Administratiekantoor Oegstgeest

Heb jij behoefte aan een professional voor jouw administratie in Oegstgeest?

Lees dan vooral verder.

Administratiekaart zorgt dat jij die zoekt naar een administratiekantoor Oegstgeest verbonden wordt aan de partij die bij je past.

Het gaafste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Oegstgeest – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2019 en verder.

Administratie Oegstgeest gezocht?

Laat direct jouw opdracht uitvoeren

Administratiekantoor Oegstgeest
4.7
4.7 van de 5 sterren (gebaseerd op 31 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Oegstgeest, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Rijnsburg, Voorhout en Sassenheim bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Oegstgeest

Wil jij een professioneel administratiekantoor uit Oegstgeest. Zoek niet verder. Het vinden van een goed administratiekantoor zal veel moeite kosten. Je moet namelijk wel de optimale partij kiezen voor het uit handen geven van je administratie. Als jij je administratie in Oegstgeest uit handen wilt geven bevelen wij jou aan om dit artikel goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de geschikte persoon uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Oegstgeest. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Oegstgeest

In contact komen met een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als ondernemer maar zal maken. De administratie uit handen geven brengt veel voordelen met zich mee. Wij merken dat de met ons samenwerkende administratiekantoren vrijwel iedere soort administratie uit handen zullen nemen binnen het bedrijf. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan de werknemer administratie. Vooral bij de grote bedrijven zijn er een hoop administratieve opdrachten die gedaan moeten worden.Kleine ondernemingen die op jaarbasis maar minimale omzet hebben zullen bijna geen profijt hebben bij een administratiekantoor. Heb jij wel een hoge omzet en wordt het je allemaal iets te veel dan is het de beste keuze.

De administratie wordt uitgevoerd door het administratie kantoor in Oegstgeest zelf, vaak zijn hier administratieve medewerkers in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie uitvoeren van jouw bedrijf, ze zullen ook de jaarrekeningen uit handen nemen als je dit handig vindt.

Ook zijn zij op de hoogte van de financiële regelgeving, je kunt dus je vragen kwijt op het gebied van de belastingen. Het is een organisatie die over veel kennis beschikt rondom de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen gedurende het hele proces. Van alle dienstverleners die je kunt inschakelen voor je organisatie is een administratiekantoor toch nog echt de beste keuze.

Alle administratiekantoren uit Oegstgeest

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Oegstgeest – administratiekantoor of boekhouder

Waarom niet gewoon naar een boekhouder gaan? Een vraag die wij regelmatig voorgeschoteld krijgen. Het is belangrijk dat je weet dat een administratiekantoor iets anders doet als een boekhouder. De boekhouding wordt uitgevoerd door de boekhouder, dit zijn de balansen etc. De boekhouder doet niet de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor zijn.

Meestal heeft een onderneming meer baat bij uit handen geven van de administratie, dit zijn nu eenmaal meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het meest ideale is uiteraard een combinatie tussen de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor altijd even de boekhouding extra kan nalopen als je dit ook wilt. Voor hele diepgaande kennis op het gebied van de financiën ga je wel vaak naar een boekhouder. Die kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Oegstgeest?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Oegstgeest te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Oegstgeest

De pluspunten waarvan organisaties genieten bij het laten uitvoeren van de loonadministratie of financiële administratie in Oegstgeest zijn grenzeloos. Laten we met de eerste stap beginnen. Allereerst zal je veel meer tijd kunnen besparen jaarlijks.

De administratie is veel werk, vooral grote bedrijven zullen dit uit ervaring weten. Door een administratiekantoor in Oegstgeest in te schakelen kan je deze tijd besteden aan taken die meer bij jouw werkzaamheden passen. Wanneer je alles zelf doet dan zal er onnodig veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet op de hoogte van alle ins and outs van de administratieve tools. Wil je dit meester maken dan ben je zo tientallen uren verder.

Je administratie laten doen door een administratiekantoor in Oegstgeest maakt het ook nog eens mogelijk geld te besparen. Dit komt doordat het kantoor meestal de mogelijkheid biedt om de boekhouding na te lopen. Zij zien dus of de boekhouder alle aftrekposten heeft meegecalculeerd of dat er enkele vergeten zijn.

Als de jaaromzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat bedrijven kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de vereisten van het ondernemerschap, hier moet men aan voldoen. Doe je dit niet dan kan het zijn dat je in de problemen komt met de Belastingdienst. Zij kunnen stellen dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Middels een administratiekantoor in Oegstgeest zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Oegstgeest?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Oegstgeest te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Oegstgeest contacteren – waar op letten

Je zal het een en ander moeten weten voordat je gaat zoeken naar een financieel administratiekantoor in Oegstgeest om jouw administratie over te nemen. Wanneer het moment aanbreekt dat je een offerteaanvraag verstuurt voor de geschikte kandidaten dan is het wijs om altijd duidelijk te zijn in wat je wilt en wat je zoekt.

Dit zorgt er namelijk voor dat je uit komt bij het kantoor die het beste aan zou sluiten bij jouw persoonlijke situatie. Het is aan te raden om de toekomstverwachtingen te delen en maak duidelijk wat je graag wilt van het kantoor. Vaak ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk hangt het af van het takenpakket welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is ook slim om het administratiekantoor in Oegstgeest te onderzoeken. Beschikken zij over speciale soorten specialisaties die andere bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen de organisatie? Door te kijken met wat voor een niveau van expertise je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen onderbouwen. Hierdoor houd je enkel de geschikte administratiekantoren in Oegstgeest over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Oegstgeest

Door duidelijk te zijn in jouw offerte aanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inschakelen van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Oegstgeest, wees dan ook specifiek bij het opsturen van de prijsaanvraag. Veel kantoren staan open voor contact, voel je dus vrij om even contact op te nemen om bepaalde zaken na te vragen over de financiële administratie in Oegstgeest. Wanneer een kantoor niet voldoende informatie heeft om je verder te helpen dan weet je dit nu meteen. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets is vervelender dan veel tijd besteden aan een gesprek wat nergens heen leidt.

Wanneer je een selectie van kandidaten voor je neus hebt voor de financiële administratie in Oegstgeest dan is het wijs om een kennismaking in te plannen. Tijdens dit contactmoment kan je meer inzage krijgen in de persoon die voor je zit, je moet je immers wel prettig voelen in zijn of haar bijzijn. Stel gerust de vraag wat hem anders maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook diverse soorten bijkomende competenties heeft. Tevens is dit een geschikt moment om de aanpak door te nemen met betrekking tot de administratie in Oegstgeest. Toch wat makkelijker als het face to face gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Oegstgeest.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Oegstgeest

Eigenlijk iedere onderneming heeft bepaalde voordelen aan het uit handen geven van de administratie in Oegstgeest. Wacht dus niet langer. Door bovenstaande stappen is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uit handen geven van de administratie is nog altijd tot een van de beste investeringen die ondernemingen maar kunnen maken voor het bedrijf. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag meteen nog 3 offertes aan en vind in korte tijd hét administratiekantoor in Oegstgeest wat geheel aan jouw wensen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Oegstgeest?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Oegstgeest te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Oegstgeest

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Oegstgeest afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Oegstgeest.

Lees de recensies over

administratie in Oegstgeest

Erg tevreden met jullie

11 november 2019

Na enkele uren op het internet, toch gekozen voor Administratiekaart. Ik wist niet naar welke eisen ik moest kijken wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een simpel formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal offertes waar ik lastig uit kon kiezen, ze waren alle 3 goed. Dus heb er toch nog even voor moeten zitten. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Jeroen Peeters

erg nauwkeurig, maar ook zo eenvoudig

4 november 2019

Hetgeen waar ik erg blij mee was, is het feit dat administratiekaart jouw eisen serieus nemen. Op basis van jouw antwoorden, worden zorgvuldig een aantal bedrijven uitgekozen. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de geschikte partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Ivo Postma

Aanbevolen

24 oktober 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Inge Scholten

Snelle communicatie

17 oktober 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik kreeg erna gelijk een antwoord terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en professioneel antwoord op. Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Jacob van Beek

Superadministratie

13 oktober 2019

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus via het contactformulier om advies gevraagd. Ik werd erg goed ontvangen door een vakkundige meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Marcel Visser

Makkelijk en Snel

5 oktober 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies waar jullie naar moeten kijken. Na een formuliertje hebben we direct verschillende offertes mogen ontvangen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte bespreking. Onze organisatie werd meteen goed begrepen. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Daniëlle de Vries

professioneel

29 september 2019

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even om advies gevraagd via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een professionele meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Dave van der Laan

Nog steeds tevreden

24 september 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier ooit een aantal offertes voor mijn nieuw administratiekantoor mogen ontvangen. Deze aanvraag is erg vlot verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Annemarie Hoekstra

Persoonlijke touch

16 september 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geadviseerd en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Sharon Jacobs

mijn wensen zijn precies uitgevoerd

6 september 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn fantastisch uitgevoerd. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Maarten Bos

Investering waard!

2 september 2019

Ik besloot dat ik dit jaar een professionele administratie specialist wilde hebben. Na een grondige research naar administratie professionals, kwam ik een behoorlijk aantal sites tegen. Er waren zoveel verschillende soorten administraties, waardoor ik niet wist welke ik moest kiezen dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanraden op basis van mijn wensen. Uiteindelijk kwam ik in contact met het administratiekantoor dat dichtbij mijn onderneming werkte. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun tijd. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Tamara Molenaar

professioneel

24 augustus 2019

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even contact genomen via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een professionele meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Daniëlle van Leeuwen

eindelijk rust voor mijzelf door het uitbesteden

17 augustus 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en overzichtelijke administratie. Ik heb mijn eisen doorgegeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en reageren ze snel terug.

- Dave de Boer

Mijn administratie is nu waterdicht

11 augustus 2019

Een aantal maanden geleden was ik dringend op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist niet naar mijn wensen heeft geluisterd . Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me verbonden aan de beste administratie specialist! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Caroline Verbeek

Bedankt!

8 augustus 2019

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en steken graag hun handen uit de mouwen voor je. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Robin van der Meulen

Groei & teamuitbreiding

30 juli 2019

Mijn administratie was aan versterking toe dus ik ben mega blij dat jullie deze website hebben. Na het vergelijken van de 3 offertes die ik in mijn mailbox kreeg heb ik uiteindelijk voor het administratiekantoor gekozen dat een goede indruk maakte met de prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Marinus van de Brink

De beste keuze gemaakt

23 juli 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier ooit een aantal offertes voor mijn nieuw administratiekantoor mogen ontvangen. Deze aanvraag is erg vlot verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Adrianus de Bruijn

Superadministratie

15 juli 2019

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even om advies gevraagd via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een vriendelijke meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Catharina Timmermans

Goede ervaring

8 juli 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan zonder enige problemen. Maatwerk tegen een laag tarief, top!

- Johanna Post

Geen enkel probleem

28 juni 2019

Omdat ik zelf helemaal niks snap van het doen van aangiftes en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer enthousiast over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Robin van Loon

Service is uitstekend

24 juni 2019

Mijn ervaring met Administratiekaart is super goed. De communicatie is fantastisch en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met professionele antwoorden. Echt een aanrader!

- Daniël van de Veen

Een echte blijver

19 juni 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier ooit een aantal offertes voor mijn nieuw administratiekantoor mogen ontvangen. Deze aanvraag is erg vlot verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Jacoba Mulder

Aanbevolen

10 juni 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Tim van den Heuvel

Perfect voor startende ondernemers

3 juni 2019

Sinds kort heb ik een onderneming gestart en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat hij goed werk levert voor een zacht prijsje. Dat is natuurlijk fijn voor een beginnende ondernemer, zoals ik!

- Annemarie van Doorn

Gevonden wat ik wil

28 mei 2019

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen no-time een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de vrijheid heb om mijn partner te kiezen en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- Martinus van de Ven

zelf de keuze om je partner te kiezen

17 mei 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn bedrijf! Ze stuurden me verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart levert top werk!

- Jessica Martens

Fijn!

15 mei 2019

Gisteren offertes aangevraagd en ik moet toegeven dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. Wat mooi dat dit bestaat!

- Joost Vos

Erg tevreden.

2 mei 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben heel blij met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Erwin Postma

administratiekaart zorgt voor alles

27 april 2019

Hetgeen waar ik erg blij mee was, is het feit dat administratiekaart jouw eisen serieus nemen. Op basis van jouw antwoorden, worden zorgvuldig een aantal bedrijven uitgekozen. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de juiste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Evelien Peeters

Mooie teruggaves als resultaat.

18 april 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart van harte aanbevelen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Klaas Vos

Ik ben tevreden

11 april 2019

administratiekaart levert prima werk. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Niet heel speciaals, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus ik ben tevreden.

- Marijke Jacobs

de partners worden zorgvuldig uitgekozen

8 april 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat ze met veel zorg naar mijn aanvraag hebben gekeken. Nu ben ik al een aantal maanden erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Martinus Dijkstra

Mijn klanten aantal is gestegen

27 maart 2019

Laatste half jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na een grondig onderzoek kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek vaak fout te zijn ingevuld. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die werkte niet goed mee. Uiteindelijk zijn we op zoek gegaan naar een nieuw administratiekantoor via Administratiekaart. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor heeft ons probleem direct opgelost. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Willem Sanders

Aanbevolen

2 maart 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Martinus Schouten

Snel en super eenvoudig

2 februari 2019

Paar maanden geleden heb ik offertes aangevraagd. Ik kreeg een vriendelijk antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de juiste partner kiezen. Alles ging heel vlot en ik heb nu een goede administratie.

- Guido Boer

de zoektocht naar de beste administratie specialist

7 januari 2019

Top! administratiekaart heeft mij geholpen in het zoeken van het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft de administratie gedaan naar onze verdeling. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Dirk Bakker

precies zo uitbesteed als ik wil

12 december 2018

Top! administratiekaart heeft mij geholpen in het zoeken van het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft precies gedaan wat wij aangeven. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Marc Willems

Administratie naar mijn wensen

4 december 2018

Voorheen had ik geen goede ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik verschillende offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een perfecte administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Peter van den Broek

Door administratiekaart de weg gevonden

15 november 2018

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor de service.

- Hendrik Jacobs

Uitgelichte administratiekantoren uit Oegstgeest

Burg en Beelen BV

Turfmarkt 10
2223 EH Katwijk aan Zee
Nederland

0172 499 610
http://www.burgenbeelen.nl/

van Velzen Accountants & Advisors

Wasbeeklaan 3
2361 HG Warmond
Nederland

071 301 2400
http://www.vanvelzenaa.nl/

HBK belastingadviseurs & accountants

Hoofdstraat 2
2351 AJ Leiderdorp
Nederland

071 542 2720
http://www.hbk.eu/