Administratiekantoor Oosteind

Wil jij een ijzersterke administratiekantoor uit Oosteind die bij jouw bedrijf past?

Dan ben je op de goede plek.

Wij zorgen dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Oosteind verbonden wordt aan Een kantoor dat bij je past.

Het gaafste gedeelte?

Administratiekaart doet dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Oosteind – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2020 en verder.

Administratie Oosteind gezocht?

Vraag direct 5 offertes aan

Administratiekantoor Oosteind
4.8
4.8 van de 5 sterren (gebaseerd op 58 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Oosteind, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Den Hout, Hank en Bavel bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Oosteind

Ben jij op zoek naar een professioneel administratiekantoor uit Oosteind. Kijk niet verder. De zoektocht naar het beste administratiekantoor kan nog veel moeite kosten. Je wilt immers wel de optimale keuze maken voor het uitbesteden van de administratie. Als jij je administratie in Oosteind uit handen wilt geven bevelen wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de juiste partij uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de beste optie selecteren voor een administratiekantoor in Oosteind. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Oosteind

Het inschakelen van een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als ondernemer maar zal maken. De administratie uit handen geven brengt meerdere voordelen met zich mee. Wij maken mee dat de met ons samenwerkende administratiekantoren vrijwel iedere soort administratie overnemen binnen jouw onderneming. Je kunt hierbij denken aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan de werknemer administratie. Vooral bij de grotere organisaties zijn er genoeg administratieve opdrachten die uitgevoerd moeten worden.Kleine ondernemingen die op jaarbasis maar weinig omzet hebben zullen niet zoveel baat hebben bij een administratiekantoor. Is jouw omzet wel hoog en is het je allemaal iets te veel dan is het een geschikte investering.

De administratie zal geschieden door het administratie kantoor in Oosteind zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie uitvoeren van jouw onderneming, ze zullen ook de jaarrekeningen uit handen nemen als je dit handig vindt.

Ook zijn ze goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus je vragen kwijt op het gebied van de belastingen. Het is een organisatie die veel kennis heeft rondom de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen het gehele proces. Van alle dienstverleners die je kunt inzetten voor je bedrijf is een administratiekantoor toch nog echt de beste keuze.

Alle administratiekantoren uit Oosteind

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Oosteind – administratiekantoor of boekhouder

Kan ik niet gewoon een boekhouder aannemen? Een vraag die wij regelmatig krijgen. Het is belangrijk dat je weet dat een administratiekantoor iets anders doet als een boekhouder. De boekhouding wordt uitgevoerd door de boekhouder, dit zijn de balansen en dergelijke. De boekhouder doet niet de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor aankloppen.

Over het algemeen heeft een bedrijf meer profijt bij uit handen geven van de administratie, dit zijn nu eenmaal meer taken dan de boekhouding. Het meest ideale is natuurlijk een combinatie van de twee, vooral gezien het gegeven dat het administratiekantoor meestal even de boekhouding nog een keer kan controleren als je dit wenselijk acht. Voor zeer diepgaande kennis op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Die kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Oosteind?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Oosteind te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Oosteind

De pluspunten waarvan organisaties genieten bij het uit handen geven van de loonadministratie of financiële administratie in Oosteind zijn eindeloos. Laten we bij de eerste stap beginnen. Allereerst zal je veel meer tijd kunnen besparen op jaarbasis.

De administratie is vrij veel werk, vooral grotere ondernemingen zullen dit wel begrijpen. Door een administratiekantoor in Oosteind in te schakelen kan je deze tijd besteden aan werkzaamheden die meer bij jouw expertise passen. Wanneer je alles zelf doet dan zal er een hoop tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle functies van de administratieve tools. Wil je dit meester maken dan ben je zo tientallen uren verder.

In zee gaan met een administratiekantoor uit Oosteind maakt het ook nog eens mogelijk geld te besparen. Dit komt doordat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding na te lopen. Zij controleren of de boekhouder alle aftrekbare posten heeft meegenomen of dat er enkele vergeten zijn.

Wanneer de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat bedrijven kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de verplichtingen van het ondernemerschap, hier moet iedere bedrijfseigenaar aan voldoen. Doe je dit niet dan kan het zijn dat je in de problemen komt met de Belastingdienst. Zij kunnen stellen dat je niet voldoet aan de eisen voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen bewijzen. Middels een administratiekantoor in Oosteind zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Oosteind?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Oosteind te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Oosteind contacteren – waar op letten

Je zal het een en ander moeten weten voordat je begint met zoeken naar een financieel administratiekantoor in Oosteind om jouw administratie te gaan doen. Als je een offerteaanvraag opstuurt naar de verschillende administratiekantoren dan is het aan te raden om altijd duidelijk af te kaderen wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee vind je het kantoor die het beste aansluit bij jouw persoonlijke situatie. Ben niet bang om de toekomstplannen mede te delen en maak duidelijk wat je graag wilt van het kantoor. Gemiddeld ben je voor een administratiekantoor per uur ongeveer €60 euro kwijt, dit is ongeveer dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk hangt het af van het takenpakket welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is ook slim om het administratiekantoor in Oosteind na te trekken. Hebben zij speciale soorten diensten die de rest van de bedrijven niet hebben? Kunnen zij jou ook voorzien van analyses binnen het bedrijf? Door te onderzoeken met wat voor een niveau van expertise je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen onderbouwen. Hierdoor houd je enkel de beste administratiekantoren in Oosteind over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Oosteind

Door zo specifiek mogelijk te zijn in jouw offerte aanvraag kan je meer duidelijkheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Oosteind, ben dan ook duidelijk bij het opsturen van de offerte. Veel kantoren komen graag met je in contact, voel je dus vrij om even op te bellen om het een en ander na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Oosteind. Als een kantoor niet genoeg kennis heeft om je verder te helpen dan weet je dit nu meteen. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets zo irritant als veel tijd spenderen aan een conversatie die nergens naartoe leidt.

Wanneer je een selectie van geschikte kandidaten voor je hebt voor de financiële administratie in Oosteind dan is het slim om een eerste gesprek in te roosteren. Tijdens deze afspraak kan je meer inzicht krijgen in de partij die voor je zit, je moet je natuurlijk wel prettig voelen in zijn of haar bijzijn. Vraag gerust wat hem beter maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook diverse soorten bijkomende competenties heeft. Tevens is dit een goed moment om de aanpak door te nemen met betrekking tot de administratie in Oosteind. Toch wat fijner als het tijdens een ontmoeting gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Oosteind.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Oosteind

Eigenlijk iedere organisatie heeft voordelen aan het uitbesteden van de administratie in Oosteind. Wacht dus niet langer. Dankzij bovenstaande tips is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uit handen geven van de administratie behoort nog altijd tot een van de beste investeringen die bedrijfseigenaren maar kunnen maken voor hun organisatie. De voordelen wegen zwaarder dan de nadelen. Vraag direct nog 3 offertes aan en vind in korte tijd hét administratiekantoor in Oosteind wat geheel aan jouw behoeftes zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Oosteind?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Oosteind te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Oosteind

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Oosteind afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Oosteind.

Lees de recensies over

administratie in Oosteind

Niet alleen een nieuwe partner, maar ook nieuwe kennis

13 maart 2020

5 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen deed mijn echtgenote alle administratie dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk heb ik de keuze gemaakt om hiermee te stoppen. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook hoe ik mijn administratie kan verbeteren. Hij denkt graag mee en geeft nieuwe ideeën.

- Christiaan Smeets

Snel en super eenvoudig

18 maart 2020

Paar maanden geleden heb ik offertes aangevraagd. Ik kreeg een vriendelijk antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel snel en ik heb nu een goede administratie.

- Chantal Janssen

Goede communicatie

16 maart 2020

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen no-time een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de keuze mocht maken en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- Renate Smits

administratiekaart luistert aandachtig

13 maart 2020

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat ze met veel zorg naar mijn aanvraag hebben gekeken. Nu ben ik al een lange tijd erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Jeroen Maas

Blijvertje

16 maart 2020

administratiekaart is een absolute must! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Ik kan geen betere partner bedenken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Stefan Wolters

Mijn administratie specialist denkt goed mee

12 maart 2020

2 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen liet ik alles over aan mijn echtgenote dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk ben ik overgestapt naar een andere administratie specialist. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook hoe ik mijn administratie kan verbeteren. Hij denkt graag mee en geeft nieuwe ideeën.

- David Willems

Boekhouder die luistert naar mijn ideeën

16 maart 2020

Na enkele uren op het internet, toch voor Administratiekaart gegaan. Ik wist niet naar welke eisen ik moest kijken wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een overzichtelijk formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal opties waar ik lastig uit kon kiezen, ze waren alle 3 goed. Dus heb er wel even over gedaan om de beste uit te kiezen. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Bart Dijkstra

Groei & teamuitbreiding

14 maart 2020

Mijn administratie kon niet meer verder zo dus ik ben super blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze allemaal zo goed waren. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Dennis Post

Kleine miscommunicatie, maar nu erg tevreden

18 maart 2020

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik ontving erna gelijk een bericht terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en professioneel antwoord op. Ik ben erg tevreden met de service en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Bram Gerritsen

professioneel

16 maart 2020

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even contact genomen via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een vakkundige meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Saskia Verbeek

Goed geholpen

13 maart 2020

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geholpen en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Angelique de Haan

Ontzettend veel geleerd

14 maart 2020

5 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen deed mijn echtgenote alle administratie dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor professionalisering. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook hoe ik mijn administratie kan verbeteren. Hij denkt graag mee en weet van aanpakken.

- Sebastiaan Bakker

zelf de keuze om je partner te kiezen

17 maart 2020

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn bedrijf! Ze stuurden me verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart hartstikke bedankt!

- Johannes Vermeulen

verschillende offertes ontvangen

14 maart 2020

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn onderneming! Ik ontving verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een lange tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart levert top werk!

- Sander Wolters

Aanrader!

12 maart 2020

administratiekaart is een absolute must! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Erg fijn om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Simone van de Berg

Blijvende partner gevonden

4 maart 2020

Voorheen had ik geen goede ervaring met een aantal administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik verschillende offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een goede administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Matthijs Scholten

overzichtelijke administratie na aanbeveling van administratiekaart

23 februari 2020

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en overzichtelijke administratie. Al mijn wensen kon ik doorgeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en krijg ik direct reactie.

- Catharina Peeters

Fraai werk.

13 februari 2020

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart van harte aanbevelen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Wilhelmus Brouwer

Super samenwerking.

10 februari 2020

Meesterlijke service is hier te vinden afz een heel gelukkige klant.

- Eric van der Meulen

professioneel

3 februari 2020

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even contact genomen via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een vakkundige meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Janneke van Wijk

Prettige samenwerking

23 januari 2020

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik heb gevonden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Petrus Willems

Geen enkel probleem

17 januari 2020

Omdat ik zelf helemaal niks snap van het doen van aangiftes en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer te spreken over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Ivo van de Velden

Prettige samenwerking

13 januari 2020

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik kreeg aangeraden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Wendy van Dijk

Meer grip op mijn administratie

7 januari 2020

Ik ben een startende onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat hij goed werk levert voor een zacht prijsje. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Paulus Dijkstra

Mooie teruggaves als resultaat.

30 december 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart aanraden aan iedereen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Ronald Willems

Geen verstand van BTW, toch goede administratie

26 december 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van goede administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super blij met het werk. Alle punten wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Johannes Groen

Persoon gevonden die bij me past

12 december 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gekoozen via Administratiekaart heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er top uit. De gaten zijn direct gevuld en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Saskia Gerritsen

Goede partner, voor een mooie prijs

11 december 2019

Sinds kort heb ik een onderneming gestart en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een beginnende ondernemer, zoals ik!

- Sabine Brouwer

Werken met lokale partners

2 december 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart lokale partners zoekt. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik werk graag met lokale ondernemers. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Tof!

- Nicolaas van de Wal

Goede ervaring

24 november 2019

administratiekaart levert prima werk. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Verschilt niet heel erg van andere bedrijven, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus ik ben tevreden.

- Frank van Veen

Aangenaam verrast

17 november 2019

Gisteren het formuliertje ingevuld en we moeten eerlijk verklappen dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. 100% tevreden!

- Robertus Janssen

Goede tip!

11 november 2019

We kregen een tip om administratiekaart in te schakelen. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van iemand uit onze woonplaats. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Bas de Vos

Een grote besparing

31 oktober 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor de service.

- Michel van Vliet

Administratiekaart luistert naar je wensen

26 oktober 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart lokaal administratiekantoors steunt. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik werk graag met lokale ondernemers. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Super!

- Angelique de Groot

administratiekaart zorgt voor alles

17 oktober 2019

Hetgeen waar ik erg content mee was, is het feit dat administratiekaart jouw eisen serieus nemen. Op basis van jouw antwoorden, worden zorgvuldig een aantal bedrijven uitgekozen. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de juiste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik beveel het iedereen aan!

- Erik de Jonge

Bedankt!

15 oktober 2019

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en staan open voor alle vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Erik de Jonge

de partners worden zorgvuldig uitgekozen

6 oktober 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat ze met veel zorg naar mijn aanvraag hebben gekeken. Nu ben ik al een aantal maanden erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Joris Koning

professioneel

2 oktober 2019

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus via het contactformulier om advies gevraagd. Ik werd erg goed ontvangen door een vakkundige meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Monique Schouten

Lokale partners

23 september 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een startende onderneming. Daarnaast waren het ook bedrijven in dezelfde buurt. Lekker makkelijk dus!

- Angelique Huisman

zelf de keuze om je partner te kiezen

18 september 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn onderneming! Ze stuurden me verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een paar maanden met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart hartstikke bedankt!

- Kevin Bakker

Administratie op maat!

7 september 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft alles opgepakt. Een lokaal bedrijf met goede communicatie. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Martin Groen

erg nauwkeurig, maar ook zo eenvoudig

31 augustus 2019

Hetgeen waar ik erg content mee was, is het feit dat administratiekaart jouw eisen serieus nemen. Op basis van jouw antwoorden, worden zorgvuldig een aantal bedrijven uitgekozen. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de geschikte partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Antonius Vos

Door administratiekaart de weg gevonden

26 augustus 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor jullie hulp.

- Maartje Schipper

Goede administratie specialist gevonden

17 augustus 2019

Na enkele uren op het internet, toch besloten om Administratiekaart te proberen. Ik wist niet waar ik op moest letten wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een overzichtelijk formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal offertes waar ik lastig uit kon kiezen (ik ben nogal een twijfelkont). Dus heb er toch nog even voor moeten zitten. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Ruud de Boer

Administratie op maat!

15 augustus 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft goed geluisterd naar mijn onderneming. Een lokaal bedrijf met goede communicatie. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Maartje van de Wal

Teamuitbreiding door betere administratie

2 augustus 2019

Mijn administratie kon niet meer verder zo dus ik ben super blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze allemaal zo goed waren. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Cornelis Hendriks

Werken met lokale partners

30 juli 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart lokaal administratiekantoors steunt. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik werk graag met lokale ondernemers. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Super!

- Petrus de Groot

goede prijs gevonden

22 juli 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan binnen no-time. Perfect resultaat voor een zachte prijs, top!

- Chantal Martens

Fijn!

15 juli 2019

Afgelopen week een aanvraag gedaan en ik moet zeggen dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. We staan in contact met een super fijn bedrijf!

- Suzanne Huisman

Lokale partners

11 juli 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een startende onderneming. Daarnaast waren het ook bedrijven uit dezelfde regio. Lekker makkelijk dus!

- Marloes Janssen

Administratiekaart luistert naar je wensen

2 juli 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart lokaal administratiekantoors steunt. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik hoef niet ver te reizen. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Top!

- Johan Mol

Wij zijn geholpen.

22 juni 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart aanraden aan iedereen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Elisabeth Driessen

Kleine miscommunicatie, maar nu erg tevreden

16 juni 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik ontving erna gelijk een antwoord terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de diensten en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Susanne van Dijk

Goed geholpen

9 juni 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geadviseerd en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Steven Smits

Superadministratie

31 mei 2019

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus via het contactformulier om advies gevraagd. Ik werd erg goed ontvangen door een professionele meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Johanna Driessen

Snelle communicatie

28 mei 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ik een email ontving zonder offertes. Maar ik kreeg erna gelijk een antwoord terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de service en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Christian Maas

Blijvertje

21 mei 2019

administratiekaart is een absolute must! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Een genot om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Ronald Evers

Top belasting in korte tijd

10 mei 2019

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik kreeg aangeraden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Femke van den Bosch

Alles opgelost

9 mei 2019

Omdat ik zelf helemaal niks snap van het doen van aangiftes en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer enthousiast over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Lisette de Graaf

beste administratie specialist gevonden dankzij administratiekaart

30 april 2019

Gaaf! administratiekaart heeft mij geholpen in de zoektocht naar het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft precies gedaan wat wij aangeven. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Ramona van den Broek

Goede ervaring

21 april 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan binnen no-time. Perfect resultaat voor een zachte prijs, top!

- Saskia van Dijk

Meer grip op mijn administratie

15 april 2019

Via administratiekaart is er voor mij een inzichtelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor wat we vonden begreep snel wat mijn wensen waren en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Manon Kuijpers

1 klik verwijderd van een goede partner

6 april 2019

Hetgeen waar ik erg tevreden mee was, is het feit dat administratiekaart jouw behoeften serieus nemen. Op basis van jouw antwoorden, worden zorgvuldig een aantal bedrijven uitgekozen. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de juiste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Cindy Schipper

zelf de keuze om je partner te kiezen

3 april 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn bedrijf! Ik ontving verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een lange tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart levert top werk!

- Susanne Mol

Prettige samenwerking

5 maart 2019

Zeer prettig samenwerken met Administratiekaart. De partner die ik heb gevonden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Robin Vink

Verbetert met succes

23 januari 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor jullie hulp.

- Patrick Brouwer

Top administratie dankzij administratiekaart

8 januari 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de perfecte partner gevonden.

- Ellen Mulder

Groei & teamuitbreiding

19 december 2018

Mijn administratie kon niet meer verder zo dus ik ben super blij dat jullie deze website hebben. Na het vergelijken van de 3 offertes die ik in mijn mailbox kreeg heb ik uiteindelijk voor de administratie specialist gekozen die een goede indruk maakte met de prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Petronella de Jong

Blijvertje

19 november 2018

administratiekaart is een absolute must! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Erg fijn om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Marianne Veenstra

tegek!

10 november 2018

Meesterlijke service is hier te vinden afz een heel gelukkige klant.

- Jasper Hoekstra

Uitgelichte administratiekantoren uit Oosteind

Jjesz Boekhouding

Veldstraat 31
5104 EL Dongen
Nederland

06 49986346
http://www.jjesz.nl/

Accountantskantoor Binnekamp

Hoge Ham 128
5104 JK Dongen
Nederland

0162 322 666
http://www.binnekamp.eu/

Bos Adviesgroep B.V.

Bouwlingplein 48
2de etage
4901 KZ Oosterhout

0162 515 788
http://www.bos-adviesgroep.nl/