Administratiekantoor Zuidschermer

Wil jij een ijzersterke administratiekantoor in Zuidschermer die bij jouw bedrijf past?

Dan ben je op de goede plek.

Wij zorgen dat jij die zoekt naar een administratiekantoor Zuidschermer verbonden wordt aan Een kantoor dat bij je past.

Het tofste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Zuidschermer – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2020 en verder.

Administratie Zuidschermer gezocht?

Een accountant uit Zuidschermer vinden

Administratiekantoor Zuidschermer
4.7
4.7 van de 5 sterren (gebaseerd op 56 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Zuidschermer, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Starnmeer, Ursem en Oost Graftdijk bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Zuidschermer

Heb jij behoefte aan een ijzersterk administratiekantoor in Zuidschermer. Zoek niet verder. De zoektocht naar het beste administratiekantoor zal veel moeite kosten. Je wilt immers wel de optimale optie kiezen voor het uitbesteden van je administratie. Als jij je administratie in Zuidschermer uit handen wilt geven bevelen wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk met een paar simpele tips zien hoe je bij de geschikte persoon uit kunt komen. Zo kan ook jij na het lezen van dit artikel de beste optie selecteren voor een administratiekantoor in Zuidschermer. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Zuidschermer

Het inschakelen van een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als ondernemer maar kunt maken. Jouw administratie uitbesteden brengt meerdere voordelen met zich mee. Wij merken dat de bij ons aangesloten administratiekantoren eigenlijk iedere soort administratie uit handen zullen nemen binnen het bedrijf. Je kunt hierbij denken aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan de werknemer administratie. Vooral bij de grotere organisaties zijn er genoeg administratieve opdrachten die uitgevoerd moeten worden.Kleine bedrijven die jaarlijks maar weinig omzet hebben zullen niet zoveel baat hebben bij een administratiekantoor. Ligt jouw omzet wel aardig hoog en wordt het je allemaal iets te veel dan is het de beste investering.

De administratie wordt uit handen genomen door het administratie kantoor in Zuidschermer zelf, vaak zijn hier administratieve medewerkers in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie beheren van jouw bedrijf, ze kunnen ook de jaarrekeningen uit handen nemen als je dit handig vindt.

Tevens zijn zij op de hoogte van de financiële regelgeving, je kunt dus je vragen kwijt op het gebied van de belastingen. Het is een partij die over veel kennis beschikt omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen de samenwerking. Van alle partijen die je kunt inzetten voor je onderneming is een administratiekantoor toch nog echt een van de toppers.

Alle administratiekantoren uit Zuidschermer

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Zuidschermer – administratiekantoor of boekhouder

Kan ik niet gewoon naar een boekhouder gaan? Dit is een vraag die wij vaak voorgeschoteld krijgen. Het is belangrijk dat je weet dat een administratiekantoor niet hetzelfde doet als een boekhouder. De boekhouding wordt uitgevoerd door de boekhouder, dit zijn de balansen etc. De boekhouder draagt niet bij aan de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor aankloppen.

Vaak heeft een onderneming meer baat bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn nu eenmaal meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het beste is natuurlijk een combinatie tussen de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor vaak even de boekhouding nog een keer kan nalopen als je dit wenselijk acht. Voor zeer diepgaande know-how op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Die kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Zuidschermer?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Zuidschermer te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Zuidschermer

De pluspunten waarvan organisaties genieten bij het laten uitvoeren van de loonadministratie of financiële administratie in Zuidschermer zijn eindeloos. Laten we bij de eerste stap beginnen. Ten eerste zal je meer tijd kunnen besparen jaarlijks.

De administratie is veel werk, vooral grotere bedrijven zullen dit begrijpen. Door een administratiekantoor in Zuidschermer in te zetten kan je deze tijd gebruiken aan taken die meer bij jouw expertise passen. Als je alles zelf doet dan zal er onnodig veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet op de hoogte van alle functies van de administratieve programma’s. Wil je dit meester maken dan ben je zo tientallen uren verder.

Zaken doen met een administratiekantoor uit Zuidschermer maakt het daarnaast mogelijk om veel geld te besparen. Dit komt doordat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding te controleren. Zij zien dus of de boekhouder alle aftrekposten heeft meegenomen of dat er enkele vergeten zijn.

Naarmate de jaaromzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat organisaties kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het goed documenteren van je administratie een van de verplichtingen van het ondernemerschap, hier moet iedere ondernemer aan voldoen. Doe je dit niet dan kan het zijn dat je in de knoei komt met de Belastingdienst. Zij kunnen stellen dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen bewijzen. Door een administratiekantoor in Zuidschermer zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Zuidschermer?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Zuidschermer te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Zuidschermer contacteren – waar op letten

Je moet het een en ander weten voordat je gaat zoeken naar een financieel administratiekantoor in Zuidschermer om jouw administratie te gaan doen. Als je een prijsaanvraag de deur uit doet naar de verschillende administratiekantoren dan is het goed om altijd duidelijk te zijn in wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee vind je de partij die het beste aan zou sluiten bij jouw situatie. Het is belangrijk om de toekomstplannen mede te delen en maak duidelijk wat je verwacht van het kantoor. Vaak ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is ongeveer dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk ligt het aan het takenpakket welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is tevens slim om het administratiekantoor in Zuidschermer na te trekken. Beschikken zij over speciale soorten specialisaties die andere bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen het bedrijf? Door te kijken met wat voor een niveau van expertise je te maken hebt zal je jouw keuze kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je alleen de beste administratiekantoren in Zuidschermer over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Zuidschermer

Door je probleem zo goed mogelijk af te bakenen in jouw aanvraag kan je meer duidelijkheid krijgen bij het inschakelen van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Zuidschermer, ben dan ook duidelijk bij het versturen van de offerte. Veel kantoren hebben graag contact met je, ben dus niet bang om even contact op te nemen om het een en ander na te vragen over de financiële administratie in Zuidschermer. Als een kantoor niet voldoende informatie heeft om je te assisteren dan weet je dit nu snel genoeg. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets is vervelender dan veel tijd besteden aan een gesprek wat nergens heen leidt.

Op het moment dat je een aantal geschikte kandidaten voor je hebt voor de financiële administratie in Zuidschermer dan is het slim om een kennismaking in te roosteren. Tijdens deze afspraak kan je meer inzage krijgen in de persoon die tegenover je zit, je moet je namelijk wel goed voelen in zijn of haar bijzijn. Vraag gerust wat hem of haar geschikter maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook diverse soorten bijkomende competenties heeft. Ook is dit een mooi moment om het plan te bespreken met betrekking tot de administratie in Zuidschermer. Toch wat makkelijker als het tijdens een ontmoeting gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Zuidschermer.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Zuidschermer

Iedere onderneming heeft voordelen aan het uitbesteden van de administratie in Zuidschermer. Twijfel dus niet langer. Dankzij bovenstaande stappen is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uit handen geven van de administratie is nog altijd tot een van de slimste investeringen die organisaties maar kunnen maken voor het bedrijf. De voordelen wegen zwaarder dan de nadelen. Vraag vandaag nog 3 offertes aan en vind binnen een korte periode hét administratiekantoor in Zuidschermer wat geheel aan jouw verwachtingen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Zuidschermer?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Zuidschermer te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Zuidschermer

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Zuidschermer afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Zuidschermer.

Lees de recensies over

administratie in Zuidschermer

Meesterlijk

18 maart 2020

Meesterlijke service is hier te vinden afz een heel gelukkige klant.

- Martin Verhoeven

Administratie sterk aan vernieuwing toe

12 maart 2020

Mijn administratie kon niet meer verder zo dus ik ben mega blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze allemaal zo goed waren. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Lisette van de Velde

Administratie naar mijn wensen

11 maart 2020

Voorheen had ik slechte ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik verschillende offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een fijne administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Judith Bosman

goede prijs gevonden

12 maart 2020

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan zonder enige problemen. Perfect resultaat voor een zachte prijs, top!

- Bastiaan Martens

Snelle communicatie

11 maart 2020

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ik een email ontving zonder offertes. Maar ik ontving erna gelijk een antwoord terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de service en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Suzanne Prins

goede administratie dankzij administratiekaart

11 maart 2020

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en duidelijke administratie. Al mijn wensen kon ik doorgeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en krijg ik direct reactie.

- Joris Jacobs

Onze administratie is Fantastisch!

11 maart 2020

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat jullie moeten doen. Na een formuliertje hebben we direct offertes gekregen van verschillende administratie professionals. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte bespreking. Onze organisatie werd meteen goed begrepen. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Simon Molenaar

Een geweldige ervaring

14 maart 2020

Enorm prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze denkwijze, vraag en wensen naar een sterke administratie. Bij veranderingen / vernieuwingen wordt er snel geschakeld en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Tamara van de Veen

erg nauwkeurig, maar ook zo eenvoudig

13 maart 2020

Hetgeen waar ik erg tevreden mee was, is het feit dat administratiekaart jouw wensen serieus nemen. Aan de hand van jouw wensen kiezen ze de beste administratie professionals. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de geschikte partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik beveel het iedereen aan!

- Edwin van de Velde

Goede communicatie

14 maart 2020

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen een korte tijd een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de vrijheid heb om mijn partner te kiezen en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- Brenda Mol

Goede tip!

18 maart 2020

We kregen een tip om administratiekaart in te schakelen. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van een kennis uit de buurt. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Claudia Boer

Goede samenwerking

16 maart 2020

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles professioneel. Ze behandelen elke klant als een individu en steken graag hun handen uit de mouwen voor je. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te twijfelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Michiel Visser

tegek!

12 maart 2020

Meesterlijke service is hier te vinden afz een goed geholpen bezoeker.

- Wouter Mulder

Mijn ervaring is goed

17 maart 2020

Ik aarzelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die de administratie onder handen kon nemen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en deze werden snel beantwoord door David van Administratiekaart. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuwe administratie.

- Thomas van de Velde

Geen problemen meer!

6 maart 2020

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor de service.

- Anna Prins

Erg tevreden.

27 februari 2020

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Margaretha van den Heuvel

Ontzettend geduldig en professioneel

25 februari 2020

Ik twijfelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over het werk. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die hen kon helpen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuwe administratie.

- Paul Visser

Erg tevreden met jullie

20 februari 2020

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies waar jullie naar moeten kijken. Na een formuliertje hebben we direct offertes gekregen van verschillende administratie professionals. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte vergadering. Onze organisatie werd meteen goed bekeken. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Dave van de Velden

Gevonden wat ik wil

9 februari 2020

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen no-time een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de vrijheid heb om mijn partner te kiezen en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- Tamara van Loon

Een grote besparing

31 januari 2020

Mijn huidige administratie specialist is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en ging gelijk aan de slag. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft zorgvuldig naar mijn vraagstuk gekeken en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Catharina van Dongen

Aangenaam verrast

27 januari 2020

Gisteren een aanvraag gedaan en ik moet eerlijk toegeven dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. Wat mooi dat dit bestaat!

- René van Dijk

Mooie teruggaves als resultaat.

19 januari 2020

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Jelle Smit

Wow, mijn administratie is perfect

16 januari 2020

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het vinden van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij veel uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede relatie met hem. Precies wat ik zocht.

- Jacobus van de Velde

Verschillende offertes ontvangen van goede administratiekantoren

7 januari 2020

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van professionele administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super content. Alle onderdelen wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Sanne Scholten

Goede service

1 januari 2020

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ik een email ontving zonder offertes. Maar ik kreeg erna gelijk een email terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Jeffrey van de Ven

Erg klantvriendelijk

20 december 2019

Via deze website is er voor mij een inzichtelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor wat we vonden begreep snel wat mijn wensen waren en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Christian Schipper

gelukkig de stap genomen

16 december 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Pieter de Wit

Goede partner, voor een mooie prijs

5 december 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een heel gelukkige klant.

- Maurice Koning

Simpel formuliertje ingevuld

2 december 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van goede administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super tevreden. Alle onderdelen wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Richard Sanders

Goede administratie specialist gevonden

28 november 2019

Na enkele uren op het internet, toch besloten om Administratiekaart te proberen. Ik wist niet waar ik op moest letten wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een duidelijk formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal offertes waar ik lastig uit kon kiezen, ze waren alle 3 goed. Dus heb er toch nog even voor moeten zitten. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Danny Postma

Wow, mijn administratie is perfect

21 november 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn onderneming! Ik heb diverse offertes aangevraagd en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een lange tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart hartstikke bedankt!

- Matthijs Huisman

Dankzij een kennis in contact gekomen

13 november 2019

Ik kom altijd terug bij Administratiekaart voor vrienden. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel geduld. Ik heb tussendoor soortgelijke ondernemingen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart is het beste.

- Thomas Scholten

beste administratie specialist gevonden dankzij administratiekaart

31 oktober 2019

Hetgeen waar ik erg blij mee was, is het feit dat administratiekaart jouw behoeften serieus nemen. Aan de hand van jouw wensen kiezen ze de beste administratie professionals. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de geschikte partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Nienke van der Meer

Goede ervaring

29 oktober 2019

Het administratiekantoor dat Administratiekaart me heeft aangeraaden heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er netjes uit. De problemen zijn opgelost en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Kim Wolters

precies zo uitbesteed als ik wil

21 oktober 2019

Top! administratiekaart heeft mij geholpen in de zoektocht naar het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft de administratie gedaan naar onze verdeling. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Simon Bosch

Meer grip op mijn administratie

11 oktober 2019

Via deze website is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor wat we vonden begreep snel wat mijn wensen waren en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Tamara Groen

Prettige samenwerking

7 oktober 2019

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik kreeg aangeraden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Anne van Dongen

Snel en super eenvoudig

2 oktober 2019

Paar maanden geleden heb ik een offerteaanvraag ingediend. Ik kreeg een vriendelijk antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de juiste partner kiezen. Alles ging heel gemakkelijk en ik heb nu een goede administratie.

- Mark van de Berg

De beste keuze gemaakt

22 september 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier een aantal offertes aangevraagd. Deze aanvraag is prima verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Barry Kuiper

Goede samenwerking

17 september 2019

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles professioneel. Ze behandelen elke klant als een individu en steken graag hun handen uit de mouwen voor je. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te twijfelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Marije van Dam

Goede samenwerking

12 september 2019

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en beantwoorden graag jouw vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te twijfelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Stefan Schipper

Superadministratie

3 september 2019

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even om advies gevraagd via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een vakkundige meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Adrianus Vink

Persoon gevonden die bij me past

27 augustus 2019

Het administratiekantoor dat ik via Boekhoudkaart heb gevonden heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er top uit. De gaten zijn direct gevuld en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Sabrina van de Berg

administratiekaart heeft zijn werk gedaan

18 augustus 2019

administratiekaart heeft me aardig geholpen. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Ik had ze ook zelf kunnen opbellen, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Anita Hermans

Slimme besparing gevonden

11 augustus 2019

Het administratiekantoor dat administratiekaart me heeft aangeraden is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en ging gelijk aan de slag. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft goed naar mijn vraag geluisterd en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Suzanne Post

Administratie op maat!

3 augustus 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft alles opgepakt. Een lokaal bedrijf met goede communicatie. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Sandra Janssen

Super! Echt een aanrader

26 juli 2019

Mijn ervaring met Administratiekaart is super goed. De communicatie is voortreffelijk en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met uitgebreide antwoorden. Echt een aanrader!

- Kevin Veenstra

steengoed

20 juli 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Albert Smeets

Snelle communicatie

12 juli 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik kreeg erna gelijk een bericht terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en professioneel antwoord op. Ik ben erg tevreden met de service en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Janneke van Wijk

Alles opgelost

9 juli 2019

Omdat ik zelf helemaal geen kennis heb van btw en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer tevreden over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Wendy Smit

Duidelijke offertes met goede prijzen

2 juli 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een startende onderneming. Daarnaast waren het ook bedrijven in dezelfde buurt. Lekker makkelijk dus!

- Remco Kok

Betaalbare administratie

22 juni 2019

Via deze website is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik online diensten verleen, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor wat we vonden begreep snel wat mijn wensen waren en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Ivo van den Broek

Dankzij een kennis in contact gekomen

14 juni 2019

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg blij dat ze jullie had ingeschakeld voor een nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die snapt wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanrader.

- Dennis van der Linden

de partners worden zorgvuldig uitgekozen

10 juni 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat mijn vragen en wensen serieus werden genomen. Nu ben ik al een lange tijd erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Wendy van Leeuwen

Fantastische samenwerking

31 mei 2019

Enorm prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, behoeften en wensen naar een sterke administratie. Bij vernieuwingen wordt er snel bijgesprongen en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Nicole Peeters

Een echte blijver

27 mei 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier ooit een aantal offertes voor mijn nieuw administratiekantoor mogen ontvangen. Deze aanvraag is prima verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Richard Meijer

Super samenwerking.

18 mei 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Joyce van de Brink

Goede partner, voor een mooie prijs

9 mei 2019

Ik ben een startende onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat hij goed werk levert voor een zacht prijsje. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Bastiaan van Vliet

Goede prijs/kwaliteit verhouding

7 mei 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart graag samenwerkt met lokale partners. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik hoef niet ver te reizen. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Top!

- Niels Hofman

Administratie op maat!

25 april 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft alles opgepakt. Een lokaal bedrijf met goede communicatie. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Robin van der Heijden

gelukkig de stap genomen

21 april 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn naar geluisterd en dit zie je precies terug. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Wilhelmus de Graaf

Geen stress meer

11 april 2019

Ik besloot dat ik dit jaar een professionele administratie specialist wilde hebben. Na een grondige research naar administratie professionals, kwam ik een behoorlijk aantal sites tegen. Ik wist echter niet welke beter was dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanraden op basis van mijn wensen. Uiteindelijk kwam ik in contact met een professioneel administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun geduld. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Natasja de Jong

Administratie naar mijn wensen

10 april 2019

Voorheen had ik slechte ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik nauwkeurige offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een goede administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Kelly Hermans

Betaalbare administratie

29 maart 2019

Via administratiekaart is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Maaike de Vries

Betere partner kan je niet vinden

2 maart 2019

Voorheen had ik geen goede ervaring met een aantal administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik verschillende offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een perfecte administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Koen Hoekstra

Alles uitbesteed!

24 januari 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft voor mijn organisatie een perfecte administratie geleverd. Een lokaal bedrijf met goede service. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Linda Koning

Ik heb heel snel een goede partner gevonden

29 december 2018

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een startende onderneming. Daarnaast waren het ook bedrijven in dezelfde buurt. Lekker makkelijk dus!

- Cornelia Meijer

Ontzettend geduldig en professioneel

9 december 2018

Ik twijfelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over het werk. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die hen kon helpen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuw administratiekantoor.

- Nicole Brouwer

Vele male goedkoper

3 december 2018

We werden geadviseerd om deze website eens te bekijken. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van iemand uit onze woonplaats. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Kevin van der Linden

Super

13 november 2018

Ik raad administratiekaart iedereen aan! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Een genot om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Jasper Verhoeven

Uitgelichte administratiekantoren uit Zuidschermer

Weber Administratie & Advies

Julianaplein 13
1921 AZ Akersloot
Nederland


https://www.weberadministratie.nl/

Phidra Accountants & Adviseurs

Koelmalaan 350
1812 PS Alkmaar
Nederland


https://www.phidra.nl/

Klaver Accountants bv

Saturnusstraat 15A
1829 CV Oudorp
Nederland

072 528 0555
https://www.klaveraccountants.com/contact/