Administratiekantoor Lierop

Ben jij op zoek naar een professional voor jouw administratie in Lierop?

Lees dan vooral verder.

Administratiekaart zorgt dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Lierop verbonden wordt aan Een kantoor dat bij je past.

Het beste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Lierop – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2020 en verder.

Administratie Lierop gezocht?

Laat direct jouw opdracht uitvoeren

Administratiekantoor Lierop
4.7
4.7 van de 5 sterren (gebaseerd op 64 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Lierop, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Milheeze, Mierlo en Bakel bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Lierop

Ben jij op zoek naar een top administratiekantoor uit Lierop. Zoek niet verder. De zoektocht naar het beste administratiekantoor kan nog veel moeite kosten. Je wilt immers wel de optimale partij kiezen voor het uit handen geven van de administratie. Als jij de administratie in Lierop wilt uitbesteden bevelen wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk met een paar simpele tips zien hoe je bij de beste keuze uit kunt komen. Zo kan ook jij na het lezen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Lierop. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Lierop

Samenwerken met een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als bedrijfseigenaar maar kunt maken. Jouw administratie uitbesteden brengt veel voordelen met zich mee. Wij maken mee dat de met ons samenwerkende administratiekantoren bijna iedere soort administratie overnemen binnen jouw organisatie. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan de werknemer administratie. Vooral bij de grotere organisaties zijn er veel administratieve opdrachten die gedaan moeten worden.Kleine bedrijven die op jaarbasis maar minimale omzet hebben zullen bijna geen profijt hebben bij een administratiekantoor. Is jouw omzet wel hoog en wordt het je allemaal te veel dan is het de beste keuze.

De administratie wordt uit handen genomen door het administratie kantoor in Lierop zelf, vaak zijn hier administratieve medewerkers in dienst. Dit kantoor zal niet alleen je administratie uitvoeren van jouw organisatie, ze zullen ook de jaarrekeningen opmaken als je dit graag wilt.

Tevens zijn zij goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een organisatie die over veel kennis beschikt rondom de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen het gehele proces. Van alle soorten dienstverleners die je kunt inzetten voor je onderneming is een administratiekantoor toch nog echt de beste keuze.

Alle administratiekantoren uit Lierop

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Lierop – administratiekantoor of boekhouder

Waarom kan ik niet gewoon een boekhouder aannemen? Dit is een vraag die wij regelmatig krijgen. Het is belangrijk dat je weet dat een administratiekantoor andere dingen doet als een boekhouder. De boekhouding wordt gedaan door de boekhouder, dit zijn de balansen etc. De boekhouder doet echter niet de algemene bedrijfsadministratie, Hiervoor moet je dus bij een administratiekantoor zijn.

Over het algemeen heeft een organisatie meer baat bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn namelijk meer taken dan de boekhouding. Het voornaamste is natuurlijk een combinatie van de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor altijd even de boekhouding extra kan controleren als je dit wenselijk acht. Voor hele diepgaande kennis op het gebied van de financiën ga je wel vaak naar een boekhouder. Die kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Lierop?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Lierop te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Lierop

De pluspunten waarvan bedrijven genieten bij het laten uitvoeren van de loonadministratie of financiële administratie in Lierop zijn grenzeloos. Laten we bij de eerste stap beginnen. Ten eerste zal je veel tijd kunnen besparen ieder jaar.

De administratie is veel werk, vooral grote bedrijven zullen dit begrijpen. Door een administratiekantoor in Lierop in te schakelen kan je deze tijd gebruiken aan taken die meer bij jouw werkzaamheden passen. Wanneer je alles zelf doet dan zal er onnodig veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle functies van de administratieve programma’s. Wil je dit leren dan ben je zo tientallen uren verder.

Je administratie uit handen geven aan een administratiekantoor in Lierop maakt het ook mogelijk om veel geld te besparen. Dit omdat het kantoor meestal de mogelijkheid biedt om de boekhouding na te lopen. Zij kunnen dus zien of de boekhouder inderdaad alle aftrekposten heeft meegenomen of dat er enkele vergeten zijn.

Als de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat organisaties kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de vereisten van de ondernemer, hier moet iedere bedrijfseigenaar aan voldoen. Wanneer je hier niet aan voldoet dan kan het zijn dat je problemen krijgt met de Belastingdienst. Zij stellen bijvoorbeeld dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen bewijzen. Door een administratiekantoor in Lierop zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Lierop?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Lierop te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Lierop contacteren – waar op letten

Je zal het een en ander moeten weten voordat je begint met zoeken naar een financieel administratiekantoor in Lierop om jouw administratie uit handen te nemen. Wanneer het moment aanbreekt dat je een prijsaanvraag de deur uit doet voor de geschikte kandidaten dan is het aan te raden om altijd duidelijk af te kaderen wat je wilt en wat je zoekt.

Zo vergroot je de kans dat je uitkomt bij de partij die het beste aan zou sluiten bij jouw persoonlijke situatie. Wees niet bang om de toekomstplannen mede te delen en maak duidelijk wat je graag wilt van het kantoor. Vaak ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Uiteraard ligt het aan de soorten taken welke prijs er in totaal aan zal hangen.

Het is ook wijs om het administratiekantoor in Lierop te onderzoeken. Beschikken zij over speciale soorten specialisaties die andere bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen het bedrijf? Door goed te kijken met wat voor een level van expertise je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen onderbouwen. Hierdoor houd je alleen de geschikte administratiekantoren in Lierop over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Lierop

Door zo specifiek mogelijk te zijn in jouw prijsaanvraag kan je meer duidelijkheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Lierop, wees dan ook specifiek bij het versturen van de offerte. Veel kantoren staan open voor contact, ben dus niet bang om even contact op te nemen om bepaalde zaken na te vragen over de financiële administratie in Lierop. Wanneer een kantoor niet voldoende kennis heeft om je te helpen dan weet je dit nu snel genoeg. Zo voorkom je onnodige frustratie, niets is zo vervelend als een hoop tijd spenderen aan een conversatie die nergens naartoe leidt.

Als je een paar kanshebbers voor je neus hebt voor de financiële administratie in Lierop dan is het wijs om een ontmoeting in te roosteren. Tijdens dit gesprek kan je meer inzage krijgen in de soort persoon die voor je zit, je moet je natuurlijk wel prettig voelen in zijn of haar bijzijn. Vraag gerust wat hem anders maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook diverse bijkomende competenties heeft. Daarnaast is dit een geschikt moment om de strategie door te nemen met betrekking tot de administratie in Lierop. Toch wat fijner als het face to face gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Lierop.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Lierop

Eigenlijk iedere organisatie heeft profijt aan het uitbesteden van de administratie in Lierop. Twijfel dus niet langer. Door bovenstaande stappen is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uit handen geven van de administratie hoort nog altijd tot een van de beste investeringen die bedrijven maar kunnen maken voor het bedrijf. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag vandaag nog 3 offertes aan en vind in korte tijd hét administratiekantoor in Lierop wat helemaal aan jouw wensen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Lierop?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Lierop te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Lierop

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Lierop afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Lierop.

Lees de recensies over

administratie in Lierop

Goede strakke administratie

12 maart 2020

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de perfecte partner gevonden.

- Esther Jonker

Goede communicatie

15 maart 2020

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen no-time een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de vrijheid heb om mijn partner te kiezen en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- Angela van de Veen

gelukkig de stap genomen

15 maart 2020

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Sander Blom

Iemand die eindelijk snapt wat ik wil

11 maart 2020

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg tevreden met haar nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die rekening houdt met wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanbeveling.

- Jessica Kramer

Mijn administratie is nu waterdicht

13 maart 2020

Een aantal maanden geleden was ik dringend op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist niet naar mijn wensen heeft geluisterd . Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me verbonden aan de beste administratie specialist! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Ilona Vos

Helemaal tevreden

16 maart 2020

Zeer prettig samenwerken met Administratiekaart. De partner die ik heb gevonden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Sandra Bosch

Superadministratie

13 maart 2020

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus via het contactformulier om advies gevraagd. Ik werd erg goed ontvangen door een vriendelijke meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Eveline Hermans

Enorm gedetailleerd!

12 maart 2020

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft alles opgepakt. Een lokaal bedrijf met goede communicatie. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Laura van der Horst

Betrouwbaar

16 maart 2020

Ik kom altijd terug bij Administratiekaart voor vrienden. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel geduld. Ik heb tussendoor soortgelijke ondernemingen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart bevielen mij het best.

- Marijke van Leeuwen

verschillende offertes ontvangen

13 maart 2020

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn bedrijf! Ik ontving verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart levert top werk!

- Tom Vink

Heel cool bedrijf

11 maart 2020

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is erg interessant. Je vult een simpel formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van lokale partijen. Uiteindelijk kan je op je gemak gaan kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker onafhankelijk dus.

- Dave Schipper

Veel keus en lekker lokaal

17 maart 2020

Paar maanden geleden heb ik offertes ontvangen. Ik kreeg een vriendelijk antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel gemakkelijk en ik heb nu een goede administratie.

- Christiaan van Dongen

Gevonden wat ik wil

15 maart 2020

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen no-time een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de vrijheid heb om mijn partner te kiezen en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- Jeffrey de Jong

Persoon gevonden die bij me past

10 maart 2020

Het administratiekantoor dat ik heb gekoozen via Administratiekaart heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er top uit. De gaten zijn direct gevuld en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Raymond Molenaar

Aanrader!

11 maart 2020

administratiekaart is een absolute must! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Een genot om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Wouter Brouwer

Mijn administratie is nu waterdicht

27 februari 2020

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ik een email ontving zonder offertes. Maar ik ontving erna gelijk een bericht terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de diensten en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Jan Kuijpers

Uitstekend bevallen

27 februari 2020

Mijn administratie kon niet meer verder zo dus ik ben super blij dat jullie deze website hebben. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze allemaal zo goed waren. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Roel van der Horst

Eind goed al goed

16 februari 2020

Voorheen had ik geen goede ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik verschillende offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een perfecte administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Michael Jonker

Bedankt!

6 februari 2020

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles professioneel. Ze behandelen elke klant als een individu en beantwoorden graag jouw vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te twijfelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Jeffrey Hofman

Blijvende partner gevonden

6 februari 2020

Via Administratiekaart een professioneel kantoor ingeschakeld die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk proactief en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Diana Postma

Niet alleen een nieuwe partner, maar ook nieuwe kennis

28 januari 2020

Laatste 10 maanden had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na enkele bevindingen kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek vaak fout te zijn ingevuld. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die kon ons niet verder helpen. Uiteindelijk zijn we op zoek gegaan naar een nieuw administratiekantoor via Administratiekaart. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor is een blijvende partner geworde. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Johannes Kuipers

Goede tip!

21 januari 2020

Gisteren het formuliertje ingevuld en we moeten eerlijk verklappen dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Wat een super service!

- Claudia de Jong

Goede service

15 januari 2020

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn fantastisch uitgevoerd. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Edwin van Wijk

De beste keuze gemaakt

5 januari 2020

Hetgeen waar ik erg blij mee was, is het feit dat administratiekaart jouw eisen serieus nemen. Op basis van jouw antwoorden, worden zorgvuldig een aantal bedrijven uitgekozen. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de geschikte partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Monique de Jonge

Top belasting in korte tijd

31 december 2019

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik heb gevonden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Tessa de Wit

Administratie op maat!

24 december 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan zonder enige problemen. Maatwerk tegen een laag tarief, top!

- Laura de Leeuw

Vriendelijk en professioneel

13 december 2019

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept vind ik heel erg gaaf. Je vult een simpel formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van lokale partijen. Uiteindelijk mag jij kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker onafhankelijk dus.

- Klaas van de Velden

Superadministratie

7 december 2019

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even contact genomen via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een professionele meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Evelien van der Laan

Innoverend en speciaal

3 december 2019

We kregen een tip om administratiekaart in te schakelen. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van een kennis uit de buurt. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Miranda Kuijpers

Geen stress meer

27 november 2019

Ik besloot dat ik dit jaar een professionele administratie specialist wilde hebben. Ik deed wat research naar sites en kwam een behoorlijk aantal sites tegen. Ik wist echter niet welke beter was dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanbevelen op basis van mijn wensen. Uiteindelijk kwam ik in contact met een lokaal administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun tijd. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Maartje van der Linden

zelf de keuze om je partner te kiezen

16 november 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn onderneming! Ze stuurden me verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een lange tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart levert top werk!

- Maurice Peters

Wow, mijn administratie is perfect

10 november 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een goed geholpen bezoeker.

- Mark van Beek

uitstekende communicatie

3 november 2019

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer nuttig. Alles wat je zou willen, wordt direct gedaan. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder gewaardeerd wordt als je weinig begrijpt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, ook niet onbelangrijk voor startende ondernemers zoals ik. Zoek je een eerlijk adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Johan Jonker

Snelle communicatie

28 oktober 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik ontving erna gelijk een antwoord terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Tamara Jansen

Administratiekaart luistert naar je wensen

23 oktober 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart graag samenwerkt met lokale partners. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik werk graag met lokale ondernemers. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Super!

- Jacoba van der Laan

Blijvertje

17 oktober 2019

Ik kan administratiekaart iedereen aanraden! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Een genot om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Eva Scholten

Vele male goedkoper

10 oktober 2019

We werden geadviseerd om deze website eens te bekijken. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van een kennis uit de buurt. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Barry Molenaar

erg goed

30 september 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Rogier van de Brink

Administratiekaart luistert naar je wensen

24 september 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart lokale partners zoekt. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik werk graag met lokale ondernemers. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Tof!

- Jessica van Vliet

Boekhouder die luistert naar mijn ideeën

12 september 2019

Na enkele uren op het internet, toch besloten om Administratiekaart te proberen. Ik wist niet waar ik op moest letten wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een overzichtelijk formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal offertes waar ik lastig uit kon kiezen, ze waren alle 3 goed. Dus heb er nog even lang over na moeten denken. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Jolanda Janssen

Goede prijs/kwaliteit verhouding

8 september 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart lokaal administratiekantoors steunt. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik werk graag met lokale ondernemers. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Tof!

- Wilhelmus van der Laan

Pak van mijn schouders

31 augustus 2019

Dit jaar besloot ik dat ik wilde investeren in een professionele administratie specialist. Ik deed wat research naar sites en kwam een behoorlijk aantal sites tegen. Ik wist echter niet welke beter was dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanbevelen op basis van mijn wensen. Uiteindelijk kwam ik in contact met het administratiekantoor dat dichtbij mijn onderneming werkte. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun puik werk. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Marloes Kuiper

Goede ervaring

27 augustus 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan binnen no-time. Maatwerk tegen een laag tarief, top!

- Pascal Jansen

Prima service

19 augustus 2019

administratiekaart levert prima werk. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en ontving diverse offertes. Niet heel speciaals, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Paulus Brouwer

Pak van mijn schouders

12 augustus 2019

Ik besloot dat ik dit jaar een professionele administratie specialist wilde hebben. Na een grondige research naar administratie professionals, kwam ik een behoorlijk aantal sites tegen. Er waren zoveel verschillende soorten administraties, waardoor ik niet wist welke ik moest kiezen dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanraden op basis van mijn behoeften. Uiteindelijk kwam ik in contact met een lokaal administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun puik werk. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Marcel Schipper

Goede communicatie

4 augustus 2019

Mijn ervaring met Administratiekaart is super goed. De communicatie is voortreffelijk en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met professionele antwoorden. Echt een aanrader!

- Maria de Groot

Top administratie dankzij administratiekaart

29 juli 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de juiste partner gevonden.

- Pieter de Bruin

goede administratie dankzij administratiekaart

23 juli 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en geordende administratie. Ik heb mijn eisen doorgegeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en krijg ik direct reactie.

- Pascal van Dijk

Erg tevreden.

12 juli 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Erwin Kok

zelf de keuze om je partner te kiezen

10 juli 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn bedrijf! Ze stuurden me verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart levert top werk!

- Mark van Vliet

Lokale partners

29 juni 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een beginnende. Daarnaast waren het ook lokale bedrijven. Lekker makkelijk dus!

- Anne van der Horst

Blijvende partner gevonden

22 juni 2019

Laatste 2 jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na diep overleg met mijn personeel kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek vaak fout te zijn ingevuld. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die kon ons niet verder helpen. Uiteindelijk zijn we op zoek gegaan naar een nieuw administratiekantoor via Administratiekaart. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor heeft ons probleem direct opgelost. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Maria Bos

Geen enkel probleem

18 juni 2019

Omdat ik zelf helemaal geen verstand heb van administratie en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer te spreken over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Mariska Blom

Verschillende offertes ontvangen van goede administratiekantoren

12 juni 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van goede administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super content. Alle onderdelen wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Astrid van der Heijden

Aanrader!

2 juni 2019

administratiekaart is een absolute must! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Ik kan geen betere partner bedenken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Susanne Schouten

de partners worden zorgvuldig uitgekozen

28 mei 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat mijn vragen en wensen serieus werden genomen. Nu ben ik al een aantal maanden erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Evelien Verhoeven

Bedankt!

22 mei 2019

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en beantwoorden graag jouw vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te twijfelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Albert van der Linden

mijn wensen zijn precies uitgevoerd

10 mei 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Joris Verbeek

administratiekaart heeft zijn werk gedaan

2 mei 2019

administratiekaart heeft zijn werk gedaan. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Niet heel speciaals, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus ik ben tevreden.

- Charlotte Smit

Keuze genoeg

29 april 2019

Ik ben een startende onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Martine van der Horst

Aangenaam verrast

21 april 2019

Gisteren het formuliertje ingevuld en ik moet verklappen dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. Heel erg fijn!

- Peter van den Bosch

Super samenwerking.

16 april 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben heel blij met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Lisette Smits

Makkelijk en Snel

7 april 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies waar jullie naar moeten kijken. Na een formuliertje hebben we direct een aantal offertes in onze mailbox gekregen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk de administratie specialist gekozen die het meest bij ons past. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte vergadering. Onze organisatie werd meteen goed in kaart gebracht. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Diana Peters

Goede partner, voor een mooie prijs

31 maart 2019

Ik ben een startende onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat hij goed werk levert voor een zacht prijsje. Dat is natuurlijk fijn voor een beginnende ondernemer, zoals ik!

- Monique van den Heuvel

administratiekaart heeft zijn werk gedaan

6 maart 2019

administratiekaart heeft me aardig geholpen. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Niet heel speciaals, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus ik ben tevreden.

- Eric Smit

Goede ervaring

26 januari 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan in een korte tijd. Maatwerk tegen een laag tarief, top!

- Dennis de Boer

Fantastische samenwerking

2 januari 2019

Fantastisch prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, behoeften en wensen naar een sterke administratie. Bij vernieuwingen wordt er snel bijgesprongen en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Saskia van der Meer

Erg tevreden.

17 december 2018

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Tessa Visser

Prettige samenwerking

22 november 2018

Zeer prettig samenwerken met Administratiekaart. De partner die ik kreeg aangeraden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Sanne Veenstra

zeer behulpzaam

6 november 2018

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer nuttig. Wat je vraagt wordt gelijk geregeld. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder prettig is als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, wat gunstig is voor startende ondernemers. Zoek je een betrouwbaar adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Wilhelmus de Vos

Uitgelichte administratiekantoren uit Lierop

Beheer Jaku Acfis Someren B.V.

Slievenstraat 40
5711 PL Someren
Nederland

0493 493 333
https://www.acfis.nl/

Van Gennip Schrieks Accountancy en Fiscale Adviezen

Postel 6
5711 ET Someren
Nederland

0492 335 020
http://www.gennipschrieks.nl/

Tinnemans Administratiekantoor

Postelstraat 22
5711 EN Someren
Nederland

0493 473 717
http://www.taksomeren.nl/