Administratiekantoor Zurich

Behoefte aan een professionele administratiekantoor in Zurich die bij jouw bedrijf past?

Dan ben je op de goede plek.

Administratiekaart zorgt dat jij die zoekt naar een administratiekantoor Zurich verbonden wordt aan de partij die bij je past.

Het beste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Zurich – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2024 en verder.

Administratie Zurich gezocht?

Vraag direct 5 offertes aan

Administratiekantoor Zurich
4.9
4.9 van de 5 sterren (gebaseerd op 207 reviews)
Labaccio administrateurs
Administratiekantoor koster konings
Admira administratie
Administratiekantoor admini
Administratiekantoren
Degelijk administratie
Deskergroep administraties
Sky administratie

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Zurich, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Kimswerd, Schettens en Midlum bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Zurich

Ben jij op zoek naar een betaalbaar administratiekantoor in Zurich. Kijk niet verder. De zoektocht naar een goed administratiekantoor zal veel moeite kosten. Je moet namelijk wel de meest geschikte optie kiezen voor het uit handen geven van de administratie. Als jij je administratie in Zurich uit handen wilt geven raden wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk met een paar simpele tips zien hoe je bij de juiste partij uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Zurich. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Zurich

Samenwerken met een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als ondernemer maar kunt maken. Jouw administratie uit handen geven brengt veel voordelen met zich mee. Wij maken mee dat de bij ons aangesloten administratiekantoren eigenlijk iedere soort administratie zullen vervullen binnen jouw onderneming. Je kunt hierbij denken aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grotere bedrijven zijn er meerdere administratieve werkzaamheden die gedaan moeten worden.Kleine bedrijven die op jaarbasis maar minimale omzet genereren zullen niet veel baat hebben bij een administratiekantoor. Is jouw omzet wel hoog en wordt het je allemaal te veel dan is het de beste keuze.

De administratie wordt uitgevoerd door het administratie kantoor in Zurich zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie uitvoeren van jouw onderneming, ze zullen ook de jaarrekeningen maken als je dit graag wilt.

Ook zijn zij op de hoogte van de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een organisatie die veel kennis heeft rondom de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een onmisbare positie in binnen het gehele proces. Van alle soorten partijen die je kunt inschakelen voor je organisatie is een administratiekantoor toch nog echt een van de toppers.

Alle administratiekantoren uit Zurich

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Zurich – administratiekantoor of boekhouder

Waarom kan ik niet gewoon een boekhouder aannemen? Dit is een vraag die wij vaak krijgen. Het is goed om te weten dat een administratiekantoor iets anders doet als een boekhouder. De boekhouding wordt gedaan door de boekhouder, dit zijn de balansen etc. De boekhouder doet niet de algemene bedrijfsadministratie, Hiervoor moet je dus bij een administratiekantoor aankloppen.

Meestal heeft een bedrijf meer baat bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn nu eenmaal meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het meest ideale is uiteraard een combinatie tussen de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor vaak even de boekhouding extra kan nalopen als je dit wenselijk acht. Voor zeer diepgaande kennis op het gebied van de financiën ga je wel vaak naar een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Zurich?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Zurich te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Zurich

De voordelen waarvan ondernemingen genieten bij het laten uitvoeren van de loonadministratie of financiële administratie in Zurich zijn eindeloos. Laten we bij de eerste stap beginnen. Allereerst zal je veel meer tijd kunnen besparen op jaarbasis.

De administratie is veel werk, vooral grote organisaties zullen dit wel begrijpen. Door een administratiekantoor in Zurich in te schakelen kan je deze tijd besteden aan bezigheden die meer bij jouw werkzaamheden passen. Als je alles zelf doet dan zal er veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet op de hoogte van alle functies van de administratieve programma’s. Wil je dit zelf leren dan ben je zo tientallen uren verder.

Je administratie uit handen geven aan een administratiekantoor in Zurich maakt het ook nog eens mogelijk geld te besparen. Dit omdat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding nog een keer te checken. Zij checken of de boekhouder inderdaad alle aftrekposten heeft meegecalculeerd of dat er enkele vergeten zijn.

Naarmate de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat ondernemers kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het goed documenteren van je administratie een van de vereisten van de ondernemer, hier moet men aan voldoen. Doe je dit niet dan kan het zijn dat je in de knoei komt met de Belastingdienst. Zij tonen bijvoorbeeld aan dat je niet voldoet aan de eisen voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen bewijzen. Middels een administratiekantoor in Zurich zal je hier geen last meer van hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Zurich?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Zurich te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Zurich contacteren – waar op letten

Er zijn een aantal zaken die je moet weten voordat je begint met zoeken naar een financieel administratiekantoor in Zurich om jouw administratie onder handen te nemen. Op het moment dat je een offerteaanvraag opstuurt voor de verschillende administratiekantoren dan is het goed om altijd duidelijk af te kaderen wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee vind je de partij die het beste aan zou sluiten bij jouw situatie. Het is aan te raden om de toekomstplannen mede te delen en vertel wat je graag wilt van het kantoor. Meestal ben je voor een administratiekantoor per uur ongeveer €60 euro kwijt, dit is ongeveer dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk ligt het aan de soorten taken welke prijs er in totaal aan zal hangen.

Het is tevens wijs om het administratiekantoor in Zurich na te trekken. Beschikken zij over speciale soorten opties die andere bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen de organisatie? Door te kijken met wat voor een niveau van expertise je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen onderbouwen. Hierdoor houd je enkel de geschikte administratiekantoren in Zurich over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Zurich

Door zo specifiek mogelijk te zijn in jouw offerte aanvraag kan je meer duidelijkheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Zurich, ben dan ook specifiek bij het opsturen van de offerte. Veel kantoren komen graag met je in contact, ben dus niet bang om even contact op te nemen om bepaalde zaken na te vragen over de financiële administratie in Zurich. Als een kantoor niet genoeg kennis heeft om je te assisteren dan weet je dit nu snel genoeg. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets zo irritant als veel tijd besteden aan een gesprek wat nergens heen leidt.

Wanneer je een aantal kanshebbers voor je hebt voor de financiële administratie in Zurich dan is het verstandig om een eerste gesprek in te roosteren. Tijdens deze afspraak kan je meer inzicht krijgen in de persoon die voor je zit, je moet je immers wel goed voelen in zijn of haar gezelschap. Vraag gerust wat hem beter maakt dan de andere administrateurs en of hij of zij ook diverse soorten bijkomende vaardigheden heeft. Daarnaast is dit een goed moment om de strategie te bespreken met betrekking tot de administratie in Zurich. Toch wat makkelijker als het face to face gebeurt, bij een digitaal administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Zurich.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Zurich

Iedere organisatie heeft voordelen aan het uit handen geven van de administratie in Zurich. Twijfel dus niet langer. Door bovenstaande tips is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie behoort nog altijd tot een van de meest goedkope investeringen die ondernemers maar kunnen maken voor hun organisatie. De voordelen wegen zwaarder dan de nadelen. Vraag meteen nog 3 offertes aan en vind binnen een korte periode hét administratiekantoor in Zurich wat geheel aan jouw verwachtingen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Zurich?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Zurich te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Zurich

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Zurich afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Zurich.

Lees de recensies over

administratie in Zurich

Een geweldige ervaring

9 november 2024

Enorm prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, eisen en behoeften naar een sterke administratie. Bij vernieuwingen wordt er snel bijgesprongen en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Linda de Jong

verschillende offertes ontvangen

11 november 2024

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn bedrijf! Ik ontving verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart hartstikke bedankt!

- Chantal de Bruijn

Goede communicatie

1 november 2024

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt compleet beantwoord en de communicatie is top! Prima werk!

- Marjolein de Bruijn

Vele male goedkoper

25 oktober 2024

We werden door een kennis op deze website getipt. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van een kennis uit de buurt. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Jessica Bosch

Prima service

17 oktober 2024

administratiekaart levert prima werk. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Niet heel speciaals, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Rob Kok

verschillende offertes ontvangen

11 oktober 2024

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn bedrijf! Ze stuurden me verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een lange tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart hartstikke bedankt!

- Marianne de Ruiter

Fraai werk.

1 oktober 2024

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart aanraden aan iedereen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Maartje Post

Top administratie dankzij administratiekaart

30 september 2024

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de juiste partner gevonden.

- Yvonne Vos

erg goed

21 september 2024

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Charlotte de Vos

Uitgelichte administratiekantoren uit Zurich

Administraties Wiringherlant

Jupiterstraat 1
1771 BG Wieringerwerf
Nederland

0227 595 090
http://www.administratiewiringherlant.nl/

L.J. Bos Accountancy

Leeuwetand 43
1775 BS Middenmeer
Nederland

0227 712 364
http://www.bos-accountancy.nl/

Aficom Administratie- en Belastingadviseurs Den Oever

Haventerrein 3A
1779 GS Den Oever
Nederland

0227 511 529
https://aficom.nl/