Administratiekantoor Odijk

Behoefte aan een betaalbare administratiekantoor in Odijk die bij jouw bedrijf past?

Dan ben je op de goede plek.

Wij zorgen dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Odijk verbonden wordt aan Een kantoor dat bij je past.

Het gaafste gedeelte?

Administratiekaart doet dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Odijk – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2019 en verder.

Administratie Odijk gezocht?

Laat direct jouw opdracht uitvoeren

Administratiekantoor Odijk
4.7
4.7 van de 5 sterren (gebaseerd op 32 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Odijk, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Cothen, Driebergen Rijsenburg en Ossenwaard bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Odijk

Heb jij behoefte aan een top administratiekantoor uit Odijk. Kijk niet verder. Het vinden van een goed administratiekantoor zal best veel tijd in beslag nemen. Je wilt immers wel de optimale partij kiezen voor het uitbesteden van de administratie. Als jij je administratie in Odijk wilt uitbesteden raden wij jou aan om dit artikel goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de beste keuze uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Odijk. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Odijk

Samenwerken met een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als bedrijfseigenaar maar zal maken. De administratie uit handen geven brengt meerdere voordelen met zich mee. We zien dat de bij ons aangesloten administratiekantoren bijna iedere soort administratie overnemen binnen het bedrijf. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grote ondernemingen zijn er veel administratieve taken die gedaan moeten worden.Kleine organisaties die op jaarbasis maar heel weinig omzet hebben zullen bijna geen profijt hebben bij een administratiekantoor. Is jouw omzet wel hoog en wordt het je allemaal iets te veel dan is het een prima keuze.

De administratie zal geschieden door het administratie kantoor in Odijk zelf, vaak zijn hier administratieve medewerkers in dienst. Dit kantoor zal niet alleen je administratie beheren van jouw onderneming, ze zullen ook de jaarrekeningen maken als je dit handig vindt.

Ook zijn zij op de hoogte van de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een organisatie die over veel kennis beschikt omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een onmisbare positie in binnen het gehele proces. Van alle dienstverleners die je kunt inzetten voor je bedrijf is een administratiekantoor toch nog echt een van de toppers.

Alle administratiekantoren uit Odijk

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Odijk – administratiekantoor of boekhouder

Kan ik niet gewoon naar een boekhouder gaan? Een vraag die wij vaak krijgen. Het is goed om te weten dat een administratiekantoor niet hetzelfde doet als een boekhouder. De boekhouding wordt uitgevoerd door de boekhouder, dit zijn de balansen enzovoort. De boekhouder draagt niet bij aan de algemene bedrijfsadministratie, Hiervoor moet je dus bij een administratiekantoor zijn.

Over het algemeen heeft een bedrijf meer baat bij uit handen geven van de administratie, dit zijn namelijk meer taken dan de boekhouding. Het voornaamste is uiteraard een combinatie tussen de twee, vooral gezien het gegeven dat het administratiekantoor altijd even de boekhouding nog een keer kan nalopen als je dit ook wilt. Voor zeer specifieke know-how op het gebied van de financiën ga je wel vaak naar een boekhouder. Die kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Odijk?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Odijk te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Odijk

De voordelen waarvan bedrijven genieten bij het uit handen geven van de loonadministratie of financiële administratie in Odijk zijn eindeloos. Laten we met de eerste stap beginnen. Ten eerste zal je veel meer tijd kunnen besparen op jaarbasis.

De administratie is vrij veel werk, vooral grotere ondernemingen zullen dit begrijpen. Door een administratiekantoor in Odijk in te schakelen kan je deze tijd besteden aan bezigheden die meer bij jouw vakgebied passen. Als je alles zelf doet dan zal er onnodig veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet op de hoogte van alle functies van de administratieve tools. Wil je dit meester maken dan ben je zo tientallen uren verder.

Zaken doen met een administratiekantoor uit Odijk maakt het ook nog eens mogelijk geld te besparen. Dit omdat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding na te lopen. Zij zien dus of de boekhouder inderdaad alle aftrekbare posten heeft meegecalculeerd of dat er enkele niet meegenomen zijn.

Op het moment dat de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat ondernemingen kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de vereisten van de ondernemer, hier moet men aan voldoen. Wanneer je dit niet doet dan kan het zijn dat je problemen krijgt met de Belastingdienst. Zij tonen bijvoorbeeld aan dat je niet voldoet aan de eisen voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Door een administratiekantoor in Odijk zal je hier geen last meer van hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Odijk?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Odijk te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Odijk contacteren – waar op letten

Er zijn een aantal zaken die je moet weten voordat je gaat zoeken naar een financieel administratiekantoor in Odijk om jouw administratie uit handen te nemen. Wanneer het moment aanbreekt dat je een prijsaanvraag opstuurt voor de verschillende administratiekantoren dan is het wijs om altijd goed te vermelden wat je wilt en wat je zoekt.

Zo vergroot je de kans dat je uitkomt bij de partij die het beste aansluit bij jouw persoonlijke situatie. Ben niet bang om de toekomstverwachtingen mede te delen en maak duidelijk wat je verwacht van het kantoor. Over het algemeen ben je voor een administratiekantoor per uur ongeveer €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Uiteraard ligt het aan de soorten taken welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is tevens verstandig om het administratiekantoor in Odijk te onderzoeken. Beschikken zij over speciale soorten specialisaties die andere bedrijven niet hebben? Kunnen zij jou ook voorzien van analyses binnen het bedrijf? Door goed te kijken met wat voor een level van kennis je te maken hebt zal je jouw keuze kunnen onderbouwen. Hierdoor houd je enkel de beste administratiekantoren in Odijk over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Odijk

Door je probleem zo goed mogelijk af te bakenen in jouw aanvraag kan je meer duidelijkheid krijgen bij het inschakelen van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Odijk, ben dan ook duidelijk bij het opsturen van de offerte. Veel kantoren komen graag met je in contact, voel je dus vrij om even contact op te nemen om het een en ander na te vragen over de financiële administratie in Odijk. Als een kantoor niet genoeg informatie heeft om je te helpen dan weet je dit nu meteen. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets is vervelender dan veel tijd besteden aan een conversatie die nergens naartoe leidt.

Wanneer je een aantal geschikte kandidaten voor je hebt voor de financiële administratie in Odijk dan is het aan te raden om een eerste gesprek in te plannen. Tijdens dit gesprek kan je meer inzage krijgen in de persoon die voor je zit, je moet je namelijk wel goed voelen in zijn of haar gezelschap. Vraag gerust wat hem of haar beter maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook diverse soorten bijkomende vaardigheden heeft. Tevens is dit een geschikt moment om de aanpak te bespreken met betrekking tot de administratie in Odijk. Toch wat makkelijker als het face to face gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Odijk.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Odijk

Iedere organisatie heeft profijt aan het uitbesteden van de administratie in Odijk. Twijfel dus niet langer. Dankzij bovenstaande tips is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie is nog altijd tot een van de economisch voordelige investeringen die bedrijfseigenaren maar kunnen maken voor hun onderneming. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag vandaag nog 3 offertes aan en vind snel hét administratiekantoor in Odijk wat geheel aan jouw behoeftes zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Odijk?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Odijk te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Odijk

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Odijk afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Odijk.

Lees de recensies over

administratie in Odijk

Erg tevreden met jullie

8 juli 2019

Na enkele uren op het internet, toch voor Administratiekaart gegaan. Ik wist niet naar welke eisen ik moest kijken wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een simpel formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal offertes waar ik lastig uit kon kiezen (ik ben nogal een twijfelkont). Dus heb er toch nog even voor moeten zitten. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Adrianus de Koning

Administratiekaart luistert naar je wensen

4 juli 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart graag samenwerkt met lokale partners. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik hoef niet ver te reizen. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Tof!

- René Kuiper

de partners worden zorgvuldig uitgekozen

23 juni 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat mijn vragen en wensen serieus werden genomen. Nu ben ik al een jaar erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Jolanda de Lange

Enthousiast over Administratiekaart

18 juni 2019

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg blij dat ze jullie had ingeschakeld voor een nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die begrijpt wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanbeveling.

- Petronella Verbeek

Goede communicatie

10 juni 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt duidelijk beantwoord en de communicatie is top! Erg tevreden!

- Franciscus Smit

Super! Echt een aanrader

6 juni 2019

Ik heb onlangs een erg goede ervaring gehad met Administratiekaart. De communicatie is fantastisch en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met uitgebreide antwoorden. Echt een aanrader!

- Peter Mulder

Super samenwerking.

26 mei 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben heel blij met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Marleen Driessen

Lokale partners

20 mei 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een beginnende. Daarnaast waren het ook bedrijven uit dezelfde regio. Lekker makkelijk dus!

- Simon Groen

Geen verstand van BTW, toch goede administratie

13 mei 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van goede administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super blij met het werk. Alle onderdelen wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Rob Kramer

Geen enkel probleem

2 mei 2019

Omdat ik zelf helemaal geen kennis heb van btw en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingezet. Ik ben hier zeer enthousiast over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Anna Dijkstra

beste administratie specialist gevonden dankzij administratiekaart

29 april 2019

Top! administratiekaart heeft mij geholpen in de zoektocht naar het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft naar onze wensen geluisterd. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Astrid Visser

uitstekende communicatie

20 april 2019

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer nuttig. Wat je vraagt wordt gelijk geregeld. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder prettig is als je weinig begrijpt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, wat gunstig is voor startende ondernemers. Zoek je een eerlijk adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Femke Post

mijn wensen zijn precies uitgevoerd

16 april 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Patrick Brouwer

Lokale partners

9 april 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een kleine. Daarnaast waren het ook bedrijven in dezelfde buurt. Lekker makkelijk dus!

- Tim Smits

Heel cool bedrijf

30 maart 2019

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is heel speciaal. Je vult een duidelijk formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van professionele partijen. Uiteindelijk mag jij kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker vrij dus.

- Arie Peters

Enorm gedetailleerd!

2 maart 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft voor mijn organisatie een perfecte administratie geleverd. Een lokaal bedrijf met goede communicatie. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Nancy Post

Een geweldige ervaring

27 januari 2019

Zeer prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, behoeften en wensen naar een sterke administratie. Wanneer er vernieuwingen zijn, wordt hier snel op gereageerd en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Tessa van der Horst

Fraai werk.

29 december 2018

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart van harte aanbevelen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Richard Koning

Vakkundig

21 december 2018

Ik kom altijd terug bij Administratiekaart voor vrienden. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel aandacht. Ik heb tussendoor andere ondernemingen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart bevielen mij het best.

- Marieke de Jong

Fijn administratie specialistkantoor gevonden

27 november 2018

Het administratiekantoor dat Administratiekaart me heeft aangeraaden heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er netjes uit. De problemen zijn opgelost en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Dave Kuijpers

De beste administratie specialist gevonden

13 november 2018

Een aantal maanden geleden was ik met spoed op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist niet naar mijn wensen heeft geluisterd . Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me gelinkt aan de juiste partner! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Natasja Blom

Uitgelichte administratiekantoren uit Odijk

Netze Accountancy & Control

Jachtlaan 16a
3972 TV Driebergen-Rijsenburg
Nederland

06 20497950
http://www.netze-ac.nl/

Kba

Waterigeweg 1
3703 CK Zeist
Nederland

030 693 0482
http://www.kba-bedrijfsadministratie.nl/

Van Asselt adviseurs & accountants Driebergen

Hoofdstraat 146
3972 LE Driebergen-Rijsenburg
Nederland

0343 516 741
http://www.asselt.nl/