Administratiekantoor Saasveld

Ben jij opzoek naar een professionele administratiekantoor uit Saasveld die bij jouw bedrijf past?

Lees dan vooral verder.

Administratiekaart zorgt dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Saasveld verbonden wordt aan een expert die bij je past.

Het beste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Saasveld – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2020 en verder.

Administratie Saasveld gezocht?

Een accountant uit Saasveld vinden

Administratiekantoor Saasveld
4.8
4.8 van de 5 sterren (gebaseerd op 58 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Saasveld, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Weerselo, Albergen en Fleringen bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Saasveld

Op zoek naar een professioneel administratiekantoor in Saasveld. Kijk niet verder. De zoektocht naar het beste administratiekantoor zal veel moeite kosten. Je wilt immers wel de juiste keuze maken voor het uit handen geven van je administratie. Als jij de administratie in Saasveld uit handen wilt geven raden wij jou aan om dit artikel goed door te lezen. We laten jou namelijk met een paar simpele tips zien hoe je bij de juiste partij uit kunt komen. Zo kan ook jij na het lezen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Saasveld. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Saasveld

In contact komen met een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als ondernemer maar zal maken. De administratie uit handen geven brengt veel voordelen met zich mee. We zien dat de met ons samenwerkende administratiekantoren eigenlijk iedere soort administratie uit handen zullen nemen binnen jouw organisatie. Je kunt hierbij denken aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan de werknemer administratie. Vooral bij de grote ondernemingen zijn er veel administratieve werkzaamheden die gedaan moeten worden.Kleine ondernemingen die op jaarbasis maar heel weinig omzet hebben zullen niet veel profijt hebben bij een administratiekantoor. Is jouw omzet wel hoog en is het je allemaal te veel dan is het een juiste keuze.

De administratie zal geschieden door het administratie kantoor in Saasveld zelf, vaak zijn hier administratieve medewerkers in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie uitvoeren van jouw onderneming, ze zullen ook de jaarrekeningen uit handen nemen als je dit graag wilt.

Tevens zijn zij goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus je vragen kwijt op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een partij die veel kennis heeft omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een onmisbare positie in binnen het gehele proces. Van alle dienstverleners die je kunt inschakelen voor je onderneming is een administratiekantoor toch nog echt een van de toppers.

Alle administratiekantoren uit Saasveld

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Saasveld – administratiekantoor of boekhouder

Waarom niet gewoon naar een boekhouder gaan? Een vraag die wij vaak krijgen. Het is goed om te weten dat een administratiekantoor iets compleet anders doet als een boekhouder. De boekhouding geschiedt door de boekhouder, dit zijn de balansen enzovoort. De boekhouder draagt niet bij aan de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor zijn.

Vaak heeft een onderneming meer profijt bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn nu eenmaal meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het meest ideale is natuurlijk een combinatie van de twee, vooral gezien het gegeven dat het administratiekantoor altijd even de boekhouding extra kan nalopen als je dit graag wilt. Voor zeer diepgaande kennis op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Die kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Saasveld?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Saasveld te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Saasveld

De pluspunten waarvan organisaties genieten bij het uitbesteden van de loonadministratie of financiële administratie in Saasveld zijn eindeloos. Laten we met de eerste stap beginnen. Ten eerste zal je veel meer tijd besparen jaarlijks.

De administratie is veel werk, vooral grote organisaties zullen dit wel begrijpen. Door een administratiekantoor in Saasveld in te zetten kan je deze tijd gebruiken aan taken die meer bij jouw expertise passen. Als je alles zelf doet dan zal er onnodig veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet op de hoogte van alle ins and outs van de administratieve programma’s. Wil je dit zelf leren dan ben je zo tientallen uren verder.

In zee gaan met een administratiekantoor in Saasveld maakt het ook nog eens mogelijk om veel geld te besparen. Dit komt doordat het kantoor meestal de mogelijkheid biedt om de boekhouding te controleren. Zij checken of de boekhouder alle aftrekbare posten heeft meegecalculeerd of dat er enkele vergeten zijn.

Wanneer de jaaromzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat bedrijven kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de vereisten van de ondernemer, hier moet iedere bedrijfseigenaar aan voldoen. Wanneer je dit niet doet dan kan het zijn dat je in de knoei komt met de Belastingdienst. Zij tonen bijvoorbeeld aan dat je niet voldoet aan de eisen voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Middels een administratiekantoor in Saasveld zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Saasveld?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Saasveld te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Saasveld contacteren – waar op letten

Er zijn een aantal zaken die je moet weten voordat je gaat zoeken naar een financieel administratiekantoor in Saasveld om jouw administratie te gaan doen. Wanneer je een offerteaanvraag opstuurt voor de geschikte kandidaten dan is het belangrijk om altijd goed te vermelden wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee vind je het kantoor die het beste aan zou sluiten bij jouw situatie. Het is belangrijk om de toekomstverwachtingen mede te delen en maak duidelijk wat je graag wilt van het kantoor. Over het algemeen ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is ongeveer dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Uiteraard ligt het aan de soorten taken welke prijs er in totaal aan zal hangen.

Het is tevens wijs om het administratiekantoor in Saasveld te onderzoeken. Hebben zij speciale soorten opties die de rest van de bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen de onderneming? Door te onderzoeken met wat voor een level van kennis je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je enkel de geschikte administratiekantoren in Saasveld over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Saasveld

Door duidelijk te zijn in jouw prijsaanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Saasveld, wees dan ook specifiek bij het verzenden van de offerte. Veel kantoren staan open voor contact, ben dus niet bang om even op te bellen om onduidelijkheden na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Saasveld. Wanneer een kantoor niet genoeg informatie heeft om je te helpen dan weet je dit nu snel genoeg. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets zo irritant als veel tijd besteden aan een conversatie die nergens heen leidt.

Als je een selectie van geschikte kandidaten voor je hebt voor de financiële administratie in Saasveld dan is het aan te raden om een eerste gesprek in te roosteren. Tijdens dit contactmoment kan je meer inzicht krijgen in de persoon die voor je zit, je moet je natuurlijk wel fijn voelen in zijn of haar gezelschap. Stel gerust de vraag wat hem anders maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook andere bijkomende competenties heeft. Daarnaast is dit een goed moment om de strategie te bespreken met betrekking tot de administratie in Saasveld. Toch wat fijner als het tijdens een ontmoeting gebeurt, bij een digitaal administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Saasveld.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Saasveld

Eigenlijk iedere organisatie heeft profijt aan het uit handen geven van de administratie in Saasveld. Wacht dus niet langer. Door bovenstaande stappen is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie hoort nog altijd tot een van de economisch voordelige investeringen die bedrijfseigenaren maar kunnen maken voor het bedrijf. De voordelen wegen zwaarder dan de nadelen. Vraag direct nog 3 offertes aan en vind snel hét administratiekantoor in Saasveld wat geheel aan jouw behoeftes zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Saasveld?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Saasveld te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Saasveld

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Saasveld afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Saasveld.

Lees de recensies over

administratie in Saasveld

Opgezet binnen no-time

14 maart 2020

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan binnen no-time. Perfect resultaat voor een zachte prijs, top!

- Nicolaas van Wijk

Bedankt!

12 maart 2020

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles professioneel. Ze behandelen elke klant als een individu en beantwoorden graag jouw vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te twijfelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Cornelia van Vliet

Duidelijke offertes met goede prijzen

17 maart 2020

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een kleine. Daarnaast waren het ook bedrijven in dezelfde buurt. Lekker makkelijk dus!

- Sebastiaan Jonker

Snel en vlot

13 maart 2020

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen no-time een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de keuze mocht maken en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- Charlotte Verbeek

Fantastische samenwerking

11 maart 2020

Zeer prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, behoeften en wensen naar een sterke administratie. Wanneer er vernieuwingen zijn, wordt hier snel op gereageerd en worden wij goed meegenomen in het proces.

- René van Doorn

Ze hebben mijn zorgen uit handen genomen

14 maart 2020

Omdat ik zelf helemaal geen kennis heb van btw en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer enthousiast over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Arjan van de Wal

Vele male goedkoper

15 maart 2020

We kregen een tip om administratiekaart in te schakelen. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van een kennis uit onze woonplaats. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Adriana Jonker

Goede prijs/kwaliteit verhouding

12 maart 2020

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart graag samenwerkt met lokale partners. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik hoef niet ver te reizen. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Tof!

- Mark Kramer

Betere partner kan je niet vinden

11 maart 2020

Voorheen had ik geen goede ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik verschillende offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een perfecte administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Wilhelmus de Haan

mijn wensen zijn precies uitgevoerd

12 maart 2020

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn naar geluisterd en dit zie je precies terug. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Patricia van de Velden

precies zo uitbesteed als ik wil

12 maart 2020

Gaaf! administratiekaart heeft mij geholpen in het zoeken van het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft de administratie gedaan naar onze verdeling. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Karin Veenstra

Wow, mijn administratie is perfect

17 maart 2020

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het vinden van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij veel uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede band met hem. Precies wat ik zocht.

- Roel Verhoeven

Door administratiekaart de weg gevonden

18 maart 2020

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor de service.

- Dave Jansen

Perfecte administratie door perfect administratiekantoor

14 maart 2020

Een klant heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik zelf de keuze heb om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving verschillende offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is snel en vlot gedaan.

- Mirjam Vos

Goed werk van het vinden van de perfecte partner

12 maart 2020

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even om advies gevraagd via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een vakkundige meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Tamara van der Meulen

tegek!

29 februari 2020

Via Administratiekaart een professioneel kantoor ingeschakeld die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk getalenteerd en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Stefan Blom

Nog steeds tevreden

26 februari 2020

Via deze website is er voor mij een inzichtelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Jacoba Boer

Goed geholpen

18 februari 2020

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via administratiekaart is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en ging gelijk aan de slag. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft zorgvuldig naar mijn vraagstuk gekeken en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Angelique Smits

Ik heb heel snel een goede partner gevonden

8 februari 2020

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een kleine. Daarnaast waren het ook lokale bedrijven. Lekker makkelijk dus!

- Femke van de Ven

Fraai werk.

2 februari 2020

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart van harte aanbevelen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Bas van Dijk

Onze administratie is Fantastisch!

23 januari 2020

Hetgeen waar ik erg blij mee was, is het feit dat administratiekaart jouw eisen serieus nemen. Aan de hand van jouw wensen kiezen ze de beste administratie professionals. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de beste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Adriana van de Ven

Veel keus en lekker lokaal

23 januari 2020

Paar maanden geleden heb ik offertes aangevraagd. Ik kreeg een vriendelijk antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel gemakkelijk en ik heb nu een goede administratie.

- Mark van de Velden

Prettige samenwerking

13 januari 2020

Zeer prettig samenwerken met Administratiekaart. De partner die ik kreeg aangeraden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Thomas van der Linden

De beste keuze gemaakt

7 januari 2020

In de zomer van 2017 heb ik hier ooit een aantal offertes voor mijn nieuw administratiekantoor mogen ontvangen. Deze aanvraag is erg vlot verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Thijs van Vliet

Snel en vlot

29 december 2019

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen no-time een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de keuze mocht maken en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- Esther de Graaf

Super samenwerking.

19 december 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben heel blij met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Ellen Schouten

overzichtelijke administratie na aanbeveling van administratiekaart

15 december 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en duidelijke administratie. Ik heb mijn eisen doorgegeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en krijg ik direct reactie.

- Guido van den Broek

goede administratie dankzij administratiekaart

11 december 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en overzichtelijke administratie. Ik heb mijn eisen doorgegeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en reageren ze snel terug.

- Vincent van de Wal

Door administratiekaart de weg gevonden

2 december 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor de service.

- Marleen Dijkstra

blij met mijn gekozen partner

26 november 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn onderneming! Ze stuurden me verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een paar maanden met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart hartstikke bedankt!

- Nicolaas van der Meer

beste administratie specialist gevonden dankzij administratiekaart

19 november 2019

administratiekaart levert prima werk. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Verschilt niet heel erg van andere bedrijven, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus ik ben tevreden.

- Robert Martens

Erg tevreden.

14 november 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben heel blij met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Nancy Jonker

Geen enkel probleem

2 november 2019

Omdat ik zelf helemaal niks snap van het doen van aangiftes en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingezet. Ik ben hier zeer tevreden over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Kevin van de Brink

eindelijk rust voor mijzelf door het uitbesteden

27 oktober 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor jullie hulp.

- Joris Huisman

Lokale partners

20 oktober 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een startende onderneming. Daarnaast waren het ook lokale bedrijven. Lekker makkelijk dus!

- Melanie Smit

Prima service

11 oktober 2019

administratiekaart heeft zijn werk gedaan. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en ontving diverse offertes. Verschilt niet heel erg van andere bedrijven, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus ik ben tevreden.

- Nathalie Willemsen

erg nauwkeurig, maar ook zo eenvoudig

3 oktober 2019

Hetgeen waar ik erg content mee was, is het feit dat administratiekaart jouw eisen serieus nemen. Ze gaan zorgvuldig aan de slag met jouw antwoorden en kiezen een aantal goede administratiekantoren uit. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de juiste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik beveel het iedereen aan!

- Marieke Hermans

de zoektocht naar de beste administratie specialist

27 september 2019

Top! administratiekaart heeft mij geholpen in het zoeken van het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft naar onze wensen geluisterd. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Femke de Bruin

Mijn onderneming is gegroeid

21 september 2019

Laatste 2 jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na enkele bevindingen kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek er slordig mee om was gegaan. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die werkte niet goed mee. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor levert uitstekend werk. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Sander van de Wal

Ontzettend veel geleerd

17 september 2019

3 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen deed mijn echtgenote alle administratie dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk heb ik de keuze gemaakt om hiermee te stoppen. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook welke dingen ik moet bijhouden. Hij denkt graag mee en weet van aanpakken.

- Manon Jansen

1 klik verwijderd van een goede partner

6 september 2019

Hetgeen waar ik erg content mee was, is het feit dat administratiekaart jouw behoeften serieus nemen. Aan de hand van jouw wensen kiezen ze de beste administratie professionals. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de beste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik beveel het iedereen aan!

- Roel Groen

Aangenaam verrast

30 augustus 2019

Afgelopen maand een aanvraag gedaan en ik moet verklappen dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. 100% tevreden!

- Barbara van Doorn

Blijvende partner gevonden

25 augustus 2019

Via Administratiekaart een professioneel kantoor ingeschakeld die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk getalenteerd en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Robert Smits

Kleine miscommunicatie, maar nu erg tevreden

21 augustus 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik kreeg erna gelijk een antwoord terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de service en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Christiaan van Beek

perfecte vertaling

13 augustus 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn fantastisch uitgevoerd. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Jan van de Ven

Heel cool bedrijf

6 augustus 2019

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept vind ik heel erg gaaf. Je vult een simpel formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van professionele partijen. Uiteindelijk mag jij kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker vrij dus.

- Kirsten van Veen

Vele male goedkoper

25 juli 2019

We werden door een kennis op deze website getipt. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van iemand uit onze woonplaats. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Rob Evers

Aangenaam verrast

24 juli 2019

Afgelopen week het formuliertje ingevuld en we moeten eerlijk zeggen dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Heel erg fijn!

- René van Leeuwen

Super samenwerking.

12 juli 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Jan de Groot

Meesterlijk

9 juli 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een goed geholpen bezoeker.

- Melanie van Leeuwen

Super! Echt een aanrader

30 juni 2019

Mijn ervaring met Administratiekaart is super goed. De communicatie is voortreffelijk en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met professionele antwoorden. Echt een aanrader!

- Martine van der Horst

Mijn onderneming is gegroeid

26 juni 2019

Laatste 10 maanden had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na een grondig onderzoek kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek dat er achter de schermen heel wat mis was. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die kon ons niet verder helpen. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor is een blijvende partner geworde. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Ronald Kuijpers

Mooie teruggaves als resultaat.

18 juni 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart van harte aanbevelen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Manon Hendriks

Perfecte administratie door perfect administratiekantoor

10 juni 2019

Een klant heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik compleet onafhankelijk ben om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving een aantal offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is snel en vlot gedaan.

- Bianca Janssen

Perfect voor startende ondernemers

2 juni 2019

Ik ben onlangs gestart met mijn eigen onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat hij goed werk levert voor een zacht prijsje. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Patricia Scholten

Geen verstand van BTW, toch goede administratie

28 mei 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van professionele administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super tevreden. Alle punten wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Anne Meijer

Geen verstand van BTW, toch goede administratie

18 mei 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van lokale administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super content. Alle onderdelen wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Rutger Evers

Een echte aanrader

10 mei 2019

Een klant heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik compleet onafhankelijk ben om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving diverse offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is waterdicht nu.

- Vincent de Haan

Eind goed al goed

5 mei 2019

Voorheen had ik geen goede ervaring met een aantal administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik uitgebreide offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een goede administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Bram de Vos

Perfecte administratie door perfect administratiekantoor

25 april 2019

Een goede kennis heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik zelf de vrijheid heb om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving diverse offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is snel en vlot gedaan.

- Susanne Vermeulen

Erg klantvriendelijk

21 april 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer gefocust op de klant. Elke vraag wordt compleet beantwoord en de communicatie is top! Prima werk!

- Kelly Maas

Boekhouder die luistert naar mijn ideeën

12 april 2019

Na enkele uren op het internet, toch voor Administratiekaart gegaan. Ik wist niet waar ik op moest letten wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een overzichtelijk formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal opties waar ik lastig uit kon kiezen (ik ben nogal een twijfelkont). Dus heb er wel even over gedaan om de beste uit te kiezen. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Guido Wolters

Aangenaam verrast

11 april 2019

Afgelopen maand het formuliertje ingevuld en ik moet eerlijk toegeven dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. Wat mooi dat dit bestaat!

- Diana de Jonge

Alles opgelost

29 maart 2019

Omdat ik zelf helemaal geen kennis heb van btw en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingezet. Ik ben hier zeer te spreken over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Petronella van Vliet

Aanbevolen

6 maart 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Miranda Bakker

Goede ervaring

21 januari 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan binnen no-time. Perfect resultaat voor een zachte prijs, top!

- Jeffrey Post

Meer grip op mijn administratie

5 januari 2019

Via deze website is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik online diensten verleen, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor wat we vonden begreep snel wat mijn wensen waren en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Cindy Prins

Aanbevolen

24 december 2018

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Anita Post

Blijvende partner gevonden

26 november 2018

Via Administratiekaart een professioneel kantoor ingeschakeld die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk getalenteerd en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Patrick Jacobs

De beste keuze gemaakt

16 november 2018

In de zomer van 2017 heb ik hier ooit een aantal offertes voor mijn nieuw administratiekantoor mogen ontvangen. Deze aanvraag is zonder problemen verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Arie de Boer

Uitgelichte administratiekantoren uit Saasveld

Muller administratieve dienstverlening

Bisschopstraat 24
7595 AT Weerselo
Nederland

0541 520 003
http://www.mulleradministraties.nl/

V.D.C. Fisc. en Admin. Dienstverlening

Brasem 7
7623 KS Borne
Nederland

074 250 7900
http://www.vandijkconsultants.nl/

Coöperatie Service Groep Support in Werk UA

Jan Tinbergenstraat 416
7559 ST Hengelo
Nederland

088 730 3800
http://www.supportinwerk.nl/