Administratiekantoor Almere

Zoek jij een professional voor jouw administratie in Almere?

Dan ben je aan het juiste adres.

Administratiekaart zorgt dat jij die zoekt naar een administratiekantoor Almere verbonden wordt aan de partij die bij je past.

Het beste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Almere – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2019 en verder.

Administratie Almere gezocht?

Laat direct jouw opdracht uitvoeren

Administratiekantoor Almere
4.8
4.8 van de 5 sterren (gebaseerd op 37 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Almere, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Espel, Swifterbant en Lelystad bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Almere

Ben jij op zoek naar een top administratiekantoor uit Almere. Zoek niet verder. De zoektocht naar een goed administratiekantoor zal veel moeite kosten. Je wilt immers wel de meest geschikte partij kiezen voor het uit handen geven van je administratie. Als jij de administratie in Almere wilt uitbesteden bevelen wij jou aan om dit artikel goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de geschikte persoon uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Almere. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Almere

In zee gaan met een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als ondernemer maar kunt maken. De administratie uitbesteden brengt meerdere voordelen met zich mee. Wij merken dat de met ons samenwerkende administratiekantoren vrijwel iedere soort administratie zullen vervullen binnen jouw organisatie. Je kunt hierbij denken aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grote ondernemingen zijn er een hoop administratieve taken die vervuld moeten worden.Kleine bedrijven die jaarlijks maar minimale omzet genereren zullen niet zoveel baat hebben bij een administratiekantoor. Ligt jouw omzet wel aardig hoog en is het je allemaal iets te veel dan is het een prima keuze.

De administratie zal geschieden door het administratie kantoor in Almere zelf, vaak zijn hier administratieve medewerkers in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie uitvoeren van jouw bedrijf, ze zullen ook de jaarrekeningen opmaken als je dit graag wilt.

Tevens zijn zij goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een partij die veel kennis heeft omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen het gehele proces. Van alle soorten dienstverleners die je kunt inzetten voor je onderneming is een administratiekantoor toch nog echt een van de betere keuzes.

Alle administratiekantoren uit Almere

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Almere – administratiekantoor of boekhouder

Waarom kan ik niet gewoon naar een boekhouder gaan? Een vraag die wij vaak voorgeschoteld krijgen. Het is belangrijk dat je weet dat een administratiekantoor iets compleet anders doet als een boekhouder. De boekhouding wordt uitgevoerd door de boekhouder, dit zijn de balansen etc. De boekhouder doet niet de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor aankloppen.

Over het algemeen heeft een bedrijf meer profijt bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn nu eenmaal meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het beste is uiteraard een combinatie tussen de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor altijd even de boekhouding extra kan controleren als je dit graag wilt. Voor zeer specifieke kennis op het gebied van de financiën ga je wel vaak naar een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Almere?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Almere te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Almere

De voordelen waarvan organisaties genieten bij het uitbesteden van de loonadministratie of financiële administratie in Almere zijn grenzeloos. Laten we bij het begin beginnen. Ten eerste zal je veel meer tijd besparen op jaarbasis.

De administratie is vrij veel werk, vooral grote ondernemingen zullen dit wel begrijpen. Door een administratiekantoor in Almere in te zetten kan je deze tijd besteden aan taken die meer bij jouw expertise passen. Wanneer je alles zelf doet dan zal er een hoop tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle ins and outs van de administratieve programma’s. Wil je dit leren dan ben je zo tientallen uren verder.

Je administratie uit handen geven aan een administratiekantoor uit Almere maakt het ook mogelijk om veel geld te besparen. Dit komt doordat het kantoor meestal de mogelijkheid biedt om de boekhouding te controleren. Zij checken of de boekhouder inderdaad alle aftrekposten heeft meegecalculeerd of dat er enkele vergeten zijn.

Als de jaaromzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat ondernemingen kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het goed documenteren van je administratie een van de vereisten van de ondernemer, hier moet men aan voldoen. Doe je dit niet dan kan het zijn dat je problemen krijgt met de Belastingdienst. Zij kunnen stellen dat je niet voldoet aan de eisen voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Middels een administratiekantoor in Almere zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Almere?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Almere te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Almere contacteren – waar op letten

Je moet het een en ander weten voordat je op zoek gaat naar een financieel administratiekantoor in Almere om jouw administratie uit handen te nemen. Als je een prijsaanvraag aanvraagt naar de geschikte kandidaten dan is het wijs om altijd goed te vermelden wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee kom je uit bij het kantoor die het beste aansluit bij jouw situatie. Wees niet bang om de toekomstplannen mede te delen en maak duidelijk wat je graag wilt van het kantoor. Gemiddeld ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Uiteraard hangt het af van het takenpakket welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is tevens verstandig om het administratiekantoor in Almere na te trekken. Beschikken zij over speciale soorten opties die de rest van de bedrijven niet hebben? Kunnen zij jou ook voorzien van analyses binnen het bedrijf? Door te kijken met wat voor een level van kennis je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je alleen de beste administratiekantoren in Almere over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Almere

Door duidelijk te zijn in jouw aanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inschakelen van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Almere, ben dan ook duidelijk bij het verzenden van de prijsaanvraag. Veel kantoren hebben graag contact met je, voel je dus vrij om even op te bellen om onduidelijkheden na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Almere. Wanneer een kantoor niet voldoende kennis heeft om je verder te helpen dan weet je dit nu meteen. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets is zo vervelend als veel tijd besteden aan een conversatie die nergens heen leidt.

Wanneer je een aantal kandidaten voor je hebt voor de financiële administratie in Almere dan is het verstandig om een eerste gesprek in te roosteren. Tijdens dit contactmoment kan je meer inzage krijgen in de persoon die tegenover je zit, je moet je namelijk wel fijn voelen in zijn of haar gezelschap. Vraag gerust wat hem geschikter maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook diverse soorten bijkomende competenties heeft. Ook is dit een geschikt moment om de details te bespreken met betrekking tot de administratie in Almere. Toch wat fijner als het face to face gebeurt, bij een digitaal administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Almere.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Almere

Eigenlijk iedere organisatie heeft voordelen aan het uit handen geven van de administratie in Almere. Twijfel dus niet langer. Dankzij bovenstaande handvaten is het ook voor jou mogelijk om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie is nog altijd tot een van de slimste investeringen die bedrijven maar kunnen maken voor hun onderneming. De voordelen wegen zwaarder dan de nadelen. Vraag vandaag nog 3 offertes aan en vind binnen een korte periode hét administratiekantoor in Almere wat helemaal aan jouw verwachtingen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Almere?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Almere te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Almere

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Almere afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Almere.

Lees de recensies over

administratie in Almere

Goede communicatie

10 oktober 2019

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen een korte tijd een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de keuze mocht maken en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- Jessica de Ruiter

steengoed

26 september 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Diana de Haan

Fijn!

19 september 2019

Afgelopen week offertes aangevraagd en we moeten zeggen dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. We staan in contact met een super fijn bedrijf!

- Esther Post

Groei & teamuitbreiding

16 september 2019

Mijn administratie was aan versterking toe dus ik ben mega blij dat jullie deze website hebben. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze allemaal zo goed waren. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Rogier Jonker

Beste prijzen

10 september 2019

We werden door een kennis op deze website getipt. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van een kennis uit de buurt. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Elizabeth van Wijk

administratiekaart zorgt voor alles

5 september 2019

Hetgeen waar ik erg tevreden mee was, is het feit dat administratiekaart jouw eisen serieus nemen. Op basis van jouw antwoorden, worden zorgvuldig een aantal bedrijven uitgekozen. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de geschikte partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Robert van den Heuvel

Goede communicatie

24 augustus 2019

Ik heb onlangs een erg goede ervaring gehad met Administratiekaart. De communicatie is uitstekend en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met professionele antwoorden. Echt een aanrader!

- Wendy van den Bosch

Innoverend en speciaal

15 augustus 2019

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is erg interessant. Je vult een duidelijk formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van professionele partijen. Uiteindelijk mag jij kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker makkelijk dus.

- Marc van der Laan

Snelle communicatie

9 augustus 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik ontving erna gelijk een email terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Evelien van Veen

Teamuitbreiding door betere administratie

7 augustus 2019

Mijn administratie werd me te veel dus ik ben mega blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. Na het vergelijken van de 3 offertes die ik in mijn mailbox kreeg heb ik uiteindelijk voor het administratiekantoor gekozen dat een goede indruk maakte met de prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Nicole Dijkstra

Gewoon Goed

25 juli 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat de klant wilt. Na een formuliertje hebben we direct een aantal offertes in onze mailbox gekregen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk de administratie specialist gekozen die het meest bij ons past. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte kennismaking. Onze organisatie werd meteen goed bekeken. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Ivo Kuijpers

administratiekaart zorgt voor alles

25 juli 2019

Hetgeen waar ik erg blij mee was, is het feit dat administratiekaart jouw eisen serieus nemen. Ze gaan zorgvuldig aan de slag met jouw antwoorden en kiezen een aantal goede administratiekantoren uit. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de juiste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Nancy Dijkstra

Service is uitstekend

12 juli 2019

Mijn ervaring met Administratiekaart is super goed. De communicatie is uitstekend en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met uitgebreide antwoorden. Echt een aanrader!

- Jasper Kuiper

Gewoon Goed

8 juli 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies waar jullie naar moeten kijken. Na een formuliertje hebben we direct offertes gekregen van verschillende administratie professionals. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk de administratie specialist gekozen die het meest bij ons past. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte kennismaking. Onze organisatie werd meteen goed bekeken. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Gerardus van de Ven

Simpel formuliertje ingevuld

28 juni 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van lokale administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super blij met het werk. Alle punten wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Nienke Hoekstra

Enorm gedetailleerd!

27 juni 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft alles opgepakt. Een lokaal bedrijf met goede service. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Michel de Groot

Administratie naar mijn wensen

20 juni 2019

Voorheen had ik slechte ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik uitgebreide offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een fijne administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Charlotte Vos

Samenwerking was subliem

12 juni 2019

Fantastisch prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze denkwijze, vraag en wensen naar een sterke administratie. Bij veranderingen / vernieuwingen wordt er snel geschakeld en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Wendy Hermans

Ik ben tevreden

30 mei 2019

administratiekaart levert prima werk. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en ontving diverse offertes. Verschilt niet heel erg van andere bedrijven, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus ik ben tevreden.

- Petronella Prins

Goede communicatie

24 mei 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt compleet beantwoord en de communicatie is top! Goed gedaan!

- Melanie Peters

administratiekaart luistert aandachtig

19 mei 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat mijn vragen en wensen serieus werden genomen. Nu ben ik al een aantal maanden erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Martijn de Haan

Aanbevolen

14 mei 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Anna van Dongen

Fijn administratie specialistkantoor gevonden

7 mei 2019

Het administratiekantoor dat Administratiekaart me heeft aangeraaden heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er perfect uit. De gaten zijn direct gevuld en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Esther Dekker

mijn wensen zijn precies uitgevoerd

29 april 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Sylvia Smeets

Perfecte administratie door perfect administratiekantoor

21 april 2019

Een klant heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik compleet onafhankelijk ben om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving diverse offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is waterdicht nu.

- Paul Huisman

Goede communicatie

14 april 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt duidelijk beantwoord en de communicatie is top! Goed gedaan!

- Miranda Kok

Erg klantvriendelijk

5 april 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt compleet beantwoord en de communicatie is top! Goed gedaan!

- Patrick van de Brink

Direct verschillende offertes ontvangen

2 april 2019

Paar maanden geleden heb ik een offerteaanvraag ingediend. Ik kreeg een vriendelijk antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel vlot en ik heb nu een goede administratie.

- Barbara Dijkstra

Goede partner, voor een mooie prijs

1 maart 2019

Ik ben onlangs gestart met mijn eigen onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat hij goed werk levert voor een zacht prijsje. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Jacobus Hoekstra

Snel en super eenvoudig

19 januari 2019

Paar maanden geleden heb ik een offerteaanvraag ingediend. Ik kreeg een vriendelijk antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel snel en ik heb nu een goede administratie.

- Adriana Molenaar

Nooit gedacht dat het zo makkelijk zou kunnen

29 december 2018

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het aanbevelen van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij veel uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede band met hem. Precies wat ik zocht.

- Petrus van der Linden

Boekhouder die luistert naar mijn ideeën

11 december 2018

Na enkele uren op het internet, toch voor Administratiekaart gegaan. Ik wist niet naar welke eisen ik moest kijken wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een overzichtelijk formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal opties waar ik lastig uit kon kiezen (ik ben nogal een twijfelkont). Dus heb er nog even lang over na moeten denken. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Jacqueline de Groot

Heel cool bedrijf

4 december 2018

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is erg interessant. Je vult een simpel formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van lokale partijen. Uiteindelijk ligt de keuze bij jou. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker makkelijk dus.

- Diana de Wit

goede prijs gevonden

15 november 2018

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan binnen no-time. Perfect resultaat voor een zachte prijs, top!

- Rogier Evers

Uitgelichte administratiekantoren uit Almere

Flynth adviseurs en accountants Almere

Randstad 22-169
1316 BM Almere
Nederland

088 236 8300
https://www.flynth.nl/over-flynth/vestigingen/Almere#utm_source=Google%20Mybusiness

Q-admin

Schelvisstraat 28
1317 SJ Almere
Nederland


http://www.q-admin.nl/

Asento

Isadora Duncanweg 62
1326 SV Almere
Nederland

06 27139926
https://www.asento.nl/