Administratiekantoor Delfgauw

Behoefte aan een professionele administratiekantoor uit Delfgauw die bij jouw bedrijf past?

Dan ben je aan het juiste adres.

Administratiekaart zorgt dat jij die zoekt naar een administratiekantoor Delfgauw verbonden wordt aan een professional die bij je past.

Het tofste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Delfgauw – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2019 en verder.

Administratie Delfgauw gezocht?

Vraag direct 5 offertes aan

Administratiekantoor Delfgauw
4.7
4.7 van de 5 sterren (gebaseerd op 30 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Delfgauw, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Nootdorp, Voorburg en Den Hoorn bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Delfgauw

Ben jij op zoek naar een professioneel administratiekantoor in Delfgauw. Zoek niet verder. De zoektocht naar het beste administratiekantoor kan nog veel moeite kosten. Je moet namelijk wel de juiste partij kiezen voor het uit handen geven van de administratie. Als jij je administratie in Delfgauw wilt uitbesteden bevelen wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk met een paar simpele tips zien hoe je bij de geschikte persoon uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Delfgauw. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Delfgauw

Het inschakelen van een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als ondernemer maar zal maken. Jouw administratie uitbesteden brengt veel voordelen met zich mee. Wij maken mee dat de met ons samenwerkende administratiekantoren eigenlijk iedere soort administratie uit handen zullen nemen binnen het bedrijf. Je kunt hierbij denken aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grotere ondernemingen zijn er meerdere administratieve opdrachten die uitgevoerd moeten worden.Kleine ondernemingen die op jaarbasis maar heel weinig omzet genereren zullen bijna geen baat hebben bij een administratiekantoor. Ligt jouw omzet wel aardig hoog en wordt het je allemaal iets te veel dan is het een juiste investering.

De administratie zal geschieden door het administratie kantoor in Delfgauw zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie uitvoeren van jouw onderneming, ze zullen ook de jaarrekeningen uit handen nemen als je dit handig vindt.

Tevens zijn zij op de hoogte van de financiële regelgeving, je kunt dus je vragen kwijt op het gebied van de belastingen. Het is een organisatie die veel kennis heeft rondom de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen gedurende het hele proces. Van alle dienstverleners die je kunt inschakelen voor je organisatie is een administratiekantoor toch nog echt de beste keuze.

Alle administratiekantoren uit Delfgauw

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Delfgauw – administratiekantoor of boekhouder

Waarom niet gewoon met een boekhouder in zee gaan? Een vraag die wij vaak voorgeschoteld krijgen. Het is goed om te weten dat een administratiekantoor iets anders doet als een boekhouder. De boekhouding geschiedt door de boekhouder, dit zijn de balansen enzovoort. De boekhouder doet niet de algemene bedrijfsadministratie, Hiervoor moet je dus bij een administratiekantoor zijn.

Over het algemeen heeft een bedrijf meer baat bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn namelijk meer taken dan de boekhouding. Het beste is natuurlijk een combinatie tussen de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor vaak even de boekhouding extra kan controleren als je dit ook wilt. Voor hele specifieke know-how op het gebied van de financiën ga je wel vaak naar een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Delfgauw?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Delfgauw te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Delfgauw

De voordelen waarvan bedrijven genieten bij het uit handen geven van de loonadministratie of financiële administratie in Delfgauw zijn grenzeloos. Laten we met het begin beginnen. Allereerst zal je meer tijd kunnen besparen ieder jaar.

De administratie is vrij veel werk, vooral grote bedrijven zullen dit wel begrijpen. Door een administratiekantoor in Delfgauw in te zetten kan je deze tijd besteden aan taken die meer bij jouw vakgebied passen. Als je alles zelf doet dan zal er onnodig veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle functies van de administratieve tools. Wil je dit meester maken dan ben je zo tientallen uren verder.

Je administratie uit handen geven aan een administratiekantoor uit Delfgauw maakt het ook nog eens mogelijk geld te besparen. Dit omdat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding na te lopen. Zij zien dus of de boekhouder inderdaad alle aftrekbare posten heeft meegecalculeerd of dat er enkele vergeten zijn.

Op het moment dat de jaaromzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat organisaties kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de verplichtingen van de ondernemer, hier moet men aan voldoen. Doe je dit niet dan kan het zijn dat je problemen krijgt met de Belastingdienst. Zij kunnen stellen dat je niet voldoet aan de eisen voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen bewijzen. Middels een administratiekantoor in Delfgauw zal je hier geen last meer van hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Delfgauw?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Delfgauw te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Delfgauw contacteren – waar op letten

Je zal het een en ander moeten weten voordat je op zoek gaat naar een financieel administratiekantoor in Delfgauw om jouw administratie uit handen te nemen. Wanneer het moment aanbreekt dat je een offerteaanvraag aanvraagt voor de geschikte kandidaten dan is het wijs om altijd duidelijk af te kaderen wat je wilt en wat je zoekt.

Zo vergroot je de kans dat je uitkomt bij het kantoor die het beste aan zou sluiten bij jouw situatie. Het is belangrijk om de toekomstverwachtingen mede te delen en maak duidelijk wat je graag wilt van het kantoor. Meestal ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is ongeveer dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Uiteraard hangt het af van de soorten taken welke prijs er in totaal aan zal hangen.

Het is tevens slim om het administratiekantoor in Delfgauw na te trekken. Hebben zij speciale soorten specialisaties die andere bedrijven niet hebben? Kunnen zij jou ook voorzien van analyses binnen het bedrijf? Door te kijken met wat voor een niveau van kennis je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen onderbouwen. Hierdoor houd je enkel de geschikte administratiekantoren in Delfgauw over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Delfgauw

Door duidelijk te zijn in jouw aanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Delfgauw, ben dan ook specifiek bij het verzenden van de prijsaanvraag. Veel kantoren staan open voor contact, ben dus niet bang om even contact op te nemen om bepaalde zaken na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Delfgauw. Als een kantoor niet genoeg informatie heeft om je te assisteren dan weet je dit nu meteen. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets is vervelender dan veel tijd spenderen aan een gesprek wat nergens heen leidt.

Wanneer je een paar kandidaten voor je hebt voor de financiële administratie in Delfgauw dan is het slim om een ontmoeting in te plannen. Tijdens deze eerste ontmoeting kan je meer inzage krijgen in de persoon die voor je zit, je moet je namelijk wel fijn voelen in zijn of haar gezelschap. Stel gerust de vraag wat hem anders maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook andere bijkomende vaardigheden heeft. Ook is dit een geschikt moment om het plan van aanpak te bespreken met betrekking tot de administratie in Delfgauw. Toch wat makkelijker als het face to face gebeurt, bij een digitaal administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Delfgauw.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Delfgauw

Iedere organisatie heeft voordelen aan het uitbesteden van de administratie in Delfgauw. Wacht dus niet langer. Door bovenstaande stappen is het ook voor jou mogelijk om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie hoort nog altijd tot een van de beste investeringen die bedrijven maar kunnen maken voor het bedrijf. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag vandaag nog 3 offertes aan en vind snel hét administratiekantoor in Delfgauw wat geheel aan jouw behoeftes zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Delfgauw?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Delfgauw te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Delfgauw

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Delfgauw afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Delfgauw.

Lees de recensies over

administratie in Delfgauw

uitstekende communicatie

11 november 2019

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer nuttig. Alles wat je zou willen, wordt direct gedaan. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder prettig is als je weinig begrijpt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, wat gunstig is voor startende ondernemers. Zoek je een eerlijk adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Arie Bosman

professioneel

5 november 2019

2 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen deed mijn echtgenote alle administratie dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk ben ik overgestapt naar een andere administratie specialist. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook welke dingen ik moet bijhouden. Hij denkt graag mee en geeft nieuwe ideeën.

- Petra van Beek

professioneel

26 oktober 2019

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even om advies gevraagd via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een professionele meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Bart van der Meulen

Mijn onderneming is gegroeid

21 oktober 2019

Laatste 2 jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na een grondig onderzoek kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek we veel te veel belasting betaald hebben. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die werkte niet goed mee. Uiteindelijk zijn we op zoek gegaan naar een nieuw administratiekantoor via Administratiekaart. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor heeft ons probleem direct opgelost. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Irene Jacobs

Goed werk van het vinden van de perfecte partner

16 oktober 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over het werk. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die hen kon helpen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuwe administratie.

- Pascal Dijkstra

Lokale partners

5 oktober 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een kleine. Daarnaast waren het ook lokale bedrijven. Lekker makkelijk dus!

- Ilona van de Berg

Fijn administratie specialistkantoor gevonden

30 september 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gekoozen via Administratiekaart heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er top uit. De problemen zijn opgelost en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Eric Vos

Mijn ervaring is goed

20 september 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die het werk kon uitvoeren. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuwe administratie.

- Sebastiaan Kuijpers

Gewoon Goed

16 september 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat de klant wilt. Na een formuliertje hebben we direct offertes gekregen van verschillende administratie professionals. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte vergadering. Onze organisatie werd meteen goed bekeken. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Marco de Bruijn

Prettige samenwerking

12 september 2019

Zeer prettig samenwerken met Administratiekaart. De partner die ik heb gevonden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Marleen Hendriks

de partners worden zorgvuldig uitgekozen

4 september 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat mijn vragen en wensen serieus werden genomen. Nu ben ik al een aantal maanden erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Steven van der Meulen

Administratie sterk aan vernieuwing toe

24 augustus 2019

Mijn administratie was sterk aan professionalisering toe dus ik ben mega blij dat jullie deze website hebben. Na het vergelijken van de 3 offertes die ik in mijn mailbox kreeg heb ik uiteindelijk voor het administratiekantoor gekozen dat een goede indruk maakte met de prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Femke Post

Boekhouder die luistert naar mijn ideeën

22 augustus 2019

Na enkele uren op het internet, toch besloten om Administratiekaart te proberen. Ik wist niet naar welke eisen ik moest kijken wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een simpel formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal opties waar ik lastig uit kon kiezen (ik ben nogal een twijfelkont). Dus heb er wel even over gedaan om de beste uit te kiezen. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Judith Postma

Alles opgelost

10 augustus 2019

Omdat ik zelf helemaal niks snap van het doen van aangiftes en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingezet. Ik ben hier zeer enthousiast over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Dirk Boer

overzichtelijke administratie na aanbeveling van administratiekaart

5 augustus 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en overzichtelijke administratie. Ik heb mijn eisen doorgegeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en reageren ze snel terug.

- René Dijkstra

Bedankt!

25 juli 2019

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles professioneel. Ze behandelen elke klant als een individu en beantwoorden graag jouw vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Maartje Mulder

Fantastische samenwerking

23 juli 2019

Fantastisch prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, behoeften en wensen naar een sterke administratie. Bij vernieuwingen wordt er snel bijgesprongen en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Angelique Hermans

Nooit gedacht dat het zo makkelijk zou kunnen

15 juli 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het vinden van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede relatie met hem. Precies wat ik zocht.

- Martine Prins

Gevonden wat ik wil

8 juli 2019

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen een korte tijd een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de vrijheid heb om mijn partner te kiezen en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te helpen.

- Gerrit van de Velde

Ze hebben mijn zorgen uit handen genomen

28 juni 2019

Omdat ik zelf helemaal geen kennis heb van btw en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer tevreden over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Alexander Blom

Super samenwerking.

24 juni 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben heel blij met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Leonie van Dongen

Persoonlijke touch

18 juni 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geadviseerd en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Anne Mulder

Super

13 juni 2019

Ik kan administratiekaart iedereen aanraden! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Een genot om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Paulus van de Veen

Mijn ervaring is goed

30 mei 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die hen kon helpen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en deze werden snel beantwoord door David van Administratiekaart. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn partner.

- Ellen van de Brink

Voor een goede aministratie, moet je bij Administratiekaart zijn

23 mei 2019

Het administratiekantoor dat Administratiekaart me heeft aangeraaden heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er top uit. De gaten zijn direct gevuld en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Marianne Kuipers

Fraai werk.

23 mei 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart van harte aanbevelen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Irene van Dongen

Administratie op maat!

11 mei 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft goed geluisterd naar mijn onderneming. Een lokaal bedrijf met goede service. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Mark de Vries

Gewoon top!

8 mei 2019

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles professioneel. Ze behandelen elke klant als een individu en steken graag hun handen uit de mouwen voor je. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Judith Peters

Mijn ervaring is goed

26 april 2019

Ik aarzelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die de administratie onder handen kon nemen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuw administratiekantoor.

- Bart Postma

Door administratiekaart de weg gevonden

18 april 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor jullie hulp.

- Martin van de Brink

Fraai werk.

13 april 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart aanraden aan iedereen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Jacobus de Wit

Super service

7 april 2019

Gisteren een aanvraag gedaan en we moeten eerlijk toegeven dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Heel erg fijn!

- Karin van Dam

Snelle communicatie

29 maart 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ik een email ontving zonder offertes. Maar ik ontving erna gelijk een bericht terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Joris Blom

betrouwbaar en behulpzaam

3 maart 2019

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer nuttig. . Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder gewaardeerd wordt als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, wat gunstig is voor startende ondernemers. Zoek je een betrouwbaar adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Ingrid Post

Goede strakke administratie

28 januari 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de juiste partner gevonden.

- Bram Hofman

Goede prijs/kwaliteit verhouding

29 december 2018

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart graag samenwerkt met lokale partners. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik hoef niet ver te reizen. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Top!

- Johan de Jonge

1 klik verwijderd van een goede partner

26 december 2018

Hetgeen waar ik erg blij mee was, is het feit dat administratiekaart jouw eisen serieus nemen. Ze gaan zorgvuldig aan de slag met jouw antwoorden en kiezen een aantal goede administratiekantoren uit. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de geschikte partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Wilhelmina Verbeek

Vriendelijk en professioneel

7 december 2018

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept vind ik heel erg gaaf. Je vult een simpel formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van lokale partijen. Uiteindelijk kan je op je gemak gaan kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker vrij dus.

- Hendrik van Beek

Wow, mijn administratie is perfect

29 oktober 2018

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het vinden van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij veel uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede klik met hem. Precies wat ik zocht.

- Arie van den Bosch

Uitgelichte administratiekantoren uit Delfgauw

ADU Accountant & Belastingadviseur

Weteringweg 13a
2641 KM Pijnacker
Nederland

015 303 0009
http://www.adu-accountant.nl/

Bloemendaal Ruigrok

Oranjeplein 2
2641 EZ Pijnacker
Nederland

015 362 0600
http://www.bloemendaalruigrok.nl/

FHA Accountancy-Belastingen-Advies

Westlaan 28
2641 DM Pijnacker
Nederland

015 202 3004
http://www.fha-advies.nl/