Administratiekantoor Kwintsheul

Ben jij opzoek naar een betaalbare administratiekantoor in Kwintsheul die bij jouw bedrijf past?

Dan ben je aan het juiste adres.

Wij zorgen dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Kwintsheul verbonden wordt aan een expert die bij je past.

Het gaafste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Kwintsheul – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2020 en verder.

Administratie Kwintsheul gezocht?

Vraag direct 5 offertes aan

Administratiekantoor Kwintsheul
4.7
4.7 van de 5 sterren (gebaseerd op 55 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Kwintsheul, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Wateringen, Honselersdijk en Naaldwijk bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Kwintsheul

Heb jij behoefte aan een betaalbaar administratiekantoor uit Kwintsheul. Kijk niet verder. Het vinden van het beste administratiekantoor zal best veel tijd in beslag nemen. Je moet namelijk wel de optimale keuze maken voor het uit handen geven van de administratie. Als jij je administratie in Kwintsheul wilt uitbesteden raden wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de juiste partij uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de beste optie selecteren voor een administratiekantoor in Kwintsheul. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Kwintsheul

Het inschakelen van een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als ondernemer maar kunt maken. Jouw administratie uit handen geven brengt meerdere voordelen met zich mee. Wij maken mee dat de bij ons aangesloten administratiekantoren bijna iedere soort administratie zullen vervullen binnen het onderneming. Je kunt hierbij denken aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan de werknemer administratie. Vooral bij de grote ondernemingen zijn er meerdere administratieve werkzaamheden die vervuld moeten worden.Kleine ondernemingen die jaarlijks maar minimale omzet hebben zullen niet veel baat hebben bij een administratiekantoor. Ligt jouw omzet wel aardig hoog en wordt het je allemaal iets te veel dan is het een juiste keuze.

De administratie wordt uit handen genomen door het administratie kantoor in Kwintsheul zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen je administratie beheren van jouw bedrijf, ze kunnen ook de jaarrekeningen uit handen nemen als je dit handig vindt.

Tevens zijn zij goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus je vragen kwijt op het gebied van de belastingen. Het is een organisatie die veel kennis heeft omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een onmisbare positie in binnen gedurende het hele proces. Van alle partijen die je kunt inzetten voor je organisatie is een administratiekantoor toch nog echt een van de toppers.

Alle administratiekantoren uit Kwintsheul

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Kwintsheul – administratiekantoor of boekhouder

Waarom niet gewoon een boekhouder aannemen? Een vraag die wij vaak krijgen. Het is belangrijk dat je weet dat een administratiekantoor andere dingen doet als een boekhouder. De boekhouding wordt gedaan door de boekhouder, dit zijn de balansen etc. De boekhouder doet echter niet de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor aankloppen.

Vaak heeft een organisatie meer baat bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn nu eenmaal meer taken dan de boekhouding. Het beste is uiteraard een combinatie van de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor altijd even de boekhouding extra kan nalopen als je dit graag wilt. Voor hele specifieke know-how op het gebied van de financiën ga je wel vaak naar een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Kwintsheul?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Kwintsheul te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Kwintsheul

De voordelen waarvan ondernemingen genieten bij het laten uitvoeren van de loonadministratie of financiële administratie in Kwintsheul zijn eindeloos. Laten we met de eerste stap beginnen. Allereerst zal je veel meer tijd kunnen besparen jaarlijks.

De administratie is vrij veel werk, vooral grote bedrijven zullen dit wel begrijpen. Door een administratiekantoor in Kwintsheul in te zetten kan je deze tijd gebruiken aan bezigheden die meer bij jouw werkzaamheden passen. Als je alles zelf doet dan zal er veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet op de hoogte van alle ins and outs van de administratieve programma’s. Wil je dit meester maken dan ben je zo tientallen uren verder.

In zee gaan met een administratiekantoor uit Kwintsheul maakt het ook nog eens mogelijk om veel geld te besparen. Dit omdat het kantoor meestal de mogelijkheid biedt om de boekhouding na te lopen. Zij kijken na of de boekhouder inderdaad alle aftrekbare posten heeft meegecalculeerd of dat er enkele vergeten zijn.

Op het moment dat de jaaromzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat bedrijven kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de vereisten van het ondernemerschap, hier moet men aan voldoen. Wanneer je hier niet aan voldoet dan kan het zijn dat je problemen krijgt met de Belastingdienst. Zij tonen bijvoorbeeld aan dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen bewijzen. Door een administratiekantoor in Kwintsheul zal je hier geen last meer van hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Kwintsheul?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Kwintsheul te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Kwintsheul contacteren – waar op letten

Je zal het een en ander moeten weten voordat je op zoek gaat naar een financieel administratiekantoor in Kwintsheul om jouw administratie onder handen te nemen. Wanneer je een prijsaanvraag de deur uit doet naar de verschillende administratiekantoren dan is het wijs om altijd goed te vermelden wat je wilt en wat je zoekt.

Dit zorgt er namelijk voor dat je uit komt bij de partij die het beste aansluit bij jouw situatie. Wees niet bang om de toekomstverwachtingen te delen en vertel wat je verwacht van het kantoor. Vaak ben je voor een administratiekantoor per uur ongeveer €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Uiteraard ligt het aan het takenpakket welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is tevens slim om het administratiekantoor in Kwintsheul te onderzoeken. Hebben zij speciale soorten specialisaties die andere bedrijven niet hebben? Kunnen zij jou ook voorzien van analyses binnen de organisatie? Door te kijken met wat voor een level van expertise je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je alleen de geschikte administratiekantoren in Kwintsheul over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Kwintsheul

Door je probleem zo goed mogelijk af te bakenen in jouw prijsaanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inschakelen van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Kwintsheul, wees dan ook duidelijk bij het verzenden van de prijsaanvraag. Veel kantoren komen graag met je in contact, ben dus niet bang om even contact op te nemen om bepaalde zaken na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Kwintsheul. Als een kantoor niet voldoende kennis heeft om je te helpen dan weet je dit nu meteen. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets is zo vervelend als een hoop tijd besteden aan een gesprek wat nergens heen leidt.

Op het moment dat je een aantal kanshebbers voor je neus hebt voor de financiële administratie in Kwintsheul dan is het slim om een kennismakingsgesprek in te roosteren. Tijdens deze eerste ontmoeting kan je meer inzage krijgen in de partij die tegenover je zit, je moet je immers wel prettig voelen in zijn of haar gezelschap. Stel gerust de vraag wat hem of haar anders maakt dan de andere administrateurs en of hij of zij ook diverse soorten bijkomende skills heeft. Tevens is dit een goed moment om de aanpak te bespreken met betrekking tot de administratie in Kwintsheul. Toch wat fijner als het face to face gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Kwintsheul.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Kwintsheul

Iedere onderneming heeft voordelen aan het uit handen geven van de administratie in Kwintsheul. Waar wacht je dus nog op? Dankzij bovenstaande handvaten is het ook voor jou mogelijk om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie hoort nog altijd tot een van de beste investeringen die bedrijfseigenaren maar kunnen maken voor hun organisatie. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag nu nog 3 offertes aan en vind binnen een korte periode hét administratiekantoor in Kwintsheul wat geheel aan jouw verwachtingen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Kwintsheul?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Kwintsheul te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Kwintsheul

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Kwintsheul afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Kwintsheul.

Lees de recensies over

administratie in Kwintsheul

Administratie sterk aan vernieuwing toe

14 maart 2020

Mijn administratie kon niet meer verder zo dus ik ben mega blij dat jullie deze website hebben. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze me allemaal aanspraken. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Annemieke de Lange

Ze hebben mijn zorgen uit handen genomen

11 maart 2020

Omdat ik zelf helemaal geen kennis heb van btw en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer tevreden over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Sharon Maas

Groei & teamuitbreiding

16 maart 2020

Mijn administratie was aan versterking toe dus ik ben mega blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. Na het vergelijken van de 3 offertes die ik in mijn mailbox kreeg heb ik uiteindelijk voor de administratie specialist gekozen die een goede indruk maakte met de prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Martijn Bakker

Aanrader!

16 maart 2020

Ik raad administratiekaart iedereen aan! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Een genot om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Albert Sanders

Mijn administratie is nu waterdicht

12 maart 2020

Een aantal maanden geleden was ik dringend op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist dramatisch werk heeft opgeleverd. Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me verbonden aan de beste administratie specialist! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Barbara van der Meer

tegek!

16 maart 2020

Meesterlijke service is hier te vinden afz een goed geholpen bezoeker.

- Marjolein van Dijk

Goede prijs/kwaliteit verhouding

17 maart 2020

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart graag samenwerkt met lokale partners. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik werk graag met lokale ondernemers. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Tof!

- Marco Janssen

Fantastische samenwerking

16 maart 2020

Zeer prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze denkwijze, vraag en wensen naar een sterke administratie. Wanneer er vernieuwingen zijn, wordt hier snel op gereageerd en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Sander Brouwer

Erg tevreden.

11 maart 2020

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Cornelia Jonker

Betrouwbaar

16 maart 2020

Al jaren help ik kennissen aan een administratie specialist via Administratiekaart. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel geduld. Ik heb tussendoor soortgelijke partijen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart is het beste.

- René Blom

Ik ben tevreden

18 maart 2020

administratiekaart heeft zijn werk gedaan. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Verschilt niet heel erg van andere bedrijven, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus ik ben tevreden.

- Adriana Gerritsen

Groei & teamuitbreiding

13 maart 2020

Mijn administratie kon niet meer verder zo dus ik ben super blij dat jullie deze website hebben. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze me allemaal aanspraken. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Joris Kuipers

Een geweldige ervaring

17 maart 2020

Fantastisch prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze denkwijze, vraag en wensen naar een sterke administratie. Wanneer er vernieuwingen zijn, wordt hier snel op gereageerd en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Claudia de Ruiter

Superadministratie

17 maart 2020

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus via het contactformulier om advies gevraagd. Ik werd erg goed ontvangen door een vakkundige meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Michel Peters

betrouwbaar en behulpzaam

11 maart 2020

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. Wat je vraagt wordt gelijk geregeld. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder gewaardeerd wordt als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, ook niet onbelangrijk voor startende ondernemers zoals ik. Zoek je een eerlijk adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Maartje Prins

Super samenwerking.

1 maart 2020

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Susanne Hendriks

Administratie op maat!

20 februari 2020

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft voor mijn organisatie een perfecte administratie geleverd. Een lokaal bedrijf met goede communicatie. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Marleen Huisman

Ze hebben mijn zorgen uit handen genomen

17 februari 2020

Omdat ik zelf helemaal geen kennis heb van btw en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingezet. Ik ben hier zeer tevreden over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Elizabeth van Veen

Aangenaam verrast

6 februari 2020

Afgelopen week offertes aangevraagd en ik moet zeggen dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. 100% tevreden!

- Jacqueline van der Heijden

gelukkig de stap genomen

5 februari 2020

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Nancy van de Velden

Erg tevreden met jullie

26 januari 2020

Na enkele uren op het internet, toch gekozen voor Administratiekaart. Ik wist niet naar welke eisen ik moest kijken wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een simpel formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal opties waar ik lastig uit kon kiezen (ik ben nogal een twijfelkont). Dus heb er toch nog even voor moeten zitten. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Johannes van de Brink

zeer behulpzaam

22 januari 2020

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. Wat je vraagt wordt gelijk geregeld. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder fijn is als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, ook niet onbelangrijk voor startende ondernemers zoals ik. Zoek je een betrouwbaar adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Hendrika Dijkstra

Een grote besparing

11 januari 2020

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via administratiekaart is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en ging gelijk aan de slag. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft zorgvuldig naar mijn vraagstuk gekeken en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Susanne van Dongen

Mijn onderneming is gegroeid

2 januari 2020

Zeer prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, eisen en behoeften naar een sterke administratie. Wanneer er vernieuwingen zijn, wordt hier snel op gereageerd en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Marco de Koning

Goede service

31 december 2019

We werden geadviseerd om deze website eens te bekijken. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van iemand uit onze woonplaats. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Laura Huisman

Persoonlijke touch

26 december 2019

Dit jaar besloot ik dat ik wilde investeren in een professionele administratie specialist. Ik deed wat research naar sites en kwam een behoorlijk aantal sites tegen. Er waren zoveel verschillende soorten administraties, waardoor ik niet wist welke ik moest kiezen dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanbevelen op basis van mijn wensen. Uiteindelijk kwam ik in contact met het administratiekantoor dat dichtbij mijn onderneming werkte. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun puik werk. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Adriaan Dijkstra

Blijvertje

18 december 2019

Al jaren help ik kennissen aan een administratie specialist via Administratiekaart. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel aandacht. Ik heb tussendoor andere partijen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart bevielen mij het best.

- Adriaan van de Ven

mijn wensen zijn precies uitgevoerd

5 december 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn naar geluisterd en dit zie je precies terug. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Jacqueline de Koning

Blijvende partner gevonden

2 december 2019

Voorheen had ik geen goede ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik verschillende offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een fijne administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Karin Visser

Goede administratie specialist gevonden

25 november 2019

Na enkele uren op het internet, toch voor Administratiekaart gegaan. Ik wist niet waar ik op moest letten wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een overzichtelijk formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal opties waar ik lastig uit kon kiezen (ik ben nogal een twijfelkont). Dus heb er wel even over gedaan om de beste uit te kiezen. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Bastiaan Hendriks

blij met mijn gekozen partner

19 november 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn onderneming! Ik heb diverse offertes aangevraagd en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een paar maanden met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart jullie zijn de beste!

- Nancy Veenstra

Administratie naar mijn wensen

14 november 2019

Voorheen had ik geen goede ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik verschillende offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een perfecte administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Cornelis de Wit

Wow, mijn administratie is perfect

2 november 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Yvonne Dekker

administratiekaart luistert aandachtig

24 oktober 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben heel blij met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Matthijs Vink

Ik ben tevreden

19 oktober 2019

administratiekaart levert prima werk. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en ontving diverse offertes. Verschilt niet heel erg van andere bedrijven, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus ik ben tevreden.

- Marieke Bos

Super

14 oktober 2019

Ik raad administratiekaart iedereen aan! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Een genot om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Wilhelmina Martens

Gewoon top!

7 oktober 2019

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en steken graag hun handen uit de mouwen voor je. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te twijfelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Maartje van der Linden

steengoed

3 oktober 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Johan Smits

perfecte vertaling

20 september 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn naar geluisterd en dit zie je precies terug. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Elisabeth van den Broek

Prima service

12 september 2019

administratiekaart levert prima werk. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Ik had ze ook zelf kunnen opbellen, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus ik ben tevreden.

- Tamara de Vos

Eind goed al goed

9 september 2019

Voorheen had ik geen goede ervaring met een aantal administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik verschillende offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een perfecte administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Ilse van de Brink

Persoon gevonden die bij me past

5 september 2019

Het administratiekantoor dat ik via Boekhoudkaart heb gevonden heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er top uit. De gaten zijn direct gevuld en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Michel de Bruin

Fantastische samenwerking

26 augustus 2019

Zeer prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, behoeften en wensen naar een sterke administratie. Wanneer er vernieuwingen zijn, wordt hier snel op gereageerd en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Kevin Sanders

Mijn administratie specialist denkt goed mee

17 augustus 2019

2 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen liet ik alles over aan mijn echtgenote dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor professionalisering. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook hoe ik mijn administratie kan verbeteren. Hij denkt graag mee en weet van aanpakken.

- Diana Post

verschillende offertes ontvangen

15 augustus 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn bedrijf! Ik heb diverse offertes aangevraagd en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een paar maanden met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart hartstikke bedankt!

- Marijke van de Brink

Persoonlijke touch

2 augustus 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geadviseerd en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Sharon Bos

Ik ben tevreden

28 juli 2019

administratiekaart heeft zijn werk gedaan. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Ik had ze ook zelf kunnen opbellen, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Antonius Kramer

Wow, mijn administratie is perfect

21 juli 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het aanbevelen van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede relatie met hem. Precies wat ik zocht.

- Jelle Schipper

Wow, mijn administratie is perfect

18 juli 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het vinden van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede klik met hem. Precies wat ik zocht.

- Bart van de Brink

Dankzij een kennis in contact gekomen

9 juli 2019

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg blij dat ze jullie had ingeschakeld voor een nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die snapt wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanbeveling.

- Johanna de Ruiter

uitstekende communicatie

1 juli 2019

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. Wat je vraagt wordt gelijk geregeld. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder gewaardeerd wordt als je weinig begrijpt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, ook niet onbelangrijk voor startende ondernemers zoals ik. Zoek je een eerlijk adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Eva van den Broek

Aanbevolen

21 juni 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Hendrikus Blom

Betaalbare administratie

17 juni 2019

Via administratiekaart is er voor mij een inzichtelijke administratie verzorgd. Omdat ik online diensten verleen, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor wat we vonden begreep snel wat mijn wensen waren en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Judith van Dam

Beste prijzen

10 juni 2019

We werden door een kennis op deze website getipt. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van een kennis uit onze woonplaats. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Evelien Schipper

gelukkig de stap genomen

30 mei 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Kim Veenstra

Meesterlijk

25 mei 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een zeer tevreden klant.

- Caroline de Haan

Ik leer zelf nog eens wat van mijn administratie specialist

20 mei 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de juiste partner gevonden.

- Hendrik van Dongen

Geen verstand van BTW, toch goede administratie

13 mei 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van professionele administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super content. Alle punten wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Martine Jansen

Goede administratiekantoren vind je hier

7 mei 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het vinden van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij veel uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede band met hem. Precies wat ik zocht.

- Jeffrey Vermeulen

Alles opgelost

2 mei 2019

Omdat ik zelf helemaal geen verstand heb van administratie en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingezet. Ik ben hier zeer te spreken over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Hendrik de Koning

Voor een goede aministratie, moet je bij Administratiekaart zijn

19 april 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gekoozen via Administratiekaart heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er top uit. De problemen zijn opgelost en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Johannes van Doorn

Erg klantvriendelijk

17 april 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt duidelijk beantwoord en de communicatie is top! Erg tevreden!

- Marleen Timmermans

eindelijk rust voor mijzelf door het uitbesteden

5 april 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en overzichtelijke administratie. Ik heb mijn eisen doorgegeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en reageren ze snel terug.

- Angelique van de Velden

Nog steeds tevreden

2 april 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier een aantal offertes aangevraagd. Deze aanvraag is zonder problemen verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Leonie van Dongen

Erg klantvriendelijk

27 februari 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt duidelijk beantwoord en de communicatie is top! Goed gedaan!

- Annemarie Dijkstra

Perfect voor startende ondernemers

18 januari 2019

Sinds kort heb ik een onderneming gestart en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Petronella van Wijk

Verbetert met succes

3 januari 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor jullie hulp.

- Simon Wolters

Boekhouder die luistert naar mijn ideeën

9 december 2018

Na enkele uren op het internet, toch voor Administratiekaart gegaan. Ik wist niet naar welke eisen ik moest kijken wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een simpel formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal opties waar ik lastig uit kon kiezen (ik ben nogal een twijfelkont). Dus heb er wel even over gedaan om de beste uit te kiezen. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Martijn van de Berg

Wij zijn geholpen.

23 november 2018

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart van harte aanbevelen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Thijs Peeters

Goede partner, voor een mooie prijs

16 november 2018

Ik ben onlangs gestart met mijn eigen onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een beginnende ondernemer, zoals ik!

- Peter van der Laan

Uitgelichte administratiekantoren uit Kwintsheul

ESVARADA ZORG & ADMINISTRATIES B.V

Jogchem van der Houtweg 5
2678 AG De Lier
Nederland

0174 769 108
http://esvarada.nl/

Van Ettinger Administraties en Belastingen B.V.

Forellendaal 12
2553 LA Den Haag
Nederland

070 391 2652
http://www.vanettingeradministraties.nl/

Vleesenbeek & Verroen Financiele Dienstverlening

Margaretha van Hennebergweg 65
2552 BD Den Haag
Nederland

070 360 5162
http://www.vleesenbeek-verroen.nl/