Administratiekantoor Delft

Zoek jij een expert voor jouw administratie in Delft?

Lees dan vooral verder.

Wij zorgen dat jij die zoekt naar een administratiekantoor Delft verbonden wordt aan een expert die bij je past.

Het gaafste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Delft – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2019 en verder.

Administratie Delft gezocht?

Laat direct jouw opdracht uitvoeren

Administratiekantoor Delft
4.7
4.7 van de 5 sterren (gebaseerd op 29 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Delft, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Den Haag, Pijnacker en Schipluiden bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Delft

Heb jij behoefte aan een ijzersterk administratiekantoor uit Delft. Zoek niet verder. Het vinden van een goed administratiekantoor kan nog veel moeite kosten. Je wilt immers wel de juiste optie kiezen voor het uit handen geven van de administratie. Als jij de administratie in Delft wilt uitbesteden raden wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de juiste partij uit kunt komen. Zo kan ook jij na het lezen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Delft. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Delft

Het inschakelen van een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als bedrijfseigenaar maar kunt maken. Jouw administratie uitbesteden brengt meerdere voordelen met zich mee. Wij maken mee dat de met ons samenwerkende administratiekantoren vrijwel iedere soort administratie overnemen binnen het organisatie. Je kunt hierbij denken aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan de werknemer administratie. Vooral bij de grote ondernemingen zijn er veel administratieve werkzaamheden die gedaan moeten worden.Kleine organisaties die jaarlijks maar heel weinig omzet genereren zullen niet veel profijt hebben bij een administratiekantoor. Is jouw omzet wel hoog en is het je allemaal iets te veel dan is het een geschikte keuze.

De administratie wordt uit handen genomen door het administratie kantoor in Delft zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen je administratie uitvoeren van jouw bedrijf, ze kunnen ook de jaarrekeningen opmaken als je dit graag wilt.

Tevens zijn ze goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus je vragen kwijt op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een partij die over veel kennis beschikt omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een onmisbare positie in binnen het gehele proces. Van alle soorten dienstverleners die je kunt inschakelen voor je organisatie is een administratiekantoor toch nog echt een van de betere keuzes.

Alle administratiekantoren uit Delft

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Delft – administratiekantoor of boekhouder

Kan ik niet gewoon een boekhouder aannemen? Een vraag die wij regelmatig voorgeschoteld krijgen. Het is belangrijk om te weten dat een administratiekantoor niet hetzelfde doet als een boekhouder. De boekhouding geschiedt door de boekhouder, dit zijn de balansen en dergelijke. De boekhouder doet echter niet de algemene bedrijfsadministratie, Hiervoor moet je dus bij een administratiekantoor aankloppen.

Meestal heeft een organisatie meer profijt bij uit handen geven van de administratie, dit zijn namelijk meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het voornaamste is natuurlijk een combinatie van de twee, vooral gezien het gegeven dat het administratiekantoor meestal even de boekhouding nog een keer kan nalopen als je dit wenselijk acht. Voor zeer diepgaande know-how op het gebied van de financiën ga je wel vaak naar een boekhouder. Die kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Delft?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Delft te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Delft

De pluspunten waarvan bedrijven genieten bij het uitbesteden van de loonadministratie of financiële administratie in Delft zijn eindeloos. Laten we met het begin beginnen. Allereerst zal je aanzienlijk veel tijd kunnen besparen ieder jaar.

De administratie is vrij veel werk, vooral grotere ondernemingen zullen dit snappen. Door een administratiekantoor in Delft in te schakelen kan je deze tijd gebruiken aan taken die meer bij jouw expertise passen. Als je alles zelf doet dan zal er een hoop tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle ins and outs van de administratieve programma’s. Wil je dit meester maken dan ben je zo tientallen uren verder.

Het inschakelen van een administratiekantoor uit Delft maakt het daarnaast mogelijk geld te besparen. Dit komt doordat het kantoor meestal de mogelijkheid biedt om de boekhouding na te lopen. Zij kunnen dus zien of de boekhouder alle aftrekbare posten heeft meegenomen of dat er enkele vergeten zijn.

Wanneer de jaaromzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat bedrijfseigenaren kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de vereisten van de ondernemer, hier moet iedere ondernemer aan voldoen. Doe je dit niet dan kan het zijn dat je problemen krijgt met de Belastingdienst. Zij kunnen stellen dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen bewijzen. Door een administratiekantoor in Delft zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Delft?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Delft te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Delft contacteren – waar op letten

Je moet het een en ander weten voordat je gaat zoeken naar een financieel administratiekantoor in Delft om jouw administratie te gaan doen. Op het moment dat je een offerteaanvraag verstuurt naar de geschikte kandidaten dan is het wijs om altijd duidelijk af te kaderen wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee vind je de partij die het beste aan zou sluiten bij jouw situatie. Het is belangrijk om de toekomstverwachtingen mede te delen en vertel wat je graag wilt van het kantoor. Meestal ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk hangt het af van de soorten taken welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is tevens wijs om het administratiekantoor in Delft na te trekken. Hebben zij speciale soorten opties die andere bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen de onderneming? Door goed te kijken met wat voor een level van kennis je te maken hebt zal je jouw keuze kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je alleen de beste administratiekantoren in Delft over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Delft

Door geen twijfel te laten bestaan in jouw prijsaanvraag kan je meer duidelijkheid krijgen bij het inschakelen van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Delft, wees dan ook specifiek bij het versturen van de offerte. Veel kantoren hebben graag contact met je, voel je dus vrij om even contact op te nemen om onduidelijkheden na te vragen over de financiële administratie in Delft. Wanneer een kantoor niet genoeg kennis heeft om je te assisteren dan weet je dit nu meteen. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets is zo vervelend als een hoop tijd spenderen aan een gesprek wat nergens naartoe leidt.

Op het moment dat je een selectie van geschikte kandidaten voor je hebt voor de financiële administratie in Delft dan is het slim om een kennismaking in te plannen. Tijdens dit contactmoment kan je meer inzage krijgen in de persoon die tegenover je zit, je moet je immers wel fijn voelen in zijn of haar bijzijn. Vraag gerust wat hem of haar anders maakt dan de andere administrateurs en of hij of zij ook diverse bijkomende skills heeft. Ook is dit een mooi moment om de details te bespreken met betrekking tot de administratie in Delft. Toch wat fijner als het face to face gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Delft.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Delft

Eigenlijk iedere organisatie heeft voordelen aan het uitbesteden van de administratie in Delft. Twijfel dus niet langer. Dankzij bovenstaande tips is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie is nog altijd tot een van de economisch voordelige investeringen die ondernemers maar kunnen maken voor het bedrijf. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag vandaag nog 3 offertes aan en vind snel hét administratiekantoor in Delft wat helemaal aan jouw wensen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Delft?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Delft te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Delft

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Delft afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Delft.

Lees de recensies over

administratie in Delft

Persoon gevonden die bij me past

7 juni 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gekoozen via Administratiekaart heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er netjes uit. De gaten zijn direct gevuld en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Eric Bosman

Aanbevolen

3 juni 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Marianne Martens

Alles opgelost

29 mei 2019

Omdat ik zelf helemaal geen verstand heb van administratie en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingezet. Ik ben hier zeer te spreken over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Sylvia Blom

erg goed

20 mei 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Tessa Kuipers

Aanbevolen

11 mei 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Martinus Kuijpers

Makkelijk en Snel

4 mei 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies waar jullie naar moeten kijken. Na een formuliertje hebben we direct offertes gekregen van verschillende administratie professionals. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte bespreking. Onze organisatie werd meteen goed begrepen. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Barry Sanders

Goede samenwerking

25 april 2019

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles professioneel. Ze behandelen elke klant als een individu en staan open voor alle vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te twijfelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Judith Peeters

Ik heb heel snel een goede partner gevonden

22 april 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een beginnende. Daarnaast waren het ook bedrijven in dezelfde buurt. Lekker makkelijk dus!

- Nicole Smits

Geen verstand van BTW, toch goede administratie

15 april 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van goede administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super content. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Sander Koster

de partners worden zorgvuldig uitgekozen

8 april 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat mijn vragen en wensen serieus werden genomen. Nu ben ik al een jaar erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Koen Smit

Mijn klanten aantal is gestegen

1 april 2019

Laatste 10 maanden had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na een grondig onderzoek kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek er slordig mee om was gegaan. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar hij had een onprofessionele houding. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor heeft ons probleem direct opgelost. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Remco van Loon

gelukkig de stap genomen

27 februari 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn fantastisch uitgevoerd. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Sylvia Kramer

administratiekaart zorgt voor alles

29 januari 2019

Hetgeen waar ik erg tevreden mee was, is het feit dat administratiekaart jouw eisen serieus nemen. Ze gaan zorgvuldig aan de slag met jouw antwoorden en kiezen een aantal goede administratiekantoren uit. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de juiste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik beveel het iedereen aan!

- Linda Vink

Snel en super eenvoudig

10 januari 2019

Paar maanden geleden heb ik offertes ontvangen. Ik kreeg een snel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de juiste partner kiezen. Alles ging heel snel en ik heb nu een goede administratie.

- Wendy van Dongen

Erg klantvriendelijk

14 december 2018

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt compleet beantwoord en de communicatie is top! Erg tevreden!

- Michiel de Jonge

Mooie teruggaves als resultaat.

22 november 2018

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart aanraden aan iedereen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Sabine van Leeuwen

administratiekaart luistert aandachtig

15 november 2018

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat ze met veel zorg naar mijn aanvraag hebben gekeken. Nu ben ik al een aantal maanden erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Michiel Smit

Uitgelichte administratiekantoren uit Delft

BBMC ‘de adviseur die uw taal spreekt’ B.V.

Dorpsstraat 70
2631 CV Nootdorp
Nederland

015 310 0622
http://www.uwadministratie.net/

Avera Administratiekantoor V.O.F.

Hof van Delftstraat 35
2635 EE Den Hoorn
Nederland

015 256 9360
http://www.avera-info.nl/

MJ Administraties & Belastingen

Delftsestraatweg 62
2645 CB Delfgauw
Nederland

015 369 4910
http://www.m-j.nl/