Administratiekantoor Krommenie

Ben jij opzoek naar een ijzersterke administratiekantoor uit Krommenie die bij jouw bedrijf past?

Lees dan vooral verder.

Wij zorgen dat jij die zoekt naar een administratiekantoor Krommenie verbonden wordt aan Een kantoor dat bij je past.

Het beste gedeelte?

Administratiekaart doet dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Krommenie – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2020 en verder.

Administratie Krommenie gezocht?

Vraag direct 5 offertes aan

Administratiekantoor Krommenie
4.8
4.8 van de 5 sterren (gebaseerd op 67 reviews)
Labaccio administrateurs
Administratiekantoor koster konings
Admira administratie
Administratiekantoor admini
Administratiekantoren
Degelijk administratie
Deskergroep administraties
Sky administratie

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Krommenie, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Assendelft, Starnmeer en Zaandijk bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Krommenie

Wil jij een ijzersterk administratiekantoor uit Krommenie. Kijk niet verder. Het vinden van het beste administratiekantoor zal veel moeite kosten. Je wilt immers wel de beste partij kiezen voor het uit handen geven van je administratie. Als jij de administratie in Krommenie uit handen wilt geven raden wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk met een paar simpele tips zien hoe je bij de beste keuze uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de beste optie selecteren voor een administratiekantoor in Krommenie. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Krommenie

Samenwerken met een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als ondernemer maar zal maken. De administratie uitbesteden brengt meerdere voordelen met zich mee. Wij maken mee dat de bij ons aangesloten administratiekantoren bijna iedere soort administratie zullen vervullen binnen jouw bedrijf. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grote bedrijven zijn er een hoop administratieve taken die uitgevoerd moeten worden.Kleine bedrijven die op jaarbasis maar heel weinig omzet hebben zullen bijna geen baat hebben bij een administratiekantoor. Heb jij wel een hoge omzet en wordt het je allemaal iets te veel dan is het een geschikte investering.

De administratie wordt uit handen genomen door het administratie kantoor in Krommenie zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie uitvoeren van jouw organisatie, ze kunnen ook de jaarrekeningen maken als je dit handig vindt.

Ook zijn ze goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus je vragen kwijt op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een partij die over veel kennis beschikt omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een onmisbare positie in binnen de samenwerking. Van alle partijen die je kunt inzetten voor je onderneming is een administratiekantoor toch nog echt de beste keuze.

Alle administratiekantoren uit Krommenie

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Krommenie – administratiekantoor of boekhouder

Waarom kan ik niet gewoon met een boekhouder in zee gaan? Dit is een vraag die wij vaak krijgen. Het is belangrijk om te weten dat een administratiekantoor andere dingen doet als een boekhouder. De boekhouding wordt gedaan door de boekhouder, dit zijn de balansen enzovoort. De boekhouder is niet betrokken bij de algemene bedrijfsadministratie, Hiervoor moet je dus bij een administratiekantoor zijn.

Eigenlijk heeft een onderneming meer baat bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn nu eenmaal meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het meest ideale is natuurlijk een combinatie tussen de twee, vooral gezien het gegeven dat het administratiekantoor altijd even de boekhouding nog een keer kan nalopen als je dit graag wilt. Voor hele specifieke know-how op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Die kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Krommenie?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Krommenie te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Krommenie

De voordelen waarvan organisaties genieten bij het uitbesteden van de loonadministratie of financiële administratie in Krommenie zijn eindeloos. Laten we met het begin beginnen. Ten eerste zal je veel tijd kunnen besparen ieder jaar.

De administratie is vrij veel werk, vooral grote ondernemingen zullen dit snappen. Door een administratiekantoor in Krommenie in te schakelen kan je deze tijd besteden aan bezigheden die meer bij jouw vakgebied passen. Als je alles zelf doet dan zal er onnodig veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle functies van de administratieve tools. Wil je dit leren dan ben je zo tientallen uren verder.

Zaken doen met een administratiekantoor uit Krommenie maakt het daarnaast mogelijk geld te besparen. Dit omdat het kantoor meestal de mogelijkheid biedt om de boekhouding nog een keer te checken. Zij checken of de boekhouder alle aftrekbare posten heeft meegenomen of dat er enkele vergeten zijn.

Als de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat ondernemers kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het goed documenteren van je administratie een van de verplichtingen van het ondernemerschap, hier moet men aan voldoen. Wanneer je hier niet aan voldoet dan kan het zijn dat je in de knoei komt met de Belastingdienst. Zij kunnen stellen dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Door een administratiekantoor in Krommenie zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Krommenie?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Krommenie te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Krommenie contacteren – waar op letten

Je moet het een en ander weten voordat je begint met zoeken naar een financieel administratiekantoor in Krommenie om jouw administratie uit handen te nemen. Op het moment dat je een offerteaanvraag opstuurt naar de verschillende administratiekantoren dan is het belangrijk om altijd duidelijk te zijn in wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee vind je het kantoor die het beste aan zou sluiten bij jouw situatie. Wees niet bang om de toekomstplannen te delen en vertel wat je verwacht van het kantoor. Meestal ben je voor een administratiekantoor per uur ongeveer €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk ligt het aan de soorten taken welke prijs er in totaal aan zal hangen.

Het is tevens verstandig om het administratiekantoor in Krommenie te onderzoeken. Beschikken zij over speciale soorten opties die de rest van de bedrijven niet hebben? Kunnen zij jou ook voorzien van analyses binnen de onderneming? Door te onderzoeken met wat voor een niveau van expertise je te maken hebt zal je jouw keuze kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je enkel de beste administratiekantoren in Krommenie over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Krommenie

Door duidelijk te zijn in jouw prijsaanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Krommenie, ben dan ook duidelijk bij het versturen van de offerte. Veel kantoren staan open voor contact, voel je dus vrij om even contact op te nemen om bepaalde zaken na te vragen over de financiële administratie in Krommenie. Als een kantoor niet genoeg informatie heeft om je te assisteren dan weet je dit nu snel genoeg. Zo voorkom je onnodige frustratie, niets zo frustrerend als veel tijd spenderen aan een conversatie die nergens heen leidt.

Als je een selectie van kandidaten voor je hebt voor de financiële administratie in Krommenie dan is het slim om een kennismakingsgesprek in te roosteren. Tijdens dit gesprek kan je meer inzage krijgen in de persoon die tegenover je zit, je moet je immers wel fijn voelen in zijn of haar bijzijn. Vraag gerust wat hem anders maakt dan de andere administrateurs en of hij of zij ook diverse soorten bijkomende skills heeft. Tevens is dit een geschikt moment om de uitvoering te bespreken met betrekking tot de administratie in Krommenie. Toch wat fijner als het tijdens een ontmoeting gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Krommenie.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Krommenie

Iedere onderneming heeft bepaalde voordelen aan het uit handen geven van de administratie in Krommenie. Wacht dus niet langer. Dankzij bovenstaande tips is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uit handen geven van de administratie behoort nog altijd tot een van de meest goedkope investeringen die ondernemingen maar kunnen maken voor hun organisatie. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag meteen nog 3 offertes aan en vind binnen een korte periode hét administratiekantoor in Krommenie wat helemaal aan jouw wensen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Krommenie?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Krommenie te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Krommenie

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Krommenie afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Krommenie.

Lees de recensies over

administratie in Krommenie

Direct verschillende offertes ontvangen

19 juli 2020

Paar maanden geleden heb ik een offerteaanvraag ingediend. Ik kreeg een vriendelijk antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de juiste partner kiezen. Alles ging heel gemakkelijk en ik heb nu een goede administratie.

- Marieke Peeters

perfecte vertaling

16 juli 2020

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Ilse van Dam

Persoonlijke touch

12 juli 2020

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geadviseerd en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Patrick van de Brink

Samenwerking was subliem

10 juli 2020

Enorm prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, behoeften en wensen naar een sterke administratie. Wanneer er vernieuwingen zijn, wordt hier snel op gereageerd en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Michiel Timmermans

Mijn klanten aantal is gestegen

9 juli 2020

Laatste 2 jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na een grondig onderzoek kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek we veel te veel belasting betaald hebben. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die werkte niet goed mee. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor levert uitstekend werk. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Tamara Koster

professioneel

6 juli 2020

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even contact genomen via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een vakkundige meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Yvonne de Vos

Jaren partner

18 juni 2020

Ik kom altijd terug bij Administratiekaart voor vrienden. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel geduld. Ik heb tussendoor soortgelijke partijen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart is het beste.

- Christiaan Jacobs

Gevonden wat ik wil

21 juni 2020

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen no-time een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de keuze mocht maken en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te helpen.

- Albert de Leeuw

Goed geholpen

12 juni 2020

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geadviseerd en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Jacqueline Koster

Alles uitbesteed!

14 juni 2020

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft goed geluisterd naar mijn onderneming. Een lokaal bedrijf met goede service. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Wilhelmus de Vries

Ontzettend veel geleerd

10 juni 2020

6 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen liet ik alles over aan mijn echtgenote dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk heb ik de keuze gemaakt om hiermee te stoppen. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook hoe ik mijn administratie kan verbeteren. Hij denkt graag mee en weet van aanpakken.

- Miranda de Wit

Voor een goede aministratie, moet je bij Administratiekaart zijn

3 juni 2020

Het administratiekantoor dat ik via Boekhoudkaart heb gevonden heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er netjes uit. De gaten zijn direct gevuld en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Bart Maas

Goed werk van het vinden van de perfecte partner

28 mei 2020

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die hen kon helpen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuw administratiekantoor.

- Stefan van de Velde

Samenwerking was subliem

1 juni 2020

Enorm prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze denkwijze, vraag en wensen naar een sterke administratie. Bij veranderingen / vernieuwingen wordt er snel geschakeld en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Natasja van de Wal

betrouwbaar en behulpzaam

24 mei 2020

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. . Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder fijn is als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, ook niet onbelangrijk voor startende ondernemers zoals ik. Zoek je een betrouwbaar adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Martijn Dijkstra

Makkelijk en Snel

24 mei 2020

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies waar jullie naar moeten kijken. Na een formuliertje hebben we direct offertes gekregen van verschillende administratie professionals. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte vergadering. Onze organisatie werd meteen goed bekeken. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Ruben van der Laan

zelf de keuze om je partner te kiezen

17 mei 2020

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn bedrijf! Ik ontving verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een lange tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart hartstikke bedankt!

- Linda Visser

Een grote besparing

19 mei 2020

Mijn huidige administratie specialist is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en nam direct stappen. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft zorgvuldig naar mijn vraagstuk gekeken en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Christiaan Bosch

administratiekaart zorgt voor alles

13 mei 2020

Hetgeen waar ik erg tevreden mee was, is het feit dat administratiekaart jouw eisen serieus nemen. Aan de hand van jouw wensen kiezen ze de beste administratie professionals. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de juiste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Johan de Jong

Geen problemen meer!

7 mei 2020

Via deze website is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor wat we vonden begreep snel wat mijn wensen waren en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Manon van de Velden

Ontzettend veel geleerd

2 mei 2020

4 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen deed mijn echtgenote alle administratie dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk heb ik de keuze gemaakt om hiermee te stoppen. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook welke dingen ik moet bijhouden. Hij denkt graag mee en weet van aanpakken.

- Dave de Vos

Lokale partners

3 mei 2020

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een kleine. Daarnaast waren het ook bedrijven uit dezelfde regio. Lekker makkelijk dus!

- Michael van de Brink

Prettige samenwerking

27 april 2020

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik heb gevonden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Marloes Driessen

Administratie naar mijn wensen

23 april 2020

Voorheen had ik slechte ervaring met een aantal administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik verschillende offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een perfecte administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Edwin van de Berg

de zoektocht naar de beste administratie specialist

20 april 2020

Top! administratiekaart heeft mij geholpen in de zoektocht naar het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft de administratie gedaan naar onze verdeling. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Kevin Willems

Administratie sterk aan vernieuwing toe

18 april 2020

Mijn administratie was aan versterking toe dus ik ben mega blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. Na het vergelijken van de 3 offertes die ik in mijn mailbox kreeg heb ik uiteindelijk voor het administratiekantoor gekozen dat een goede indruk maakte met de prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Patricia van de Veen

Fijn administratie specialistkantoor gevonden

16 april 2020

Het administratiekantoor dat ik heb gekoozen via Administratiekaart heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er top uit. De gaten zijn direct gevuld en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Maarten de Ruiter

Werken met lokale partners

14 april 2020

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart lokale partners zoekt. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik hoef niet ver te reizen. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Super!

- Stefan de Boer

precies zo uitbesteed als ik wil

8 april 2020

Top! administratiekaart heeft mij geholpen in het zoeken van het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft de administratie gedaan naar onze verdeling. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Barry Molenaar

De beste administratie specialist gevonden

2 april 2020

Een aantal maanden geleden was ik met spoed op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist dramatisch werk heeft opgeleverd. Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me gelinkt aan de juiste partner! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Charlotte Bosman

tegek!

30 maart 2020

Meesterlijke service is hier te vinden afz een heel gelukkige klant.

- Irene van den Heuvel

Administratie naar mijn wensen

30 maart 2020

Voorheen had ik geen goede ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik uitgebreide offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een goede administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Christiaan van Loon

steengoed

21 maart 2020

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Sebastiaan de Haan

Mijn onderneming is gegroeid

18 maart 2020

Laatste 2 jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na enkele bevindingen kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek er slordig mee om was gegaan. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar hij had een onprofessionele houding. Uiteindelijk zijn we op zoek gegaan naar een nieuw administratiekantoor via Administratiekaart. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor is een blijvende partner geworde. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Barry van de Veen

Teamuitbreiding door betere administratie

13 maart 2020

Mijn administratie werd me te veel dus ik ben mega blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. Na het vergelijken van de 3 offertes die ik in mijn mailbox kreeg heb ik uiteindelijk voor het administratiekantoor gekozen dat een goede indruk maakte met de prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Arjan van den Heuvel

Door administratiekaart de weg gevonden

12 maart 2020

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor de service.

- Jolanda Verhoeven

Super samenwerking.

15 maart 2020

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Nathalie van Vliet

Geen enkel probleem

15 maart 2020

Omdat ik zelf helemaal niks snap van het doen van aangiftes en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer enthousiast over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Arjan van der Meulen

Service is uitstekend

11 maart 2020

Mijn ervaring met Administratiekaart is super goed. De communicatie is fantastisch en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met uitgebreide antwoorden. Echt een aanrader!

- Erwin Schipper

Goede ervaring

11 maart 2020

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan binnen no-time. Perfect resultaat voor een zachte prijs, top!

- Christiaan de Haan

Groei & teamuitbreiding

17 maart 2020

Mijn administratie werd me te veel dus ik ben super blij dat jullie deze website hebben. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze allemaal zo goed waren. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Angela van de Veen

beste administratie specialist gevonden dankzij administratiekaart

16 maart 2020

Gaaf! administratiekaart heeft mij geholpen in de zoektocht naar het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft precies gedaan wat wij aangeven. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Frank van den Broek

Ontzettend geduldig en professioneel

13 maart 2020

Ik aarzelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over het werk. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die de administratie onder handen kon nemen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en deze werden snel beantwoord door David van Administratiekaart. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuw administratiekantoor.

- Petronella Blom

Blijvende partner gevonden

14 maart 2020

Laatste 2 jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na enkele bevindingen kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek dat er achter de schermen heel wat mis was. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die kon ons niet verder helpen. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor is een blijvende partner geworde. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Sylvia Driessen

precies zo uitbesteed als ik wil

11 maart 2020

Gaaf! administratiekaart heeft mij geholpen in de zoektocht naar het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft de administratie gedaan naar onze verdeling. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Marcel Peeters

Vakkundig

11 maart 2020

Ik kom altijd terug bij Administratiekaart voor vrienden. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel aandacht. Ik heb tussendoor soortgelijke bedrijven geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart is het beste.

- Ruud Peeters

Mijn administratie is nu waterdicht

13 maart 2020

Een aantal maanden geleden was ik dringend op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist dramatisch werk heeft opgeleverd. Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me verbonden aan de beste administratie specialist! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Catharina Koning

De beste keuze gemaakt

15 maart 2020

In de zomer van 2017 heb ik hier een aantal offertes aangevraagd. Deze aanvraag is erg vlot verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Caroline de Haan

Meesterlijk

12 maart 2020

Via deze website is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik online diensten verleen, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor wat we vonden begreep snel wat mijn wensen waren en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Maartje de Graaf

Kleine miscommunicatie, maar nu erg tevreden

28 februari 2020

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ik een email ontving zonder offertes. Maar ik kreeg erna gelijk een bericht terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Diana van de Ven

Geen verstand van BTW, toch goede administratie

26 februari 2020

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies waar jullie naar moeten kijken. Na een formuliertje hebben we direct offertes gekregen van verschillende administratie professionals. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte vergadering. Onze organisatie werd meteen goed begrepen. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Dave Bosman

Goede partner, voor een mooie prijs

18 februari 2020

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even om advies gevraagd via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een vriendelijke meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Joris van de Ven

Gericht op de klant

11 februari 2020

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de perfecte partner gevonden.

- Jeroen Smeets

Prettige samenwerking

2 februari 2020

Omdat ik zelf helemaal geen kennis heb van btw en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingezet. Ik ben hier zeer tevreden over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Alexander van den Heuvel

Veel keus en lekker lokaal

25 januari 2020

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de juiste partner gevonden.

- Bas Timmermans

Keuze genoeg

19 januari 2020

Ik ben onlangs gestart met mijn eigen onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een beginnende ondernemer, zoals ik!

- Anouk van de Veen

Heel cool bedrijf

11 januari 2020

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan zonder enige problemen. Perfect resultaat voor een zachte prijs, top!

- Jan van den Bosch

Meesterlijk

9 januari 2020

Meesterlijke service is hier te vinden afz een goed geholpen bezoeker.

- Hanneke Groen

Verbetert met succes

27 december 2019

Ik aarzelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die hen kon helpen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en deze werden snel beantwoord door David van Administratiekaart. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuwe administratie.

- Ramona Molenaar

Simpel formuliertje ingevuld

25 december 2019

Paar maanden geleden heb ik offertes aangevraagd. Ik kreeg een professioneel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de juiste partner kiezen. Alles ging heel snel en ik heb nu een goede administratie.

- Sylvia de Ruiter

Goede tip!

14 december 2019

We werden geadviseerd om deze website eens te bekijken. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van iemand uit de buurt. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Edwin Kok

Ze hebben mijn zorgen uit handen genomen

6 december 2019

Omdat ik zelf helemaal geen kennis heb van btw en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingezet. Ik ben hier zeer te spreken over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Niels Vink

Super samenwerking.

1 december 2019

Dit jaar besloot ik dat ik wilde investeren in een professionele administratie specialist. Na een grondige research naar administratie professionals, kwam ik een behoorlijk aantal sites tegen. Ik wist echter niet welke beter was dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanbevelen op basis van mijn eisen. Uiteindelijk kwam ik in contact met een professioneel administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun puik werk. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Gerardus Postma

Mooie teruggaves als resultaat.

27 november 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart aanraden aan iedereen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Nicole van Loon

precies zo uitbesteed als ik wil

20 november 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Christian Verhoeven

administratiekaart luistert aandachtig

8 november 2019

Omdat ik zelf helemaal niks snap van het doen van aangiftes en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer te spreken over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Adrianus Evers

overzichtelijke administratie na aanbeveling van administratiekaart

5 november 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en overzichtelijke administratie. Al mijn wensen kon ik doorgeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en reageren ze snel terug.

- Deborah Bos

mijn wensen zijn precies uitgevoerd

30 oktober 2019

Via deze website is er voor mij een inzichtelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Esther Kuiper

tegek!

23 oktober 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een goed geholpen bezoeker.

- Renate van de Brink

Fijn administratie specialistkantoor gevonden

16 oktober 2019

Het administratiekantoor dat ik via Boekhoudkaart heb gevonden heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er netjes uit. De problemen zijn opgelost en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Femke van de Berg

Prettige samenwerking

7 oktober 2019

Zeer prettig samenwerken met Administratiekaart. De partner die ik heb gevonden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Michel Schipper

Super

1 oktober 2019

Ik kan administratiekaart iedereen aanraden! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Ik kan geen betere partner bedenken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Marije Timmermans

Fijn!

19 september 2019

Afgelopen maand het formuliertje ingevuld en ik moet eerlijk toegeven dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. Wat mooi dat dit bestaat!

- Jacob Post

professioneel & vriendelijk

12 september 2019

Via Administratiekaart een passend kantoor gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk proactief en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Michel Vink

Ze hebben mijn zorgen uit handen genomen

11 september 2019

Omdat ik zelf helemaal geen kennis heb van btw en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer te spreken over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Ruud de Bruijn

administratiekaart luistert aandachtig

30 augustus 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat mijn vragen en wensen serieus werden genomen. Nu ben ik al een aantal maanden erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Niels Schipper

Fijn administratie specialistkantoor gevonden

25 augustus 2019

Het administratiekantoor dat Administratiekaart me heeft aangeraaden heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er netjes uit. De problemen zijn opgelost en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Jacob Gerritsen

Fijn administratie specialistkantoor gevonden

19 augustus 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gekoozen via Administratiekaart heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er top uit. De problemen zijn opgelost en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Martinus Evers

Een echte aanrader

10 augustus 2019

Een vriend heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik zelf de vrijheid heb om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving verschillende offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is waterdicht nu.

- Tom Schipper

Goede prijs/kwaliteit verhouding

4 augustus 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart lokale partners zoekt. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik hoef niet ver te reizen. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Tof!

- Nicolaas de Wit

Goede communicatie

28 juli 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt duidelijk beantwoord en de communicatie is top! Prima werk!

- Simone Driessen

Mijn administratie specialist denkt goed mee

22 juli 2019

6 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen liet ik alles over aan mijn echtgenote dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor professionalisering. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook hoe ik mijn administratie kan verbeteren. Hij denkt graag mee en geeft nieuwe ideeën.

- Linda Janssen

Super samenwerking.

15 juli 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Erwin Maas

Jaren partner

8 juli 2019

Ik kom altijd terug bij Administratiekaart voor vrienden. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel aandacht. Ik heb tussendoor soortgelijke bedrijven geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart bevielen mij het best.

- Marije van Vliet

Direct verschillende offertes ontvangen

29 juni 2019

Paar maanden geleden heb ik offertes ontvangen. Ik kreeg een professioneel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel vlot en ik heb nu een goede administratie.

- Linda Smits

Prettige samenwerking

24 juni 2019

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik heb gevonden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Margaretha van Doorn

Superadministratie

14 juni 2019

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even contact genomen via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een professionele meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Marjolein van der Laan

Goede administratie specialist gevonden

9 juni 2019

Na enkele uren op het internet, toch voor Administratiekaart gegaan. Ik wist niet waar ik op moest letten wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een simpel formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal offertes waar ik lastig uit kon kiezen, ze waren alle 3 goed. Dus heb er wel even over gedaan om de beste uit te kiezen. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Karin Molenaar

Persoonlijke touch

1 juni 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geholpen en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Kevin Kuijpers

Goede partner, voor een mooie prijs

26 mei 2019

Ik ben onlangs gestart met mijn eigen onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat hij goed werk levert voor een zacht prijsje. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Miranda de Vos

gelukkig de stap genomen

20 mei 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn fantastisch uitgevoerd. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Petra van der Horst

Heel cool bedrijf

15 mei 2019

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is erg interessant. Je vult een duidelijk formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van professionele partijen. Uiteindelijk kan je op je gemak gaan kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker vrij dus.

- Marcel Janssen

Mijn ervaring is goed

2 mei 2019

Ik twijfelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die de administratie onder handen kon nemen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en deze werden snel beantwoord door David van Administratiekaart. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuw administratiekantoor.

- Nicole Hofman

Verbetert met succes

29 april 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor jullie hulp.

- Tessa Hermans

Door administratiekaart de weg gevonden

23 april 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor de service.

- Kim Kok

Wij zijn geholpen.

11 april 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart van harte aanbevelen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Daniëlle Visser

goede administratie dankzij administratiekaart

8 april 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en duidelijke administratie. Ik heb mijn eisen doorgegeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en reageren ze snel terug.

- Roel van Wijk

tegek!

30 maart 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een zeer tevreden klant.

- Pascal Visser

Snelle communicatie

1 maart 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik kreeg erna gelijk een antwoord terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de service en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Eric Kuipers

Innoverend en speciaal

26 januari 2019

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is heel speciaal. Je vult een simpel formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van lokale partijen. Uiteindelijk kan je op je gemak gaan kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker vrij dus.

- Anouk Blom

Perfect voor startende ondernemers

29 december 2018

Ik ben een startende onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Vincent van Doorn

Administratiekaart luistert naar je wensen

19 december 2018

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart lokale partners zoekt. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik hoef niet ver te reizen. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Tof!

- Maartje Mulder

Enthousiast over Administratiekaart

26 november 2018

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg blij dat ze jullie had ingeschakeld voor een nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die rekening houdt met wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanbeveling.

- Martin Janssen

Veel keus en lekker lokaal

1 november 2018

Paar maanden geleden heb ik een offerteaanvraag ingediend. Ik kreeg een professioneel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel vlot en ik heb nu een goede administratie.

- Petra van der Linden

Uitgelichte administratiekantoren uit Krommenie

WEA Accountants & Consultants

Molenwerf 48
1911 DB Uitgeest
Nederland

0251 361 960
http://www.weanoordholland.nl/

Deijle Accountants

Middelweg 68
1911 EH Uitgeest
Nederland

0251 320 848
http://www.deijle-veldt.nl/

Genpact

Mercuriusweg 5
1531 AD Wormer
Nederland

075 651 8518
http://www.genpact.com/