Ben jij op zoek naar een professional voor jouw administratie in Dordrecht?
Dan ben je op de goede plek.
Administratiekaart zorgt dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Dordrecht verbonden wordt aan een professional die bij je past. Het tofste gedeelte?
Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Dordrecht – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2024 en verder.
Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Dordrecht, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Lekkerkerk, Kinderdijk en Streefkerk bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.
Wil jij een betaalbaar administratiekantoor in Dordrecht. Kijk niet verder. Het vinden van een goed administratiekantoor zal best veel tijd in beslag nemen. Je wilt immers wel de beste keuze maken voor het uit handen geven van de administratie. Als jij je administratie in Dordrecht uit handen wilt geven bevelen wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de geschikte persoon uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de beste optie selecteren voor een administratiekantoor in Dordrecht. Spring direct naar:
Wanneer kiezen voor administratiekantoor Dordrecht?
Betaalbaar administratiekantoor Dordrecht
Loonadministratie of financiële administratie uitbesteden Dordrecht
Administratiekantoor Dordrecht contacteren
3 administratie offertes in Dordrecht
Administratie uitbesteden Dordrecht
FAQ administratie Dordrecht
Recensies
Uitgelichte administratiekantoren uit Dordrecht
In zee gaan met een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als ondernemer maar kunt maken. De administratie uitbesteden brengt veel voordelen met zich mee. Wij merken dat de met ons samenwerkende administratiekantoren vrijwel iedere soort administratie overnemen binnen jouw organisatie. Je kunt hierbij denken aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grotere bedrijven zijn er een hoop administratieve taken die gedaan moeten worden.Kleine organisaties die jaarlijks maar weinig omzet genereren zullen niet zoveel baat hebben bij een administratiekantoor. Is jouw omzet wel hoog en wordt het je allemaal iets te veel dan is het een juiste investering.
De administratie wordt uitgevoerd door het administratie kantoor in Dordrecht zelf, vaak zijn hier administratieve medewerkers in dienst. Dit kantoor zal niet alleen je administratie beheren van jouw bedrijf, ze zullen ook de jaarrekeningen uit handen nemen als je dit graag wilt.
Ook zijn ze op de hoogte van de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van de belastingen. Het is een organisatie die veel kennis heeft omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen gedurende het hele proces. Van alle dienstverleners die je kunt inzetten voor je organisatie is een administratiekantoor toch nog echt de beste keuze.
Waarom kan ik niet gewoon met een boekhouder in zee gaan? Dit is een vraag die wij vaak krijgen. Het is goed om te weten dat een administratiekantoor andere dingen doet als een boekhouder. De boekhouding wordt uitgevoerd door de boekhouder, dit zijn de balansen en dergelijke. De boekhouder draagt niet bij aan de algemene bedrijfsadministratie, Hiervoor moet je dus bij een administratiekantoor zijn.
Vaak heeft een organisatie meer baat bij uit handen geven van de administratie, dit zijn namelijk meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het beste is uiteraard een combinatie van de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor altijd even de boekhouding extra kan controleren als je dit wenselijk acht. Voor hele specifieke kennis op het gebied van de financiën ga je wel vaak naar een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.
De voordelen waarvan bedrijven genieten bij het uitbesteden van de loonadministratie of financiële administratie in Dordrecht zijn grenzeloos. Laten we bij het begin beginnen. Ten eerste zal je veel tijd besparen jaarlijks.
De administratie is vrij veel werk, vooral grote bedrijven zullen dit wel begrijpen. Door een administratiekantoor in Dordrecht in te zetten kan je deze tijd gebruiken aan taken die meer bij jouw werkzaamheden passen. Als je alles zelf doet dan zal er onnodig veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet op de hoogte van alle functies van de administratieve programma’s. Wil je dit meester maken dan ben je zo tientallen uren verder.
In zee gaan met een administratiekantoor uit Dordrecht maakt het daarnaast mogelijk geld te besparen. Dit komt doordat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding nog een keer te checken. Zij zien dus of de boekhouder inderdaad alle aftrekbare posten heeft meegecalculeerd of dat er enkele niet meegenomen zijn.
Als de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat bedrijven kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de vereisten van de ondernemer, hier moet iedere ondernemer aan voldoen. Wanneer je hier niet aan voldoet dan kan het zijn dat je problemen krijgt met de Belastingdienst. Zij tonen bijvoorbeeld aan dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Door een administratiekantoor in Dordrecht zal je hier geen problemen meer mee hebben.
Je moet het een en ander weten voordat je begint met zoeken naar een financieel administratiekantoor in Dordrecht om jouw administratie over te nemen. Op het moment dat je een prijsaanvraag opstuurt naar de geschikte kandidaten dan is het belangrijk om altijd duidelijk af te kaderen wat je wilt en wat je zoekt.
Hiermee vind je de partij die het beste aan zou sluiten bij jouw persoonlijke situatie. Ben niet bang om de toekomstplannen te delen en maak duidelijk wat je verwacht van het kantoor. Over het algemeen ben je voor een administratiekantoor per uur ongeveer €60 euro kwijt, dit is ongeveer dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk hangt het af van het takenpakket welke prijs er in totaal aan hangt.
Het is tevens slim om het administratiekantoor in Dordrecht te onderzoeken. Hebben zij speciale soorten specialisaties die de rest van de bedrijven niet hebben? Kunnen zij jou ook voorzien van analyses binnen de onderneming? Door te onderzoeken met wat voor een niveau van expertise je te maken hebt zal je jouw keuze kunnen onderbouwen. Hierdoor houd je enkel de beste administratiekantoren in Dordrecht over.
Door duidelijk te zijn in jouw offerte aanvraag kan je meer duidelijkheid krijgen bij het inschakelen van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Dordrecht, wees dan ook duidelijk bij het opsturen van de offerte. Veel kantoren komen graag met je in contact, ben dus niet bang om even contact op te nemen om onduidelijkheden na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Dordrecht. Als een kantoor niet genoeg informatie heeft om je verder te helpen dan weet je dit nu snel genoeg. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets zo frustrerend als een hoop tijd besteden aan een gesprek wat nergens heen leidt.
Als je een aantal kanshebbers voor je neus hebt voor de financiële administratie in Dordrecht dan is het aan te raden om een kennismaking in te roosteren. Tijdens deze afspraak kan je meer inzage krijgen in de partij die voor je zit, je moet je namelijk wel prettig voelen in zijn of haar gezelschap. Vraag gerust wat hem anders maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook andere bijkomende vaardigheden heeft. Daarnaast is dit een goed moment om de strategie door te nemen met betrekking tot de administratie in Dordrecht. Toch wat fijner als het tijdens een ontmoeting gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.
Iedere onderneming heeft profijt aan het uitbesteden van de administratie in Dordrecht. Wacht dus niet langer. Door bovenstaande handvaten is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie hoort nog altijd tot een van de economisch voordelige investeringen die ondernemers maar kunnen maken voor het bedrijf. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag direct nog 3 offertes aan en vind binnen een korte periode hét administratiekantoor in Dordrecht wat geheel aan jouw verwachtingen zal voldoen.
Veelgestelde vragen over administratie in
Ja dat kan! Via ons formulier kun je precies aangeven wat je wilt. Wil jij je totale administratie uitbesteden, dan koppelen wij je aan administratiekantoren in regio Dordrecht die een grote opdracht zoals dit aankunnen.
administratiekaart.nl opereert volledig onafhankelijk van alle administratiekantoren in Dordrecht. Wij zien welke administratiekantoren beschikbaar zijn in Dordrecht en goed zijn in het uitvoeren van jouw opdracht. Wij maken een koppeling tussen jou en drie administratiekantoren waardoor er een win-win situatie ontstaat. Deze onderlinge concurrentie van administratiekantoren uit Dordrecht die jouw opdracht graag willen hebben, zorgt er namelijk voor dat de prijs een stuk beter wordt voor jou!
Het is onze missie om een goede maar eerlijke verdeling te geven aan administratie opdrachten, ook in Dordrecht. Als ex-administratiekantoor weten wij hoe lastig het kan zijn om aan opdrachten te komen die bij ons passen. Niet iedere administratie professional vindt bijvoorbeeld jaarrekeningen even leuk en anderen houden eigenlijk niet echt van het doen van de totale boekhouding. Door jou (en jouw opdracht) te koppelen aan een administratiekantoor dat staat te popelen om met je aan de slag te gaan creëren wij een win-win situatie. Jij wint, omdat je een kantoor vindt dat graag met je werkt en het kantoor wint, omdat ze een nieuwe opdracht hebben die ze graag uitvoeren. Als beloning van het maken van deze match, krijgt Administratiekaart een kleine fee.
Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!
Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Dordrecht afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.
Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Dordrecht.
administratie in Dordrecht
Uitgelichte administratiekantoren uit Dordrecht
Burgemeester de Raadtsingel 71
3311 JG Dordrecht
Nederland
Veersedijk 63
3341 LL Hendrik-Ido-Ambacht
Nederland
078 683 3200
http://www.v2n.nl/
Een administratiekantoor in Dordrecht vinden