Administratiekantoor Peins

Wil jij een betaalbare administratiekantoor in Peins die bij jouw bedrijf past?

Dan ben je op de goede plek.

Administratiekaart zorgt dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Peins verbonden wordt aan de partij die bij je past.

Het beste gedeelte?

Administratiekaart doet dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Peins – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2020 en verder.

Administratie Peins gezocht?

Laat direct jouw opdracht uitvoeren

Administratiekantoor Peins
4.9
4.9 van de 5 sterren (gebaseerd op 58 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Peins, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Ried, Tzum en Minnertsga bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Peins

Heb jij behoefte aan een ijzersterk administratiekantoor uit Peins. Zoek niet verder. De zoektocht naar een goed administratiekantoor kan nog best veel tijd in beslag nemen. Je moet namelijk wel de meest geschikte keuze maken voor het uitbesteden van de administratie. Als jij je administratie in Peins uit handen wilt geven bevelen wij jou aan om dit artikel goed door te lezen. We laten jou namelijk met een paar simpele tips zien hoe je bij de juiste partij uit kunt komen. Zo kan ook jij na het lezen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Peins. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Peins

Samenwerken met een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als bedrijfseigenaar maar kunt maken. De administratie uitbesteden brengt veel voordelen met zich mee. We zien dat de met ons samenwerkende administratiekantoren eigenlijk iedere soort administratie zullen vervullen binnen jouw organisatie. Je kunt hierbij denken aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan de werknemer administratie. Vooral bij de grotere ondernemingen zijn er meerdere administratieve opdrachten die vervuld moeten worden.Kleine organisaties die op jaarbasis maar minimale omzet hebben zullen bijna geen profijt hebben bij een administratiekantoor. Heb jij wel een hoge omzet en is het je allemaal iets te veel dan is het een geschikte keuze.

De administratie wordt uit handen genomen door het administratie kantoor in Peins zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen je administratie uitvoeren van jouw onderneming, ze zullen ook de jaarrekeningen maken als je dit handig vindt.

Ook zijn ze goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van de belastingen. Het is een partij die veel kennis heeft omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een onmisbare positie in binnen gedurende het hele proces. Van alle partijen die je kunt inzetten voor je onderneming is een administratiekantoor toch nog echt de beste keuze.

Alle administratiekantoren uit Peins

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Peins – administratiekantoor of boekhouder

Kan ik niet gewoon een boekhouder aannemen? Een vraag die wij vaak voorgeschoteld krijgen. Het is belangrijk dat je weet dat een administratiekantoor niet hetzelfde doet als een boekhouder. De boekhouding geschiedt door de boekhouder, dit zijn de balansen enzovoort. De boekhouder draagt niet bij aan de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor zijn.

Eigenlijk heeft een organisatie meer profijt bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn namelijk meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het voornaamste is uiteraard een combinatie van de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor meestal even de boekhouding extra kan controleren als je dit ook wilt. Voor hele specifieke kennis op het gebied van de financiën ga je wel vaak naar een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Peins?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Peins te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Peins

De pluspunten waarvan ondernemingen genieten bij het laten uitvoeren van de loonadministratie of financiële administratie in Peins zijn grenzeloos. Laten we met de eerste stap beginnen. Allereerst zal je aanzienlijk veel tijd kunnen besparen op jaarbasis.

De administratie is veel werk, vooral grote organisaties zullen dit begrijpen. Door een administratiekantoor in Peins in te schakelen kan je deze tijd besteden aan taken die meer bij jouw expertise passen. Als je alles zelf doet dan zal er onnodig veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet op de hoogte van alle ins and outs van de administratieve programma’s. Wil je dit meester maken dan ben je zo tientallen uren verder.

Het inschakelen van een administratiekantoor uit Peins maakt het daarnaast mogelijk om veel geld te besparen. Dit komt doordat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding nog een keer te checken. Zij controleren of de boekhouder inderdaad alle aftrekposten heeft meegenomen of dat er enkele vergeten zijn.

Wanneer de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat ondernemingen kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de vereisten van de ondernemer, hier moet iedere ondernemer aan voldoen. Doe je dit niet dan kan het zijn dat je problemen krijgt met de Belastingdienst. Zij stellen bijvoorbeeld dat je niet voldoet aan de eisen voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen bewijzen. Door een administratiekantoor in Peins zal je hier geen last meer van hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Peins?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Peins te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Peins contacteren – waar op letten

Je zal het een en ander moeten weten voordat je gaat zoeken naar een financieel administratiekantoor in Peins om jouw administratie te gaan doen. Wanneer het moment aanbreekt dat je een prijsaanvraag aanvraagt naar de verschillende administratiekantoren dan is het wijs om altijd goed te vermelden wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee kom je uit bij het kantoor die het beste aansluit bij jouw situatie. Het is aan te raden om de toekomstverwachtingen mede te delen en maak duidelijk wat je verwacht van het kantoor. Meestal ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk hangt het af van de soorten taken welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is ook verstandig om het administratiekantoor in Peins na te trekken. Beschikken zij over speciale soorten diensten die de rest van de bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen de organisatie? Door te kijken met wat voor een niveau van kennis je te maken hebt zal je jouw keuze kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je enkel de beste administratiekantoren in Peins over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Peins

Door zo specifiek mogelijk te zijn in jouw offerte aanvraag kan je meer duidelijkheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Peins, wees dan ook duidelijk bij het verzenden van de offerte. Veel kantoren staan open voor contact, ben dus niet bang om even op te bellen om onduidelijkheden na te vragen over de financiële administratie in Peins. Wanneer een kantoor niet genoeg informatie heeft om je verder te helpen dan weet je dit nu snel genoeg. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets is zo vervelend als een hoop tijd besteden aan een gesprek wat nergens naartoe leidt.

Wanneer je een aantal kanshebbers voor je neus hebt voor de financiële administratie in Peins dan is het verstandig om een ontmoeting in te plannen. Tijdens dit gesprek kan je meer inzicht krijgen in de soort persoon die voor je zit, je moet je immers wel goed voelen in zijn of haar gezelschap. Vraag gerust wat hem of haar geschikter maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook andere bijkomende competenties heeft. Tevens is dit een goed moment om het plan van aanpak te bespreken met betrekking tot de administratie in Peins. Toch wat fijner als het tijdens een ontmoeting gebeurt, bij een digitaal administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Peins.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Peins

Eigenlijk iedere organisatie heeft profijt aan het uitbesteden van de administratie in Peins. Twijfel dus niet langer. Door bovenstaande stappen is het ook voor jou mogelijk om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie behoort nog altijd tot een van de slimste investeringen die organisaties maar kunnen maken voor hun onderneming. De voordelen wegen zwaarder dan de nadelen. Vraag onmiddellijk nog 3 offertes aan en vind in korte tijd hét administratiekantoor in Peins wat helemaal aan jouw verwachtingen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Peins?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Peins te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Peins

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Peins afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Peins.

Lees de recensies over

administratie in Peins

1 klik verwijderd van een goede partner

18 maart 2020

Hetgeen waar ik erg blij mee was, is het feit dat administratiekaart jouw eisen serieus nemen. Op basis van jouw antwoorden, worden zorgvuldig een aantal bedrijven uitgekozen. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de beste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Adrianus Sanders

professioneel

14 maart 2020

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even om advies gevraagd via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een vakkundige meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Charlotte van Vliet

Duidelijke offertes met goede prijzen

14 maart 2020

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een kleine. Daarnaast waren het ook bedrijven uit dezelfde regio. Lekker makkelijk dus!

- Arjan de Jonge

Keuze genoeg

16 maart 2020

Ik ben onlangs gestart met mijn eigen onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat hij goed werk levert voor een zacht prijsje. Dat is natuurlijk fijn voor een beginnende ondernemer, zoals ik!

- Klaas de Lange

Nog steeds tevreden

15 maart 2020

In de zomer van 2017 heb ik hier ooit een aantal offertes voor mijn nieuw administratiekantoor mogen ontvangen. Deze aanvraag is erg vlot verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Charlotte de Haan

tegek!

18 maart 2020

Meesterlijke service is hier te vinden afz een goed geholpen bezoeker.

- Jacob Blom

Goede communicatie

13 maart 2020

Ik heb onlangs een erg goede ervaring gehad met Administratiekaart. De communicatie is fantastisch en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met professionele antwoorden. Echt een aanrader!

- Barry de Koning

Mijn administratie is nu waterdicht

14 maart 2020

Een aantal maanden geleden was ik dringend op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist en ik niet op één lijn zaten. Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me verbonden aan de beste administratie specialist! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Bianca Schouten

Helemaal tevreden

12 maart 2020

Zeer prettig samenwerken met Administratiekaart. De partner die ik kreeg aangeraden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Inge Peters

Veel keus en lekker lokaal

12 maart 2020

Paar maanden geleden heb ik offertes ontvangen. Ik kreeg een vriendelijk antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de juiste partner kiezen. Alles ging heel snel en ik heb nu een goede administratie.

- Marco Bosman

professioneel

11 maart 2020

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even om advies gevraagd via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een professionele meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Diana Groen

gelukkig de stap genomen

11 maart 2020

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Renate Willemsen

Dankzij een kennis in contact gekomen

14 maart 2020

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg tevreden met haar nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die begrijpt wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanrader.

- Wouter Kuipers

gelukkig de stap genomen

12 maart 2020

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Johannes de Wit

zelf de keuze om je partner te kiezen

11 maart 2020

5 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen liet ik alles over aan mijn echtgenote dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor professionalisering. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook hoe ik mijn administratie kan verbeteren. Hij denkt graag mee en weet van aanpakken.

- Anna Groen

erg goed

3 maart 2020

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Yvonne van Leeuwen

Veel keus en lekker lokaal

20 februari 2020

Paar maanden geleden heb ik een offerteaanvraag ingediend. Ik kreeg een snel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel snel en ik heb nu een goede administratie.

- Martijn van de Pol

Helemaal tevreden

20 februari 2020

Zeer prettig samenwerken met Administratiekaart. De partner die ik kreeg aangeraden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Margaretha van de Wal

Geen stress meer

7 februari 2020

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. Wat je vraagt wordt gelijk geregeld. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder prettig is als je weinig begrijpt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, ook niet onbelangrijk voor startende ondernemers zoals ik. Zoek je een betrouwbaar adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Martinus de Vries

1 klik verwijderd van een goede partner

3 februari 2020

Hetgeen waar ik erg blij mee was, is het feit dat administratiekaart jouw eisen serieus nemen. Op basis van jouw antwoorden, worden zorgvuldig een aantal bedrijven uitgekozen. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de juiste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik beveel het iedereen aan!

- Tamara Wolters

Keuze genoeg

27 januari 2020

Ik ben een startende onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat hij goed werk levert voor een zacht prijsje. Dat is natuurlijk fijn voor een beginnende ondernemer, zoals ik!

- Cornelia Huisman

Innoverend en speciaal

22 januari 2020

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Marianne Verbeek

Enorm gedetailleerd!

12 januari 2020

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat de klant wilt. Na een formuliertje hebben we direct een aantal offertes in onze mailbox gekregen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte vergadering. Onze organisatie werd meteen goed in kaart gebracht. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Pascal Wolters

de partners worden zorgvuldig uitgekozen

2 januari 2020

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan in een korte tijd. Maatwerk tegen een laag tarief, top!

- Kirsten Koster

Persoon gevonden die bij me past

1 januari 2020

Het administratiekantoor dat ik via Boekhoudkaart heb gevonden heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er perfect uit. De gaten zijn direct gevuld en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Bart Kuiper

Blijvende partner gevonden

26 december 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft voor mijn organisatie een perfecte administratie geleverd. Een lokaal bedrijf met goede communicatie. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Marloes Hofman

Blijvende partner gevonden

19 december 2019

Via Administratiekaart een professioneel kantoor ingeschakeld die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk proactief en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Eveline van de Ven

Nooit gedacht dat het zo makkelijk zou kunnen

11 december 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het aanbevelen van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede relatie met hem. Precies wat ik zocht.

- Sandra de Bruijn

Ik heb heel snel een goede partner gevonden

2 december 2019

Ik ben onlangs gestart met mijn eigen onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Sabrina Driessen

Mijn onderneming is gegroeid

21 november 2019

Laatste 2 jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na enkele bevindingen kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek we veel te veel belasting betaald hebben. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die werkte niet goed mee. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor levert uitstekend werk. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Saskia de Jonge

Boekhouder die luistert naar mijn ideeën

16 november 2019

Na enkele uren op het internet, toch voor Administratiekaart gegaan. Ik wist niet naar welke eisen ik moest kijken wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een simpel formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal opties waar ik lastig uit kon kiezen (ik ben nogal een twijfelkont). Dus heb er wel even over gedaan om de beste uit te kiezen. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Johan Molenaar

Onze administratie is Fantastisch!

14 november 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart aanraden aan iedereen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Paul de Haan

Simpel formuliertje ingevuld

4 november 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van lokale administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super content. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Ilse Boer

Opgezet binnen no-time

27 oktober 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Inge van Vliet

Bedankt!

20 oktober 2019

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles professioneel. Ze behandelen elke klant als een individu en steken graag hun handen uit de mouwen voor je. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Marijke de Jonge

administratiekaart luistert aandachtig

12 oktober 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat ze met veel zorg naar mijn aanvraag hebben gekeken. Nu ben ik al een lange tijd erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Nathalie van der Meulen

perfecte vertaling

4 oktober 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Rutger Dijkstra

Heel cool bedrijf

30 september 2019

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is erg interessant. Je vult een duidelijk formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van professionele partijen. Uiteindelijk ligt de keuze bij jou. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker vrij dus.

- Hendrika Willemsen

Verbetert met succes

19 september 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor jullie hulp.

- Chantal van der Laan

verschillende offertes ontvangen

14 september 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn bedrijf! Ze stuurden me verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een lange tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart levert top werk!

- Rutger Evers

Betaalbare administratie

11 september 2019

Via administratiekaart is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Iris Sanders

Enorm gedetailleerd!

5 september 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft goed geluisterd naar mijn onderneming. Een lokaal bedrijf met goede service. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Iris Molenaar

Geen verstand van BTW, toch goede administratie

23 augustus 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van goede administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super blij met het werk. Alle onderdelen wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Rutger van den Bosch

Fraai werk.

22 augustus 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart aanraden aan iedereen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Mariska Blom

Goede prijs/kwaliteit verhouding

11 augustus 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart lokale partners zoekt. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik werk graag met lokale ondernemers. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Tof!

- Sander Jansen

Super samenwerking.

3 augustus 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Claudia Vink

Goed geholpen

31 juli 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geadviseerd en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Rutger Prins

Niet alleen een nieuwe partner, maar ook nieuwe kennis

22 juli 2019

5 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen deed mijn echtgenote alle administratie dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk heb ik de keuze gemaakt om hiermee te stoppen. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook welke dingen ik moet bijhouden. Hij denkt graag mee en weet van aanpakken.

- Angela de Wit

Super

17 juli 2019

Ik kan administratiekaart iedereen aanraden! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Een genot om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Matthijs de Jonge

Vriendelijk en professioneel

6 juli 2019

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept vind ik heel erg gaaf. Je vult een kort formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van lokale partijen. Uiteindelijk kan je op je gemak gaan kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker vrij dus.

- Tom Smits

Een geweldige ervaring

3 juli 2019

Zeer prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, behoeften en wensen naar een sterke administratie. Bij vernieuwingen wordt er snel bijgesprongen en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Laura Schouten

Helemaal tevreden

24 juni 2019

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik heb gevonden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Matthijs de Jong

Aangenaam verrast

17 juni 2019

Afgelopen maand het formuliertje ingevuld en we moeten verklappen dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Wat een super service!

- Peter Vermeulen

Een geweldige ervaring

6 juni 2019

Fantastisch prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze denkwijze, vraag en wensen naar een sterke administratie. Wanneer er vernieuwingen zijn, wordt hier snel op gereageerd en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Tim de Ruiter

professioneel & vriendelijk

5 juni 2019

Via Administratiekaart een passend kantoor gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk ondernemend en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Antonius van Dijk

Perfect voor startende ondernemers

28 mei 2019

Ik ben een startende onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een beginnende ondernemer, zoals ik!

- Jacqueline Willems

Alles uitbesteed!

22 mei 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft goed geluisterd naar mijn onderneming. Een lokaal bedrijf met goede communicatie. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Marloes Hermans

Pak van mijn schouders

9 mei 2019

Dit jaar besloot ik dat ik wilde investeren in een professionele administratie specialist. Na een grondige research naar administratie professionals, kwam ik een behoorlijk aantal sites tegen. Ik wist echter niet welke beter was dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanbevelen op basis van mijn eisen. Uiteindelijk kwam ik in contact met een lokaal administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun puik werk. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Maurice Peeters

zelf de keuze om je partner te kiezen

2 mei 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn bedrijf! Ik ontving verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een paar maanden met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart jullie zijn de beste!

- Koen van de Pol

Duidelijke offertes met goede prijzen

28 april 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een beginnende. Daarnaast waren het ook bedrijven in dezelfde buurt. Lekker makkelijk dus!

- Marianne Smeets

Vele male goedkoper

22 april 2019

We werden door een kennis op deze website getipt. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van een kennis uit de buurt. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Maria Driessen

Alles uitbesteed!

12 april 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft voor mijn organisatie een perfecte administratie geleverd. Een lokaal bedrijf met goede service. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Robin Kramer

Goed geholpen

8 april 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geholpen en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Maartje Bosch

blij met mijn gekozen partner

2 april 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn onderneming! Ze stuurden me verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een paar maanden met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart jullie zijn de beste!

- Jan Janssen

Helemaal tevreden

4 maart 2019

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik kreeg aangeraden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Björn van der Laan

zeer behulpzaam

2 februari 2019

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer nuttig. Alles wat je zou willen, wordt direct gedaan. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder fijn is als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, wat gunstig is voor startende ondernemers. Zoek je een betrouwbaar adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Dave van Dam

Samenwerking was subliem

9 januari 2019

Zeer prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, eisen en behoeften naar een sterke administratie. Bij veranderingen / vernieuwingen wordt er snel geschakeld en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Saskia van de Velden

Top administratie dankzij administratiekaart

24 december 2018

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de perfecte partner gevonden.

- Thijs de Boer

Mooie teruggaves als resultaat.

25 november 2018

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart aanraden aan iedereen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Sharon de Bruijn

Mijn administratie is nu waterdicht

9 november 2018

Een aantal maanden geleden was ik met spoed op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist dramatisch werk heeft opgeleverd. Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me verbonden aan de beste administratie specialist! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Cornelia van der Linden

Uitgelichte administratiekantoren uit Peins

Loon- en administratiekantoor

Strenkhaarsweg 14A
8152 DL Lemelerveld
Nederland


http://www.centsadministratie.nl/

EB Administr. & Belastingadvies

Kingmaweg 5a
8148 SJ Lemele
Nederland

0572 331 005
http://www.eb-administratie.nl/

Hartmans Administratie V.O.F.

Buitenkant 7
8256 CA Biddinghuizen
Nederland

0321 313 523
http://www.hartmansadministratie.nl/