Administratiekantoor Zoelmond

Wil jij een betaalbare administratiekantoor in Zoelmond die bij jouw bedrijf past?

Lees dan vooral verder.

Wij zorgen dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Zoelmond verbonden wordt aan Een kantoor dat bij je past.

Het gaafste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Zoelmond – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2020 en verder.

Administratie Zoelmond gezocht?

Vraag direct 5 offertes aan

Administratiekantoor Zoelmond
4.8
4.8 van de 5 sterren (gebaseerd op 53 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Zoelmond, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Erichem, Ravenswaaij en Kapel Avezaath bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Zoelmond

Wil jij een top administratiekantoor uit Zoelmond. Kijk niet verder. Het vinden van een goed administratiekantoor zal best veel tijd in beslag nemen. Je moet namelijk wel de beste optie kiezen voor het uit handen geven van de administratie. Als jij je administratie in Zoelmond uit handen wilt geven raden wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk met een paar simpele tips zien hoe je bij de juiste partij uit kunt komen. Zo kan ook jij na het lezen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Zoelmond. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Zoelmond

In zee gaan met een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als bedrijfseigenaar maar kunt maken. Jouw administratie uitbesteden brengt meerdere voordelen met zich mee. We zien dat de bij ons aangesloten administratiekantoren vrijwel iedere soort administratie overnemen binnen jouw onderneming. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grotere organisaties zijn er veel administratieve taken die vervuld moeten worden.Kleine organisaties die jaarlijks maar minimale omzet hebben zullen niet zoveel profijt hebben bij een administratiekantoor. Is jouw omzet wel hoog en wordt het je allemaal te veel dan is het de beste keuze.

De administratie zal geschieden door het administratie kantoor in Zoelmond zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie uitvoeren van jouw bedrijf, ze zullen ook de jaarrekeningen uit handen nemen als je dit graag wilt.

Tevens zijn ze goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een partij die over veel kennis beschikt omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een onmisbare positie in binnen de samenwerking. Van alle dienstverleners die je kunt inzetten voor je onderneming is een administratiekantoor toch nog echt een van de betere keuzes.

Alle administratiekantoren uit Zoelmond

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Zoelmond – administratiekantoor of boekhouder

Kan ik niet gewoon met een boekhouder in zee gaan? Dit is een vraag die wij regelmatig voorgeschoteld krijgen. Het is goed om te weten dat een administratiekantoor andere dingen doet als een boekhouder. De boekhouding geschiedt door de boekhouder, dit zijn de balansen enzovoort. De boekhouder draagt niet bij aan de algemene bedrijfsadministratie, Hiervoor moet je dus bij een administratiekantoor zijn.

Over het algemeen heeft een organisatie meer baat bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn namelijk meer taken dan de boekhouding. Het beste is uiteraard een combinatie van de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor altijd even de boekhouding extra kan controleren als je dit wenselijk acht. Voor zeer specifieke know-how op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Die kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Zoelmond?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Zoelmond te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Zoelmond

De voordelen waarvan ondernemingen genieten bij het laten uitvoeren van de loonadministratie of financiële administratie in Zoelmond zijn grenzeloos. Laten we met het begin beginnen. Ten eerste zal je aanzienlijk veel tijd besparen ieder jaar.

De administratie is veel werk, vooral grotere bedrijven zullen dit wel begrijpen. Door een administratiekantoor in Zoelmond in te schakelen kan je deze tijd besteden aan bezigheden die meer bij jouw vakgebied passen. Als je alles zelf doet dan zal er veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet op de hoogte van alle ins and outs van de administratieve tools. Wil je dit zelf leren dan ben je zo tientallen uren verder.

Je administratie laten doen door een administratiekantoor uit Zoelmond maakt het ook nog eens mogelijk geld te besparen. Dit komt doordat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding te controleren. Zij zien dus of de boekhouder inderdaad alle aftrekposten heeft meegenomen of dat er enkele niet meegenomen zijn.

Wanneer de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat ondernemingen kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de verplichtingen van het ondernemerschap, hier moet iedere bedrijfseigenaar aan voldoen. Doe je dit niet dan kan het zijn dat je in de knoei komt met de Belastingdienst. Zij tonen bijvoorbeeld aan dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Middels een administratiekantoor in Zoelmond zal je hier geen last meer van hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Zoelmond?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Zoelmond te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Zoelmond contacteren – waar op letten

Er zijn een aantal zaken die je moet weten voordat je gaat zoeken naar een financieel administratiekantoor in Zoelmond om jouw administratie over te nemen. Wanneer het moment aanbreekt dat je een offerteaanvraag verstuurt naar de verschillende administratiekantoren dan is het goed om altijd duidelijk te zijn in wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee vind je het kantoor die het beste aan zou sluiten bij jouw situatie. Het is aan te raden om de toekomstplannen te delen en vertel wat je verwacht van het kantoor. Meestal ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Uiteraard hangt het af van de soorten taken welke prijs er in totaal aan zal hangen.

Het is tevens verstandig om het administratiekantoor in Zoelmond te onderzoeken. Beschikken zij over speciale soorten specialisaties die andere bedrijven niet hebben? Kunnen zij jou ook voorzien van analyses binnen de onderneming? Door te kijken met wat voor een niveau van expertise je te maken hebt zal je jouw keuze kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je enkel de beste administratiekantoren in Zoelmond over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Zoelmond

Door geen twijfel te laten bestaan in jouw aanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inschakelen van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Zoelmond, wees dan ook specifiek bij het verzenden van de offerte. Veel kantoren komen graag met je in contact, ben dus niet bang om even contact op te nemen om onduidelijkheden na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Zoelmond. Wanneer een kantoor niet voldoende informatie heeft om je te helpen dan weet je dit nu meteen. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets zo irritant als veel tijd besteden aan een gesprek wat nergens naartoe leidt.

Op het moment dat je een aantal geschikte kandidaten voor je hebt voor de financiële administratie in Zoelmond dan is het wijs om een kennismaking in te roosteren. Tijdens deze afspraak kan je meer inzage krijgen in de partij die voor je zit, je moet je natuurlijk wel goed voelen in zijn of haar gezelschap. Stel gerust de vraag wat hem of haar geschikter maakt dan de concurrentie en of hij of zij ook andere bijkomende competenties heeft. Ook is dit een goed moment om de aanpak te bespreken met betrekking tot de administratie in Zoelmond. Toch wat fijner als het face to face gebeurt, bij een digitaal administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Zoelmond.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Zoelmond

Eigenlijk iedere onderneming heeft voordelen aan het uit handen geven van de administratie in Zoelmond. Twijfel dus niet langer. Dankzij bovenstaande tips is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie hoort nog altijd tot een van de slimste investeringen die ondernemingen maar kunnen maken voor hun onderneming. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag vandaag nog 3 offertes aan en vind snel hét administratiekantoor in Zoelmond wat geheel aan jouw verwachtingen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Zoelmond?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Zoelmond te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Zoelmond

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Zoelmond afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Zoelmond.

Lees de recensies over

administratie in Zoelmond

gelukkig de stap genomen

12 maart 2020

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn naar geluisterd en dit zie je precies terug. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Ilona Wolters

Snel en super eenvoudig

11 maart 2020

Paar maanden geleden heb ik offertes aangevraagd. Ik kreeg een vriendelijk antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de juiste partner kiezen. Alles ging heel vlot en ik heb nu een goede administratie.

- Adriaan Vos

Perfecte administratie door perfect administratiekantoor

12 maart 2020

Een klant heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik zelf de keuze heb om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving verschillende offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is snel en vlot gedaan.

- Cornelia van den Bosch

1 klik verwijderd van een goede partner

15 maart 2020

Hetgeen waar ik erg content mee was, is het feit dat administratiekaart jouw eisen serieus nemen. Ze gaan zorgvuldig aan de slag met jouw antwoorden en kiezen een aantal goede administratiekantoren uit. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de juiste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik beveel het iedereen aan!

- Ivo Willems

beste administratie specialist gevonden dankzij administratiekaart

14 maart 2020

Top! administratiekaart heeft mij geholpen in het zoeken van het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft de administratie gedaan naar onze verdeling. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Michiel Driessen

betrouwbaar en behulpzaam

15 maart 2020

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. Wat je vraagt wordt gelijk geregeld. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder gewaardeerd wordt als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, wat gunstig is voor startende ondernemers. Zoek je een betrouwbaar adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Caroline van de Berg

Administratie sterk aan vernieuwing toe

12 maart 2020

Mijn administratie kon niet meer verder zo dus ik ben mega blij dat jullie deze website hebben. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze allemaal zo goed waren. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Tamara van Dijk

Meer grip op mijn administratie

16 maart 2020

Via administratiekaart is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor wat we vonden begreep snel wat mijn wensen waren en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Femke Peters

blij met mijn gekozen partner

11 maart 2020

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn onderneming! Ik ontving verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een lange tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart levert top werk!

- Kirsten Verhoeven

zeer behulpzaam

13 maart 2020

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. Alles wat je zou willen, wordt direct gedaan. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder prettig is als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, ook niet onbelangrijk voor startende ondernemers zoals ik. Zoek je een betrouwbaar adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Michel Willems

Aangenaam verrast

15 maart 2020

Afgelopen week een aanvraag gedaan en we moeten eerlijk zeggen dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. We staan in contact met een super fijn bedrijf!

- Dirk Hofman

Erg tevreden met jullie

16 maart 2020

Na enkele uren op het internet, toch besloten om Administratiekaart te proberen. Ik wist niet naar welke eisen ik moest kijken wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een duidelijk formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal offertes waar ik lastig uit kon kiezen, ze waren alle 3 goed. Dus heb er toch nog even voor moeten zitten. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Iris Post

Een geweldige ervaring

14 maart 2020

Zeer prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze denkwijze, vraag en wensen naar een sterke administratie. Bij veranderingen / vernieuwingen wordt er snel geschakeld en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Paul Hendriks

Goed geholpen

16 maart 2020

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geadviseerd en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Kirsten Scholten

Super

10 maart 2020

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Anouk van Veen

Superadministratie

3 maart 2020

administratiekaart heeft zijn werk gedaan. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en ontving diverse offertes. Verschilt niet heel erg van andere bedrijven, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus ik ben tevreden.

- Cornelia van de Veen

Meesterlijk

25 februari 2020

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn onderneming! Ik ontving verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een paar maanden met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart hartstikke bedankt!

- Annemieke Hoekstra

Vakkundig

19 februari 2020

Mijn huidige administratie specialist is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en nam direct stappen. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft goed naar mijn vraag geluisterd en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Ellen de Groot

Geen problemen meer!

12 februari 2020

Afgelopen week offertes aangevraagd en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. Wat een super service!

- Esther Kuiper

Gewoon Goed

4 februari 2020

administratiekaart heeft me aardig geholpen. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Verschilt niet heel erg van andere bedrijven, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Marjolein de Boer

Ik ben tevreden

24 januari 2020

administratiekaart levert prima werk. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Ik had ze ook zelf kunnen opbellen, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Gerardus de Bruijn

Door administratiekaart de weg gevonden

21 januari 2020

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor de service.

- Petrus Bos

Opgezet binnen no-time

12 januari 2020

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een startende onderneming. Daarnaast waren het ook lokale bedrijven. Lekker makkelijk dus!

- Melanie Smits

Mijn ervaring is goed

9 januari 2020

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over het werk. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die het werk kon uitvoeren. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn partner.

- Simon Timmermans

Service is uitstekend

1 januari 2020

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat jullie moeten doen. Na een formuliertje hebben we direct een aantal offertes in onze mailbox gekregen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte bespreking. Onze organisatie werd meteen goed begrepen. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Maaike Driessen

Opgezet binnen no-time

22 december 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan zonder enige problemen. Perfect resultaat voor een zachte prijs, top!

- Caroline Hermans

overzichtelijke administratie na aanbeveling van administratiekaart

16 december 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en duidelijke administratie. Al mijn wensen kon ik doorgeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en reageren ze snel terug.

- Jan Hoekstra

Verbetert met succes

11 december 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor de service.

- Eveline Mulder

Top administratie dankzij administratiekaart

5 december 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart lokaal administratiekantoors steunt. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik hoef niet ver te reizen. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Top!

- Chantal Verbeek

Super service

27 november 2019

Gisteren het formuliertje ingevuld en ik moet eerlijk verklappen dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. Heel erg fijn!

- Sander Smeets

Pak van mijn schouders

21 november 2019

Dit jaar besloot ik dat ik wilde investeren in een professionele administratie specialist. Ik deed wat research naar sites en kwam een behoorlijk aantal sites tegen. Ik wist echter niet welke beter was dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanbevelen op basis van mijn wensen. Uiteindelijk kwam ik in contact met een lokaal administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun geduld. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Nancy Driessen

Goede ervaring

12 november 2019

Een aantal maanden geleden was ik met spoed op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist dramatisch werk heeft opgeleverd. Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me verbonden aan de beste administratie specialist! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Rogier de Bruin

Goede service

5 november 2019

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is erg interessant. Je vult een kort formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van lokale partijen. Uiteindelijk kan je op je gemak gaan kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker makkelijk dus.

- Nicolaas de Graaf

Mijn ervaring is goed

31 oktober 2019

Ik aarzelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over het werk. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die de administratie onder handen kon nemen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuwe administratie.

- Jeffrey de Ruiter

Snel en super eenvoudig

19 oktober 2019

Paar maanden geleden heb ik offertes ontvangen. Ik kreeg een professioneel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel gemakkelijk en ik heb nu een goede administratie.

- Johannes Kuiper

Innoverend en speciaal

14 oktober 2019

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is heel speciaal. Je vult een kort formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van lokale partijen. Uiteindelijk mag jij kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker vrij dus.

- Marjolein Jacobs

Betere partner kan je niet vinden

5 oktober 2019

Voorheen had ik slechte ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik verschillende offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een fijne administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Erwin Veenstra

Prima service

30 september 2019

administratiekaart levert prima werk. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Ik had ze ook zelf kunnen opbellen, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus ik ben tevreden.

- Rogier Vos

Erg tevreden.

26 september 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben heel blij met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Adriaan van der Laan

Goede communicatie

12 september 2019

Mijn ervaring met Administratiekaart is super goed. De communicatie is uitstekend en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met uitgebreide antwoorden. Echt een aanrader!

- Bart Groen

Mijn klanten aantal is gestegen

9 september 2019

Laatste 10 maanden had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na diep overleg met mijn personeel kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek we veel te veel belasting betaald hebben. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die werkte niet goed mee. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor is een blijvende partner geworde. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Sander van den Broek

Gewoon Goed

30 augustus 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies waar jullie naar moeten kijken. Na een formuliertje hebben we direct offertes gekregen van verschillende administratie professionals. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte kennismaking. Onze organisatie werd meteen goed bekeken. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Vanessa Willems

gelukkig de stap genomen

26 augustus 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn naar geluisterd en dit zie je precies terug. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Cornelis van de Velden

Simpel formuliertje ingevuld

18 augustus 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van goede administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super blij met het werk. Alle onderdelen wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Margaretha van de Wal

tegek!

14 augustus 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een goed geholpen bezoeker.

- Wouter Huisman

administratiekaart luistert aandachtig

2 augustus 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat mijn vragen en wensen serieus werden genomen. Nu ben ik al een jaar erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Suzanne Mol

Enorm gedetailleerd!

25 juli 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft voor mijn organisatie een perfecte administratie geleverd. Een lokaal bedrijf met goede communicatie. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Adriana van Doorn

professioneel

22 juli 2019

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even om advies gevraagd via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een vriendelijke meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Martijn Peeters

Goede administratie specialist gevonden

15 juli 2019

Na enkele uren op het internet, toch besloten om Administratiekaart te proberen. Ik wist niet naar welke eisen ik moest kijken wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een duidelijk formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal opties waar ik lastig uit kon kiezen, ze waren alle 3 goed. Dus heb er wel even over gedaan om de beste uit te kiezen. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Annemarie van de Berg

Duidelijke offertes met goede prijzen

10 juli 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een startende onderneming. Daarnaast waren het ook bedrijven uit dezelfde regio. Lekker makkelijk dus!

- Jacoba Postma

precies zo uitbesteed als ik wil

28 juni 2019

Top! administratiekaart heeft mij geholpen in het zoeken van het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft naar onze wensen geluisterd. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Adriaan de Jonge

Geen problemen meer!

20 juni 2019

Via administratiekaart is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik online diensten verleen, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Hanneke Post

De beste keuze gemaakt

19 juni 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier een aantal offertes aangevraagd. Deze aanvraag is erg vlot verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Annemieke Janssen

erg goed

13 juni 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Astrid van der Meulen

Erg klantvriendelijk

30 mei 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt duidelijk beantwoord en de communicatie is top! Goed gedaan!

- Susanne Kramer

Iemand die eindelijk snapt wat ik wil

26 mei 2019

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg tevreden over het werk dat de administratie specialist had geleverd en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die rekening houdt met wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanbeveling.

- Tessa Post

Investering waard!

21 mei 2019

Ik besloot dat ik dit jaar een professionele administratie specialist wilde hebben. Na een grondige research naar administratie professionals, kwam ik een behoorlijk aantal sites tegen. Er waren zoveel verschillende soorten administraties, waardoor ik niet wist welke ik moest kiezen dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanbevelen op basis van mijn eisen. Uiteindelijk kwam ik in contact met een lokaal administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun tijd. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Matthijs van Doorn

Groei & teamuitbreiding

15 mei 2019

Mijn administratie was aan versterking toe dus ik ben super blij dat jullie deze website hebben. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze allemaal zo goed waren. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Gerrit Bakker

overzichtelijke administratie na aanbeveling van administratiekaart

7 mei 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en duidelijke administratie. Al mijn wensen kon ik doorgeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en krijg ik direct reactie.

- René van der Meer

Jaren partner

27 april 2019

Ik kom altijd terug bij Administratiekaart voor vrienden. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel geduld. Ik heb tussendoor soortgelijke bedrijven geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart is het beste.

- Robertus de Wit

Duidelijke offertes met goede prijzen

18 april 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een beginnende. Daarnaast waren het ook bedrijven in dezelfde buurt. Lekker makkelijk dus!

- Catharina Blom

tegek!

11 april 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een zeer tevreden klant.

- Cornelia Brouwer

Duidelijke offertes met goede prijzen

4 april 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een kleine. Daarnaast waren het ook bedrijven in dezelfde buurt. Lekker makkelijk dus!

- Simon Bakker

Top administratie dankzij administratiekaart

1 april 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de perfecte partner gevonden.

- Peter van den Heuvel

blij met mijn gekozen partner

28 februari 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn onderneming! Ze stuurden me verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een paar maanden met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart levert top werk!

- Caroline Hofman

Uitstekend bevallen

28 januari 2019

Via Administratiekaart een professioneel kantoor ingeschakeld die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk getalenteerd en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Femke Verhoeven

Bedankt!

2 januari 2019

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles professioneel. Ze behandelen elke klant als een individu en staan open voor alle vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Jeroen Vink

Iemand die eindelijk snapt wat ik wil

21 december 2018

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg tevreden over het werk dat de administratie specialist had geleverd en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die rekening houdt met wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanbeveling.

- Mariska Driessen

Pak van mijn schouders

26 november 2018

Dit jaar besloot ik dat ik wilde investeren in een professionele administratie specialist. Ik deed wat research naar sites en kwam een behoorlijk aantal sites tegen. Ik wist echter niet welke beter was dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanraden op basis van mijn eisen. Uiteindelijk kwam ik in contact met een professioneel administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun puik werk. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Erik Hoekstra

perfecte vertaling

9 november 2018

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Petra Koster

Uitgelichte administratiekantoren uit Zoelmond

Van Eck & van Sterkenburg Accountants Belastingadviseurs

Herenstraat 18
4116 BK Buren
Nederland

0344 661 738
http://www.vevs.nl/

Cijfers en Mensen

Oeverstraat 8
3961 AN Wijk bij Duurstede
Nederland

0343 594 542
http://www.cijfersenmensen.nl/

Huibers Acc. & Bel.adv. B.V.

De Langkamp 305
3961 MR Wijk bij Duurstede
Nederland

0343 595 000
http://www.huibers-accountants.nl/