Administratiekantoor Purmerend

Ben jij opzoek naar een professionele administratiekantoor uit Purmerend die bij jouw bedrijf past?

Dan ben je aan het juiste adres.

Administratiekaart zorgt dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Purmerend verbonden wordt aan Een kantoor dat bij je past.

Het beste gedeelte?

Administratiekaart doet dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Purmerend – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2019 en verder.

Administratie Purmerend gezocht?

Vraag direct 5 offertes aan

Administratiekantoor Purmerend
4.9
4.9 van de 5 sterren (gebaseerd op 40 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Purmerend, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Zuidoostbeemster, Purmerland en Hobrede bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Purmerend

Wil jij een betaalbaar administratiekantoor uit Purmerend. Zoek niet verder. De zoektocht naar het beste administratiekantoor zal best veel tijd in beslag nemen. Je wilt immers wel de meest geschikte partij kiezen voor het uit handen geven van de administratie. Als jij de administratie in Purmerend uit handen wilt geven raden wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de geschikte persoon uit kunt komen. Zo kan ook jij na het lezen van dit artikel de beste optie selecteren voor een administratiekantoor in Purmerend. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Purmerend

Het inschakelen van een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als ondernemer maar zal maken. Jouw administratie uitbesteden brengt veel voordelen met zich mee. Wij merken dat de bij ons aangesloten administratiekantoren eigenlijk iedere soort administratie overnemen binnen het onderneming. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grote bedrijven zijn er meerdere administratieve werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden.Kleine organisaties die op jaarbasis maar weinig omzet hebben zullen bijna geen profijt hebben bij een administratiekantoor. Ligt jouw omzet wel aardig hoog en is het je allemaal iets te veel dan is het een geschikte keuze.

De administratie zal geschieden door het administratie kantoor in Purmerend zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie beheren van jouw onderneming, ze zullen ook de jaarrekeningen maken als je dit handig vindt.

Ook zijn zij op de hoogte van de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een organisatie die veel kennis heeft omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een onmisbare positie in binnen de samenwerking. Van alle partijen die je kunt inschakelen voor je onderneming is een administratiekantoor toch nog echt een van de betere keuzes.

Alle administratiekantoren uit Purmerend

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Purmerend – administratiekantoor of boekhouder

Kan ik niet gewoon een boekhouder aannemen? Een vraag die wij vaak krijgen. Het is goed om te weten dat een administratiekantoor andere dingen doet als een boekhouder. De boekhouding wordt gedaan door de boekhouder, dit zijn de balansen etc. De boekhouder doet niet de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor aankloppen.

Eigenlijk heeft een organisatie meer profijt bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn namelijk meer taken dan de boekhouding. Het meest ideale is uiteraard een combinatie tussen de twee, vooral gezien het gegeven dat het administratiekantoor altijd even de boekhouding nog een keer kan nalopen als je dit ook wilt. Voor hele specifieke know-how op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Die kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Purmerend?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Purmerend te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Purmerend

De pluspunten waarvan ondernemingen genieten bij het laten uitvoeren van de loonadministratie of financiële administratie in Purmerend zijn grenzeloos. Laten we met het begin beginnen. Allereerst zal je meer tijd kunnen besparen ieder jaar.

De administratie is vrij veel werk, vooral grote bedrijven zullen dit begrijpen. Door een administratiekantoor in Purmerend in te zetten kan je deze tijd besteden aan taken die meer bij jouw werkzaamheden passen. Als je alles zelf doet dan zal er een hoop tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle ins and outs van de administratieve programma’s. Wil je dit meester maken dan ben je zo tientallen uren verder.

Je administratie laten doen door een administratiekantoor in Purmerend maakt het ook mogelijk geld te besparen. Dit omdat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding nog een keer te checken. Zij kijken na of de boekhouder inderdaad alle aftrekposten heeft meegecalculeerd of dat er enkele vergeten zijn.

Naarmate de jaaromzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat ondernemers kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de vereisten van het ondernemerschap, hier moet men aan voldoen. Doe je dit niet dan kan het zijn dat je in de knoei komt met de Belastingdienst. Zij stellen bijvoorbeeld dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Middels een administratiekantoor in Purmerend zal je hier geen last meer van hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Purmerend?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Purmerend te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Purmerend contacteren – waar op letten

Je zal het een en ander moeten weten voordat je begint met zoeken naar een financieel administratiekantoor in Purmerend om jouw administratie uit handen te nemen. Op het moment dat je een offerteaanvraag aanvraagt voor de geschikte kandidaten dan is het aan te raden om altijd goed te vermelden wat je wilt en wat je zoekt.

Zo vergroot je de kans dat je uitkomt bij de partij die het beste aansluit bij jouw persoonlijke situatie. Wees niet bang om de toekomstplannen mede te delen en vertel wat je graag wilt van het kantoor. Gemiddeld ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Uiteraard hangt het af van het takenpakket welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is tevens slim om het administratiekantoor in Purmerend te onderzoeken. Hebben zij speciale soorten opties die de rest van de bedrijven niet hebben? Kunnen zij jou ook voorzien van analyses binnen de organisatie? Door te onderzoeken met wat voor een level van expertise je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je alleen de geschikte administratiekantoren in Purmerend over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Purmerend

Door zo specifiek mogelijk te zijn in jouw aanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Purmerend, wees dan ook specifiek bij het opsturen van de offerte. Veel kantoren staan open voor contact, ben dus niet bang om even contact op te nemen om het een en ander na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Purmerend. Wanneer een kantoor niet genoeg kennis heeft om je te assisteren dan weet je dit nu snel genoeg. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets is zo vervelend als een hoop tijd spenderen aan een conversatie die nergens heen leidt.

Op het moment dat je een aantal kanshebbers voor je neus hebt voor de financiële administratie in Purmerend dan is het aan te raden om een ontmoeting in te plannen. Tijdens dit gesprek kan je meer inzage krijgen in de persoon die voor je zit, je moet je immers wel prettig voelen in zijn of haar bijzijn. Stel gerust de vraag wat hem of haar beter maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook diverse bijkomende vaardigheden heeft. Ook is dit een goed moment om de details door te nemen met betrekking tot de administratie in Purmerend. Toch wat fijner als het tijdens een ontmoeting gebeurt, bij een digitaal administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Purmerend.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Purmerend

Eigenlijk iedere organisatie heeft profijt aan het uitbesteden van de administratie in Purmerend. Twijfel dus niet langer. Dankzij bovenstaande tips is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uit handen geven van de administratie hoort nog altijd tot een van de meest goedkope investeringen die organisaties maar kunnen maken voor hun onderneming. De voordelen wegen zwaarder dan de nadelen. Vraag onmiddellijk nog 3 offertes aan en vind binnen een korte periode hét administratiekantoor in Purmerend wat geheel aan jouw wensen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Purmerend?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Purmerend te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Purmerend

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Purmerend afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Purmerend.

Lees de recensies over

administratie in Purmerend

Administratie sterk aan vernieuwing toe

8 oktober 2019

Mijn administratie was sterk aan professionalisering toe dus ik ben super blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze me allemaal aanspraken. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Maarten Vermeulen

Persoon gevonden die bij me past

29 september 2019

Het administratiekantoor dat ik via Boekhoudkaart heb gevonden heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er perfect uit. De problemen zijn opgelost en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Lisette Veenstra

Teamuitbreiding door betere administratie

25 september 2019

Mijn administratie werd me te veel dus ik ben mega blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze me allemaal aanspraken. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Mariska Kuipers

perfecte vertaling

13 september 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn naar geluisterd en dit zie je precies terug. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Mirjam van der Meulen

Prima service

12 september 2019

administratiekaart levert prima werk. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en ontving diverse offertes. Niet heel speciaals, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Saskia Verhoeven

Administratiekaart luistert naar je wensen

31 augustus 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart lokaal administratiekantoors steunt. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik hoef niet ver te reizen. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Tof!

- Anita Schouten

Superadministratie

28 augustus 2019

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus via het contactformulier om advies gevraagd. Ik werd erg goed ontvangen door een vriendelijke meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Ronald van den Bosch

Fantastische samenwerking

15 augustus 2019

Zeer prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze denkwijze, vraag en wensen naar een sterke administratie. Bij veranderingen / vernieuwingen wordt er snel geschakeld en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Elizabeth van de Velden

Fantastische samenwerking

15 augustus 2019

Fantastisch prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, behoeften en wensen naar een sterke administratie. Bij veranderingen / vernieuwingen wordt er snel geschakeld en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Albert van der Laan

Ik ben tevreden

7 augustus 2019

administratiekaart heeft me aardig geholpen. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en ontving diverse offertes. Verschilt niet heel erg van andere bedrijven, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus ik ben tevreden.

- Marianne Willemsen

Enorm gedetailleerd!

29 juli 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft goed geluisterd naar mijn onderneming. Een lokaal bedrijf met goede communicatie. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Steven Smeets

Prettige samenwerking

21 juli 2019

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik heb gevonden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Lisette van de Velde

gelukkig de stap genomen

11 juli 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Rob de Bruin

Betaalbare administratie

4 juli 2019

Via administratiekaart is er voor mij een inzichtelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Jacqueline de Leeuw

Goede partner, voor een mooie prijs

2 juli 2019

Ik ben onlangs gestart met mijn eigen onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Nicole Driessen

Enorm gedetailleerd!

24 juni 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft voor mijn organisatie een perfecte administratie geleverd. Een lokaal bedrijf met goede service. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Arjan Boer

Aangenaam verrast

19 juni 2019

Afgelopen maand offertes aangevraagd en ik moet eerlijk toegeven dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. We staan in contact met een super fijn bedrijf!

- David van Doorn

Heel cool bedrijf

8 juni 2019

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is erg interessant. Je vult een simpel formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van professionele partijen. Uiteindelijk ligt de keuze bij jou. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker makkelijk dus.

- Martinus Kok

erg goed

30 mei 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Danny Jansen

Vakkundig

29 mei 2019

Al jaren help ik kennissen aan een administratie specialist via Administratiekaart. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel zorg. Ik heb tussendoor soortgelijke ondernemingen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart is het beste.

- Daniëlle van der Heijden

administratiekaart zorgt voor alles

18 mei 2019

Hetgeen waar ik erg content mee was, is het feit dat administratiekaart jouw wensen serieus nemen. Op basis van jouw antwoorden, worden zorgvuldig een aantal bedrijven uitgekozen. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de juiste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Cornelia Bosch

Onze administratie is Fantastisch!

16 mei 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat jullie moeten doen. Na een formuliertje hebben we direct een aantal offertes in onze mailbox gekregen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte kennismaking. Onze organisatie werd meteen goed begrepen. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Edwin Bos

Nooit gedacht dat het zo makkelijk zou kunnen

9 mei 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het aanbevelen van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij veel uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede band met hem. Precies wat ik zocht.

- Marijke Scholten

Lokale partners

2 mei 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een beginnende. Daarnaast waren het ook bedrijven in dezelfde buurt. Lekker makkelijk dus!

- Raymond Hoekstra

Top administratie dankzij administratiekaart

25 april 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de perfecte partner gevonden.

- René Dijkstra

Een echte blijver

14 april 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier een aantal offertes aangevraagd. Deze aanvraag is prima verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Bastiaan Bakker

Administratie sterk aan vernieuwing toe

4 april 2019

Mijn administratie was aan versterking toe dus ik ben super blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. Na het vergelijken van de 3 offertes die ik in mijn mailbox kreeg heb ik uiteindelijk voor de administratie specialist gekozen die een goede indruk maakte met de prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Barry Bosman

Blijvende partner gevonden

27 maart 2019

Laatste half jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na diep overleg met mijn personeel kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek vaak fout te zijn ingevuld. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die kon ons niet verder helpen. Uiteindelijk zijn we op zoek gegaan naar een nieuw administratiekantoor via Administratiekaart. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor heeft ons probleem direct opgelost. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Susanne Vink

Super

5 maart 2019

Ik kan administratiekaart iedereen aanraden! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Een genot om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Bart van de Ven

Super service

5 februari 2019

Gisteren offertes aangevraagd en we moeten eerlijk toegeven dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Wat mooi dat dit bestaat!

- Peter van Leeuwen

Mijn klanten aantal is gestegen

16 januari 2019

Laatste 10 maanden had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na enkele bevindingen kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek vaak fout te zijn ingevuld. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die kon ons niet verder helpen. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor heeft ons probleem direct opgelost. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Tim van de Velde

Erg tevreden met jullie

14 december 2018

Na enkele uren op het internet, toch voor Administratiekaart gegaan. Ik wist niet naar welke eisen ik moest kijken wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een simpel formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal opties waar ik lastig uit kon kiezen (ik ben nogal een twijfelkont). Dus heb er toch nog even voor moeten zitten. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Marianne de Groot

Aangenaam verrast

4 december 2018

Afgelopen week het formuliertje ingevuld en we moeten zeggen dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Wat mooi dat dit bestaat!

- Annemarie de Groot

Wij zijn geholpen.

5 november 2018

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart aanraden aan iedereen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Petronella de Leeuw

Uitgelichte administratiekantoren uit Purmerend

Kop of Munt Purmerend B.V.

1 hoog
Plantsoengracht 6
1441 DE Purmerend

0299 769 098
http://kopofmunt.com/

Partners in Administraties

Wagenweg 12A
1442 BX Purmerend
Nederland

0299 767 002
http://www.partnersinadministraties.nl/

Schreuder Administratie & Boekhouding

Monteverdistraat 157
1447 NG Purmerend
Nederland

06 18799767
https://www.schreuderadministratie.nl/