Administratiekantoor Iens

Ben jij op zoek naar een professional voor jouw administratie in Iens?

Dan ben je op de goede plek.

Wij zorgen dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Iens verbonden wordt aan de partij die bij je past.

Het beste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Iens – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2020 en verder.

Administratie Iens gezocht?

Vraag direct 5 offertes aan

Administratiekantoor Iens
4.9
4.9 van de 5 sterren (gebaseerd op 47 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Iens, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Easterlittens, Easterein en Lijtsewierrum bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Iens

Wil jij een professioneel administratiekantoor in Iens. Kijk niet verder. De zoektocht naar een goed administratiekantoor zal veel moeite kosten. Je wilt immers wel de meest geschikte optie kiezen voor het uitbesteden van je administratie. Als jij je administratie in Iens wilt uitbesteden raden wij jou aan om dit artikel goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de juiste partij uit kunt komen. Zo kan ook jij na het lezen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Iens. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Iens

Het inschakelen van een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als bedrijfseigenaar maar zal maken. Jouw administratie uitbesteden brengt meerdere voordelen met zich mee. Wij merken dat de bij ons aangesloten administratiekantoren eigenlijk iedere soort administratie zullen vervullen binnen jouw onderneming. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grotere organisaties zijn er een hoop administratieve taken die vervuld moeten worden.Kleine organisaties die jaarlijks maar weinig omzet hebben zullen bijna geen profijt hebben bij een administratiekantoor. Heb jij wel een hoge omzet en is het je allemaal iets te veel dan is het een prima keuze.

De administratie zal geschieden door het administratie kantoor in Iens zelf, vaak zijn hier administratieve medewerkers in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie uitvoeren van jouw bedrijf, ze kunnen ook de jaarrekeningen uit handen nemen als je dit graag wilt.

Ook zijn zij op de hoogte van de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een partij die over veel kennis beschikt rondom de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen het gehele proces. Van alle soorten dienstverleners die je kunt inzetten voor je organisatie is een administratiekantoor toch nog echt een van de betere keuzes.

Alle administratiekantoren uit Iens

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Iens – administratiekantoor of boekhouder

Waarom kan ik niet gewoon naar een boekhouder gaan? Een vraag die wij vaak voorgeschoteld krijgen. Het is belangrijk dat je weet dat een administratiekantoor iets compleet anders doet als een boekhouder. De boekhouding geschiedt door de boekhouder, dit zijn de balansen etc. De boekhouder draagt niet bij aan de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor aankloppen.

Vaak heeft een bedrijf meer profijt bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn namelijk meer taken dan de boekhouding. Het beste is natuurlijk een combinatie van de twee, vooral gezien het gegeven dat het administratiekantoor meestal even de boekhouding extra kan nalopen als je dit graag wilt. Voor hele diepgaande kennis op het gebied van de financiën ga je wel vaak naar een boekhouder. Die kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Iens?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Iens te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Iens

De pluspunten waarvan ondernemingen genieten bij het uit handen geven van de loonadministratie of financiële administratie in Iens zijn grenzeloos. Laten we bij het begin beginnen. Ten eerste zal je veel meer tijd kunnen besparen jaarlijks.

De administratie is vrij veel werk, vooral grote organisaties zullen dit uit ervaring weten. Door een administratiekantoor in Iens in te zetten kan je deze tijd besteden aan taken die meer bij jouw expertise passen. Wanneer je alles zelf doet dan zal er veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle functies van de administratieve programma’s. Wil je dit meester maken dan ben je zo tientallen uren verder.

In zee gaan met een administratiekantoor uit Iens maakt het ook nog eens mogelijk geld te besparen. Dit komt doordat het kantoor meestal de mogelijkheid biedt om de boekhouding na te lopen. Zij controleren of de boekhouder alle aftrekbare posten heeft meegenomen of dat er enkele vergeten zijn.

Op het moment dat de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat ondernemers kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het goed documenteren van je administratie een van de verplichtingen van de ondernemer, hier moet iedere ondernemer aan voldoen. Wanneer je hier niet aan voldoet dan kan het zijn dat je in de knoei komt met de Belastingdienst. Zij tonen bijvoorbeeld aan dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Middels een administratiekantoor in Iens zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Iens?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Iens te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Iens contacteren – waar op letten

Je zal het een en ander moeten weten voordat je gaat zoeken naar een financieel administratiekantoor in Iens om jouw administratie over te nemen. Op het moment dat je een prijsaanvraag aanvraagt voor de verschillende administratiekantoren dan is het belangrijk om altijd duidelijk af te kaderen wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee kom je uit bij het kantoor die het beste aansluit bij jouw persoonlijke situatie. Het is belangrijk om de toekomstverwachtingen te delen en maak duidelijk wat je verwacht van het kantoor. Over het algemeen ben je voor een administratiekantoor per uur ongeveer €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Uiteraard hangt het af van de soorten taken welke prijs er in totaal aan zal hangen.

Het is tevens wijs om het administratiekantoor in Iens na te trekken. Hebben zij speciale soorten diensten die de rest van de bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen het bedrijf? Door te kijken met wat voor een level van kennis je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen onderbouwen. Hierdoor houd je alleen de geschikte administratiekantoren in Iens over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Iens

Door duidelijk te zijn in jouw prijsaanvraag kan je meer duidelijkheid krijgen bij het inschakelen van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Iens, ben dan ook specifiek bij het versturen van de offerte. Veel kantoren staan open voor contact, voel je dus vrij om even contact op te nemen om bepaalde zaken na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Iens. Wanneer een kantoor niet genoeg kennis heeft om je te helpen dan weet je dit nu snel genoeg. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets zo irritant als een hoop tijd besteden aan een gesprek wat nergens naartoe leidt.

Wanneer je een aantal kanshebbers voor je neus hebt voor de financiële administratie in Iens dan is het verstandig om een kennismaking in te roosteren. Tijdens deze afspraak kan je meer inzage krijgen in de persoon die voor je zit, je moet je namelijk wel fijn voelen in zijn of haar bijzijn. Vraag gerust wat hem of haar beter maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook diverse soorten bijkomende competenties heeft. Ook is dit een mooi moment om de details door te nemen met betrekking tot de administratie in Iens. Toch wat fijner als het face to face gebeurt, bij een digitaal administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Iens.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Iens

Iedere onderneming heeft profijt aan het uitbesteden van de administratie in Iens. Twijfel dus niet langer. Door bovenstaande stappen is het ook voor jou mogelijk om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie hoort nog altijd tot een van de meest goedkope investeringen die bedrijfseigenaren maar kunnen maken voor hun organisatie. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag onmiddellijk nog 3 offertes aan en vind snel hét administratiekantoor in Iens wat helemaal aan jouw wensen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Iens?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Iens te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Iens

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Iens afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Iens.

Lees de recensies over

administratie in Iens

Goede communicatie

18 maart 2020

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt met veel zorg beantwoord en de communicatie is top! Erg tevreden!

- Miranda van Dam

Ik ben tevreden

14 maart 2020

administratiekaart heeft me aardig geholpen. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en ontving diverse offertes. Verschilt niet heel erg van andere bedrijven, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Renate van der Linden

Meer grip op mijn administratie

13 maart 2020

Via deze website is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Maria Hermans

gelukkig de stap genomen

16 maart 2020

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Remco Scholten

goede prijs gevonden

13 maart 2020

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan in een korte tijd. Maatwerk tegen een laag tarief, top!

- Janneke Sanders

Blijvende partner gevonden

16 maart 2020

Via Administratiekaart een passend kantoor gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk getalenteerd en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Roel Timmermans

Goede prijs/kwaliteit verhouding

18 maart 2020

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart graag samenwerkt met lokale partners. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik werk graag met lokale ondernemers. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Top!

- Lisette van de Brink

zelf de keuze om je partner te kiezen

15 maart 2020

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn onderneming! Ik ontving verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart hartstikke bedankt!

- Maurice Wolters

Uitstekend bevallen

11 maart 2020

Via Administratiekaart een blijvende partner gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk getalenteerd en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Richard Willems

Niet alleen een nieuwe partner, maar ook nieuwe kennis

11 maart 2020

3 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen deed mijn echtgenote alle administratie dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor professionalisering. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook welke dingen ik moet bijhouden. Hij denkt graag mee en geeft nieuwe ideeën.

- Kirsten van der Linden

Keuze genoeg

11 maart 2020

Ik ben een startende onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een beginnende ondernemer, zoals ik!

- Anita van der Meer

Goede tip!

11 maart 2020

We werden geadviseerd om deze website eens te bekijken. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van een kennis uit de buurt. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Lisette Schouten

Dankzij een kennis in contact gekomen

15 maart 2020

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg tevreden met haar nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die snapt wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanbeveling.

- Jessica van den Heuvel

Snel en super eenvoudig

17 maart 2020

Paar maanden geleden heb ik offertes ontvangen. Ik kreeg een snel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de juiste partner kiezen. Alles ging heel gemakkelijk en ik heb nu een goede administratie.

- Esther van Leeuwen

De beste administratie specialist gevonden

5 maart 2020

Een aantal maanden geleden was ik dringend op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist dramatisch werk heeft opgeleverd. Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me verbonden aan de beste administratie specialist! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Erik de Jonge

Geen problemen meer!

4 maart 2020

Via deze website is er voor mij een inzichtelijke administratie verzorgd. Omdat ik online diensten verleen, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Cindy Mol

Administratie op maat!

20 februari 2020

Via administratiekaart is er voor mij een inzichtelijke administratie verzorgd. Omdat ik online diensten verleen, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor wat we vonden begreep snel wat mijn wensen waren en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Ramona van Dongen

blij met mijn gekozen partner

15 februari 2020

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn bedrijf! Ze stuurden me verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart jullie zijn de beste!

- Adrianus Hoekstra

professioneel

13 februari 2020

Via Administratiekaart een passend kantoor gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk ondernemend en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Patricia Peeters

Meesterlijk

2 februari 2020

Meesterlijke service is hier te vinden afz een heel gelukkige klant.

- Arjan Martens

Administratie naar mijn wensen

26 januari 2020

Paar maanden geleden heb ik offertes aangevraagd. Ik kreeg een professioneel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel gemakkelijk en ik heb nu een goede administratie.

- Christian Schouten

tegek!

19 januari 2020

Meesterlijke service is hier te vinden afz een heel gelukkige klant.

- Sjoerd Koning

Samenwerking was subliem

14 januari 2020

Enorm prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze denkwijze, vraag en wensen naar een sterke administratie. Bij vernieuwingen wordt er snel bijgesprongen en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Paulus Prins

Prima service

4 januari 2020

administratiekaart heeft zijn werk gedaan. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Verschilt niet heel erg van andere bedrijven, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus ik ben tevreden.

- Wouter Blom

Dankzij een kennis in contact gekomen

1 januari 2020

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg tevreden met haar nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die rekening houdt met wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanrader.

- Björn van Dongen

Groei & teamuitbreiding

24 december 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geadviseerd en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Natascha Hermans

Wow, mijn administratie is perfect

13 december 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn bedrijf! Ik ontving verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een paar maanden met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart hartstikke bedankt!

- Ramona de Koning

Ik ben tevreden

11 december 2019

administratiekaart heeft me aardig geholpen. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Niet heel speciaals, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Joris Kuiper

Ontzettend veel geleerd

5 december 2019

Zeer prettig samenwerken met Administratiekaart. De partner die ik heb gevonden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Ruben Kuijpers

De beste keuze gemaakt

28 november 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier een aantal offertes aangevraagd. Deze aanvraag is zonder problemen verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Annemarie de Wit

Goede service

16 november 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik ontving erna gelijk een antwoord terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Barbara Verbeek

Blij met mijn keuze

7 november 2019

3 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen deed mijn echtgenote alle administratie dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk ben ik overgestapt naar een andere administratie specialist. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook hoe ik mijn administratie kan verbeteren. Hij denkt graag mee en geeft nieuwe ideeën.

- Vincent Peeters

Mijn onderneming is gegroeid

3 november 2019

Laatste half jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na enkele bevindingen kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek er slordig mee om was gegaan. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar hij had een onprofessionele houding. Uiteindelijk zijn we op zoek gegaan naar een nieuw administratiekantoor via Administratiekaart. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor heeft ons probleem direct opgelost. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Eveline de Groot

Geen stress meer

24 oktober 2019

Ik besloot dat ik dit jaar een professionele administratie specialist wilde hebben. Ik deed wat research naar sites en kwam een behoorlijk aantal sites tegen. Ik wist echter niet welke beter was dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanbevelen op basis van mijn wensen. Uiteindelijk kwam ik in contact met het administratiekantoor dat dichtbij mijn onderneming werkte. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun puik werk. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Martijn van Beek

Administratie naar mijn wensen

22 oktober 2019

Voorheen had ik slechte ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik uitgebreide offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een goede administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- David Post

Bedankt!

17 oktober 2019

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en steken graag hun handen uit de mouwen voor je. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te twijfelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Robin van Doorn

Aanbevolen

3 oktober 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Martin Huisman

Aangenaam verrast

1 oktober 2019

Gisteren het formuliertje ingevuld en we moeten zeggen dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Heel erg fijn!

- Kim Kuijpers

Ik heb heel snel een goede partner gevonden

25 september 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een startende onderneming. Daarnaast waren het ook bedrijven uit dezelfde regio. Lekker makkelijk dus!

- Melanie Visser

Pak van mijn schouders

16 september 2019

Dit jaar besloot ik dat ik wilde investeren in een professionele administratie specialist. Ik deed wat research naar sites en kwam een behoorlijk aantal sites tegen. Er waren zoveel verschillende soorten administraties, waardoor ik niet wist welke ik moest kiezen dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanbevelen op basis van mijn behoeften. Uiteindelijk kwam ik in contact met een lokaal administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun puik werk. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Irene Dijkstra

Werken met lokale partners

5 september 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart graag samenwerkt met lokale partners. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik werk graag met lokale ondernemers. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Tof!

- Maarten Molenaar

de zoektocht naar de beste administratie specialist

1 september 2019

Top! administratiekaart heeft mij geholpen in het zoeken van het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft precies gedaan wat wij aangeven. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Bastiaan van Leeuwen

Prima service achteraf

22 augustus 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geadviseerd en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Maarten Gerritsen

Aanrader!

18 augustus 2019

Ik raad administratiekaart iedereen aan! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Een genot om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Annemieke Gerritsen

Super samenwerking.

11 augustus 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben heel blij met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Daniël de Wit

Super

6 augustus 2019

Ik raad administratiekaart iedereen aan! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Ik kan geen betere partner bedenken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Roy van de Velden

Prima service

30 juli 2019

administratiekaart heeft zijn werk gedaan. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en ontving diverse offertes. Ik had ze ook zelf kunnen opbellen, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Miranda Vermeulen

Top administratie

21 juli 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via administratiekaart is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en nam direct stappen. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft zorgvuldig naar mijn vraagstuk gekeken en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Wilhelmina van der Linden

Snel en super eenvoudig

18 juli 2019

Paar maanden geleden heb ik een offerteaanvraag ingediend. Ik kreeg een snel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de juiste partner kiezen. Alles ging heel vlot en ik heb nu een goede administratie.

- Barbara de Groot

Administratie sterk aan vernieuwing toe

9 juli 2019

Mijn administratie werd me te veel dus ik ben mega blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. Na het vergelijken van de 3 offertes die ik in mijn mailbox kreeg heb ik uiteindelijk voor het administratiekantoor gekozen dat een goede indruk maakte met de prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Mark Timmermans

precies zo uitbesteed als ik wil

27 juni 2019

Top! administratiekaart heeft mij geholpen in het zoeken van het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft naar onze wensen geluisterd. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Wendy Kuipers

Geen stress meer

22 juni 2019

Ik besloot dat ik dit jaar een professionele administratie specialist wilde hebben. Na een grondige research naar administratie professionals, kwam ik een behoorlijk aantal sites tegen. Ik wist echter niet welke beter was dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanraden op basis van mijn eisen. Uiteindelijk kwam ik in contact met een lokaal administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun puik werk. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Björn de Boer

administratiekaart luistert aandachtig

19 juni 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat mijn vragen en wensen serieus werden genomen. Nu ben ik al een aantal maanden erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Eric van de Ven

Jaren partner

7 juni 2019

Ik kom altijd terug bij Administratiekaart voor vrienden. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel zorg. Ik heb tussendoor soortgelijke bedrijven geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart is het beste.

- Jan van Doorn

Mijn onderneming is gegroeid

2 juni 2019

Laatste half jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na een grondig onderzoek kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek dat er achter de schermen heel wat mis was. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar hij had een onprofessionele houding. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor is een blijvende partner geworde. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Angelique Boer

Mooie teruggaves als resultaat.

28 mei 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart aanraden aan iedereen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Angela Janssen

Ze hebben mijn zorgen uit handen genomen

23 mei 2019

Omdat ik zelf helemaal geen kennis heb van btw en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer tevreden over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Gerardus Jacobs

Super service

10 mei 2019

Afgelopen week offertes aangevraagd en we moeten toegeven dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. 100% tevreden!

- Gerardus Post

Goede ervaring

7 mei 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan in een korte tijd. Maatwerk tegen een laag tarief, top!

- Jessica de Jong

Geen enkel probleem

2 mei 2019

Omdat ik zelf helemaal niks snap van het doen van aangiftes en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingezet. Ik ben hier zeer enthousiast over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Karin de Jonge

steengoed

19 april 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Ilona de Jonge

Goede ervaring

16 april 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan in een korte tijd. Maatwerk tegen een laag tarief, top!

- Marjolein Brouwer

Service is uitstekend

8 april 2019

Ik heb onlangs een erg goede ervaring gehad met Administratiekaart. De communicatie is fantastisch en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met uitgebreide antwoorden. Echt een aanrader!

- Peter de Bruijn

Vriendelijk en professioneel

2 april 2019

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is erg interessant. Je vult een duidelijk formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van professionele partijen. Uiteindelijk mag jij kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker vrij dus.

- Wilhelmus Schouten

tegek!

6 maart 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een zeer tevreden klant.

- Esther Peeters

Simpel formuliertje ingevuld

18 januari 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van goede administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super content. Alle onderdelen wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Mariska van de Wal

Door administratiekaart de weg gevonden

1 januari 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor jullie hulp.

- Marcel Dekker

Mooie teruggaves als resultaat.

15 december 2018

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart aanraden aan iedereen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Bas Kuiper

Betere partner kan je niet vinden

4 december 2018

Voorheen had ik geen goede ervaring met een aantal administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik verschillende offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een goede administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Sabrina van den Bosch

Dankzij een kennis in contact gekomen

28 oktober 2018

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg blij dat ze jullie had ingeschakeld voor een nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die rekening houdt met wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanbeveling.

- Thomas van Wijk

Uitgelichte administratiekantoren uit Iens

Loon- en administratiekantoor

Strenkhaarsweg 14A
8152 DL Lemelerveld
Nederland


http://www.centsadministratie.nl/

EB Administr. & Belastingadvies

Kingmaweg 5a
8148 SJ Lemele
Nederland

0572 331 005
http://www.eb-administratie.nl/

JM.administratie

Rutenberg 39
8103 RE Raalte
Nederland

0572 356 325
http://www.jmadministratie.nl/