Administratiekantoor Schaijk

Wil jij een professionele administratiekantoor in Schaijk die bij jouw bedrijf past?

Dan ben je op de goede plek.

Wij zorgen dat jij die zoekt naar een administratiekantoor Schaijk verbonden wordt aan een expert die bij je past.

Het beste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Schaijk – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2020 en verder.

Administratie Schaijk gezocht?

Laat direct jouw opdracht uitvoeren

Administratiekantoor Schaijk
4.9
4.9 van de 5 sterren (gebaseerd op 57 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Schaijk, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Berghem, Ravenstein en Reek bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Schaijk

Wil jij een betaalbaar administratiekantoor in Schaijk. Zoek niet verder. Het vinden van het beste administratiekantoor kan nog veel moeite kosten. Je wilt immers wel de juiste partij kiezen voor het uitbesteden van de administratie. Als jij de administratie in Schaijk uit handen wilt geven raden wij jou aan om dit artikel goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de beste keuze uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Schaijk. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Schaijk

In contact komen met een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als bedrijfseigenaar maar kunt maken. De administratie uitbesteden brengt veel voordelen met zich mee. Wij maken mee dat de met ons samenwerkende administratiekantoren eigenlijk iedere soort administratie zullen vervullen binnen het organisatie. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grote organisaties zijn er een hoop administratieve werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden.Kleine bedrijven die op jaarbasis maar minimale omzet hebben zullen bijna geen baat hebben bij een administratiekantoor. Ligt jouw omzet wel aardig hoog en wordt het je allemaal te veel dan is het een juiste keuze.

De administratie zal geschieden door het administratie kantoor in Schaijk zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie beheren van jouw onderneming, ze zullen ook de jaarrekeningen maken als je dit graag wilt.

Ook zijn zij goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus je vragen kwijt op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een partij die over veel kennis beschikt rondom de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen de samenwerking. Van alle soorten dienstverleners die je kunt inschakelen voor je bedrijf is een administratiekantoor toch nog echt de beste keuze.

Alle administratiekantoren uit Schaijk

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Schaijk – administratiekantoor of boekhouder

Waarom kan ik niet gewoon met een boekhouder in zee gaan? Een vraag die wij vaak voorgeschoteld krijgen. Het is belangrijk dat je weet dat een administratiekantoor iets anders doet als een boekhouder. De boekhouding geschiedt door de boekhouder, dit zijn de balansen en dergelijke. De boekhouder draagt niet bij aan de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor zijn.

Eigenlijk heeft een onderneming meer profijt bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn nu eenmaal meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het voornaamste is uiteraard een combinatie tussen de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor vaak even de boekhouding nog een keer kan nalopen als je dit graag wilt. Voor zeer diepgaande kennis op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Schaijk?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Schaijk te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Schaijk

De voordelen waarvan organisaties genieten bij het laten uitvoeren van de loonadministratie of financiële administratie in Schaijk zijn grenzeloos. Laten we met het begin beginnen. Allereerst zal je aanzienlijk veel tijd besparen ieder jaar.

De administratie is veel werk, vooral grote ondernemingen zullen dit begrijpen. Door een administratiekantoor in Schaijk in te schakelen kan je deze tijd besteden aan bezigheden die meer bij jouw vakgebied passen. Als je alles zelf doet dan zal er een hoop tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle ins and outs van de administratieve tools. Wil je dit meester maken dan ben je zo tientallen uren verder.

In zee gaan met een administratiekantoor in Schaijk maakt het daarnaast mogelijk geld te besparen. Dit komt doordat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding te controleren. Zij controleren of de boekhouder alle aftrekbare posten heeft meegecalculeerd of dat er enkele vergeten zijn.

Als de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat bedrijfseigenaren kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het goed documenteren van je administratie een van de verplichtingen van het ondernemerschap, hier moet men aan voldoen. Wanneer je dit niet doet dan kan het zijn dat je problemen krijgt met de Belastingdienst. Zij tonen bijvoorbeeld aan dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Middels een administratiekantoor in Schaijk zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Schaijk?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Schaijk te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Schaijk contacteren – waar op letten

Je moet het een en ander weten voordat je op zoek gaat naar een financieel administratiekantoor in Schaijk om jouw administratie uit handen te nemen. Op het moment dat je een prijsaanvraag de deur uit doet voor de verschillende administratiekantoren dan is het aan te raden om altijd duidelijk af te kaderen wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee vind je de partij die het beste aan zou sluiten bij jouw persoonlijke situatie. Wees niet bang om de toekomstverwachtingen te delen en maak duidelijk wat je graag wilt van het kantoor. Gemiddeld ben je voor een administratiekantoor per uur ongeveer €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Uiteraard ligt het aan de soorten taken welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is ook verstandig om het administratiekantoor in Schaijk na te trekken. Beschikken zij over speciale soorten diensten die andere bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen de organisatie? Door te onderzoeken met wat voor een level van expertise je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je alleen de beste administratiekantoren in Schaijk over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Schaijk

Door je probleem zo goed mogelijk af te bakenen in jouw aanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Schaijk, ben dan ook duidelijk bij het verzenden van de prijsaanvraag. Veel kantoren komen graag met je in contact, voel je dus vrij om even op te bellen om bepaalde zaken na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Schaijk. Als een kantoor niet voldoende informatie heeft om je te helpen dan weet je dit nu snel genoeg. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets is vervelender dan veel tijd spenderen aan een gesprek wat nergens naartoe leidt.

Op het moment dat je een selectie van kandidaten voor je neus hebt voor de financiële administratie in Schaijk dan is het verstandig om een eerste gesprek in te roosteren. Tijdens deze eerste ontmoeting kan je meer inzage krijgen in de partij die tegenover je zit, je moet je natuurlijk wel fijn voelen in zijn of haar gezelschap. Stel gerust de vraag wat hem geschikter maakt dan de concurrentie en of hij of zij ook diverse soorten bijkomende skills heeft. Daarnaast is dit een goed moment om de uitvoering door te nemen met betrekking tot de administratie in Schaijk. Toch wat fijner als het face to face gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Schaijk.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Schaijk

Eigenlijk iedere onderneming heeft bepaalde voordelen aan het uit handen geven van de administratie in Schaijk. Wacht dus niet langer. Door bovenstaande handvaten is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uit handen geven van de administratie behoort nog altijd tot een van de meest goedkope investeringen die ondernemers maar kunnen maken voor het bedrijf. De voordelen wegen zwaarder dan de nadelen. Vraag onmiddellijk nog 3 offertes aan en vind binnen een korte periode hét administratiekantoor in Schaijk wat geheel aan jouw verwachtingen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Schaijk?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Schaijk te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Schaijk

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Schaijk afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Schaijk.

Lees de recensies over

administratie in Schaijk

De beste keuze gemaakt

13 maart 2020

In de zomer van 2017 heb ik hier een aantal offertes aangevraagd. Deze aanvraag is erg vlot verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Brenda Huisman

beste administratie specialist gevonden dankzij administratiekaart

13 maart 2020

Gaaf! administratiekaart heeft mij geholpen in de zoektocht naar het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft precies gedaan wat wij aangeven. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Marinus Jacobs

Nooit gedacht dat het zo makkelijk zou kunnen

15 maart 2020

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het vinden van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede klik met hem. Precies wat ik zocht.

- Edwin de Ruiter

erg goed

11 maart 2020

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Anita Meijer

precies zo uitbesteed als ik wil

18 maart 2020

Top! administratiekaart heeft mij geholpen in het zoeken van het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft precies gedaan wat wij aangeven. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Edwin de Vries

Wow, mijn administratie is perfect

15 maart 2020

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het vinden van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij veel uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede klik met hem. Precies wat ik zocht.

- Ronald van de Brink

Direct verschillende offertes ontvangen

12 maart 2020

Paar maanden geleden heb ik offertes ontvangen. Ik kreeg een professioneel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de juiste partner kiezen. Alles ging heel snel en ik heb nu een goede administratie.

- Diana de Koning

Verschillende offertes ontvangen van goede administratiekantoren

11 maart 2020

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van professionele administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super blij met het werk. Alle onderdelen wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Rob van der Linden

1 klik verwijderd van een goede partner

11 maart 2020

Hetgeen waar ik erg blij mee was, is het feit dat administratiekaart jouw wensen serieus nemen. Ze gaan zorgvuldig aan de slag met jouw antwoorden en kiezen een aantal goede administratiekantoren uit. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de geschikte partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Ellen de Koning

Erg tevreden.

11 maart 2020

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Jolanda van den Bosch

Dankzij een kennis in contact gekomen

14 maart 2020

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg tevreden over het werk dat de administratie specialist had geleverd en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die rekening houdt met wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanbeveling.

- Charlotte Mulder

Blijvende partner gevonden

17 maart 2020

Laatste 2 jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na enkele bevindingen kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek dat er achter de schermen heel wat mis was. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die kon ons niet verder helpen. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor is een blijvende partner geworde. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Frank de Ruiter

Gewoon Goed

12 maart 2020

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat jullie moeten doen. Na een formuliertje hebben we direct verschillende offertes mogen ontvangen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte kennismaking. Onze organisatie werd meteen goed bekeken. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Maaike van de Ven

Alles uitbesteed!

17 maart 2020

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft goed geluisterd naar mijn onderneming. Een lokaal bedrijf met goede service. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Sabine van Dongen

Beste prijzen

6 maart 2020

We kregen een tip om administratiekaart in te schakelen. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van een kennis uit onze woonplaats. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Claudia Bakker

Mijn ervaring is goed

27 februari 2020

Voorheen had ik slechte ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik uitgebreide offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een fijne administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Roy Prins

Opgezet binnen no-time

23 februari 2020

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan zonder enige problemen. Perfect resultaat voor een zachte prijs, top!

- Thomas Maas

Erg klantvriendelijk

19 februari 2020

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Michel de Bruijn

Mijn klanten aantal is gestegen

8 februari 2020

Laatste 10 maanden had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na diep overleg met mijn personeel kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek dat er achter de schermen heel wat mis was. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar hij had een onprofessionele houding. Uiteindelijk zijn we op zoek gegaan naar een nieuw administratiekantoor via Administratiekaart. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor heeft ons probleem direct opgelost. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Franciscus de Groot

Goede administratiekantoren vind je hier

5 februari 2020

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het aanbevelen van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede band met hem. Precies wat ik zocht.

- Jeroen Bosman

Erg klantvriendelijk

28 januari 2020

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt met veel zorg beantwoord en de communicatie is top! Erg tevreden!

- Cornelis Peeters

Goede communicatie

18 januari 2020

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer gefocust op de klant. Elke vraag wordt duidelijk beantwoord en de communicatie is top! Erg tevreden!

- Eva Timmermans

Betere partner kan je niet vinden

12 januari 2020

Fantastisch prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze denkwijze, vraag en wensen naar een sterke administratie. Bij veranderingen / vernieuwingen wordt er snel geschakeld en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Margaretha Koning

beste administratie specialist gevonden dankzij administratiekaart

3 januari 2020

Top! administratiekaart heeft mij geholpen in het zoeken van het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft naar onze wensen geluisterd. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Diana Driessen

Teamuitbreiding door betere administratie

29 december 2019

Mijn administratie was aan versterking toe dus ik ben super blij dat jullie deze website hebben. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze me allemaal aanspraken. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Sander van den Heuvel

Ontzettend veel geleerd

21 december 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat jullie moeten doen. Na een formuliertje hebben we direct verschillende offertes mogen ontvangen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte vergadering. Onze organisatie werd meteen goed bekeken. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Ingrid van de Brink

Verbetert met succes

13 december 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor jullie hulp.

- Eva Verhoeven

Verbetert met succes

5 december 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor jullie hulp.

- Michael Vos

Administratie op maat!

1 december 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft alles opgepakt. Een lokaal bedrijf met goede service. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Claudia Peeters

erg goed

27 november 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de perfecte partner gevonden.

- Wouter de Graaf

1 klik verwijderd van een goede partner

14 november 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan zonder enige problemen. Perfect resultaat voor een zachte prijs, top!

- Bart van Wijk

Alles opgelost

10 november 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat jullie moeten doen. Na een formuliertje hebben we direct offertes gekregen van verschillende administratie professionals. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte bespreking. Onze organisatie werd meteen goed begrepen. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Marijke van Vliet

Super samenwerking.

1 november 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Marianne de Haan

Een grote besparing

31 oktober 2019

Mijn huidige administratie specialist is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en ging gelijk aan de slag. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft goed naar mijn vraag geluisterd en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Eric van den Heuvel

Betere partner kan je niet vinden

24 oktober 2019

Voorheen had ik slechte ervaring met een aantal administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik nauwkeurige offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een perfecte administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Danny Blom

Aanbevolen

13 oktober 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Hendrikus van der Linden

Een echte blijver

7 oktober 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier een aantal offertes aangevraagd. Deze aanvraag is erg vlot verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- René Groen

Blijvende partner gevonden

27 september 2019

Via Administratiekaart een blijvende partner gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk proactief en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Kim Evers

De beste administratie specialist gevonden

20 september 2019

Een aantal maanden geleden was ik dringend op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist niet naar mijn wensen heeft geluisterd . Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me verbonden aan de beste administratie specialist! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Gerrit Smeets

Meesterlijk

19 september 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een zeer tevreden klant.

- Edwin Schouten

zelf de keuze om je partner te kiezen

11 september 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn bedrijf! Ze stuurden me verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een lange tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart levert top werk!

- Anouk Sanders

Fraai werk.

5 september 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart aanraden aan iedereen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Linda de Jonge

Snelle communicatie

22 augustus 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik kreeg erna gelijk een bericht terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de diensten en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Susanne Jacobs

Makkelijk en Snel

17 augustus 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies waar jullie naar moeten kijken. Na een formuliertje hebben we direct offertes gekregen van verschillende administratie professionals. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte bespreking. Onze organisatie werd meteen goed begrepen. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Monique Gerritsen

Goede communicatie

13 augustus 2019

Mijn ervaring met Administratiekaart is super goed. De communicatie is fantastisch en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met uitgebreide antwoorden. Echt een aanrader!

- Adriaan Huisman

Een echte blijver

5 augustus 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier een aantal offertes aangevraagd. Deze aanvraag is zonder problemen verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Guido Bakker

Niet alleen een nieuwe partner, maar ook nieuwe kennis

31 juli 2019

3 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen deed mijn echtgenote alle administratie dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk heb ik de keuze gemaakt om hiermee te stoppen. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook hoe ik mijn administratie kan verbeteren. Hij denkt graag mee en geeft nieuwe ideeën.

- Claudia Maas

Blijvende partner gevonden

21 juli 2019

Laatste 2 jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na enkele bevindingen kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek we veel te veel belasting betaald hebben. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die werkte niet goed mee. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor heeft ons probleem direct opgelost. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Steven Bakker

betrouwbaar en behulpzaam

17 juli 2019

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer nuttig. . Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder fijn is als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, ook niet onbelangrijk voor startende ondernemers zoals ik. Zoek je een betrouwbaar adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Sjoerd Kuipers

Helemaal tevreden

5 juli 2019

Zeer prettig samenwerken met Administratiekaart. De partner die ik heb gevonden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Kim van de Velde

Teamuitbreiding door betere administratie

30 juni 2019

Mijn administratie kon niet meer verder zo dus ik ben super blij dat jullie deze website hebben. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze me allemaal aanspraken. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Maarten Schipper

Opgezet binnen no-time

22 juni 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan zonder enige problemen. Maatwerk tegen een laag tarief, top!

- Tessa Smeets

Aanbevolen

19 juni 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Margaretha van Doorn

Enorm gedetailleerd!

12 juni 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft alles opgepakt. Een lokaal bedrijf met goede service. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Jessica van den Bosch

Een echte blijver

1 juni 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier ooit een aantal offertes voor mijn nieuw administratiekantoor mogen ontvangen. Deze aanvraag is prima verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Mirjam van de Pol

Goede tip!

24 mei 2019

We kregen een tip om administratiekaart in te schakelen. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van een kennis uit de buurt. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Nicole Verhoeven

Helemaal tevreden

18 mei 2019

Zeer prettig samenwerken met Administratiekaart. De partner die ik kreeg aangeraden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Paul van Veen

Super samenwerking.

13 mei 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Remco Schouten

Erg tevreden met jullie

9 mei 2019

Na enkele uren op het internet, toch besloten om Administratiekaart te proberen. Ik wist niet waar ik op moest letten wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een duidelijk formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal opties waar ik lastig uit kon kiezen (ik ben nogal een twijfelkont). Dus heb er nog even lang over na moeten denken. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Arjan Bos

Blijvende partner gevonden

30 april 2019

Laatste 10 maanden had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na een grondig onderzoek kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek dat er achter de schermen heel wat mis was. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar hij had een onprofessionele houding. Uiteindelijk zijn we op zoek gegaan naar een nieuw administratiekantoor via Administratiekaart. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor heeft ons probleem direct opgelost. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Maurice van der Linden

Fantastische samenwerking

25 april 2019

Enorm prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze denkwijze, vraag en wensen naar een sterke administratie. Bij veranderingen / vernieuwingen wordt er snel geschakeld en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Margaretha van Dijk

Aanrader!

17 april 2019

Ik kan administratiekaart iedereen aanraden! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Erg fijn om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Jacoba Verhoeven

Door administratiekaart de weg gevonden

6 april 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor jullie hulp.

- Patrick Verhoeven

Mijn onderneming is gegroeid

27 maart 2019

Laatste 2 jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na een grondig onderzoek kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek er slordig mee om was gegaan. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die werkte niet goed mee. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor heeft ons probleem direct opgelost. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Catharina Kuipers

Blijvertje

5 maart 2019

Ik raad administratiekaart iedereen aan! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Ik kan geen betere partner bedenken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Angelique Postma

Helemaal tevreden

2 februari 2019

Zeer prettig samenwerken met Administratiekaart. De partner die ik heb gevonden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Robin Koning

Een echte blijver

1 januari 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier ooit een aantal offertes voor mijn nieuw administratiekantoor mogen ontvangen. Deze aanvraag is prima verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Cornelis Boer

Ik leer zelf nog eens wat van mijn administratie specialist

26 december 2018

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de perfecte partner gevonden.

- Barry Bos

Investering waard!

25 november 2018

Dit jaar besloot ik dat ik wilde investeren in een professionele administratie specialist. Na een grondige research naar administratie professionals, kwam ik een behoorlijk aantal sites tegen. Er waren zoveel verschillende soorten administraties, waardoor ik niet wist welke ik moest kiezen dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanbevelen op basis van mijn wensen. Uiteindelijk kwam ik in contact met een professioneel administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun puik werk. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Martijn Wolters

professioneel

11 november 2018

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even contact genomen via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een vriendelijke meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Paul Smeets

Uitgelichte administratiekantoren uit Schaijk

Anno Accountants V.O.F.

Pastoor van Winkelstraat 39B
5374 BG Schaijk
Nederland

0486 460 034
http://www.anno-accountants.nl/

van Dijk Admin Advies

Repellaan 14
5374 GT Schaijk
Nederland

06 51649519
http://www.vandijkadminadvies.nl/

TBN Administratieve Ondersteuning

Gelrehof 29
5371 EM Ravenstein
Nederland

06 36364438
https://www.tbnadmin.nl/