Administratiekantoor Den Haag

Ben jij op zoek naar een expert voor jouw administratie in Den Haag?

Dan ben je aan het juiste adres.

Wij zorgen dat jij die zoekt naar een administratiekantoor Den Haag verbonden wordt aan een professional die bij je past.

Het beste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Den Haag – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2024 en verder.

Administratie Den Haag gezocht?

Laat direct jouw opdracht uitvoeren

Administratiekantoor Den Haag
4.8
4.8 van de 5 sterren (gebaseerd op 183 reviews)
Labaccio administrateurs
Administratiekantoor koster konings
Admira administratie
Administratiekantoor admini
Administratiekantoren
Degelijk administratie
Deskergroep administraties
Sky administratie

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Den Haag, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Kwintsheul, Delfgauw en Nootdorp bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Den Haag

Heb jij behoefte aan een top administratiekantoor uit Den Haag. Zoek niet verder. Het vinden van een goed administratiekantoor zal best veel tijd in beslag nemen. Je wilt immers wel de juiste partij kiezen voor het uit handen geven van de administratie. Als jij de administratie in Den Haag uit handen wilt geven raden wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de geschikte persoon uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de beste optie selecteren voor een administratiekantoor in Den Haag. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Den Haag

In contact komen met een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als bedrijfseigenaar maar zal maken. De administratie uitbesteden brengt meerdere voordelen met zich mee. Wij merken dat de bij ons aangesloten administratiekantoren vrijwel iedere soort administratie overnemen binnen jouw organisatie. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan de werknemer administratie. Vooral bij de grotere bedrijven zijn er veel administratieve taken die gedaan moeten worden.Kleine ondernemingen die jaarlijks maar weinig omzet hebben zullen niet zoveel baat hebben bij een administratiekantoor. Is jouw omzet wel hoog en wordt het je allemaal iets te veel dan is het een geschikte investering.

De administratie wordt uit handen genomen door het administratie kantoor in Den Haag zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie beheren van jouw bedrijf, ze zullen ook de jaarrekeningen opmaken als je dit handig vindt.

Ook zijn zij op de hoogte van de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een organisatie die veel kennis heeft rondom de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen gedurende het hele proces. Van alle soorten dienstverleners die je kunt inschakelen voor je organisatie is een administratiekantoor toch nog echt de beste keuze.

Alle administratiekantoren uit Den Haag

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Den Haag – administratiekantoor of boekhouder

Waarom kan ik niet gewoon met een boekhouder in zee gaan? Een vraag die wij vaak voorgeschoteld krijgen. Het is belangrijk om te weten dat een administratiekantoor niet hetzelfde doet als een boekhouder. De boekhouding geschiedt door de boekhouder, dit zijn de balansen enzovoort. De boekhouder is niet betrokken bij de algemene bedrijfsadministratie, Hiervoor moet je dus bij een administratiekantoor aankloppen.

Eigenlijk heeft een organisatie meer baat bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn namelijk meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het meest ideale is uiteraard een combinatie van de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor meestal even de boekhouding nog een keer kan nalopen als je dit graag wilt. Voor zeer diepgaande kennis op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Den Haag?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Den Haag te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Den Haag

De pluspunten waarvan ondernemingen genieten bij het uitbesteden van de loonadministratie of financiële administratie in Den Haag zijn eindeloos. Laten we bij het begin beginnen. Ten eerste zal je veel meer tijd kunnen besparen jaarlijks.

De administratie is vrij veel werk, vooral grote ondernemingen zullen dit begrijpen. Door een administratiekantoor in Den Haag in te schakelen kan je deze tijd besteden aan bezigheden die meer bij jouw vakgebied passen. Als je alles zelf doet dan zal er onnodig veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle ins and outs van de administratieve programma’s. Wil je dit leren dan ben je zo tientallen uren verder.

Je administratie laten doen door een administratiekantoor in Den Haag maakt het daarnaast mogelijk geld te besparen. Dit komt doordat het kantoor meestal de mogelijkheid biedt om de boekhouding na te lopen. Zij controleren of de boekhouder alle aftrekposten heeft meegecalculeerd of dat er enkele niet meegenomen zijn.

Op het moment dat de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat bedrijfseigenaren kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het goed documenteren van je administratie een van de verplichtingen van het ondernemerschap, hier moet iedere bedrijfseigenaar aan voldoen. Wanneer je hier niet aan voldoet dan kan het zijn dat je in de problemen komt met de Belastingdienst. Zij stellen bijvoorbeeld dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Door een administratiekantoor in Den Haag zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Den Haag?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Den Haag te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Den Haag contacteren – waar op letten

Er zijn een aantal zaken die je moet weten voordat je op zoek gaat naar een financieel administratiekantoor in Den Haag om jouw administratie uit handen te nemen. Op het moment dat je een prijsaanvraag verstuurt voor de verschillende administratiekantoren dan is het wijs om altijd duidelijk te zijn in wat je wilt en wat je zoekt.

Dit zorgt er namelijk voor dat je uit komt bij de partij die het beste aan zou sluiten bij jouw situatie. Wees niet bang om de toekomstplannen mede te delen en vertel wat je verwacht van het kantoor. Vaak ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is ongeveer dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk ligt het aan het takenpakket welke prijs er in totaal aan zal hangen.

Het is tevens verstandig om het administratiekantoor in Den Haag te onderzoeken. Hebben zij speciale soorten opties die andere bedrijven niet hebben? Kunnen zij jou ook voorzien van analyses binnen de organisatie? Door te kijken met wat voor een level van kennis je te maken hebt zal je jouw keuze kunnen onderbouwen. Hierdoor houd je alleen de beste administratiekantoren in Den Haag over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Den Haag

Door geen twijfel te laten bestaan in jouw offerte aanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Den Haag, wees dan ook specifiek bij het opsturen van de offerte. Veel kantoren komen graag met je in contact, voel je dus vrij om even op te bellen om bepaalde zaken na te vragen over de financiële administratie in Den Haag. Wanneer een kantoor niet genoeg kennis heeft om je te assisteren dan weet je dit nu snel genoeg. Zo voorkom je onnodige frustratie, niets is vervelender dan een hoop tijd besteden aan een conversatie die nergens naartoe leidt.

Op het moment dat je een aantal kandidaten voor je hebt voor de financiële administratie in Den Haag dan is het slim om een kennismakingsgesprek in te plannen. Tijdens dit contactmoment kan je meer inzage krijgen in de persoon die tegenover je zit, je moet je natuurlijk wel goed voelen in zijn of haar gezelschap. Stel gerust de vraag wat hem anders maakt dan de andere administrateurs en of hij of zij ook diverse soorten bijkomende vaardigheden heeft. Daarnaast is dit een goed moment om het plan te bespreken met betrekking tot de administratie in Den Haag. Toch wat fijner als het tijdens een ontmoeting gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Den Haag.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Den Haag

Eigenlijk iedere onderneming heeft bepaalde voordelen aan het uit handen geven van de administratie in Den Haag. Twijfel dus niet langer. Door bovenstaande tips is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie hoort nog altijd tot een van de slimste investeringen die ondernemers maar kunnen maken voor hun onderneming. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag onmiddellijk nog 3 offertes aan en vind in korte tijd hét administratiekantoor in Den Haag wat geheel aan jouw verwachtingen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Den Haag?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Den Haag te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Den Haag

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Den Haag afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Den Haag.

Lees de recensies over

administratie in Den Haag

1 klik verwijderd van een goede partner

18 juni 2024

Hetgeen waar ik erg tevreden mee was, is het feit dat administratiekaart jouw wensen serieus nemen. Ze gaan zorgvuldig aan de slag met jouw antwoorden en kiezen een aantal goede administratiekantoren uit. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de juiste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Arie van Veen

Blijvende partner gevonden

16 juni 2024

Via Administratiekaart een professioneel kantoor ingeschakeld die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk ondernemend en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Koen Martens

Super samenwerking.

6 juni 2024

Hele fijne samenwerking! Ik ben heel blij met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Anita de Boer

Gericht op de klant

29 mei 2024

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt compleet beantwoord en de communicatie is top! Prima werk!

- Evelien de Vries

Ik heb heel snel een goede partner gevonden

24 mei 2024

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een kleine. Daarnaast waren het ook bedrijven in dezelfde buurt. Lekker makkelijk dus!

- Gerrit Visser

Goede communicatie

15 mei 2024

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen een korte tijd een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de vrijheid heb om mijn partner te kiezen en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- Suzanne van de Velden

Fijn!

9 mei 2024

Gisteren een aanvraag gedaan en we moeten verklappen dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Heel erg fijn!

- Deborah van der Heijden

Kleine miscommunicatie, maar nu erg tevreden

1 mei 2024

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ik een email ontving zonder offertes. Maar ik ontving erna gelijk een bericht terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Deborah Molenaar

Snel en super eenvoudig

23 april 2024

Paar maanden geleden heb ik een offerteaanvraag ingediend. Ik kreeg een vriendelijk antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de juiste partner kiezen. Alles ging heel gemakkelijk en ik heb nu een goede administratie.

- Marc van der Meulen

Uitgelichte administratiekantoren uit Den Haag

Professionals Den Haag

Pr. Margrietplantsoen 33
2595 AM Den Haag
Nederland

0800-12128
https://professionalsdenhaag.nl/administratie

CAV Den Haag

Laan van Meerdervoort 51
2517 AE Den Haag
Nederland

088 822 8228
https://www.stichting-cav.nl/

Slim in Ondernemen | Den Haag

Kruisbessenstraat 8
Laan van eik en duinen 170
2564 GX Den Haag

070 200 2219
http://www.sliminondernemen.nl/