Administratiekantoor Anna Paulowna

Ben jij op zoek naar een professional voor jouw administratie in Anna Paulowna?

Dan ben je op de goede plek.

Wij zorgen dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Anna Paulowna verbonden wordt aan Een kantoor dat bij je past.

Het beste gedeelte?

Administratiekaart doet dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Anna Paulowna – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2020 en verder.

Administratie Anna Paulowna gezocht?

Laat direct jouw opdracht uitvoeren

Administratiekantoor Anna Paulowna
4.7
4.7 van de 5 sterren (gebaseerd op 69 reviews)
Labaccio administrateurs
Administratiekantoor koster konings
Admira administratie
Administratiekantoor admini
Administratiekantoren
Degelijk administratie
Deskergroep administraties
Sky administratie

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Anna Paulowna, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Sint Maartensbrug, Sint Maarten en Kolhorn bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Anna Paulowna

Ben jij op zoek naar een top administratiekantoor uit Anna Paulowna. Zoek niet verder. De zoektocht naar een goed administratiekantoor zal best veel tijd in beslag nemen. Je wilt immers wel de meest geschikte keuze maken voor het uit handen geven van de administratie. Als jij je administratie in Anna Paulowna uit handen wilt geven bevelen wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de juiste partij uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Anna Paulowna. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Anna Paulowna

Het inschakelen van een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als ondernemer maar zal maken. Jouw administratie uitbesteden brengt veel voordelen met zich mee. We zien dat de met ons samenwerkende administratiekantoren bijna iedere soort administratie uit handen zullen nemen binnen jouw onderneming. Je kunt hierbij denken aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan de werknemer administratie. Vooral bij de grote organisaties zijn er veel administratieve opdrachten die gedaan moeten worden.Kleine organisaties die jaarlijks maar minimale omzet genereren zullen niet zoveel baat hebben bij een administratiekantoor. Is jouw omzet wel hoog en is het je allemaal te veel dan is het een prima investering.

De administratie wordt uit handen genomen door het administratie kantoor in Anna Paulowna zelf, vaak zijn hier administratieve medewerkers in dienst. Dit kantoor zal niet alleen je administratie beheren van jouw onderneming, ze zullen ook de jaarrekeningen maken als je dit handig vindt.

Ook zijn ze goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus je vragen kwijt op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een organisatie die veel kennis heeft omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen het gehele proces. Van alle soorten partijen die je kunt inzetten voor je bedrijf is een administratiekantoor toch nog echt de beste keuze.

Alle administratiekantoren uit Anna Paulowna

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Anna Paulowna – administratiekantoor of boekhouder

Waarom kan ik niet gewoon naar een boekhouder gaan? Een vraag die wij vaak voorgeschoteld krijgen. Het is goed om te weten dat een administratiekantoor iets compleet anders doet als een boekhouder. De boekhouding geschiedt door de boekhouder, dit zijn de balansen enzovoort. De boekhouder doet niet de algemene bedrijfsadministratie, Hiervoor moet je dus bij een administratiekantoor aankloppen.

Meestal heeft een onderneming meer baat bij uit handen geven van de administratie, dit zijn nu eenmaal meer taken dan de boekhouding. Het meest ideale is natuurlijk een combinatie van de twee, vooral gezien het gegeven dat het administratiekantoor vaak even de boekhouding extra kan nalopen als je dit ook wilt. Voor hele diepgaande know-how op het gebied van de financiën ga je wel vaak naar een boekhouder. Die kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Anna Paulowna?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Anna Paulowna te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Anna Paulowna

De pluspunten waarvan organisaties genieten bij het uit handen geven van de loonadministratie of financiële administratie in Anna Paulowna zijn eindeloos. Laten we met het begin beginnen. Ten eerste zal je meer tijd kunnen besparen jaarlijks.

De administratie is vrij veel werk, vooral grotere ondernemingen zullen dit begrijpen. Door een administratiekantoor in Anna Paulowna in te schakelen kan je deze tijd besteden aan werkzaamheden die meer bij jouw werkzaamheden passen. Als je alles zelf doet dan zal er veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle functies van de administratieve tools. Wil je dit zelf leren dan ben je zo tientallen uren verder.

Het inschakelen van een administratiekantoor in Anna Paulowna maakt het daarnaast mogelijk geld te besparen. Dit komt doordat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding na te lopen. Zij checken of de boekhouder inderdaad alle aftrekbare posten heeft meegenomen of dat er enkele niet meegenomen zijn.

Naarmate de jaaromzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat ondernemingen kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de verplichtingen van het ondernemerschap, hier moet iedere ondernemer aan voldoen. Wanneer je dit niet doet dan kan het zijn dat je in de knoei komt met de Belastingdienst. Zij stellen bijvoorbeeld dat je niet voldoet aan de eisen voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen bewijzen. Door een administratiekantoor in Anna Paulowna zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Anna Paulowna?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Anna Paulowna te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Anna Paulowna contacteren – waar op letten

Je zal het een en ander moeten weten voordat je begint met zoeken naar een financieel administratiekantoor in Anna Paulowna om jouw administratie over te nemen. Op het moment dat je een offerteaanvraag de deur uit doet naar de geschikte kandidaten dan is het wijs om altijd duidelijk te zijn in wat je wilt en wat je zoekt.

Zo vergroot je de kans dat je uitkomt bij het kantoor die het beste aan zou sluiten bij jouw persoonlijke situatie. Het is aan te raden om de toekomstplannen mede te delen en maak duidelijk wat je graag wilt van het kantoor. Gemiddeld ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is ongeveer dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Uiteraard ligt het aan het takenpakket welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is tevens verstandig om het administratiekantoor in Anna Paulowna te onderzoeken. Hebben zij speciale soorten specialisaties die andere bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen de organisatie? Door goed te kijken met wat voor een niveau van expertise je te maken hebt zal je jouw keuze kunnen onderbouwen. Hierdoor houd je enkel de beste administratiekantoren in Anna Paulowna over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Anna Paulowna

Door geen twijfel te laten bestaan in jouw offerte aanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Anna Paulowna, ben dan ook specifiek bij het verzenden van de prijsaanvraag. Veel kantoren hebben graag contact met je, ben dus niet bang om even op te bellen om bepaalde zaken na te vragen over de financiële administratie in Anna Paulowna. Als een kantoor niet genoeg informatie heeft om je verder te helpen dan weet je dit nu snel genoeg. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets zo frustrerend als een hoop tijd besteden aan een gesprek wat nergens heen leidt.

Op het moment dat je een aantal kanshebbers voor je neus hebt voor de financiële administratie in Anna Paulowna dan is het aan te raden om een kennismaking in te plannen. Tijdens dit contactmoment kan je meer inzage krijgen in de persoon die voor je zit, je moet je namelijk wel prettig voelen in zijn of haar gezelschap. Vraag gerust wat hem anders maakt dan de concurrentie en of hij of zij ook diverse soorten bijkomende competenties heeft. Tevens is dit een mooi moment om de details te bespreken met betrekking tot de administratie in Anna Paulowna. Toch wat makkelijker als het face to face gebeurt, bij een digitaal administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Anna Paulowna.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Anna Paulowna

Eigenlijk iedere onderneming heeft voordelen aan het uit handen geven van de administratie in Anna Paulowna. Wacht dus niet langer. Door bovenstaande handvaten is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uit handen geven van de administratie behoort nog altijd tot een van de economisch voordelige investeringen die bedrijfseigenaren maar kunnen maken voor hun onderneming. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag nu nog 3 offertes aan en vind in korte tijd hét administratiekantoor in Anna Paulowna wat helemaal aan jouw verwachtingen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Anna Paulowna?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Anna Paulowna te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Anna Paulowna

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Anna Paulowna afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Anna Paulowna.

Lees de recensies over

administratie in Anna Paulowna

Superadministratie

22 juli 2020

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus via het contactformulier om advies gevraagd. Ik werd erg goed ontvangen door een vriendelijke meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Ilona van de Velde

Fantastische samenwerking

15 juli 2020

Enorm prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, eisen en behoeften naar een sterke administratie. Wanneer er vernieuwingen zijn, wordt hier snel op gereageerd en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Antonius Kok

De beste administratie specialist gevonden

10 juli 2020

Een aantal maanden geleden was ik met spoed op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist dramatisch werk heeft opgeleverd. Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me gelinkt aan de juiste partner! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Ramona van Vliet

perfecte vertaling

10 juli 2020

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn naar geluisterd en dit zie je precies terug. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Edwin Smit

Snelle communicatie

7 juli 2020

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ik een email ontving zonder offertes. Maar ik kreeg erna gelijk een email terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Annemieke van de Wal

beste administratie specialist gevonden dankzij administratiekaart

6 juli 2020

Top! administratiekaart heeft mij geholpen in de zoektocht naar het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft precies gedaan wat wij aangeven. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Ruben Meijer

Dankzij een kennis in contact gekomen

24 juni 2020

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg tevreden met haar nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die rekening houdt met wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanbeveling.

- Melanie van de Brink

Fantastische samenwerking

18 juni 2020

Fantastisch prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, eisen en behoeften naar een sterke administratie. Bij veranderingen / vernieuwingen wordt er snel geschakeld en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Linda Dijkstra

Erg tevreden.

10 juni 2020

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Kelly Koning

Ontzettend geduldig en professioneel

12 juni 2020

Ik twijfelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over het werk. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die het werk kon uitvoeren. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuwe administratie.

- Inge van Wijk

Jaren partner

6 juni 2020

Al jaren help ik kennissen aan een administratie specialist via Administratiekaart. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel geduld. Ik heb tussendoor andere partijen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart is het beste.

- Björn Vermeulen

Fraai werk.

2 juni 2020

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart aanraden aan iedereen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Alexander van Leeuwen

Administratie naar mijn wensen

3 juni 2020

Voorheen had ik geen goede ervaring met een aantal administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik verschillende offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een perfecte administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Rob Peters

Blijvertje

30 mei 2020

Ik raad administratiekaart iedereen aan! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Erg fijn om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Annemieke de Bruijn

Beste prijzen

23 mei 2020

We werden door een kennis op deze website getipt. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van een kennis uit onze woonplaats. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Nicolaas van den Heuvel

Blijvende partner gevonden

22 mei 2020

Laatste 10 maanden had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na enkele bevindingen kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek dat er achter de schermen heel wat mis was. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die kon ons niet verder helpen. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor levert uitstekend werk. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Jacqueline Prins

Goede strakke administratie

21 mei 2020

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de perfecte partner gevonden.

- Sjoerd van der Linden

Aanrader!

19 mei 2020

Ik kan administratiekaart iedereen aanraden! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Erg fijn om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Saskia Post

Administratie sterk aan vernieuwing toe

14 mei 2020

Mijn administratie werd me te veel dus ik ben mega blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. Na het vergelijken van de 3 offertes die ik in mijn mailbox kreeg heb ik uiteindelijk voor de administratie specialist gekozen die een goede indruk maakte met de prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Janneke Bosch

blij met mijn gekozen partner

6 mei 2020

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn onderneming! Ik heb diverse offertes aangevraagd en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een paar maanden met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart hartstikke bedankt!

- Marloes Prins

Investering waard!

1 mei 2020

Ik besloot dat ik dit jaar een professionele administratie specialist wilde hebben. Ik deed wat research naar sites en kwam een behoorlijk aantal sites tegen. Ik wist echter niet welke beter was dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanbevelen op basis van mijn behoeften. Uiteindelijk kwam ik in contact met een lokaal administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun puik werk. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Miranda van den Broek

Enorm gedetailleerd!

4 mei 2020

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft alles opgepakt. Een lokaal bedrijf met goede communicatie. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Bianca Bosman

Geen stress meer

27 april 2020

Dit jaar besloot ik dat ik wilde investeren in een professionele administratie specialist. Ik deed wat research naar sites en kwam een behoorlijk aantal sites tegen. Ik wist echter niet welke beter was dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanraden op basis van mijn wensen. Uiteindelijk kwam ik in contact met een professioneel administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun puik werk. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Arjan van Beek

Snel en super eenvoudig

24 april 2020

Paar maanden geleden heb ik offertes ontvangen. Ik kreeg een snel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de juiste partner kiezen. Alles ging heel vlot en ik heb nu een goede administratie.

- Steven van den Broek

Goede communicatie

16 april 2020

Ik heb onlangs een erg goede ervaring gehad met Administratiekaart. De communicatie is uitstekend en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met professionele antwoorden. Echt een aanrader!

- Frank Martens

Goede service

16 april 2020

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik ontving erna gelijk een email terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de service en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Dennis Boer

Mijn ervaring is goed

13 april 2020

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die het werk kon uitvoeren. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn partner.

- Martin de Leeuw

Geen enkel probleem

7 april 2020

Omdat ik zelf helemaal geen kennis heb van btw en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer tevreden over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Martijn Hoekstra

Nooit gedacht dat het zo makkelijk zou kunnen

6 april 2020

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het aanbevelen van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij veel uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede klik met hem. Precies wat ik zocht.

- Annemieke de Lange

mijn wensen zijn precies uitgevoerd

5 april 2020

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn naar geluisterd en dit zie je precies terug. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Natasja Hoekstra

Meer grip op mijn administratie

29 maart 2020

Via deze website is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor wat we vonden begreep snel wat mijn wensen waren en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Remco Dijkstra

precies zo uitbesteed als ik wil

24 maart 2020

Top! administratiekaart heeft mij geholpen in de zoektocht naar het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft naar onze wensen geluisterd. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Anouk de Lange

betrouwbaar en behulpzaam

24 maart 2020

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer nuttig. . Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder fijn is als je weinig begrijpt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, wat gunstig is voor startende ondernemers. Zoek je een betrouwbaar adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Wilhelmus Prins

Geen verstand van BTW, toch goede administratie

17 maart 2020

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van goede administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super blij met het werk. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Elisabeth Bakker

professioneel

17 maart 2020

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even om advies gevraagd via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een vakkundige meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Franciscus van Vliet

Keuze genoeg

16 maart 2020

Sinds kort heb ik een onderneming gestart en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat hij goed werk levert voor een zacht prijsje. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Stefan Sanders

Enorm gedetailleerd!

17 maart 2020

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft goed geluisterd naar mijn onderneming. Een lokaal bedrijf met goede service. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Kirsten van de Ven

Fijn!

14 maart 2020

Afgelopen week offertes aangevraagd en ik moet toegeven dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. Heel erg fijn!

- Simone Wolters

Snelle communicatie

14 maart 2020

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik ontving erna gelijk een bericht terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Mirjam van Dam

Ze hebben mijn zorgen uit handen genomen

17 maart 2020

Omdat ik zelf helemaal geen kennis heb van btw en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer enthousiast over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Raymond Mulder

Geen problemen meer!

12 maart 2020

Via administratiekaart is er voor mij een inzichtelijke administratie verzorgd. Omdat ik online diensten verleen, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Ronald van de Wal

Super

13 maart 2020

administratiekaart is een absolute must! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Erg fijn om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Ellen Veenstra

Top administratie dankzij administratiekaart

17 maart 2020

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de juiste partner gevonden.

- Jacqueline Bos

Geen verstand van BTW, toch goede administratie

15 maart 2020

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van lokale administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super tevreden. Alle punten wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Wilhelmina van Loon

blij met mijn gekozen partner

13 maart 2020

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn onderneming! Ze stuurden me verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een paar maanden met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart hartstikke bedankt!

- Adriaan Blom

Erg tevreden met jullie

12 maart 2020

Na enkele uren op het internet, toch besloten om Administratiekaart te proberen. Ik wist niet naar welke eisen ik moest kijken wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een overzichtelijk formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal offertes waar ik lastig uit kon kiezen, ze waren alle 3 goed. Dus heb er toch nog even voor moeten zitten. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Joris Koning

Simpel formuliertje ingevuld

11 maart 2020

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van goede administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super content. Alle onderdelen wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Franciscus van de Wal

precies zo uitbesteed als ik wil

13 maart 2020

Gaaf! administratiekaart heeft mij geholpen in het zoeken van het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft de administratie gedaan naar onze verdeling. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Johannes Jonker

Betrouwbaar

7 maart 2020

Al jaren help ik kennissen aan een administratie specialist via Administratiekaart. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel zorg. Ik heb tussendoor andere ondernemingen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart bevielen mij het best.

- Petronella van Doorn

Administratiekaart luistert naar je wensen

28 februari 2020

Ik ben een startende onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat hij goed werk levert voor een zacht prijsje. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Cindy van Loon

Super service

22 februari 2020

Gisteren het formuliertje ingevuld en we moeten eerlijk toegeven dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. We staan in contact met een super fijn bedrijf!

- Jelle Kramer

Snel en super eenvoudig

16 februari 2020

Afgelopen maand het formuliertje ingevuld en ik moet toegeven dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. 100% tevreden!

- Kim Visser

Geen stress meer

7 februari 2020

Dit jaar besloot ik dat ik wilde investeren in een professionele administratie specialist. Na een grondige research naar administratie professionals, kwam ik een behoorlijk aantal sites tegen. Er waren zoveel verschillende soorten administraties, waardoor ik niet wist welke ik moest kiezen dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanraden op basis van mijn wensen. Uiteindelijk kwam ik in contact met een lokaal administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun tijd. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Suzanne Koning

Blij met mijn keuze

6 februari 2020

Een vriend heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik zelf de vrijheid heb om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving verschillende offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is nu perfect.

- Roy Kuiper

overzichtelijke administratie na aanbeveling van administratiekaart

30 januari 2020

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en geordende administratie. Al mijn wensen kon ik doorgeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en krijg ik direct reactie.

- Hendrikus Sanders

Investering waard!

22 januari 2020

Ik besloot dat ik dit jaar een professionele administratie specialist wilde hebben. Na een grondige research naar administratie professionals, kwam ik een behoorlijk aantal sites tegen. Ik wist echter niet welke beter was dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanraden op basis van mijn eisen. Uiteindelijk kwam ik in contact met een lokaal administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun geduld. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Marinus de Graaf

Verbetert met succes

12 januari 2020

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor de service.

- Laura Verbeek

Goede administratiekantoren vind je hier

2 januari 2020

We kregen een tip om administratiekaart in te schakelen. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van een kennis uit onze woonplaats. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Arjan van den Broek

Alles uitbesteed!

2 januari 2020

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Jasper Dijkstra

Fantastische samenwerking

22 december 2019

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen no-time een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de vrijheid heb om mijn partner te kiezen en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- Marije van der Linden

Goede communicatie

19 december 2019

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen no-time een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de keuze mocht maken en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- Anna Meijer

Erg tevreden met jullie

11 december 2019

Via Administratiekaart een passend kantoor gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk getalenteerd en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Sander van de Wal

Niet alleen een nieuwe partner, maar ook nieuwe kennis

4 december 2019

4 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen deed mijn echtgenote alle administratie dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk ben ik overgestapt naar een andere administratie specialist. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook welke dingen ik moet bijhouden. Hij denkt graag mee en geeft nieuwe ideeën.

- Maria van de Velden

Perfecte administratie door perfect administratiekantoor

21 november 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een beginnende. Daarnaast waren het ook lokale bedrijven. Lekker makkelijk dus!

- Remco Dijkstra

Ontzettend veel geleerd

18 november 2019

7 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen liet ik alles over aan mijn echtgenote dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk heb ik de keuze gemaakt om hiermee te stoppen. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook hoe ik mijn administratie kan verbeteren. Hij denkt graag mee en weet van aanpakken.

- Daniël van de Brink

tegek!

14 november 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een zeer tevreden klant.

- Maartje de Koning

Heel cool bedrijf

13 november 2019

Afgelopen maand een aanvraag gedaan en we moeten verklappen dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. We staan in contact met een super fijn bedrijf!

- Leonie Hermans

Jaren partner

31 oktober 2019

Ik kom altijd terug bij Administratiekaart voor vrienden. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel zorg. Ik heb tussendoor andere ondernemingen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart is het beste.

- Sanne van de Veen

Perfecte administratie door perfect administratiekantoor

2 november 2019

Een vriend heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik zelf de keuze heb om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving een aantal offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is waterdicht nu.

- Cornelis Jansen

Super! Echt een aanrader

30 oktober 2019

Mijn ervaring met Administratiekaart is super goed. De communicatie is voortreffelijk en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met professionele antwoorden. Echt een aanrader!

- Anita de Vries

perfecte vertaling

20 oktober 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn fantastisch uitgevoerd. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Thijs Huisman

uitstekende communicatie

14 oktober 2019

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer nuttig. . Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder fijn is als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, ook niet onbelangrijk voor startende ondernemers zoals ik. Zoek je een betrouwbaar adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Alexander van Dijk

administratiekaart heeft zijn werk gedaan

3 oktober 2019

administratiekaart heeft zijn werk gedaan. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Verschilt niet heel erg van andere bedrijven, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Danny Hermans

Aangenaam verrast

1 oktober 2019

Afgelopen maand offertes aangevraagd en we moeten eerlijk verklappen dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Wat een super service!

- Edwin Driessen

Mooie teruggaves als resultaat.

20 september 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart van harte aanbevelen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Martinus de Koning

Mijn klanten aantal is gestegen

16 september 2019

Laatste half jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na diep overleg met mijn personeel kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek dat er achter de schermen heel wat mis was. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die werkte niet goed mee. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor is een blijvende partner geworde. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Robin Boer

Investering waard!

12 september 2019

Ik besloot dat ik dit jaar een professionele administratie specialist wilde hebben. Ik deed wat research naar sites en kwam een behoorlijk aantal sites tegen. Ik wist echter niet welke beter was dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanbevelen op basis van mijn eisen. Uiteindelijk kwam ik in contact met een professioneel administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun tijd. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Maurice Hoekstra

Keuze genoeg

3 september 2019

Ik ben onlangs gestart met mijn eigen onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Tessa van de Wal

Super service

26 augustus 2019

Afgelopen week het formuliertje ingevuld en ik moet zeggen dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. 100% tevreden!

- Miranda Vink

Direct verschillende offertes ontvangen

17 augustus 2019

Paar maanden geleden heb ik offertes ontvangen. Ik kreeg een snel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel gemakkelijk en ik heb nu een goede administratie.

- Hendrikus de Koning

Samenwerking was subliem

8 augustus 2019

Zeer prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze denkwijze, vraag en wensen naar een sterke administratie. Bij vernieuwingen wordt er snel bijgesprongen en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Petra de Graaf

Top administratie

4 augustus 2019

Mijn huidige administratie specialist is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en ging gelijk aan de slag. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft zorgvuldig naar mijn vraagstuk gekeken en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Jasper Smit

Service is uitstekend

31 juli 2019

Ik heb onlangs een erg goede ervaring gehad met Administratiekaart. De communicatie is fantastisch en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met uitgebreide antwoorden. Echt een aanrader!

- Marco van Leeuwen

Administratie naar mijn wensen

20 juli 2019

Voorheen had ik geen goede ervaring met een aantal administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik verschillende offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een goede administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Robin van den Heuvel

Werken met lokale partners

12 juli 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart graag samenwerkt met lokale partners. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik werk graag met lokale ondernemers. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Top!

- Ruud Kuiper

Fantastische samenwerking

4 juli 2019

Zeer prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze denkwijze, vraag en wensen naar een sterke administratie. Bij veranderingen / vernieuwingen wordt er snel geschakeld en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Joyce de Bruijn

Goede tip!

28 juni 2019

We werden geadviseerd om deze website eens te bekijken. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van een kennis uit de buurt. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Jolanda Boer

Goede administratie specialist gevonden

20 juni 2019

Na enkele uren op het internet, toch besloten om Administratiekaart te proberen. Ik wist niet waar ik op moest letten wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een duidelijk formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal opties waar ik lastig uit kon kiezen (ik ben nogal een twijfelkont). Dus heb er wel even over gedaan om de beste uit te kiezen. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Pieter Brouwer

administratiekaart heeft zijn werk gedaan

18 juni 2019

administratiekaart levert prima werk. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en ontving diverse offertes. Ik had ze ook zelf kunnen opbellen, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Hendrika Jansen

Bedankt!

12 juni 2019

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles professioneel. Ze behandelen elke klant als een individu en staan open voor alle vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te twijfelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Daniëlle Vos

Kleine miscommunicatie, maar nu erg tevreden

6 juni 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik ontving erna gelijk een email terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en professioneel antwoord op. Ik ben erg tevreden met de diensten en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Charlotte Willems

Dankzij een kennis in contact gekomen

29 mei 2019

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg blij dat ze jullie had ingeschakeld voor een nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die rekening houdt met wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanrader.

- Laura van Veen

Alles uitbesteed!

16 mei 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft goed geluisterd naar mijn onderneming. Een lokaal bedrijf met goede communicatie. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Barbara Wolters

Samenwerking was subliem

9 mei 2019

Zeer prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, eisen en behoeften naar een sterke administratie. Bij vernieuwingen wordt er snel bijgesprongen en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Richard Koning

Fijn administratie specialistkantoor gevonden

4 mei 2019

Het administratiekantoor dat Administratiekaart me heeft aangeraaden heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er perfect uit. De problemen zijn opgelost en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Björn Jacobs

beste administratie specialist gevonden dankzij administratiekaart

29 april 2019

Top! administratiekaart heeft mij geholpen in het zoeken van het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft precies gedaan wat wij aangeven. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Hendrik van den Bosch

Goede communicatie

23 april 2019

Ik heb onlangs een erg goede ervaring gehad met Administratiekaart. De communicatie is fantastisch en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met uitgebreide antwoorden. Echt een aanrader!

- Thijs de Bruijn

Top administratie

18 april 2019

Het administratiekantoor dat administratiekaart me heeft aangeraden is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en nam direct stappen. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft zorgvuldig naar mijn vraagstuk gekeken en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Susanne Dekker

eindelijk rust voor mijzelf door het uitbesteden

10 april 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en overzichtelijke administratie. Ik heb mijn eisen doorgegeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en reageren ze snel terug.

- Johannes Driessen

Een echte blijver

29 maart 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier een aantal offertes aangevraagd. Deze aanvraag is zonder problemen verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Mirjam van der Heijden

Verschillende offertes ontvangen van goede administratiekantoren

4 maart 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van lokale administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super blij met het werk. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Albert Post

Makkelijk en Snel

22 januari 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat jullie moeten doen. Na een formuliertje hebben we direct verschillende offertes mogen ontvangen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk de administratie specialist gekozen die het meest bij ons past. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte vergadering. Onze organisatie werd meteen goed in kaart gebracht. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Michael de Jonge

gelukkig de stap genomen

5 januari 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn naar geluisterd en dit zie je precies terug. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Daniël Evers

Administratie sterk aan vernieuwing toe

19 december 2018

Mijn administratie kon niet meer verder zo dus ik ben mega blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. Na het vergelijken van de 3 offertes die ik in mijn mailbox kreeg heb ik uiteindelijk voor de administratie specialist gekozen die een goede indruk maakte met de prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Bart Jansen

Uitstekend bevallen

26 november 2018

Via Administratiekaart een passend kantoor gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk proactief en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Dennis van der Linden

Erg tevreden.

9 november 2018

Hele fijne samenwerking! Ik ben heel blij met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Mariska Smits

Uitgelichte administratiekantoren uit Anna Paulowna

Accountantskantoor Jongejan B.V.

Molenvaart 67
1761 AB Anna Paulowna
Nederland

072 571 6250
https://jongejanenpartners.nl/

Koopman & Co Accountants en Belastingadviseurs

Zandvaart 43
1764 NK Breezand
Nederland

0223 522 344
http://koopman-en-co.nl/

Kantoor Tummers

Burgemeester Mijnlieffstraat 47B
1761 BL Anna Paulowna
Nederland

0223 531 493
http://www.kantoortummers.nl/