Administratiekantoor Utrecht

Ben jij op zoek naar een topper voor jouw administratie in Utrecht?

Lees dan vooral verder.

Administratiekaart zorgt dat jij die zoekt naar een administratiekantoor Utrecht verbonden wordt aan een expert die bij je past.

Het tofste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Utrecht – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2019 en verder.

Administratie Utrecht gezocht?

Vraag direct 5 offertes aan

Administratiekantoor Utrecht
4.7
4.7 van de 5 sterren (gebaseerd op 32 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Utrecht, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Ossenwaard, Hollandsche Rading en Bilthoven bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Utrecht

Op zoek naar een professioneel administratiekantoor uit Utrecht. Zoek niet verder. De zoektocht naar het beste administratiekantoor kan nog veel moeite kosten. Je wilt immers wel de optimale keuze maken voor het uit handen geven van je administratie. Als jij de administratie in Utrecht wilt uitbesteden raden wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de beste keuze uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Utrecht. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Utrecht

In contact komen met een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als ondernemer maar zal maken. De administratie uit handen geven brengt veel voordelen met zich mee. Wij merken dat de met ons samenwerkende administratiekantoren vrijwel iedere soort administratie overnemen binnen jouw onderneming. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan de werknemer administratie. Vooral bij de grote ondernemingen zijn er een hoop administratieve werkzaamheden die gedaan moeten worden.Kleine bedrijven die jaarlijks maar minimale omzet hebben zullen niet zoveel profijt hebben bij een administratiekantoor. Is jouw omzet wel hoog en wordt het je allemaal iets te veel dan is het een juiste keuze.

De administratie wordt uitgevoerd door het administratie kantoor in Utrecht zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie uitvoeren van jouw onderneming, ze zullen ook de jaarrekeningen opmaken als je dit graag wilt.

Tevens zijn zij op de hoogte van de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van de belastingen. Het is een organisatie die veel kennis heeft omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen het gehele proces. Van alle dienstverleners die je kunt inschakelen voor je organisatie is een administratiekantoor toch nog echt een van de betere keuzes.

Alle administratiekantoren uit Utrecht

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Utrecht – administratiekantoor of boekhouder

Kan ik niet gewoon naar een boekhouder gaan? Een vraag die wij regelmatig krijgen. Het is belangrijk om te weten dat een administratiekantoor iets compleet anders doet als een boekhouder. De boekhouding wordt gedaan door de boekhouder, dit zijn de balansen enzovoort. De boekhouder doet echter niet de algemene bedrijfsadministratie, Hiervoor moet je dus bij een administratiekantoor zijn.

Vaak heeft een onderneming meer profijt bij uit handen geven van de administratie, dit zijn nu eenmaal meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het voornaamste is uiteraard een combinatie tussen de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor vaak even de boekhouding nog een keer kan nalopen als je dit graag wilt. Voor hele specifieke know-how op het gebied van de financiën ga je wel vaak naar een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Utrecht?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Utrecht te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Utrecht

De pluspunten waarvan bedrijven genieten bij het laten uitvoeren van de loonadministratie of financiële administratie in Utrecht zijn grenzeloos. Laten we bij het begin beginnen. Allereerst zal je veel tijd besparen ieder jaar.

De administratie is veel werk, vooral grotere bedrijven zullen dit wel begrijpen. Door een administratiekantoor in Utrecht in te schakelen kan je deze tijd gebruiken aan bezigheden die meer bij jouw werkzaamheden passen. Als je alles zelf doet dan zal er onnodig veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle ins and outs van de administratieve programma’s. Wil je dit zelf leren dan ben je zo tientallen uren verder.

In zee gaan met een administratiekantoor uit Utrecht maakt het ook mogelijk geld te besparen. Dit omdat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding te controleren. Zij kunnen dus zien of de boekhouder inderdaad alle aftrekbare posten heeft meegenomen of dat er enkele vergeten zijn.

Wanneer de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat bedrijven kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de verplichtingen van de ondernemer, hier moet iedere bedrijfseigenaar aan voldoen. Wanneer je dit niet doet dan kan het zijn dat je in de knoei komt met de Belastingdienst. Zij kunnen stellen dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Middels een administratiekantoor in Utrecht zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Utrecht?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Utrecht te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Utrecht contacteren – waar op letten

Er zijn een aantal zaken die je moet weten voordat je op zoek gaat naar een financieel administratiekantoor in Utrecht om jouw administratie onder handen te nemen. Als je een offerteaanvraag verstuurt voor de geschikte kandidaten dan is het aan te raden om altijd duidelijk af te kaderen wat je wilt en wat je zoekt.

Zo vergroot je de kans dat je uitkomt bij de partij die het beste aan zou sluiten bij jouw situatie. Het is belangrijk om de toekomstplannen te delen en maak duidelijk wat je verwacht van het kantoor. Vaak ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk hangt het af van het takenpakket welke prijs er in totaal aan zal hangen.

Het is ook slim om het administratiekantoor in Utrecht na te trekken. Hebben zij speciale soorten diensten die de rest van de bedrijven niet hebben? Kunnen zij jou ook voorzien van analyses binnen het bedrijf? Door te onderzoeken met wat voor een niveau van kennis je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen onderbouwen. Hierdoor houd je alleen de geschikte administratiekantoren in Utrecht over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Utrecht

Door je probleem zo goed mogelijk af te bakenen in jouw aanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inschakelen van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Utrecht, wees dan ook specifiek bij het opsturen van de prijsaanvraag. Veel kantoren komen graag met je in contact, ben dus niet bang om even op te bellen om onduidelijkheden na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Utrecht. Als een kantoor niet voldoende kennis heeft om je verder te helpen dan weet je dit nu meteen. Zo voorkom je onnodige frustratie, niets is vervelender dan een hoop tijd spenderen aan een conversatie die nergens heen leidt.

Als je een aantal geschikte kandidaten voor je neus hebt voor de financiële administratie in Utrecht dan is het aan te raden om een eerste gesprek in te roosteren. Tijdens dit contactmoment kan je meer inzicht krijgen in de persoon die tegenover je zit, je moet je natuurlijk wel goed voelen in zijn of haar gezelschap. Stel gerust de vraag wat hem geschikter maakt dan de concurrentie en of hij of zij ook diverse soorten bijkomende competenties heeft. Ook is dit een geschikt moment om de uitvoering te bespreken met betrekking tot de administratie in Utrecht. Toch wat makkelijker als het face to face gebeurt, bij een digitaal administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Utrecht.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Utrecht

Eigenlijk iedere onderneming heeft bepaalde voordelen aan het uit handen geven van de administratie in Utrecht. Wacht dus niet langer. Dankzij bovenstaande stappen is het ook voor jou mogelijk om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie hoort nog altijd tot een van de economisch voordelige investeringen die bedrijfseigenaren maar kunnen maken voor het bedrijf. De voordelen wegen zwaarder dan de nadelen. Vraag direct nog 3 offertes aan en vind in korte tijd hét administratiekantoor in Utrecht wat geheel aan jouw wensen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Utrecht?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Utrecht te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Utrecht

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Utrecht afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Utrecht.

Lees de recensies over

administratie in Utrecht

Prima service achteraf

10 juli 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geholpen en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Gerardus Smit

Niet alleen een nieuwe partner, maar ook nieuwe kennis

30 juni 2019

5 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen liet ik alles over aan mijn echtgenote dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk heb ik de keuze gemaakt om hiermee te stoppen. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook hoe ik mijn administratie kan verbeteren. Hij denkt graag mee en weet van aanpakken.

- Gerardus Smeets

Alles uitbesteed!

20 juni 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft goed geluisterd naar mijn onderneming. Een lokaal bedrijf met goede service. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Sabrina van der Heijden

beste administratie specialist gevonden dankzij administratiekaart

17 juni 2019

Gaaf! administratiekaart heeft mij geholpen in de zoektocht naar het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft naar onze wensen geluisterd. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Ivo Kramer

Goede prijs/kwaliteit verhouding

9 juni 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart graag samenwerkt met lokale partners. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik werk graag met lokale ondernemers. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Top!

- Martin de Bruin

Fijn administratie specialistkantoor gevonden

4 juni 2019

Het administratiekantoor dat ik via Boekhoudkaart heb gevonden heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er netjes uit. De problemen zijn opgelost en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Martijn de Koning

Alles uitbesteed!

26 mei 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft alles opgepakt. Een lokaal bedrijf met goede communicatie. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Esther Koster

Betaalbare administratie

22 mei 2019

Via administratiekaart is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik online diensten verleen, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor wat we vonden begreep snel wat mijn wensen waren en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Brenda Kuipers

Bedankt!

16 mei 2019

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles professioneel. Ze behandelen elke klant als een individu en beantwoorden graag jouw vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te twijfelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Roel Sanders

Gevonden wat ik wil

8 mei 2019

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen no-time een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de vrijheid heb om mijn partner te kiezen en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- Sandra Post

Fijn!

25 april 2019

Gisteren een aanvraag gedaan en ik moet toegeven dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. We staan in contact met een super fijn bedrijf!

- Annemarie van Loon

Fantastische samenwerking

19 april 2019

Zeer prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, eisen en behoeften naar een sterke administratie. Wanneer er vernieuwingen zijn, wordt hier snel op gereageerd en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Johanna Kuiper

Perfecte administratie door perfect administratiekantoor

14 april 2019

Een vriend heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik zelf de vrijheid heb om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving diverse offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is nu perfect.

- Petronella van Wijk

zeer behulpzaam

9 april 2019

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. . Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder prettig is als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, ook niet onbelangrijk voor startende ondernemers zoals ik. Zoek je een betrouwbaar adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Jacqueline Smit

goede administratie dankzij administratiekaart

3 april 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en overzichtelijke administratie. Al mijn wensen kon ik doorgeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en reageren ze snel terug.

- Renate de Jonge

Goede communicatie

3 maart 2019

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen een korte tijd een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de keuze mocht maken en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- Simone Maas

Een geweldige ervaring

25 januari 2019

Enorm prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze denkwijze, vraag en wensen naar een sterke administratie. Wanneer er vernieuwingen zijn, wordt hier snel op gereageerd en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Elisabeth Peeters

1 klik verwijderd van een goede partner

8 januari 2019

Hetgeen waar ik erg tevreden mee was, is het feit dat administratiekaart jouw eisen serieus nemen. Ze gaan zorgvuldig aan de slag met jouw antwoorden en kiezen een aantal goede administratiekantoren uit. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de juiste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Erwin van Dijk

Betrouwbaar

16 december 2018

Ik kom altijd terug bij Administratiekaart voor vrienden. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel aandacht. Ik heb tussendoor soortgelijke partijen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart bevielen mij het best.

- Niels Janssen

Mijn administratie specialist denkt goed mee

25 november 2018

4 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen liet ik alles over aan mijn echtgenote dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk ben ik overgestapt naar een andere administratie specialist. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook welke dingen ik moet bijhouden. Hij denkt graag mee en geeft nieuwe ideeën.

- Saskia Scholten

Fijn!

29 oktober 2018

Afgelopen maand het formuliertje ingevuld en we moeten eerlijk zeggen dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Heel erg fijn!

- Remco Hendriks

Uitgelichte administratiekantoren uit Utrecht

De Administraat – Boekhouding Utrecht

Royaards van Den Hamkade 38
3552 CN Utrecht
Nederland

06 28440753
http://www.de-administraat.nl/

Brouwer, Eman & Slob B.V.

Weltevreden 4-B
3731 AL De Bilt
Nederland

030 220 9900
http://www.bes-administratie.nl/

Tax4You B.V.

Weltevreden 4-B
3731 AL De Bilt
Nederland

030 220 9900
http://www.bes-administratie.nl/