Administratiekantoor Dordrecht

Ben jij op zoek naar een professional voor jouw administratie in Dordrecht?

Dan ben je op de goede plek.

Administratiekaart zorgt dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Dordrecht verbonden wordt aan een professional die bij je past.

Het tofste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Dordrecht – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2023 en verder.

Administratie Dordrecht gezocht?

Laat direct jouw opdracht uitvoeren

Administratiekantoor Dordrecht
4.8
4.8 van de 5 sterren (gebaseerd op 147 reviews)
Labaccio administrateurs
Administratiekantoor koster konings
Admira administratie
Administratiekantoor admini
Administratiekantoren
Degelijk administratie
Deskergroep administraties
Sky administratie

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Dordrecht, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Lekkerkerk, Kinderdijk en Streefkerk bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Dordrecht

Wil jij een betaalbaar administratiekantoor in Dordrecht. Kijk niet verder. Het vinden van een goed administratiekantoor zal best veel tijd in beslag nemen. Je wilt immers wel de beste keuze maken voor het uit handen geven van de administratie. Als jij je administratie in Dordrecht uit handen wilt geven bevelen wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de geschikte persoon uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de beste optie selecteren voor een administratiekantoor in Dordrecht. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Dordrecht

In zee gaan met een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als ondernemer maar kunt maken. De administratie uitbesteden brengt veel voordelen met zich mee. Wij merken dat de met ons samenwerkende administratiekantoren vrijwel iedere soort administratie overnemen binnen jouw organisatie. Je kunt hierbij denken aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grotere bedrijven zijn er een hoop administratieve taken die gedaan moeten worden.Kleine organisaties die jaarlijks maar weinig omzet genereren zullen niet zoveel baat hebben bij een administratiekantoor. Is jouw omzet wel hoog en wordt het je allemaal iets te veel dan is het een juiste investering.

De administratie wordt uitgevoerd door het administratie kantoor in Dordrecht zelf, vaak zijn hier administratieve medewerkers in dienst. Dit kantoor zal niet alleen je administratie beheren van jouw bedrijf, ze zullen ook de jaarrekeningen uit handen nemen als je dit graag wilt.

Ook zijn ze op de hoogte van de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van de belastingen. Het is een organisatie die veel kennis heeft omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen gedurende het hele proces. Van alle dienstverleners die je kunt inzetten voor je organisatie is een administratiekantoor toch nog echt de beste keuze.

Alle administratiekantoren uit Dordrecht

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Dordrecht – administratiekantoor of boekhouder

Waarom kan ik niet gewoon met een boekhouder in zee gaan? Dit is een vraag die wij vaak krijgen. Het is goed om te weten dat een administratiekantoor andere dingen doet als een boekhouder. De boekhouding wordt uitgevoerd door de boekhouder, dit zijn de balansen en dergelijke. De boekhouder draagt niet bij aan de algemene bedrijfsadministratie, Hiervoor moet je dus bij een administratiekantoor zijn.

Vaak heeft een organisatie meer baat bij uit handen geven van de administratie, dit zijn namelijk meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het beste is uiteraard een combinatie van de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor altijd even de boekhouding extra kan controleren als je dit wenselijk acht. Voor hele specifieke kennis op het gebied van de financiën ga je wel vaak naar een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Dordrecht?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Dordrecht te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Dordrecht

De voordelen waarvan bedrijven genieten bij het uitbesteden van de loonadministratie of financiële administratie in Dordrecht zijn grenzeloos. Laten we bij het begin beginnen. Ten eerste zal je veel tijd besparen jaarlijks.

De administratie is vrij veel werk, vooral grote bedrijven zullen dit wel begrijpen. Door een administratiekantoor in Dordrecht in te zetten kan je deze tijd gebruiken aan taken die meer bij jouw werkzaamheden passen. Als je alles zelf doet dan zal er onnodig veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet op de hoogte van alle functies van de administratieve programma’s. Wil je dit meester maken dan ben je zo tientallen uren verder.

In zee gaan met een administratiekantoor uit Dordrecht maakt het daarnaast mogelijk geld te besparen. Dit komt doordat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding nog een keer te checken. Zij zien dus of de boekhouder inderdaad alle aftrekbare posten heeft meegecalculeerd of dat er enkele niet meegenomen zijn.

Als de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat bedrijven kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de vereisten van de ondernemer, hier moet iedere ondernemer aan voldoen. Wanneer je hier niet aan voldoet dan kan het zijn dat je problemen krijgt met de Belastingdienst. Zij tonen bijvoorbeeld aan dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Door een administratiekantoor in Dordrecht zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Dordrecht?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Dordrecht te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Dordrecht contacteren – waar op letten

Je moet het een en ander weten voordat je begint met zoeken naar een financieel administratiekantoor in Dordrecht om jouw administratie over te nemen. Op het moment dat je een prijsaanvraag opstuurt naar de geschikte kandidaten dan is het belangrijk om altijd duidelijk af te kaderen wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee vind je de partij die het beste aan zou sluiten bij jouw persoonlijke situatie. Ben niet bang om de toekomstplannen te delen en maak duidelijk wat je verwacht van het kantoor. Over het algemeen ben je voor een administratiekantoor per uur ongeveer €60 euro kwijt, dit is ongeveer dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk hangt het af van het takenpakket welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is tevens slim om het administratiekantoor in Dordrecht te onderzoeken. Hebben zij speciale soorten specialisaties die de rest van de bedrijven niet hebben? Kunnen zij jou ook voorzien van analyses binnen de onderneming? Door te onderzoeken met wat voor een niveau van expertise je te maken hebt zal je jouw keuze kunnen onderbouwen. Hierdoor houd je enkel de beste administratiekantoren in Dordrecht over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Dordrecht

Door duidelijk te zijn in jouw offerte aanvraag kan je meer duidelijkheid krijgen bij het inschakelen van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Dordrecht, wees dan ook duidelijk bij het opsturen van de offerte. Veel kantoren komen graag met je in contact, ben dus niet bang om even contact op te nemen om onduidelijkheden na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Dordrecht. Als een kantoor niet genoeg informatie heeft om je verder te helpen dan weet je dit nu snel genoeg. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets zo frustrerend als een hoop tijd besteden aan een gesprek wat nergens heen leidt.

Als je een aantal kanshebbers voor je neus hebt voor de financiële administratie in Dordrecht dan is het aan te raden om een kennismaking in te roosteren. Tijdens deze afspraak kan je meer inzage krijgen in de partij die voor je zit, je moet je namelijk wel prettig voelen in zijn of haar gezelschap. Vraag gerust wat hem anders maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook andere bijkomende vaardigheden heeft. Daarnaast is dit een goed moment om de strategie door te nemen met betrekking tot de administratie in Dordrecht. Toch wat fijner als het tijdens een ontmoeting gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Dordrecht.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Dordrecht

Iedere onderneming heeft profijt aan het uitbesteden van de administratie in Dordrecht. Wacht dus niet langer. Door bovenstaande handvaten is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie hoort nog altijd tot een van de economisch voordelige investeringen die ondernemers maar kunnen maken voor het bedrijf. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag direct nog 3 offertes aan en vind binnen een korte periode hét administratiekantoor in Dordrecht wat geheel aan jouw verwachtingen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Dordrecht?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Dordrecht te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Dordrecht

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Dordrecht afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Dordrecht.

Lees de recensies over

administratie in Dordrecht

Goede administratiekantoren vind je hier

12 januari 2023

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het vinden van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede relatie met hem. Precies wat ik zocht.

- Sebastiaan Postma

overzichtelijke administratie na aanbeveling van administratiekaart

7 januari 2023

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en duidelijke administratie. Al mijn wensen kon ik doorgeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en reageren ze snel terug.

- Paul Vos

Goede communicatie

29 december 2022

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt duidelijk beantwoord en de communicatie is top! Goed gedaan!

- Bianca Post

Keuze genoeg

24 december 2022

Sinds kort heb ik een onderneming gestart en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat hij goed werk levert voor een zacht prijsje. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Tim Schipper

Keuze genoeg

17 december 2022

Ik ben een startende onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat hij goed werk levert voor een zacht prijsje. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Bram van der Laan

Gewoon Goed

8 december 2022

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies waar jullie naar moeten kijken. Na een formuliertje hebben we direct verschillende offertes mogen ontvangen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk de administratie specialist gekozen die het meest bij ons past. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte vergadering. Onze organisatie werd meteen goed in kaart gebracht. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Dirk van Dijk

Ze hebben mijn zorgen uit handen genomen

3 december 2022

Omdat ik zelf helemaal niks snap van het doen van aangiftes en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer tevreden over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Franciscus Willemsen

Investering waard!

25 november 2022

Ik besloot dat ik dit jaar een professionele administratie specialist wilde hebben. Na een grondige research naar administratie professionals, kwam ik een behoorlijk aantal sites tegen. Er waren zoveel verschillende soorten administraties, waardoor ik niet wist welke ik moest kiezen dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanbevelen op basis van mijn behoeften. Uiteindelijk kwam ik in contact met een lokaal administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun puik werk. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Arjan van der Meer

Service is uitstekend

21 november 2022

Mijn ervaring met Administratiekaart is super goed. De communicatie is fantastisch en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met uitgebreide antwoorden. Echt een aanrader!

- Marije Verhoeven

Uitgelichte administratiekantoren uit Dordrecht

Professionals Dordrecht

Burgemeester de Raadtsingel 71
3311 JG Dordrecht
Nederland

0800-12128
https://professionalsdordrecht.nl/administratie

TUUUR BV

Olijfgaarde 10
3344 RP Hendrik-Ido-Ambacht
Nederland

078 302 0600
http://www.tuuur.nl/

V2N Accountants & Adviseurs

Veersedijk 63
3341 LL Hendrik-Ido-Ambacht
Nederland

078 683 3200
http://www.v2n.nl/