Administratiekantoor Rhoon

Ben jij op zoek naar een professional voor jouw administratie in Rhoon?

Dan ben je aan het juiste adres.

Wij zorgen dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Rhoon verbonden wordt aan de partij die bij je past.

Het gaafste gedeelte?

Administratiekaart doet dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Rhoon – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2020 en verder.

Administratie Rhoon gezocht?

Een accountant uit Rhoon vinden

Administratiekantoor Rhoon
4.8
4.8 van de 5 sterren (gebaseerd op 72 reviews)
Labaccio administrateurs
Administratiekantoor koster konings
Admira administratie
Administratiekantoor admini
Administratiekantoren
Degelijk administratie
Deskergroep administraties
Sky administratie

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Rhoon, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Poortugaal, Pernis Rotterdam en Hoogvliet Rotterdam bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Rhoon

Op zoek naar een betaalbaar administratiekantoor in Rhoon. Zoek niet verder. Het vinden van het beste administratiekantoor zal best veel tijd in beslag nemen. Je moet namelijk wel de optimale optie kiezen voor het uitbesteden van de administratie. Als jij de administratie in Rhoon uit handen wilt geven raden wij jou aan om dit artikel goed door te lezen. We laten jou namelijk met een paar simpele tips zien hoe je bij de juiste partij uit kunt komen. Zo kan ook jij na het lezen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Rhoon. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Rhoon

In zee gaan met een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als bedrijfseigenaar maar zal maken. Jouw administratie uitbesteden brengt veel voordelen met zich mee. Wij merken dat de bij ons aangesloten administratiekantoren bijna iedere soort administratie uit handen zullen nemen binnen het organisatie. Je kunt hierbij denken aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan de werknemer administratie. Vooral bij de grote organisaties zijn er meerdere administratieve taken die uitgevoerd moeten worden.Kleine bedrijven die op jaarbasis maar minimale omzet hebben zullen niet zoveel profijt hebben bij een administratiekantoor. Ligt jouw omzet wel aardig hoog en is het je allemaal te veel dan is het een prima keuze.

De administratie wordt uitgevoerd door het administratie kantoor in Rhoon zelf, vaak zijn hier administratieve medewerkers in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie beheren van jouw bedrijf, ze zullen ook de jaarrekeningen uit handen nemen als je dit graag wilt.

Tevens zijn ze op de hoogte van de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een organisatie die over veel kennis beschikt omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een onmisbare positie in binnen het gehele proces. Van alle dienstverleners die je kunt inzetten voor je onderneming is een administratiekantoor toch nog echt een van de toppers.

Alle administratiekantoren uit Rhoon

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Rhoon – administratiekantoor of boekhouder

Kan ik niet gewoon met een boekhouder in zee gaan? Dit is een vraag die wij regelmatig voorgeschoteld krijgen. Het is belangrijk dat je weet dat een administratiekantoor andere dingen doet als een boekhouder. De boekhouding geschiedt door de boekhouder, dit zijn de balansen enzovoort. De boekhouder is niet betrokken bij de algemene bedrijfsadministratie, Hiervoor moet je dus bij een administratiekantoor aankloppen.

Eigenlijk heeft een bedrijf meer profijt bij uit handen geven van de administratie, dit zijn namelijk meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het beste is uiteraard een combinatie van de twee, vooral gezien het gegeven dat het administratiekantoor vaak even de boekhouding extra kan nalopen als je dit wenselijk acht. Voor zeer specifieke know-how op het gebied van de financiën ga je wel vaak naar een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Rhoon?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Rhoon te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Rhoon

De voordelen waarvan bedrijven genieten bij het uit handen geven van de loonadministratie of financiële administratie in Rhoon zijn grenzeloos. Laten we met de eerste stap beginnen. Allereerst zal je veel meer tijd kunnen besparen op jaarbasis.

De administratie is veel werk, vooral grotere ondernemingen zullen dit begrijpen. Door een administratiekantoor in Rhoon in te schakelen kan je deze tijd besteden aan werkzaamheden die meer bij jouw werkzaamheden passen. Als je alles zelf doet dan zal er onnodig veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle functies van de administratieve programma’s. Wil je dit zelf leren dan ben je zo tientallen uren verder.

Zaken doen met een administratiekantoor in Rhoon maakt het ook nog eens mogelijk om veel geld te besparen. Dit omdat het kantoor meestal de mogelijkheid biedt om de boekhouding nog een keer te checken. Zij zien dus of de boekhouder alle aftrekbare posten heeft meegenomen of dat er enkele vergeten zijn.

Wanneer de jaaromzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat bedrijfseigenaren kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het goed documenteren van je administratie een van de verplichtingen van het ondernemerschap, hier moet men aan voldoen. Wanneer je dit niet doet dan kan het zijn dat je in de problemen komt met de Belastingdienst. Zij tonen bijvoorbeeld aan dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Door een administratiekantoor in Rhoon zal je hier geen last meer van hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Rhoon?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Rhoon te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Rhoon contacteren – waar op letten

Je moet het een en ander weten voordat je gaat zoeken naar een financieel administratiekantoor in Rhoon om jouw administratie onder handen te nemen. Als je een prijsaanvraag verstuurt voor de verschillende administratiekantoren dan is het aan te raden om altijd duidelijk te zijn in wat je wilt en wat je zoekt.

Zo vergroot je de kans dat je uitkomt bij de partij die het beste aansluit bij jouw persoonlijke situatie. Het is belangrijk om de toekomstplannen mede te delen en maak duidelijk wat je graag wilt van het kantoor. Over het algemeen ben je voor een administratiekantoor per uur ongeveer €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Uiteraard ligt het aan het takenpakket welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is ook verstandig om het administratiekantoor in Rhoon na te trekken. Hebben zij speciale soorten opties die andere bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen het bedrijf? Door te onderzoeken met wat voor een niveau van kennis je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je enkel de geschikte administratiekantoren in Rhoon over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Rhoon

Door je probleem zo goed mogelijk af te bakenen in jouw aanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inschakelen van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Rhoon, ben dan ook duidelijk bij het verzenden van de offerte. Veel kantoren komen graag met je in contact, voel je dus vrij om even contact op te nemen om bepaalde zaken na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Rhoon. Wanneer een kantoor niet voldoende kennis heeft om je te helpen dan weet je dit nu snel genoeg. Zo voorkom je onnodige frustratie, niets zo frustrerend als een hoop tijd spenderen aan een conversatie die nergens naartoe leidt.

Op het moment dat je een paar geschikte kandidaten voor je hebt voor de financiële administratie in Rhoon dan is het verstandig om een kennismaking in te roosteren. Tijdens dit gesprek kan je meer inzage krijgen in de persoon die tegenover je zit, je moet je immers wel prettig voelen in zijn of haar bijzijn. Vraag gerust wat hem beter maakt dan de concurrentie en of hij of zij ook diverse bijkomende competenties heeft. Daarnaast is dit een mooi moment om de uitvoering door te nemen met betrekking tot de administratie in Rhoon. Toch wat makkelijker als het face to face gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Rhoon.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Rhoon

Iedere organisatie heeft profijt aan het uit handen geven van de administratie in Rhoon. Twijfel dus niet langer. Dankzij bovenstaande handvaten is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie is nog altijd tot een van de beste investeringen die bedrijfseigenaren maar kunnen maken voor het bedrijf. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag vandaag nog 3 offertes aan en vind snel hét administratiekantoor in Rhoon wat helemaal aan jouw verwachtingen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Rhoon?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Rhoon te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Rhoon

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Rhoon afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Rhoon.

Lees de recensies over

administratie in Rhoon

De beste keuze gemaakt

24 juni 2020

In de zomer van 2017 heb ik hier een aantal offertes aangevraagd. Deze aanvraag is prima verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Nancy van der Heijden

Iemand die eindelijk snapt wat ik wil

22 juni 2020

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg blij dat ze jullie had ingeschakeld voor een nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die rekening houdt met wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanrader.

- Sandra van Wijk

Fijn administratie specialistkantoor gevonden

12 juni 2020

Het administratiekantoor dat ik heb gekoozen via Administratiekaart heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er top uit. De problemen zijn opgelost en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Joris Jansen

Onze administratie is Fantastisch!

13 juni 2020

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat jullie moeten doen. Na een formuliertje hebben we direct offertes gekregen van verschillende administratie professionals. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk de administratie specialist gekozen die het meest bij ons past. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte kennismaking. Onze organisatie werd meteen goed bekeken. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Deborah Bakker

Ontzettend geduldig en professioneel

6 juni 2020

Ik aarzelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die het werk kon uitvoeren. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en deze werden snel beantwoord door David van Administratiekaart. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn partner.

- Richard de Bruin

Goede communicatie

9 juni 2020

Mijn ervaring met Administratiekaart is super goed. De communicatie is uitstekend en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met professionele antwoorden. Echt een aanrader!

- Roel Hendriks

Geen verstand van BTW, toch goede administratie

3 juni 2020

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van goede administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super blij met het werk. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Remco van Doorn

Perfect voor startende ondernemers

30 mei 2020

Ik ben een startende onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Anne de Groot

Erg tevreden met jullie

23 mei 2020

Na enkele uren op het internet, toch voor Administratiekaart gegaan. Ik wist niet naar welke eisen ik moest kijken wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een simpel formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal offertes waar ik lastig uit kon kiezen, ze waren alle 3 goed. Dus heb er toch nog even voor moeten zitten. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Kim Groen

tegek!

26 mei 2020

Meesterlijke service is hier te vinden afz een heel gelukkige klant.

- Marije van der Linden

Ik heb heel snel een goede partner gevonden

21 mei 2020

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een beginnende. Daarnaast waren het ook bedrijven uit dezelfde regio. Lekker makkelijk dus!

- Johannes de Boer

Fantastische samenwerking

14 mei 2020

Zeer prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, behoeften en wensen naar een sterke administratie. Bij vernieuwingen wordt er snel bijgesprongen en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Robert Hermans

Goed geholpen

13 mei 2020

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geholpen en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Tom Timmermans

Mijn klanten aantal is gestegen

11 mei 2020

Laatste 10 maanden had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na enkele bevindingen kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek vaak fout te zijn ingevuld. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar hij had een onprofessionele houding. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor heeft ons probleem direct opgelost. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Sabine de Graaf

perfecte vertaling

3 mei 2020

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn naar geluisterd en dit zie je precies terug. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Petrus van der Heijden

1 klik verwijderd van een goede partner

3 mei 2020

Hetgeen waar ik erg blij mee was, is het feit dat administratiekaart jouw eisen serieus nemen. Aan de hand van jouw wensen kiezen ze de beste administratie professionals. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de geschikte partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Jessica Kuiper

Goede samenwerking

24 april 2020

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en staan open voor alle vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Inge van de Pol

Alles uitbesteed!

22 april 2020

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft alles opgepakt. Een lokaal bedrijf met goede service. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Vanessa de Koning

Heel cool bedrijf

21 april 2020

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept vind ik heel erg gaaf. Je vult een duidelijk formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van professionele partijen. Uiteindelijk ligt de keuze bij jou. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker makkelijk dus.

- Hendrika de Koning

Fantastische samenwerking

14 april 2020

Zeer prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, eisen en behoeften naar een sterke administratie. Wanneer er vernieuwingen zijn, wordt hier snel op gereageerd en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Annemieke Groen

Meesterlijk

14 april 2020

Meesterlijke service is hier te vinden afz een zeer tevreden klant.

- Diana de Graaf

Door administratiekaart de weg gevonden

7 april 2020

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor de service.

- Deborah van Veen

Geen problemen meer!

3 april 2020

Via deze website is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik online diensten verleen, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Melanie Jonker

Een echte aanrader

3 april 2020

Een klant heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik compleet onafhankelijk ben om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving diverse offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is waterdicht nu.

- Angela Veenstra

Blijvende partner gevonden

30 maart 2020

Laatste half jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na diep overleg met mijn personeel kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek vaak fout te zijn ingevuld. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar hij had een onprofessionele houding. Uiteindelijk zijn we op zoek gegaan naar een nieuw administratiekantoor via Administratiekaart. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor is een blijvende partner geworde. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Annemieke van Veen

Vriendelijk en professioneel

29 maart 2020

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is erg interessant. Je vult een duidelijk formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van lokale partijen. Uiteindelijk mag jij kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker vrij dus.

- Johan Evers

Simpel formuliertje ingevuld

22 maart 2020

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van goede administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super tevreden. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Richard Schouten

uitstekende communicatie

17 maart 2020

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. Wat je vraagt wordt gelijk geregeld. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder prettig is als je weinig begrijpt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, wat gunstig is voor startende ondernemers. Zoek je een betrouwbaar adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Elizabeth van Wijk

Uitstekend bevallen

19 maart 2020

Via Administratiekaart een blijvende partner gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk getalenteerd en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Adriaan de Haan

Erg tevreden.

18 maart 2020

Hele fijne samenwerking! Ik ben heel blij met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Arie Martens

Service is uitstekend

18 maart 2020

Ik heb onlangs een erg goede ervaring gehad met Administratiekaart. De communicatie is uitstekend en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met uitgebreide antwoorden. Echt een aanrader!

- Marleen van de Veen

Persoonlijke touch

14 maart 2020

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geadviseerd en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Angelique Driessen

Pak van mijn schouders

18 maart 2020

Ik besloot dat ik dit jaar een professionele administratie specialist wilde hebben. Ik deed wat research naar sites en kwam een behoorlijk aantal sites tegen. Ik wist echter niet welke beter was dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanraden op basis van mijn eisen. Uiteindelijk kwam ik in contact met een lokaal administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun tijd. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Martijn van de Wal

Gericht op de klant

17 maart 2020

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt met veel zorg beantwoord en de communicatie is top! Erg tevreden!

- Petra van der Laan

Verbetert met succes

16 maart 2020

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor de service.

- Melanie de Graaf

Geen enkel probleem

14 maart 2020

Omdat ik zelf helemaal geen kennis heb van btw en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer enthousiast over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Ilse Jansen

Verbetert met succes

12 maart 2020

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor jullie hulp.

- Arie Kuiper

Blijvende partner gevonden

17 maart 2020

Via Administratiekaart een blijvende partner gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk ondernemend en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Marianne Bakker

Geen verstand van BTW, toch goede administratie

15 maart 2020

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van professionele administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super blij met het werk. Alle onderdelen wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Frank van Doorn

Heel cool bedrijf

17 maart 2020

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept vind ik heel erg gaaf. Je vult een kort formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van lokale partijen. Uiteindelijk kan je op je gemak gaan kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker onafhankelijk dus.

- Marc Verbeek

betrouwbaar en behulpzaam

16 maart 2020

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. Wat je vraagt wordt gelijk geregeld. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder gewaardeerd wordt als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, ook niet onbelangrijk voor startende ondernemers zoals ik. Zoek je een eerlijk adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Ingrid van Dijk

Verbetert met succes

13 maart 2020

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor jullie hulp.

- Christiaan de Haan

Bedankt!

12 maart 2020

Meesterlijke service is hier te vinden afz een goed geholpen bezoeker.

- Roel de Wit

Investering waard!

29 februari 2020

Meesterlijke service is hier te vinden afz een heel gelukkige klant.

- Susanne Hermans

Fraai werk.

20 februari 2020

Omdat ik zelf helemaal geen kennis heb van btw en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer tevreden over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Maartje Sanders

Kleine miscommunicatie, maar nu erg tevreden

17 februari 2020

Ik kom altijd terug bij Administratiekaart voor vrienden. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel geduld. Ik heb tussendoor soortgelijke ondernemingen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart bevielen mij het best.

- Antonius Hofman

Goede communicatie

7 februari 2020

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer gefocust op de klant. Elke vraag wordt duidelijk beantwoord en de communicatie is top! Prima werk!

- Robert Bosch

verschillende offertes ontvangen

3 februari 2020

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn onderneming! Ik ontving verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een paar maanden met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart levert top werk!

- Antonius van de Pol

Ik ben tevreden

23 januari 2020

administratiekaart levert prima werk. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en ontving diverse offertes. Verschilt niet heel erg van andere bedrijven, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus ik ben tevreden.

- Mark Bosch

Erg klantvriendelijk

17 januari 2020

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer gefocust op de klant. Elke vraag wordt compleet beantwoord en de communicatie is top! Goed gedaan!

- Nienke Evers

administratiekaart zorgt voor alles

16 januari 2020

Hetgeen waar ik erg blij mee was, is het feit dat administratiekaart jouw wensen serieus nemen. Aan de hand van jouw wensen kiezen ze de beste administratie professionals. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de juiste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Martinus Willems

Meer grip op mijn administratie

5 januari 2020

Via deze website is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Jeroen Dekker

Goede ervaring

31 december 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Tim van Dongen

Prettige samenwerking

21 december 2019

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik kreeg aangeraden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Arjan van den Broek

Top administratie

17 december 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Sabrina Verhoeven

steengoed

5 december 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Sharon de Groot

Mijn klanten aantal is gestegen

5 december 2019

Laatste 2 jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na diep overleg met mijn personeel kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek er slordig mee om was gegaan. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die werkte niet goed mee. Uiteindelijk zijn we op zoek gegaan naar een nieuw administratiekantoor via Administratiekaart. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor heeft ons probleem direct opgelost. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Margaretha de Ruiter

Blijvende partner gevonden

23 november 2019

Via Administratiekaart een professioneel kantoor ingeschakeld die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk proactief en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Robin Scholten

Opgezet binnen no-time

20 november 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan zonder enige problemen. Perfect resultaat voor een zachte prijs, top!

- Miranda Kok

Geen stress meer

9 november 2019

Via Administratiekaart een professioneel kantoor ingeschakeld die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk proactief en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Irene de Groot

Snel en super eenvoudig

6 november 2019

Paar maanden geleden heb ik offertes aangevraagd. Ik kreeg een vriendelijk antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel vlot en ik heb nu een goede administratie.

- Martine Peeters

Administratiekaart luistert naar je wensen

26 oktober 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart lokaal administratiekantoors steunt. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik hoef niet ver te reizen. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Tof!

- Kirsten van Dam

Goede partner, voor een mooie prijs

17 oktober 2019

Sinds kort heb ik een onderneming gestart en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Jacoba van de Velde

Een geweldige ervaring

15 oktober 2019

Enorm prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze denkwijze, vraag en wensen naar een sterke administratie. Wanneer er vernieuwingen zijn, wordt hier snel op gereageerd en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Dirk van den Heuvel

Top administratie dankzij administratiekaart

4 oktober 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de perfecte partner gevonden.

- Sabrina Hendriks

zelf de keuze om je partner te kiezen

27 september 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn onderneming! Ik heb diverse offertes aangevraagd en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een lange tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart levert top werk!

- Sandra de Vries

administratiekaart zorgt voor alles

22 september 2019

Hetgeen waar ik erg tevreden mee was, is het feit dat administratiekaart jouw behoeften serieus nemen. Ze gaan zorgvuldig aan de slag met jouw antwoorden en kiezen een aantal goede administratiekantoren uit. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de juiste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik beveel het iedereen aan!

- Steven de Groot

Pak van mijn schouders

15 september 2019

Dit jaar besloot ik dat ik wilde investeren in een professionele administratie specialist. Na een grondige research naar administratie professionals, kwam ik een behoorlijk aantal sites tegen. Er waren zoveel verschillende soorten administraties, waardoor ik niet wist welke ik moest kiezen dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanbevelen op basis van mijn wensen. Uiteindelijk kwam ik in contact met het administratiekantoor dat dichtbij mijn onderneming werkte. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun geduld. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Jacobus Smeets

tegek!

8 september 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een goed geholpen bezoeker.

- Michael Bakker

Nog steeds tevreden

4 september 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier ooit een aantal offertes voor mijn nieuw administratiekantoor mogen ontvangen. Deze aanvraag is zonder problemen verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Jessica Hoekstra

Een grote besparing

26 augustus 2019

Mijn huidige administratie specialist is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en aarzelde geen seconde. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft zorgvuldig naar mijn vraagstuk gekeken en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Steven van Dongen

Goede prijs/kwaliteit verhouding

17 augustus 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart lokale partners zoekt. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik werk graag met lokale ondernemers. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Tof!

- Anne Janssen

Slimme besparing gevonden

13 augustus 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via administratiekaart is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en nam direct stappen. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft zorgvuldig naar mijn vraagstuk gekeken en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Margaretha Jansen

Ik leer zelf nog eens wat van mijn administratie specialist

5 augustus 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de perfecte partner gevonden.

- Ivo Martens

Prima service

29 juli 2019

administratiekaart heeft me aardig geholpen. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en ontving diverse offertes. Ik had ze ook zelf kunnen opbellen, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Adriana Mulder

Innoverend en speciaal

20 juli 2019

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept vind ik heel erg gaaf. Je vult een duidelijk formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van professionele partijen. Uiteindelijk ligt de keuze bij jou. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker vrij dus.

- Wilhelmina van Vliet

Meer grip op mijn administratie

18 juli 2019

Via administratiekaart is er voor mij een inzichtelijke administratie verzorgd. Omdat ik online diensten verleen, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor wat we vonden begreep snel wat mijn wensen waren en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Rutger Willemsen

Geen verstand van BTW, toch goede administratie

11 juli 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van professionele administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super tevreden. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Anita de Leeuw

Mijn administratie specialist denkt goed mee

28 juni 2019

7 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen deed mijn echtgenote alle administratie dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor professionalisering. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook welke dingen ik moet bijhouden. Hij denkt graag mee en geeft nieuwe ideeën.

- Renate van de Berg

Top administratie dankzij administratiekaart

27 juni 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de perfecte partner gevonden.

- Anouk Verbeek

Administratie naar mijn wensen

14 juni 2019

Voorheen had ik geen goede ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik verschillende offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een fijne administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Marinus de Groot

Snel en vlot

11 juni 2019

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen een korte tijd een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de vrijheid heb om mijn partner te kiezen en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- Paul van Vliet

Een echte blijver

6 juni 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier ooit een aantal offertes voor mijn nieuw administratiekantoor mogen ontvangen. Deze aanvraag is erg vlot verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Johanna Kok

Ik heb heel snel een goede partner gevonden

26 mei 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een beginnende. Daarnaast waren het ook lokale bedrijven. Lekker makkelijk dus!

- Maarten Peeters

Betaalbare administratie

21 mei 2019

Via deze website is er voor mij een inzichtelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Catharina Hoekstra

Meer grip op mijn administratie

13 mei 2019

Via administratiekaart is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik online diensten verleen, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Jelle van de Pol

mijn wensen zijn precies uitgevoerd

5 mei 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn naar geluisterd en dit zie je precies terug. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Marc de Lange

Betere partner kan je niet vinden

30 april 2019

Voorheen had ik geen goede ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik uitgebreide offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een perfecte administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Wilhelmus Veenstra

Bedankt!

24 april 2019

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles professioneel. Ze behandelen elke klant als een individu en staan open voor alle vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Saskia van Loon

Groei & teamuitbreiding

15 april 2019

Mijn administratie was heel erg aan professionalisering toe dus ik ben mega blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze me allemaal aanspraken. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Maarten van Loon

Gericht op de klant

6 april 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer gefocust op de klant. Elke vraag wordt duidelijk beantwoord en de communicatie is top! Goed gedaan!

- Sander Martens

Simpel formuliertje ingevuld

28 maart 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van lokale administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super content. Alle onderdelen wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Ruben van de Veen

Helemaal tevreden

2 maart 2019

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik kreeg aangeraden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Dave de Vries

Simpel formuliertje ingevuld

22 januari 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van goede administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super content. Alle punten wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Daniëlle van Beek

Prima service

4 januari 2019

administratiekaart heeft me aardig geholpen. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Verschilt niet heel erg van andere bedrijven, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Jacobus Post

Bedankt!

11 december 2018

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en steken graag hun handen uit de mouwen voor je. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te twijfelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Jelle Kuipers

Blijvertje

3 december 2018

administratiekaart is een absolute must! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Erg fijn om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Manon van den Bosch

Administratie naar mijn wensen

29 oktober 2018

Voorheen had ik geen goede ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik nauwkeurige offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een perfecte administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Ruud van de Velden

Uitgelichte administratiekantoren uit Rhoon

CijferMeester Oud-Beijerland

Muzieklaan 43
3261 GA Oud-Beijerland
Nederland

06 24213556
https://cijfermeester.nl/administratiekantoor-oud-beijerland/

Kantoor Vrij

De Vriesstraat 40
3261 PC Oud-Beijerland
Nederland

0186 617 600
http://www.kantoorvrij.nl/

Van der Heul Accountant

Oost-Voorstraat 77
3262 JH Oud-Beijerland
Nederland

0186 640 092
https://accountantgids.online/van-der-heul-accountant/24362431