Administratiekantoor Amsterdam

Heb jij behoefte aan een professional voor jouw administratie in Amsterdam?

Lees dan vooral verder.

Administratiekaart zorgt dat jij die zoekt naar een administratiekantoor Amsterdam verbonden wordt aan Een kantoor dat bij je past.

Het gaafste gedeelte?

Administratiekaart doet dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Amsterdam – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2024 en verder.

Administratie Amsterdam gezocht?

Laat direct jouw opdracht uitvoeren

Administratiekantoor Amsterdam
4.7
4.7 van de 5 sterren (gebaseerd op 187 reviews)
Labaccio administrateurs
Administratiekantoor koster konings
Admira administratie
Administratiekantoor admini
Administratiekantoren
Degelijk administratie
Deskergroep administraties
Sky administratie

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Amsterdam, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Ouderkerk Amstel, Broek in Waterland en Zaandam bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Amsterdam

Heb jij behoefte aan een betaalbaar administratiekantoor uit Amsterdam. Zoek niet verder. De zoektocht naar een goed administratiekantoor kan nog veel moeite kosten. Je moet namelijk wel de juiste partij kiezen voor het uit handen geven van de administratie. Als jij je administratie in Amsterdam uit handen wilt geven bevelen wij jou aan om dit artikel goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de beste keuze uit kunt komen. Zo kan ook jij na het lezen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Amsterdam. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Amsterdam

In zee gaan met een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als bedrijfseigenaar maar zal maken. De administratie uitbesteden brengt veel voordelen met zich mee. Wij maken mee dat de met ons samenwerkende administratiekantoren bijna iedere soort administratie overnemen binnen jouw onderneming. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grotere bedrijven zijn er een hoop administratieve taken die vervuld moeten worden.Kleine ondernemingen die op jaarbasis maar weinig omzet genereren zullen niet zoveel baat hebben bij een administratiekantoor. Heb jij wel een hoge omzet en is het je allemaal te veel dan is het de beste keuze.

De administratie wordt uitgevoerd door het administratie kantoor in Amsterdam zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen je administratie beheren van jouw bedrijf, ze zullen ook de jaarrekeningen maken als je dit handig vindt.

Tevens zijn zij goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een partij die over veel kennis beschikt omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen het gehele proces. Van alle dienstverleners die je kunt inschakelen voor je organisatie is een administratiekantoor toch nog echt de beste keuze.

Alle administratiekantoren uit Amsterdam

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Amsterdam – administratiekantoor of boekhouder

Kan ik niet gewoon met een boekhouder in zee gaan? Een vraag die wij regelmatig krijgen. Het is belangrijk dat je weet dat een administratiekantoor niet hetzelfde doet als een boekhouder. De boekhouding wordt uitgevoerd door de boekhouder, dit zijn de balansen etc. De boekhouder is niet betrokken bij de algemene bedrijfsadministratie, Hiervoor moet je dus bij een administratiekantoor aankloppen.

Eigenlijk heeft een organisatie meer baat bij uit handen geven van de administratie, dit zijn namelijk meer taken dan de boekhouding. Het voornaamste is natuurlijk een combinatie van de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor vaak even de boekhouding nog een keer kan controleren als je dit wenselijk acht. Voor hele diepgaande know-how op het gebied van de financiën ga je wel vaak naar een boekhouder. Die kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Amsterdam?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Amsterdam te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Amsterdam

De pluspunten waarvan organisaties genieten bij het uit handen geven van de loonadministratie of financiële administratie in Amsterdam zijn eindeloos. Laten we met de eerste stap beginnen. Allereerst zal je veel meer tijd kunnen besparen ieder jaar.

De administratie is vrij veel werk, vooral grote bedrijven zullen dit wel begrijpen. Door een administratiekantoor in Amsterdam in te zetten kan je deze tijd gebruiken aan werkzaamheden die meer bij jouw werkzaamheden passen. Wanneer je alles zelf doet dan zal er onnodig veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle ins and outs van de administratieve programma’s. Wil je dit zelf leren dan ben je zo tientallen uren verder.

Je administratie uit handen geven aan een administratiekantoor in Amsterdam maakt het ook nog eens mogelijk geld te besparen. Dit omdat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding nog een keer te checken. Zij kunnen dus zien of de boekhouder inderdaad alle aftrekposten heeft meegenomen of dat er enkele niet meegenomen zijn.

Als de jaaromzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat ondernemers kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de verplichtingen van de ondernemer, hier moet iedere ondernemer aan voldoen. Wanneer je dit niet doet dan kan het zijn dat je in de knoei komt met de Belastingdienst. Zij tonen bijvoorbeeld aan dat je niet voldoet aan de eisen voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen bewijzen. Middels een administratiekantoor in Amsterdam zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Amsterdam?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Amsterdam te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Amsterdam contacteren – waar op letten

Er zijn een aantal zaken die je moet weten voordat je begint met zoeken naar een financieel administratiekantoor in Amsterdam om jouw administratie te gaan doen. Wanneer je een prijsaanvraag verstuurt voor de geschikte kandidaten dan is het belangrijk om altijd goed te vermelden wat je wilt en wat je zoekt.

Zo vergroot je de kans dat je uitkomt bij het kantoor die het beste aansluit bij jouw persoonlijke situatie. Het is aan te raden om de toekomstverwachtingen mede te delen en vertel wat je graag wilt van het kantoor. Meestal ben je voor een administratiekantoor per uur ongeveer €60 euro kwijt, dit is ongeveer dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk hangt het af van de soorten taken welke prijs er in totaal aan zal hangen.

Het is tevens verstandig om het administratiekantoor in Amsterdam te onderzoeken. Beschikken zij over speciale soorten diensten die andere bedrijven niet hebben? Kunnen zij jou ook voorzien van analyses binnen de onderneming? Door te kijken met wat voor een niveau van kennis je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je enkel de geschikte administratiekantoren in Amsterdam over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Amsterdam

Door je probleem zo goed mogelijk af te bakenen in jouw offerte aanvraag kan je meer duidelijkheid krijgen bij het inschakelen van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Amsterdam, wees dan ook specifiek bij het versturen van de prijsaanvraag. Veel kantoren hebben graag contact met je, voel je dus vrij om even op te bellen om bepaalde zaken na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Amsterdam. Als een kantoor niet voldoende informatie heeft om je te assisteren dan weet je dit nu meteen. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets is vervelender dan veel tijd besteden aan een conversatie die nergens naartoe leidt.

Als je een paar kandidaten voor je neus hebt voor de financiële administratie in Amsterdam dan is het verstandig om een kennismakingsgesprek in te roosteren. Tijdens dit gesprek kan je meer inzage krijgen in de persoon die voor je zit, je moet je natuurlijk wel goed voelen in zijn of haar bijzijn. Vraag gerust wat hem of haar anders maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook diverse soorten bijkomende vaardigheden heeft. Ook is dit een mooi moment om de uitvoering door te nemen met betrekking tot de administratie in Amsterdam. Toch wat fijner als het tijdens een ontmoeting gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Amsterdam.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Amsterdam

Eigenlijk iedere onderneming heeft profijt aan het uit handen geven van de administratie in Amsterdam. Wacht dus niet langer. Dankzij bovenstaande handvaten is het ook voor jou mogelijk om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie is nog altijd tot een van de meest goedkope investeringen die ondernemers maar kunnen maken voor hun organisatie. De voordelen wegen zwaarder dan de nadelen. Vraag vandaag nog 3 offertes aan en vind in korte tijd hét administratiekantoor in Amsterdam wat helemaal aan jouw behoeftes zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Amsterdam?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Amsterdam te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Amsterdam

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Amsterdam afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Amsterdam.

Lees de recensies over

administratie in Amsterdam

Wow, mijn administratie is perfect

19 april 2024

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het vinden van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij veel uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede relatie met hem. Precies wat ik zocht.

- Sandra de Boer

de partners worden zorgvuldig uitgekozen

10 april 2024

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat ze met veel zorg naar mijn aanvraag hebben gekeken. Nu ben ik al een aantal maanden erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Kelly Bosman

professioneel & vriendelijk

8 april 2024

Via Administratiekaart een professioneel kantoor ingeschakeld die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk getalenteerd en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Mirjam Scholten

Goede administratiekantoren vind je hier

28 maart 2024

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het aanbevelen van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede band met hem. Precies wat ik zocht.

- Rob Martens

tegek!

21 maart 2024

Meesterlijke service is hier te vinden afz een goed geholpen bezoeker.

- Cornelia van Loon

Super service

17 maart 2024

Gisteren het formuliertje ingevuld en ik moet eerlijk toegeven dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. Wat een super service!

- Tim Kok

Ik heb heel snel een goede partner gevonden

6 maart 2024

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een kleine. Daarnaast waren het ook bedrijven in dezelfde buurt. Lekker makkelijk dus!

- Eva Kuiper

Perfect voor startende ondernemers

5 maart 2024

Ik ben een startende onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een beginnende ondernemer, zoals ik!

- Jasper Kuiper

Fijn!

25 februari 2024

Gisteren het formuliertje ingevuld en ik moet verklappen dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. 100% tevreden!

- Marco Dijkstra

Uitgelichte administratiekantoren uit Amsterdam

Professionals Amsterdam

Max Euweplein 30
1017 MB Amsterdam
Nederland

0800-12128
https://professionalsamsterdam.nl/administratie

Sincerity Administraties

Aurikelstraat 178
1032 AZ Amsterdam
Nederland

020 789 5259
http://www.sincerityadministraties.nl/

Schagen & Helder Bedrijfsadviseurs B.V.

Amsterdamseweg 511
1181 BS Amstelveen
Nederland

020 472 2023
http://schagenenhelder.nl/