit jaar een professionele administratie specialist wilde hebben. Ik deed wat research naar sites en kwam een behoorlijk aantal sites tegen. Er waren zoveel verschillende soorten administraties, waardoor ik niet wist welke ik moest kiezen dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanraden op basis van mijn eisen. Uiteindelijk kwam ik in contact met een professioneel administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun geduld. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Thomas Bosman

Dankzij een kennis in contact gekomen

27 april 2019

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg blij dat ze jullie had ingeschakeld voor een nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die snapt wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanrader.

- Marcel de Leeuw

Kleine miscommunicatie, maar nu erg tevreden

20 april 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik ontving erna gelijk een bericht terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Robert Verhoeven

goede administratie dankzij administratiekaart

11 april 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en overzichtelijke administratie. Al mijn wensen kon ik doorgeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en reageren ze snel terug.

- Jolanda van de Brink

Goede administratie specialist gevonden

8 april 2019

Na enkele uren op het internet, toch besloten om Administratiekaart te proberen. Ik wist niet naar welke eisen ik moest kijken wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een overzichtelijk formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal opties waar ik lastig uit kon kiezen (ik ben nogal een twijfelkont). Dus heb er nog even lang over na moeten denken. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Eveline Mol

Erg tevreden.

29 maart 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben heel blij met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Raymond Verbeek

precies zo uitbesteed als ik wil

2 maart 2019

Top! administratiekaart heeft mij geholpen in het zoeken van het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft precies gedaan wat wij aangeven. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Elizabeth Blom

Enorm gedetailleerd!

2 februari 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft alles opgepakt. Een lokaal bedrijf met goede communicatie. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Tessa Willems

Mooie teruggaves als resultaat.

13 januari 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart van harte aanbevelen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Esther de Ruiter

Mijn onderneming is gegroeid

20 december 2018

Laatste 2 jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na een grondig onderzoek kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek er slordig mee om was gegaan. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die kon ons niet verder helpen. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor levert uitstekend werk. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Tamara de Jonge

Blijvertje

26 november 2018

Ik raad administratiekaart iedereen aan! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Ik kan geen betere partner bedenken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Remco Peters

Nooit gedacht dat het zo makkelijk zou kunnen

17 november 2018

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het aanbevelen van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede klik met hem. Precies wat ik zocht.

- Bart van Dam

Uitgelichte administratiekantoren uit Hoogwoud

Accountantskantoor Wiedijk

Trambaan 6
1733 AX Nieuwe Niedorp
Nederland

0226 411 844
http://www.wiedijk.nl/

Administratieburo Koning

De Stek 1
1733 KA Nieuwe Niedorp
Nederland

0226 751 894
http://www.administratieburokoning.nl/

Molenaar & Kuijpers Belastingadvies en Administraties

Lijster 1
1715 VT Spanbroek
Nederland

0226 355 060
http://mkba.info/