Administratiekantoor Riel

Wil jij een top administratiekantoor uit Riel die bij jouw bedrijf past?

Lees dan vooral verder.

Wij zorgen dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Riel verbonden wordt aan Een kantoor dat bij je past.

Het beste gedeelte?

Administratiekaart doet dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Riel – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2020 en verder.

Administratie Riel gezocht?

Een accountant uit Riel vinden

Administratiekantoor Riel
4.8
4.8 van de 5 sterren (gebaseerd op 68 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Riel, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Gilze, De Moer en Hulten bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Riel

Op zoek naar een top administratiekantoor uit Riel. Kijk niet verder. Het vinden van een goed administratiekantoor zal best veel tijd in beslag nemen. Je wilt immers wel de meest geschikte keuze maken voor het uitbesteden van de administratie. Als jij de administratie in Riel wilt uitbesteden raden wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk met een paar simpele tips zien hoe je bij de geschikte persoon uit kunt komen. Zo kan ook jij na het lezen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Riel. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Riel

Het inschakelen van een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als bedrijfseigenaar maar kunt maken. De administratie uit handen geven brengt meerdere voordelen met zich mee. We zien dat de bij ons aangesloten administratiekantoren vrijwel iedere soort administratie uit handen zullen nemen binnen jouw onderneming. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan de werknemer administratie. Vooral bij de grotere organisaties zijn er een hoop administratieve taken die uitgevoerd moeten worden.Kleine bedrijven die op jaarbasis maar minimale omzet hebben zullen niet zoveel profijt hebben bij een administratiekantoor. Heb jij wel een hoge omzet en wordt het je allemaal iets te veel dan is het een juiste keuze.

De administratie wordt uit handen genomen door het administratie kantoor in Riel zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen je administratie beheren van jouw onderneming, ze zullen ook de jaarrekeningen uit handen nemen als je dit graag wilt.

Tevens zijn zij op de hoogte van de financiële regelgeving, je kunt dus je vragen kwijt op het gebied van de belastingen. Het is een organisatie die veel kennis heeft omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een onmisbare positie in binnen het gehele proces. Van alle dienstverleners die je kunt inzetten voor je onderneming is een administratiekantoor toch nog echt een van de toppers.

Alle administratiekantoren uit Riel

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Riel – administratiekantoor of boekhouder

Kan ik niet gewoon met een boekhouder in zee gaan? Een vraag die wij vaak krijgen. Het is belangrijk om te weten dat een administratiekantoor andere dingen doet als een boekhouder. De boekhouding geschiedt door de boekhouder, dit zijn de balansen enzovoort. De boekhouder is niet betrokken bij de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor zijn.

Over het algemeen heeft een bedrijf meer profijt bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn namelijk meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het beste is uiteraard een combinatie tussen de twee, vooral gezien het gegeven dat het administratiekantoor meestal even de boekhouding extra kan controleren als je dit ook wilt. Voor hele diepgaande kennis op het gebied van de financiën ga je wel vaak naar een boekhouder. Die kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Riel?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Riel te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Riel

De pluspunten waarvan ondernemingen genieten bij het uitbesteden van de loonadministratie of financiële administratie in Riel zijn grenzeloos. Laten we met het begin beginnen. Ten eerste zal je meer tijd kunnen besparen ieder jaar.

De administratie is veel werk, vooral grotere organisaties zullen dit wel begrijpen. Door een administratiekantoor in Riel in te schakelen kan je deze tijd gebruiken aan werkzaamheden die meer bij jouw vakgebied passen. Wanneer je alles zelf doet dan zal er een hoop tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet op de hoogte van alle ins and outs van de administratieve tools. Wil je dit leren dan ben je zo tientallen uren verder.

Je administratie uit handen geven aan een administratiekantoor in Riel maakt het ook mogelijk om veel geld te besparen. Dit komt doordat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding te controleren. Zij zien dus of de boekhouder inderdaad alle aftrekbare posten heeft meegecalculeerd of dat er enkele niet meegenomen zijn.

Naarmate de jaaromzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat organisaties kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het goed documenteren van je administratie een van de verplichtingen van het ondernemerschap, hier moet iedere bedrijfseigenaar aan voldoen. Doe je dit niet dan kan het zijn dat je in de knoei komt met de Belastingdienst. Zij kunnen stellen dat je niet voldoet aan de eisen voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Middels een administratiekantoor in Riel zal je hier geen last meer van hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Riel?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Riel te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Riel contacteren – waar op letten

Er zijn een aantal zaken die je moet weten voordat je begint met zoeken naar een financieel administratiekantoor in Riel om jouw administratie uit handen te nemen. Als je een prijsaanvraag verstuurt voor de verschillende administratiekantoren dan is het goed om altijd goed te vermelden wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee kom je uit bij de partij die het beste aansluit bij jouw persoonlijke situatie. Het is belangrijk om de toekomstverwachtingen mede te delen en vertel wat je graag wilt van het kantoor. Meestal ben je voor een administratiekantoor per uur ongeveer €60 euro kwijt, dit is ongeveer dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk hangt het af van de soorten taken welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is tevens verstandig om het administratiekantoor in Riel na te trekken. Beschikken zij over speciale soorten opties die andere bedrijven niet hebben? Kunnen zij jou ook voorzien van analyses binnen de organisatie? Door goed te kijken met wat voor een level van expertise je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je enkel de geschikte administratiekantoren in Riel over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Riel

Door zo specifiek mogelijk te zijn in jouw prijsaanvraag kan je meer duidelijkheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Riel, ben dan ook duidelijk bij het verzenden van de offerte. Veel kantoren staan open voor contact, voel je dus vrij om even contact op te nemen om het een en ander na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Riel. Wanneer een kantoor niet genoeg kennis heeft om je te assisteren dan weet je dit nu snel genoeg. Zo voorkom je onnodige frustratie, niets zo irritant als veel tijd besteden aan een conversatie die nergens heen leidt.

Als je een paar geschikte kandidaten voor je hebt voor de financiële administratie in Riel dan is het verstandig om een ontmoeting in te roosteren. Tijdens dit contactmoment kan je meer inzage krijgen in de partij die voor je zit, je moet je immers wel prettig voelen in zijn of haar gezelschap. Vraag gerust wat hem of haar beter maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook diverse soorten bijkomende skills heeft. Ook is dit een geschikt moment om het plan te bespreken met betrekking tot de administratie in Riel. Toch wat makkelijker als het tijdens een ontmoeting gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Riel.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Riel

Eigenlijk iedere organisatie heeft profijt aan het uitbesteden van de administratie in Riel. Waar wacht je dus nog op? Door bovenstaande stappen is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uit handen geven van de administratie hoort nog altijd tot een van de slimste investeringen die ondernemers maar kunnen maken voor het bedrijf. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag direct nog 3 offertes aan en vind binnen een korte periode hét administratiekantoor in Riel wat helemaal aan jouw verwachtingen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Riel?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Riel te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Riel

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Riel afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Riel.

Lees de recensies over

administratie in Riel

Goede strakke administratie

15 maart 2020

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de juiste partner gevonden.

- Esther Huisman

Enorm gedetailleerd!

17 maart 2020

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft voor mijn organisatie een perfecte administratie geleverd. Een lokaal bedrijf met goede service. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Mirjam de Lange

zelf de keuze om je partner te kiezen

17 maart 2020

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn bedrijf! Ze stuurden me verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een paar maanden met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart jullie zijn de beste!

- Evelien Postma

Persoon gevonden die bij me past

13 maart 2020

Het administratiekantoor dat Administratiekaart me heeft aangeraaden heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er top uit. De gaten zijn direct gevuld en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Anouk Smits

Super service

14 maart 2020

Afgelopen maand een aanvraag gedaan en we moeten eerlijk zeggen dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Heel erg fijn!

- Raymond de Haan

Ontzettend geduldig en professioneel

14 maart 2020

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over het werk. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die de administratie onder handen kon nemen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn partner.

- Jeroen Janssen

administratiekaart heeft zijn werk gedaan

14 maart 2020

administratiekaart heeft me aardig geholpen. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Ik had ze ook zelf kunnen opbellen, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus ik ben tevreden.

- Ruben Postma

Goed geholpen

13 maart 2020

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geholpen en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Kirsten Schouten

Super

12 maart 2020

administratiekaart is een absolute must! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Een genot om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Inge Smeets

Erg klantvriendelijk

11 maart 2020

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt compleet beantwoord en de communicatie is top! Erg tevreden!

- Hendrika de Bruin

overzichtelijke administratie na aanbeveling van administratiekaart

14 maart 2020

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en duidelijke administratie. Ik heb mijn eisen doorgegeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en krijg ik direct reactie.

- Klaas van de Ven

Goede communicatie

18 maart 2020

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt met veel zorg beantwoord en de communicatie is top! Goed gedaan!

- Robertus Evers

Werken met lokale partners

13 maart 2020

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart lokale partners zoekt. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik werk graag met lokale ondernemers. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Top!

- Sanne Hendriks

erg goed

13 maart 2020

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Wendy Koning

Aanbevolen

8 maart 2020

Ik besloot dat ik dit jaar een professionele administratie specialist wilde hebben. Na een grondige research naar administratie professionals, kwam ik een behoorlijk aantal sites tegen. Ik wist echter niet welke beter was dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanraden op basis van mijn behoeften. Uiteindelijk kwam ik in contact met een lokaal administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun geduld. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Femke van der Heijden

precies zo uitbesteed als ik wil

1 maart 2020

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg tevreden met haar nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die snapt wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanrader.

- Anita Koning

gelukkig de stap genomen

21 februari 2020

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn fantastisch uitgevoerd. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Manon van de Brink

Goede communicatie

18 februari 2020

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt duidelijk beantwoord en de communicatie is top! Goed gedaan!

- Jolanda Hoekstra

Aangenaam verrast

7 februari 2020

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor de service.

- Rob van Dongen

Geen enkel probleem

1 februari 2020

Omdat ik zelf helemaal geen kennis heb van btw en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingezet. Ik ben hier zeer enthousiast over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Judith Huisman

Ik ben tevreden

30 januari 2020

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en staan open voor alle vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te twijfelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Ruben van den Broek

Kleine miscommunicatie, maar nu erg tevreden

23 januari 2020

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik kreeg erna gelijk een antwoord terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de service en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Mariska Huisman

Geen enkel probleem

15 januari 2020

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de juiste partner gevonden.

- Thijs de Jong

Enorm gedetailleerd!

7 januari 2020

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het vinden van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede band met hem. Precies wat ik zocht.

- Jeffrey de Groot

Pak van mijn schouders

29 december 2019

Dit jaar besloot ik dat ik wilde investeren in een professionele administratie specialist. Na een grondige research naar administratie professionals, kwam ik een behoorlijk aantal sites tegen. Er waren zoveel verschillende soorten administraties, waardoor ik niet wist welke ik moest kiezen dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanbevelen op basis van mijn eisen. Uiteindelijk kwam ik in contact met een professioneel administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun geduld. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Nathalie Willemsen

Nog steeds tevreden

23 december 2019

Ik ben een startende onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Franciscus Sanders

steengoed

19 december 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Marleen de Jong

Ze hebben mijn zorgen uit handen genomen

10 december 2019

We kregen een tip om administratiekaart in te schakelen. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van iemand uit de buurt. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Brenda van de Pol

Een grote besparing

3 december 2019

Mijn huidige administratie specialist is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en nam direct stappen. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft goed naar mijn vraag geluisterd en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- David Koster

Fijn administratie specialistkantoor gevonden

28 november 2019

Via administratiekaart is er voor mij een inzichtelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Ilse van Leeuwen

Betere partner kan je niet vinden

21 november 2019

Het administratiekantoor dat Administratiekaart me heeft aangeraaden heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er perfect uit. De problemen zijn opgelost en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Adriaan Martens

Vakkundig

14 november 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Roy de Jong

administratiekaart heeft zijn werk gedaan

1 november 2019

administratiekaart heeft me aardig geholpen. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Ik had ze ook zelf kunnen opbellen, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Tessa Smit

administratiekaart zorgt voor alles

29 oktober 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een startende onderneming. Daarnaast waren het ook lokale bedrijven. Lekker makkelijk dus!

- Anne Huisman

Nooit gedacht dat het zo makkelijk zou kunnen

17 oktober 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het aanbevelen van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede klik met hem. Precies wat ik zocht.

- Ronald de Wit

Goede administratie specialist gevonden

15 oktober 2019

Na enkele uren op het internet, toch gekozen voor Administratiekaart. Ik wist niet naar welke eisen ik moest kijken wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een duidelijk formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal offertes waar ik lastig uit kon kiezen (ik ben nogal een twijfelkont). Dus heb er toch nog even voor moeten zitten. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Jacob Blom

Meesterlijk

10 oktober 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een zeer tevreden klant.

- Rogier van der Heijden

Goede service

2 oktober 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ik een email ontving zonder offertes. Maar ik ontving erna gelijk een antwoord terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de service en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Saskia van Leeuwen

Snelle communicatie

19 september 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik ontving erna gelijk een bericht terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en professioneel antwoord op. Ik ben erg tevreden met de service en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Nicolaas van Loon

Keuze genoeg

17 september 2019

Ik ben een startende onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een beginnende ondernemer, zoals ik!

- Rutger van Leeuwen

Slimme besparing gevonden

11 september 2019

Mijn huidige administratie specialist is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en aarzelde geen seconde. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft goed naar mijn vraag geluisterd en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Marcel Schipper

administratiekaart heeft zijn werk gedaan

30 augustus 2019

administratiekaart levert prima werk. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en ontving diverse offertes. Niet heel speciaals, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Johanna van de Wal

Nog steeds tevreden

25 augustus 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier een aantal offertes aangevraagd. Deze aanvraag is prima verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Eva van der Laan

Beste prijzen

17 augustus 2019

We werden door een kennis op deze website getipt. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van iemand uit de buurt. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Esther Jonker

erg nauwkeurig, maar ook zo eenvoudig

14 augustus 2019

Hetgeen waar ik erg content mee was, is het feit dat administratiekaart jouw eisen serieus nemen. Ze gaan zorgvuldig aan de slag met jouw antwoorden en kiezen een aantal goede administratiekantoren uit. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de beste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik beveel het iedereen aan!

- Joris Martens

Perfecte administratie door perfect administratiekantoor

5 augustus 2019

Een vriend heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik compleet onafhankelijk ben om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving een aantal offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is snel en vlot gedaan.

- Karin Hermans

Fijn!

27 juli 2019

Afgelopen week het formuliertje ingevuld en we moeten verklappen dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Heel erg fijn!

- Mirjam Mol

beste administratie specialist gevonden dankzij administratiekaart

20 juli 2019

Top! administratiekaart heeft mij geholpen in de zoektocht naar het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft naar onze wensen geluisterd. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Eva Boer

Superadministratie

12 juli 2019

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus via het contactformulier om advies gevraagd. Ik werd erg goed ontvangen door een vakkundige meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Wilhelmina van Wijk

Top administratie dankzij administratiekaart

5 juli 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de perfecte partner gevonden.

- Danny Huisman

Boekhouder die luistert naar mijn ideeën

1 juli 2019

Na enkele uren op het internet, toch besloten om Administratiekaart te proberen. Ik wist niet naar welke eisen ik moest kijken wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een overzichtelijk formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal opties waar ik lastig uit kon kiezen (ik ben nogal een twijfelkont). Dus heb er nog even lang over na moeten denken. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Mariska Smit

Ik leer zelf nog eens wat van mijn administratie specialist

27 juni 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de perfecte partner gevonden.

- Marinus Kuiper

Super! Echt een aanrader

14 juni 2019

Mijn ervaring met Administratiekaart is super goed. De communicatie is uitstekend en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met uitgebreide antwoorden. Echt een aanrader!

- Anita Verhoeven

Iemand die eindelijk snapt wat ik wil

11 juni 2019

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg tevreden over het werk dat de administratie specialist had geleverd en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die rekening houdt met wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanrader.

- Mirjam van der Heijden

Helemaal tevreden

6 juni 2019

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik heb gevonden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Ellen Verbeek

Betaalbare administratie

29 mei 2019

Via deze website is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor wat we vonden begreep snel wat mijn wensen waren en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Thomas van Leeuwen

Geen verstand van BTW, toch goede administratie

18 mei 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van lokale administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super content. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Tim de Ruiter

Gericht op de klant

11 mei 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt met veel zorg beantwoord en de communicatie is top! Goed gedaan!

- Martine Schouten

Meesterlijk

2 mei 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een zeer tevreden klant.

- Sabine van Veen

administratiekaart zorgt voor alles

1 mei 2019

Hetgeen waar ik erg content mee was, is het feit dat administratiekaart jouw wensen serieus nemen. Op basis van jouw antwoorden, worden zorgvuldig een aantal bedrijven uitgekozen. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de beste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik beveel het iedereen aan!

- Marieke van Beek

Enorm gedetailleerd!

24 april 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft goed geluisterd naar mijn onderneming. Een lokaal bedrijf met goede service. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Kirsten Gerritsen

Prima service

18 april 2019

administratiekaart levert prima werk. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en ontving diverse offertes. Verschilt niet heel erg van andere bedrijven, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Jeroen de Koning

Fraai werk.

11 april 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart aanraden aan iedereen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Arie Postma

Niet alleen een nieuwe partner, maar ook nieuwe kennis

31 maart 2019

7 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen liet ik alles over aan mijn echtgenote dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk ben ik overgestapt naar een andere administratie specialist. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook welke dingen ik moet bijhouden. Hij denkt graag mee en geeft nieuwe ideeën.

- David Bosch

professioneel

1 maart 2019

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even om advies gevraagd via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een vakkundige meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Michiel Koster

Onze administratie is Fantastisch!

25 januari 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat jullie moeten doen. Na een formuliertje hebben we direct offertes gekregen van verschillende administratie professionals. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk de administratie specialist gekozen die het meest bij ons past. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte kennismaking. Onze organisatie werd meteen goed begrepen. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Sharon Verhoeven

Superadministratie

8 januari 2019

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus via het contactformulier om advies gevraagd. Ik werd erg goed ontvangen door een vakkundige meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Chantal van Veen

Samenwerking was subliem

25 december 2018

Zeer prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, eisen en behoeften naar een sterke administratie. Bij vernieuwingen wordt er snel bijgesprongen en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Miranda Vermeulen

Erg tevreden.

7 december 2018

Hele fijne samenwerking! Ik ben heel blij met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Martin van de Veen

Blijvertje

29 oktober 2018

Ik kan administratiekaart iedereen aanraden! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Erg fijn om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Adriaan Willemsen

Uitgelichte administratiekantoren uit Riel

Administratie- en Advieskantoor Gijbels

Oude Tilburgsebaan 47
5133 BD Riel
Nederland

013 530 1484
http://www.administratiekantoorgijbels.nl/

Ontdekkracht Accountants & Adviseurs

Dorpsstraat 2A
5051 CK Goirle
Nederland

013 570 0545
http://www.ontdekkracht.nl/

HJMV Consultancy

Burgemeester Philipsenstraat 45
5051 CP Goirle
Nederland

06 42132879
http://www.vdvv.nl/