Administratiekantoor Asten

Zoek jij een topper voor jouw administratie in Asten?

Lees dan vooral verder.

Administratiekaart zorgt dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Asten verbonden wordt aan de partij die bij je past.

Het beste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Asten – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2019 en verder.

Administratie Asten gezocht?

Vraag direct 5 offertes aan

Administratiekantoor Asten
4.7
4.7 van de 5 sterren (gebaseerd op 37 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Asten, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Lierop, Ommel en Liessel bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Asten

Wil jij een top administratiekantoor uit Asten. Zoek niet verder. De zoektocht naar het beste administratiekantoor zal best veel tijd in beslag nemen. Je moet namelijk wel de juiste optie kiezen voor het uit handen geven van je administratie. Als jij je administratie in Asten wilt uitbesteden bevelen wij jou aan om dit artikel goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de juiste partij uit kunt komen. Zo kan ook jij na het lezen van dit artikel de beste optie selecteren voor een administratiekantoor in Asten. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Asten

Samenwerken met een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als bedrijfseigenaar maar kunt maken. De administratie uit handen geven brengt veel voordelen met zich mee. Wij maken mee dat de bij ons aangesloten administratiekantoren eigenlijk iedere soort administratie overnemen binnen jouw bedrijf. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grotere organisaties zijn er een hoop administratieve werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden.Kleine organisaties die jaarlijks maar weinig omzet hebben zullen bijna geen baat hebben bij een administratiekantoor. Is jouw omzet wel hoog en is het je allemaal te veel dan is het de beste investering.

De administratie zal geschieden door het administratie kantoor in Asten zelf, vaak zijn hier administratieve medewerkers in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie beheren van jouw bedrijf, ze kunnen ook de jaarrekeningen opmaken als je dit handig vindt.

Ook zijn zij goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus je vragen kwijt op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een partij die veel kennis heeft rondom de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen gedurende het hele proces. Van alle soorten partijen die je kunt inzetten voor je organisatie is een administratiekantoor toch nog echt de beste keuze.

Alle administratiekantoren uit Asten

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Asten – administratiekantoor of boekhouder

Waarom niet gewoon een boekhouder aannemen? Een vraag die wij regelmatig voorgeschoteld krijgen. Het is goed om te weten dat een administratiekantoor andere dingen doet als een boekhouder. De boekhouding geschiedt door de boekhouder, dit zijn de balansen en dergelijke. De boekhouder draagt niet bij aan de algemene bedrijfsadministratie, Hiervoor moet je dus bij een administratiekantoor aankloppen.

Eigenlijk heeft een onderneming meer profijt bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn nu eenmaal meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het meest ideale is natuurlijk een combinatie van de twee, vooral gezien het gegeven dat het administratiekantoor vaak even de boekhouding nog een keer kan controleren als je dit graag wilt. Voor hele specifieke know-how op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Asten?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Asten te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Asten

De pluspunten waarvan organisaties genieten bij het uit handen geven van de loonadministratie of financiële administratie in Asten zijn eindeloos. Laten we bij het begin beginnen. Allereerst zal je aanzienlijk veel tijd kunnen besparen ieder jaar.

De administratie is veel werk, vooral grote organisaties zullen dit snappen. Door een administratiekantoor in Asten in te schakelen kan je deze tijd besteden aan taken die meer bij jouw werkzaamheden passen. Wanneer je alles zelf doet dan zal er onnodig veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle functies van de administratieve programma’s. Wil je dit meester maken dan ben je zo tientallen uren verder.

Het inschakelen van een administratiekantoor uit Asten maakt het ook mogelijk geld te besparen. Dit omdat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding na te lopen. Zij checken of de boekhouder alle aftrekposten heeft meegenomen of dat er enkele niet meegenomen zijn.

Wanneer de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat ondernemers kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het goed documenteren van je administratie een van de verplichtingen van het ondernemerschap, hier moet iedere bedrijfseigenaar aan voldoen. Wanneer je dit niet doet dan kan het zijn dat je in de knoei komt met de Belastingdienst. Zij kunnen stellen dat je niet voldoet aan de eisen voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Door een administratiekantoor in Asten zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Asten?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Asten te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Asten contacteren – waar op letten

Je moet het een en ander weten voordat je gaat zoeken naar een financieel administratiekantoor in Asten om jouw administratie onder handen te nemen. Wanneer je een prijsaanvraag aanvraagt voor de verschillende administratiekantoren dan is het goed om altijd duidelijk te zijn in wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee vind je de partij die het beste aansluit bij jouw situatie. Ben niet bang om de toekomstverwachtingen te delen en vertel wat je graag wilt van het kantoor. Over het algemeen ben je voor een administratiekantoor per uur ongeveer €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk ligt het aan het takenpakket welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is tevens verstandig om het administratiekantoor in Asten na te trekken. Beschikken zij over speciale soorten specialisaties die de rest van de bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen het bedrijf? Door goed te kijken met wat voor een level van expertise je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen onderbouwen. Hierdoor houd je enkel de geschikte administratiekantoren in Asten over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Asten

Door je probleem zo goed mogelijk af te bakenen in jouw offerte aanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inschakelen van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Asten, ben dan ook specifiek bij het verzenden van de offerte. Veel kantoren hebben graag contact met je, voel je dus vrij om even contact op te nemen om onduidelijkheden na te vragen over de financiële administratie in Asten. Wanneer een kantoor niet voldoende kennis heeft om je te assisteren dan weet je dit nu snel genoeg. Zo voorkom je onnodige frustratie, niets is zo vervelend als een hoop tijd besteden aan een conversatie die nergens heen leidt.

Op het moment dat je een selectie van geschikte kandidaten voor je neus hebt voor de financiële administratie in Asten dan is het aan te raden om een kennismaking in te roosteren. Tijdens deze afspraak kan je meer inzicht krijgen in de soort persoon die voor je zit, je moet je namelijk wel goed voelen in zijn of haar gezelschap. Stel gerust de vraag wat hem beter maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook andere bijkomende vaardigheden heeft. Daarnaast is dit een geschikt moment om de uitvoering te bespreken met betrekking tot de administratie in Asten. Toch wat makkelijker als het face to face gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Asten.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Asten

Eigenlijk iedere organisatie heeft bepaalde voordelen aan het uitbesteden van de administratie in Asten. Wacht dus niet langer. Door bovenstaande handvaten is het ook voor jou mogelijk om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie behoort nog altijd tot een van de slimste investeringen die ondernemers maar kunnen maken voor hun organisatie. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag onmiddellijk nog 3 offertes aan en vind binnen een korte periode hét administratiekantoor in Asten wat helemaal aan jouw wensen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Asten?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Asten te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Asten

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Asten afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Asten.

Lees de recensies over

administratie in Asten

Beste prijzen

15 november 2019

We kregen een tip om administratiekaart in te schakelen. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van een kennis uit de buurt. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Cornelia Wolters

Keuze genoeg

15 november 2019

Ik ben onlangs gestart met mijn eigen onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Angela Jonker

Nooit gedacht dat het zo makkelijk zou kunnen

11 november 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het aanbevelen van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede band met hem. Precies wat ik zocht.

- Christian van de Velden

Fantastische samenwerking

4 november 2019

Enorm prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, eisen en behoeften naar een sterke administratie. Bij veranderingen / vernieuwingen wordt er snel geschakeld en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Nicolaas Janssen

perfecte vertaling

3 november 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn fantastisch uitgevoerd. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Claudia Verhoeven

professioneel

26 oktober 2019

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept vind ik heel erg gaaf. Je vult een kort formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van lokale partijen. Uiteindelijk mag jij kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker onafhankelijk dus.

- Eric Jansen

Verbetert met succes

24 oktober 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor jullie hulp.

- Anita de Wit

blij met mijn gekozen partner

15 oktober 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn bedrijf! Ik ontving verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een lange tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart levert top werk!

- Paul Jansen

erg goed

6 oktober 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Marco van den Heuvel

Investering waard!

1 oktober 2019

Ik besloot dat ik dit jaar een professionele administratie specialist wilde hebben. Ik deed wat research naar sites en kwam een behoorlijk aantal sites tegen. Ik wist echter niet welke beter was dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanbevelen op basis van mijn behoeften. Uiteindelijk kwam ik in contact met een professioneel administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun puik werk. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Marieke de Jong

Ontzettend geduldig en professioneel

23 september 2019

Ik twijfelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die hen kon helpen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuw administratiekantoor.

- Eveline van der Meulen

eindelijk rust voor mijzelf door het uitbesteden

12 september 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en overzichtelijke administratie. Ik heb mijn eisen doorgegeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en krijg ik direct reactie.

- Judith Hoekstra

Lokale partners

10 september 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een startende onderneming. Daarnaast waren het ook bedrijven uit dezelfde regio. Lekker makkelijk dus!

- Remco Koning

perfecte vertaling

2 september 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn naar geluisterd en dit zie je precies terug. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Sjoerd Martens

Gericht op de klant

27 augustus 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt met veel zorg beantwoord en de communicatie is top! Goed gedaan!

- Hanneke Kok

Blijvende partner gevonden

16 augustus 2019

Via Administratiekaart een blijvende partner gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk proactief en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Eva van de Pol

zelf de keuze om je partner te kiezen

13 augustus 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn onderneming! Ze stuurden me verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart jullie zijn de beste!

- Elisabeth van Beek

Gericht op de klant

5 augustus 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt duidelijk beantwoord en de communicatie is top! Erg tevreden!

- Thijs Maas

Goede strakke administratie

25 juli 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de juiste partner gevonden.

- Astrid Veenstra

Gewoon top!

22 juli 2019

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles professioneel. Ze behandelen elke klant als een individu en beantwoorden graag jouw vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te twijfelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Jacoba van de Velden

Fijn!

13 juli 2019

Afgelopen maand offertes aangevraagd en we moeten toegeven dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Wat een super service!

- Paulus Boer

Persoonlijke touch

4 juli 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geholpen en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Johannes de Jong

Ontzettend geduldig en professioneel

3 juli 2019

Ik twijfelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die hen kon helpen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en deze werden snel beantwoord door David van Administratiekaart. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuwe administratie.

- Petronella van der Meulen

Snel en super eenvoudig

23 juni 2019

Paar maanden geleden heb ik een offerteaanvraag ingediend. Ik kreeg een professioneel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de juiste partner kiezen. Alles ging heel gemakkelijk en ik heb nu een goede administratie.

- Hanneke Kuijpers

Erg tevreden.

18 juni 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Dirk Hendriks

steengoed

13 juni 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Joost Huisman

precies zo uitbesteed als ik wil

30 mei 2019

Top! administratiekaart heeft mij geholpen in het zoeken van het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft de administratie gedaan naar onze verdeling. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Elisabeth Kok

Pak van mijn schouders

29 mei 2019

Ik besloot dat ik dit jaar een professionele administratie specialist wilde hebben. Na een grondige research naar administratie professionals, kwam ik een behoorlijk aantal sites tegen. Er waren zoveel verschillende soorten administraties, waardoor ik niet wist welke ik moest kiezen dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanraden op basis van mijn eisen. Uiteindelijk kwam ik in contact met een professioneel administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun puik werk. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Sharon van de Velde

Verbetert met succes

19 mei 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor de service.

- Guido de Leeuw

Blijvende partner gevonden

15 mei 2019

Laatste half jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na enkele bevindingen kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek we veel te veel belasting betaald hebben. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die werkte niet goed mee. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor levert uitstekend werk. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Eveline van der Laan

Opgezet binnen no-time

8 mei 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan zonder enige problemen. Maatwerk tegen een laag tarief, top!

- Matthijs van Vliet

eindelijk rust voor mijzelf door het uitbesteden

30 april 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en geordende administratie. Al mijn wensen kon ik doorgeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en reageren ze snel terug.

- Lisette Verbeek

Goede prijs/kwaliteit verhouding

18 april 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart graag samenwerkt met lokale partners. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik hoef niet ver te reizen. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Tof!

- Guido van Doorn

Goede partner, voor een mooie prijs

13 april 2019

Ik ben een startende onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een beginnende ondernemer, zoals ik!

- Nathalie Willemsen

gelukkig de stap genomen

10 april 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Cindy de Bruijn

Ontzettend veel geleerd

28 maart 2019

3 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen liet ik alles over aan mijn echtgenote dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk heb ik de keuze gemaakt om hiermee te stoppen. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook hoe ik mijn administratie kan verbeteren. Hij denkt graag mee en geeft nieuwe ideeën.

- Adrianus Molenaar

Mijn administratie is nu waterdicht

2 maart 2019

Een aantal maanden geleden was ik dringend op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist en ik niet op één lijn zaten. Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me gelinkt aan de juiste partner! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Ellen Scholten

uitstekende communicatie

22 januari 2019

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. Alles wat je zou willen, wordt direct gedaan. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder prettig is als je weinig begrijpt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, wat gunstig is voor startende ondernemers. Zoek je een eerlijk adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Sharon Gerritsen

Voor een goede aministratie, moet je bij Administratiekaart zijn

14 januari 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gekoozen via Administratiekaart heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er top uit. De problemen zijn opgelost en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Marc Vos

Enthousiast over Administratiekaart

15 december 2018

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg tevreden over het werk dat de administratie specialist had geleverd en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die snapt wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanbeveling.

- Deborah de Bruin

Goede ervaring

25 november 2018

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan zonder enige problemen. Perfect resultaat voor een zachte prijs, top!

- Paulus de Haan

Blijvertje

13 november 2018

administratiekaart is een absolute must! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Erg fijn om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Ruben Vink

Uitgelichte administratiekantoren uit Asten

EN accountancy

Kuijperlaan 2
5725 BL Heusden Gem Asten
Nederland

06 22910975
http://www.enaccountancy.nl/

RSW Accountants + Adviseurs

Wilhelminastraat 13
5721 KG Asten
Nederland

0492 550 775
http://www.rsw.nl/

Tinnemans van Loon Accountantskantoor

Wilhelminastraat 4
5721 KJ Asten
Nederland

0493 689 062
http://www.tilo.nl/