Administratiekantoor Gennep

Ben jij op zoek naar een expert voor jouw administratie in Gennep?

Dan ben je op de goede plek.

Administratiekaart zorgt dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Gennep verbonden wordt aan een expert die bij je past.

Het tofste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Gennep – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2019 en verder.

Administratie Gennep gezocht?

Vraag direct 5 offertes aan

Administratiekantoor Gennep
4.9
4.9 van de 5 sterren (gebaseerd op 30 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Gennep, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Plasmolen, Bergen en Ottersum bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Gennep

Wil jij een ijzersterk administratiekantoor uit Gennep. Kijk niet verder. De zoektocht naar een goed administratiekantoor kan nog best veel tijd in beslag nemen. Je moet namelijk wel de meest geschikte partij kiezen voor het uitbesteden van de administratie. Als jij de administratie in Gennep uit handen wilt geven bevelen wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk met een paar simpele tips zien hoe je bij de beste keuze uit kunt komen. Zo kan ook jij na het lezen van dit artikel de beste optie selecteren voor een administratiekantoor in Gennep. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Gennep

In contact komen met een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als ondernemer maar kunt maken. De administratie uit handen geven brengt veel voordelen met zich mee. Wij merken dat de met ons samenwerkende administratiekantoren vrijwel iedere soort administratie uit handen zullen nemen binnen jouw organisatie. Je kunt hierbij denken aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grotere ondernemingen zijn er meerdere administratieve werkzaamheden die vervuld moeten worden.Kleine organisaties die op jaarbasis maar heel weinig omzet hebben zullen niet veel baat hebben bij een administratiekantoor. Is jouw omzet wel hoog en wordt het je allemaal iets te veel dan is het een geschikte keuze.

De administratie wordt uit handen genomen door het administratie kantoor in Gennep zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen je administratie uitvoeren van jouw bedrijf, ze zullen ook de jaarrekeningen opmaken als je dit graag wilt.

Ook zijn zij op de hoogte van de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een partij die veel kennis heeft rondom de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen de samenwerking. Van alle soorten partijen die je kunt inzetten voor je bedrijf is een administratiekantoor toch nog echt een van de toppers.

Alle administratiekantoren uit Gennep

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Gennep – administratiekantoor of boekhouder

Waarom niet gewoon naar een boekhouder gaan? Een vraag die wij regelmatig voorgeschoteld krijgen. Het is goed om te weten dat een administratiekantoor andere dingen doet als een boekhouder. De boekhouding geschiedt door de boekhouder, dit zijn de balansen en dergelijke. De boekhouder draagt niet bij aan de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor aankloppen.

Over het algemeen heeft een onderneming meer profijt bij uit handen geven van de administratie, dit zijn namelijk meer taken dan de boekhouding. Het beste is uiteraard een combinatie van de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor meestal even de boekhouding nog een keer kan controleren als je dit graag wilt. Voor hele diepgaande know-how op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Die kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Gennep?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Gennep te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Gennep

De voordelen waarvan ondernemingen genieten bij het laten uitvoeren van de loonadministratie of financiële administratie in Gennep zijn grenzeloos. Laten we bij de eerste stap beginnen. Allereerst zal je veel meer tijd besparen jaarlijks.

De administratie is vrij veel werk, vooral grote bedrijven zullen dit uit ervaring weten. Door een administratiekantoor in Gennep in te zetten kan je deze tijd gebruiken aan bezigheden die meer bij jouw expertise passen. Wanneer je alles zelf doet dan zal er veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle functies van de administratieve programma’s. Wil je dit zelf leren dan ben je zo tientallen uren verder.

Je administratie laten doen door een administratiekantoor in Gennep maakt het daarnaast mogelijk om veel geld te besparen. Dit komt doordat het kantoor meestal de mogelijkheid biedt om de boekhouding te controleren. Zij kijken na of de boekhouder inderdaad alle aftrekposten heeft meegenomen of dat er enkele niet meegenomen zijn.

Als de jaaromzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat organisaties kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de verplichtingen van de ondernemer, hier moet men aan voldoen. Wanneer je dit niet doet dan kan het zijn dat je problemen krijgt met de Belastingdienst. Zij stellen bijvoorbeeld dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen bewijzen. Door een administratiekantoor in Gennep zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Gennep?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Gennep te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Gennep contacteren – waar op letten

Er zijn een aantal zaken die je moet weten voordat je begint met zoeken naar een financieel administratiekantoor in Gennep om jouw administratie uit handen te nemen. Als je een offerteaanvraag de deur uit doet naar de verschillende administratiekantoren dan is het goed om altijd duidelijk te zijn in wat je wilt en wat je zoekt.

Dit zorgt er namelijk voor dat je uit komt bij het kantoor die het beste aan zou sluiten bij jouw situatie. Ben niet bang om de toekomstplannen mede te delen en maak duidelijk wat je verwacht van het kantoor. Meestal ben je voor een administratiekantoor per uur ongeveer €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk ligt het aan het takenpakket welke prijs er in totaal aan zal hangen.

Het is ook slim om het administratiekantoor in Gennep te onderzoeken. Hebben zij speciale soorten diensten die andere bedrijven niet hebben? Kunnen zij jou ook voorzien van analyses binnen het bedrijf? Door te kijken met wat voor een niveau van kennis je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je alleen de beste administratiekantoren in Gennep over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Gennep

Door duidelijk te zijn in jouw prijsaanvraag kan je meer duidelijkheid krijgen bij het inschakelen van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Gennep, wees dan ook duidelijk bij het opsturen van de offerte. Veel kantoren staan open voor contact, ben dus niet bang om even contact op te nemen om het een en ander na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Gennep. Als een kantoor niet genoeg kennis heeft om je te helpen dan weet je dit nu meteen. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets zo frustrerend als een hoop tijd spenderen aan een conversatie die nergens heen leidt.

Als je een paar geschikte kandidaten voor je hebt voor de financiële administratie in Gennep dan is het verstandig om een eerste gesprek in te plannen. Tijdens deze eerste ontmoeting kan je meer inzage krijgen in de persoon die voor je zit, je moet je immers wel goed voelen in zijn of haar bijzijn. Stel gerust de vraag wat hem of haar geschikter maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook diverse bijkomende vaardigheden heeft. Tevens is dit een geschikt moment om het plan door te nemen met betrekking tot de administratie in Gennep. Toch wat makkelijker als het tijdens een ontmoeting gebeurt, bij een digitaal administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Gennep.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Gennep

Eigenlijk iedere organisatie heeft profijt aan het uit handen geven van de administratie in Gennep. Waar wacht je dus nog op? Dankzij bovenstaande tips is het ook voor jou mogelijk om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie is nog altijd tot een van de slimste investeringen die bedrijven maar kunnen maken voor het bedrijf. De voordelen wegen zwaarder dan de nadelen. Vraag direct nog 3 offertes aan en vind snel hét administratiekantoor in Gennep wat helemaal aan jouw verwachtingen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Gennep?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Gennep te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Gennep

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Gennep afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Gennep.

Lees de recensies over

administratie in Gennep

Goede administratiekantoren vind je hier

17 november 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het aanbevelen van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede band met hem. Precies wat ik zocht.

- Pascal Hendriks

Niet alleen een nieuwe partner, maar ook nieuwe kennis

7 november 2019

Zeer prettig samenwerken met Administratiekaart. De partner die ik kreeg aangeraden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Sandra van Dijk

goede prijs gevonden

5 november 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan binnen no-time. Perfect resultaat voor een zachte prijs, top!

- Willem Visser

Wij zijn geholpen.

26 oktober 2019

Hetgeen waar ik erg tevreden mee was, is het feit dat administratiekaart jouw eisen serieus nemen. Ze gaan zorgvuldig aan de slag met jouw antwoorden en kiezen een aantal goede administratiekantoren uit. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de juiste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik beveel het iedereen aan!

- Bram Smit

perfecte vertaling

22 oktober 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn fantastisch uitgevoerd. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Marloes de Lange

Verbetert met succes

10 oktober 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor jullie hulp.

- Rob de Graaf

Mooie teruggaves als resultaat.

3 oktober 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart aanraden aan iedereen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Erwin Post

Aanrader!

2 oktober 2019

administratiekaart is een absolute must! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Ik kan geen betere partner bedenken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Joris de Groot

Goed geholpen

20 september 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geadviseerd en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Jacoba van Vliet

Super service

15 september 2019

Afgelopen maand offertes aangevraagd en we moeten eerlijk zeggen dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Wat een super service!

- Sebastiaan Hofman

Investering waard!

8 september 2019

Dit jaar besloot ik dat ik wilde investeren in een professionele administratie specialist. Ik deed wat research naar sites en kwam een behoorlijk aantal sites tegen. Ik wist echter niet welke beter was dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanraden op basis van mijn wensen. Uiteindelijk kwam ik in contact met het administratiekantoor dat dichtbij mijn onderneming werkte. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun tijd. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Susanne Meijer

Eind goed al goed

2 september 2019

Voorheen had ik slechte ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik verschillende offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een goede administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Anne Martens

Helemaal tevreden

22 augustus 2019

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik heb gevonden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Kirsten Bosch

Bedankt!

18 augustus 2019

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles professioneel. Ze behandelen elke klant als een individu en steken graag hun handen uit de mouwen voor je. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te twijfelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Sharon Jacobs

Goede communicatie

15 augustus 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer gefocust op de klant. Elke vraag wordt duidelijk beantwoord en de communicatie is top! Goed gedaan!

- Michiel van Leeuwen

Iemand die eindelijk snapt wat ik wil

6 augustus 2019

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg tevreden met haar nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die snapt wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanbeveling.

- Marjolein van Leeuwen

Superadministratie

28 juli 2019

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even om advies gevraagd via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een professionele meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Marinus van der Laan

Aangenaam verrast

21 juli 2019

Afgelopen week het formuliertje ingevuld en ik moet zeggen dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. Wat mooi dat dit bestaat!

- Maarten Jonker

Direct verschillende offertes ontvangen

11 juli 2019

Paar maanden geleden heb ik een offerteaanvraag ingediend. Ik kreeg een vriendelijk antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de juiste partner kiezen. Alles ging heel snel en ik heb nu een goede administratie.

- Jan Vink

Top belasting in korte tijd

9 juli 2019

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik kreeg aangeraden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Rob Maas

Nog steeds tevreden

29 juni 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier een aantal offertes aangevraagd. Deze aanvraag is erg vlot verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Annemarie Kramer

verschillende offertes ontvangen

27 juni 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn bedrijf! Ze stuurden me verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart levert top werk!

- Jeroen Mulder

De beste administratie specialist gevonden

16 juni 2019

Een aantal maanden geleden was ik met spoed op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist niet naar mijn wensen heeft geluisterd . Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me verbonden aan de beste administratie specialist! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Matthijs Meijer

Kleine miscommunicatie, maar nu erg tevreden

7 juni 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ik een email ontving zonder offertes. Maar ik ontving erna gelijk een antwoord terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en professioneel antwoord op. Ik ben erg tevreden met de service en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Irene de Wit

Goede ervaring

6 juni 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan zonder enige problemen. Maatwerk tegen een laag tarief, top!

- Arie Verhoeven

Mijn ervaring is goed

27 mei 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over het werk. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die de administratie onder handen kon nemen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en deze werden snel beantwoord door David van Administratiekaart. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn partner.

- Cornelia van den Broek

Snel en super eenvoudig

21 mei 2019

Paar maanden geleden heb ik offertes ontvangen. Ik kreeg een professioneel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de juiste partner kiezen. Alles ging heel snel en ik heb nu een goede administratie.

- Vanessa Bosch

De beste keuze gemaakt

12 mei 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier ooit een aantal offertes voor mijn nieuw administratiekantoor mogen ontvangen. Deze aanvraag is prima verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Mariska Hendriks

Mijn onderneming is gegroeid

4 mei 2019

Laatste 10 maanden had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na een grondig onderzoek kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek we veel te veel belasting betaald hebben. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die werkte niet goed mee. Uiteindelijk zijn we op zoek gegaan naar een nieuw administratiekantoor via Administratiekaart. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor heeft ons probleem direct opgelost. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Jan Dekker

Opgezet binnen no-time

29 april 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan in een korte tijd. Perfect resultaat voor een zachte prijs, top!

- Chantal van Beek

Betaalbare administratie

25 april 2019

Via deze website is er voor mij een inzichtelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Pieter van de Velde

verschillende offertes ontvangen

13 april 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn onderneming! Ze stuurden me verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een lange tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart levert top werk!

- Laura van de Velden

Verschillende offertes ontvangen van goede administratiekantoren

9 april 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van lokale administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super tevreden. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Nathalie Kuipers

Gewoon Goed

31 maart 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat jullie moeten doen. Na een formuliertje hebben we direct offertes gekregen van verschillende administratie professionals. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte bespreking. Onze organisatie werd meteen goed in kaart gebracht. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Wendy Groen

Aanbevolen

28 februari 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Suzanne Hofman

zeer behulpzaam

30 januari 2019

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. Wat je vraagt wordt gelijk geregeld. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder fijn is als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, wat gunstig is voor startende ondernemers. Zoek je een eerlijk adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Diana van de Pol

Prima service achteraf

14 januari 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geadviseerd en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Femke van de Pol

uitstekende communicatie

16 december 2018

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer nuttig. . Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder prettig is als je weinig begrijpt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, ook niet onbelangrijk voor startende ondernemers zoals ik. Zoek je een eerlijk adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Tamara de Koning

Persoon gevonden die bij me past

6 december 2018

Het administratiekantoor dat ik heb gekoozen via Administratiekaart heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er top uit. De problemen zijn opgelost en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Charlotte Dekker

zeer behulpzaam

8 november 2018

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer nuttig. Alles wat je zou willen, wordt direct gedaan. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder gewaardeerd wordt als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, wat gunstig is voor startende ondernemers. Zoek je een betrouwbaar adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Catharina Vink

Uitgelichte administratiekantoren uit Gennep

AEC Limburg

Sint Janstraat 29
6595 AA Ottersum
Nederland

0485 511 460
http://www.aeclimburg.nl/

Accountantskantoor De Bruijn

Langeweg 203
6591 XB Gennep
Nederland

0485 517 161
http://www.ac-count.nl/

Fasor bedrijfsadvisering, accountancy en administratieve diensten

Sint Janstraat 22c
6595 AC Ottersum
Nederland

0485 343 870
http://www.fasor.nl/