Administratiekantoor Berkenwoude

Heb jij behoefte aan een expert voor jouw administratie in Berkenwoude?

Dan ben je op de goede plek.

Wij zorgen dat jij die zoekt naar een administratiekantoor Berkenwoude verbonden wordt aan Een kantoor dat bij je past.

Het tofste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Berkenwoude – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2020 en verder.

Administratie Berkenwoude gezocht?

Een accountant uit Berkenwoude vinden

Administratiekantoor Berkenwoude
4.8
4.8 van de 5 sterren (gebaseerd op 46 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Berkenwoude, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Ouderkerk aan den IJssel, Lekkerkerk en Kinderdijk bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Berkenwoude

Ben jij op zoek naar een betaalbaar administratiekantoor in Berkenwoude. Kijk niet verder. Het vinden van het beste administratiekantoor kan nog veel moeite kosten. Je wilt immers wel de meest geschikte optie kiezen voor het uitbesteden van je administratie. Als jij de administratie in Berkenwoude wilt uitbesteden bevelen wij jou aan om dit artikel goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de beste keuze uit kunt komen. Zo kan ook jij na het lezen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Berkenwoude. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Berkenwoude

Het inschakelen van een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als bedrijfseigenaar maar kunt maken. De administratie uit handen geven brengt veel voordelen met zich mee. Wij maken mee dat de bij ons aangesloten administratiekantoren bijna iedere soort administratie uit handen zullen nemen binnen jouw organisatie. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grote bedrijven zijn er meerdere administratieve werkzaamheden die vervuld moeten worden.Kleine bedrijven die jaarlijks maar weinig omzet genereren zullen niet veel baat hebben bij een administratiekantoor. Ligt jouw omzet wel aardig hoog en wordt het je allemaal te veel dan is het een geschikte investering.

De administratie wordt uit handen genomen door het administratie kantoor in Berkenwoude zelf, vaak zijn hier administratieve medewerkers in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie beheren van jouw bedrijf, ze kunnen ook de jaarrekeningen opmaken als je dit graag wilt.

Ook zijn ze goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus je vragen kwijt op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een organisatie die veel kennis heeft omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een onmisbare positie in binnen gedurende het hele proces. Van alle partijen die je kunt inschakelen voor je onderneming is een administratiekantoor toch nog echt de beste keuze.

Alle administratiekantoren uit Berkenwoude

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Berkenwoude – administratiekantoor of boekhouder

Kan ik niet gewoon naar een boekhouder gaan? Een vraag die wij vaak krijgen. Het is belangrijk dat je weet dat een administratiekantoor iets anders doet als een boekhouder. De boekhouding geschiedt door de boekhouder, dit zijn de balansen etc. De boekhouder doet echter niet de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor zijn.

Vaak heeft een onderneming meer baat bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn nu eenmaal meer taken dan de boekhouding. Het meest ideale is natuurlijk een combinatie tussen de twee, vooral gezien het gegeven dat het administratiekantoor meestal even de boekhouding extra kan controleren als je dit wenselijk acht. Voor zeer diepgaande know-how op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Berkenwoude?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Berkenwoude te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Berkenwoude

De voordelen waarvan organisaties genieten bij het uit handen geven van de loonadministratie of financiële administratie in Berkenwoude zijn grenzeloos. Laten we bij het begin beginnen. Ten eerste zal je aanzienlijk veel tijd kunnen besparen op jaarbasis.

De administratie is vrij veel werk, vooral grotere organisaties zullen dit snappen. Door een administratiekantoor in Berkenwoude in te zetten kan je deze tijd besteden aan bezigheden die meer bij jouw expertise passen. Als je alles zelf doet dan zal er veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle ins and outs van de administratieve programma’s. Wil je dit leren dan ben je zo tientallen uren verder.

In zee gaan met een administratiekantoor in Berkenwoude maakt het ook nog eens mogelijk om veel geld te besparen. Dit omdat het kantoor meestal de mogelijkheid biedt om de boekhouding te controleren. Zij checken of de boekhouder alle aftrekbare posten heeft meegenomen of dat er enkele vergeten zijn.

Wanneer de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat bedrijven kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het goed documenteren van je administratie een van de vereisten van de ondernemer, hier moet iedere bedrijfseigenaar aan voldoen. Doe je dit niet dan kan het zijn dat je in de problemen komt met de Belastingdienst. Zij tonen bijvoorbeeld aan dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen bewijzen. Middels een administratiekantoor in Berkenwoude zal je hier geen last meer van hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Berkenwoude?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Berkenwoude te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Berkenwoude contacteren – waar op letten

Je moet het een en ander weten voordat je gaat zoeken naar een financieel administratiekantoor in Berkenwoude om jouw administratie uit handen te nemen. Op het moment dat je een prijsaanvraag aanvraagt naar de geschikte kandidaten dan is het wijs om altijd goed te vermelden wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee vind je het kantoor die het beste aansluit bij jouw persoonlijke situatie. Ben niet bang om de toekomstplannen te delen en maak duidelijk wat je verwacht van het kantoor. Vaak ben je voor een administratiekantoor per uur ongeveer €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Uiteraard hangt het af van de soorten taken welke prijs er in totaal aan zal hangen.

Het is ook verstandig om het administratiekantoor in Berkenwoude na te trekken. Beschikken zij over speciale soorten opties die de rest van de bedrijven niet hebben? Kunnen zij jou ook voorzien van analyses binnen de onderneming? Door te onderzoeken met wat voor een niveau van expertise je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen onderbouwen. Hierdoor houd je enkel de beste administratiekantoren in Berkenwoude over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Berkenwoude

Door je probleem zo goed mogelijk af te bakenen in jouw prijsaanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inschakelen van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Berkenwoude, wees dan ook specifiek bij het versturen van de prijsaanvraag. Veel kantoren staan open voor contact, voel je dus vrij om even contact op te nemen om het een en ander na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Berkenwoude. Als een kantoor niet voldoende kennis heeft om je verder te helpen dan weet je dit nu snel genoeg. Zo voorkom je onnodige frustratie, niets zo frustrerend als veel tijd spenderen aan een conversatie die nergens heen leidt.

Als je een selectie van geschikte kandidaten voor je hebt voor de financiële administratie in Berkenwoude dan is het aan te raden om een kennismakingsgesprek in te plannen. Tijdens dit gesprek kan je meer inzicht krijgen in de persoon die tegenover je zit, je moet je natuurlijk wel goed voelen in zijn of haar bijzijn. Stel gerust de vraag wat hem of haar beter maakt dan de andere administrateurs en of hij of zij ook diverse bijkomende vaardigheden heeft. Tevens is dit een geschikt moment om het plan van aanpak te bespreken met betrekking tot de administratie in Berkenwoude. Toch wat makkelijker als het tijdens een ontmoeting gebeurt, bij een digitaal administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Berkenwoude.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Berkenwoude

Eigenlijk iedere onderneming heeft profijt aan het uitbesteden van de administratie in Berkenwoude. Wacht dus niet langer. Door bovenstaande handvaten is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie hoort nog altijd tot een van de slimste investeringen die bedrijven maar kunnen maken voor hun organisatie. De voordelen wegen zwaarder dan de nadelen. Vraag nu nog 3 offertes aan en vind snel hét administratiekantoor in Berkenwoude wat geheel aan jouw verwachtingen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Berkenwoude?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Berkenwoude te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Berkenwoude

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Berkenwoude afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Berkenwoude.

Lees de recensies over

administratie in Berkenwoude

betrouwbaar en behulpzaam

15 februari 2020

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer nuttig. . Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder gewaardeerd wordt als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, wat gunstig is voor startende ondernemers. Zoek je een eerlijk adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Leonie Dekker

Een echte blijver

6 februari 2020

In de zomer van 2017 heb ik hier een aantal offertes aangevraagd. Deze aanvraag is erg vlot verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Ruben Peeters

Goede tip!

3 februari 2020

Mijn administratie was aan versterking toe dus ik ben mega blij dat jullie deze website hebben. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze allemaal zo goed waren. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Petronella de Ruiter

Keuze genoeg

27 januari 2020

Ik ben een startende onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een beginnende ondernemer, zoals ik!

- Natascha Jansen

Blijvertje

23 januari 2020

Ik kan administratiekaart iedereen aanraden! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Erg fijn om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Johanna Wolters

Bedankt!

16 januari 2020

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een kleine. Daarnaast waren het ook bedrijven uit dezelfde regio. Lekker makkelijk dus!

- Barbara van der Meulen

tegek!

6 januari 2020

Meesterlijke service is hier te vinden afz een zeer tevreden klant.

- Joyce Kuiper

Keuze genoeg

31 december 2019

Omdat ik zelf helemaal geen verstand heb van administratie en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer tevreden over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Daniël Maas

Erg tevreden met jullie

22 december 2019

Na enkele uren op het internet, toch besloten om Administratiekaart te proberen. Ik wist niet waar ik op moest letten wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een overzichtelijk formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal opties waar ik lastig uit kon kiezen, ze waren alle 3 goed. Dus heb er nog even lang over na moeten denken. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Steven Schipper

Meesterlijk

18 december 2019

Mijn administratie was aan versterking toe dus ik ben mega blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze allemaal zo goed waren. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Björn Kramer

Top administratie

10 december 2019

Via Administratiekaart een blijvende partner gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk ondernemend en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Claudia Kuijpers

Een grote besparing

1 december 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van goede administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super tevreden. Alle punten wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Adriaan Vermeulen

Meer grip op mijn administratie

28 november 2019

Via administratiekaart is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor wat we vonden begreep snel wat mijn wensen waren en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Kevin van Veen

Groei & teamuitbreiding

20 november 2019

7 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen liet ik alles over aan mijn echtgenote dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk ben ik overgestapt naar een andere administratie specialist. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook hoe ik mijn administratie kan verbeteren. Hij denkt graag mee en weet van aanpakken.

- Thomas van Veen

Ik leer zelf nog eens wat van mijn administratie specialist

14 november 2019

Hetgeen waar ik erg tevreden mee was, is het feit dat administratiekaart jouw eisen serieus nemen. Aan de hand van jouw wensen kiezen ze de beste administratie professionals. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de beste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Hanneke van de Pol

Goede communicatie

3 november 2019

Mijn ervaring met Administratiekaart is super goed. De communicatie is voortreffelijk en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met uitgebreide antwoorden. Echt een aanrader!

- Manon Dekker

Uitstekend bevallen

26 oktober 2019

Via Administratiekaart een professioneel kantoor ingeschakeld die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk proactief en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Björn Smits

Verschillende offertes ontvangen van goede administratiekantoren

19 oktober 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van goede administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super tevreden. Alle onderdelen wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Klaas van den Bosch

verschillende offertes ontvangen

15 oktober 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn onderneming! Ik heb diverse offertes aangevraagd en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart jullie zijn de beste!

- Jeroen van den Broek

Administratie sterk aan vernieuwing toe

5 oktober 2019

Mijn administratie was aan versterking toe dus ik ben super blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze allemaal zo goed waren. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Miranda Peters

Ze hebben mijn zorgen uit handen genomen

1 oktober 2019

Omdat ik zelf helemaal geen verstand heb van administratie en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer te spreken over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Ramona Veenstra

perfecte vertaling

25 september 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Sanne Huisman

Persoonlijke touch

17 september 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geholpen en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Sebastiaan Janssen

Ontzettend geduldig en professioneel

7 september 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die de administratie onder handen kon nemen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en deze werden snel beantwoord door David van Administratiekaart. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuw administratiekantoor.

- Sabrina Kok

Prima service

1 september 2019

administratiekaart levert prima werk. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en ontving diverse offertes. Niet heel speciaals, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- René Hofman

Uitstekend bevallen

24 augustus 2019

Via Administratiekaart een professioneel kantoor ingeschakeld die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk proactief en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Sharon van Leeuwen

Ze hebben mijn zorgen uit handen genomen

20 augustus 2019

Omdat ik zelf helemaal niks snap van het doen van aangiftes en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingezet. Ik ben hier zeer tevreden over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- David van de Veen

eindelijk rust voor mijzelf door het uitbesteden

9 augustus 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en overzichtelijke administratie. Ik heb mijn eisen doorgegeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en krijg ik direct reactie.

- Cornelia Jansen

Fraai werk.

8 augustus 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart aanraden aan iedereen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Marcel Schipper

administratiekaart heeft zijn werk gedaan

25 juli 2019

administratiekaart heeft me aardig geholpen. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Ik had ze ook zelf kunnen opbellen, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus ik ben tevreden.

- Wendy Vink

Boekhouder die luistert naar mijn ideeën

24 juli 2019

Na enkele uren op het internet, toch besloten om Administratiekaart te proberen. Ik wist niet waar ik op moest letten wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een overzichtelijk formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal opties waar ik lastig uit kon kiezen, ze waren alle 3 goed. Dus heb er nog even lang over na moeten denken. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Anouk Brouwer

Verschillende offertes ontvangen van goede administratiekantoren

12 juli 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van lokale administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super blij met het werk. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Adrianus de Vries

Goede tip!

9 juli 2019

We werden geadviseerd om deze website eens te bekijken. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van iemand uit onze woonplaats. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Guido Koster

tegek!

2 juli 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een zeer tevreden klant.

- Martijn Veenstra

Ontzettend geduldig en professioneel

27 juni 2019

Ik twijfelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over het werk. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die het werk kon uitvoeren. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en deze werden snel beantwoord door David van Administratiekaart. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuwe administratie.

- Jacobus Mol

Mijn administratie is nu waterdicht

18 juni 2019

Een aantal maanden geleden was ik met spoed op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist dramatisch werk heeft opgeleverd. Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me gelinkt aan de juiste partner! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Inge Maas

Groei & teamuitbreiding

8 juni 2019

Mijn administratie werd me te veel dus ik ben mega blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. Na het vergelijken van de 3 offertes die ik in mijn mailbox kreeg heb ik uiteindelijk voor het administratiekantoor gekozen dat een goede indruk maakte met de prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Marije van der Horst

Mijn onderneming is gegroeid

6 juni 2019

Laatste half jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na een grondig onderzoek kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek vaak fout te zijn ingevuld. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die kon ons niet verder helpen. Uiteindelijk zijn we op zoek gegaan naar een nieuw administratiekantoor via Administratiekaart. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor is een blijvende partner geworde. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Nicole Schouten

Jaren partner

29 mei 2019

Al jaren help ik kennissen aan een administratie specialist via Administratiekaart. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel geduld. Ik heb tussendoor soortgelijke bedrijven geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart bevielen mij het best.

- Jolanda Jacobs

de partners worden zorgvuldig uitgekozen

16 mei 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat mijn vragen en wensen serieus werden genomen. Nu ben ik al een aantal maanden erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Gerardus Peeters

Blijvertje

14 mei 2019

administratiekaart is een absolute must! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Erg fijn om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Marieke van de Velden

blij met mijn gekozen partner

9 mei 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn onderneming! Ik ontving verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart hartstikke bedankt!

- Maartje Maas

eindelijk rust voor mijzelf door het uitbesteden

2 mei 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en geordende administratie. Ik heb mijn eisen doorgegeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en reageren ze snel terug.

- Joost Kok

professioneel & vriendelijk

20 april 2019

Via Administratiekaart een blijvende partner gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk proactief en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Maartje Verbeek

Erg tevreden.

18 april 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Sander Molenaar

professioneel

11 april 2019

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even om advies gevraagd via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een professionele meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Bianca Willemsen

Prettige samenwerking

29 maart 2019

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik heb gevonden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Robertus Vink

Mijn administratie specialist denkt goed mee

1 maart 2019

2 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen liet ik alles over aan mijn echtgenote dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor professionalisering. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook welke dingen ik moet bijhouden. Hij denkt graag mee en geeft nieuwe ideeën.

- Jolanda Meijer

De beste administratie specialist gevonden

30 januari 2019

Een aantal maanden geleden was ik dringend op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist niet naar mijn wensen heeft geluisterd . Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me gelinkt aan de juiste partner! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- David Kok

administratiekaart luistert aandachtig

3 januari 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat ze met veel zorg naar mijn aanvraag hebben gekeken. Nu ben ik al een aantal maanden erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Gerardus van Dam

Gewoon Goed

19 december 2018

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat de klant wilt. Na een formuliertje hebben we direct verschillende offertes mogen ontvangen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte bespreking. Onze organisatie werd meteen goed bekeken. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Marco Schipper

Bedankt!

27 november 2018

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles professioneel. Ze behandelen elke klant als een individu en beantwoorden graag jouw vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Steven Veenstra

Mijn ervaring is goed

14 november 2018

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die de administratie onder handen kon nemen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en deze werden snel beantwoord door David van Administratiekaart. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn partner.

- Wendy Verbeek

Uitgelichte administratiekantoren uit Berkenwoude

Accountantskantoor K.H. van Herk

Tiendweg West 17A
2941 EP Lekkerkerk
Nederland

0180 662 688
http://www.boekhouderaccountant.nl/zuid-holland/lekkerkerk/accountantskantoor-kh-van-herk

Accountantskantoor Hoekstra B.V.

Raadhuisplein 71
2941 BS Lekkerkerk
Nederland

0180 664 488
http://www.accountantskantoor.nu/accountantskantoor-hoekstra-lekkerkerk/1311064140411200

Graafland Accountants & Belastingadviseurs

Raadhuisplein 55 A
2941 BS Lekkerkerk
Nederland

0180 661 661
http://www.kantoorgraafland.nl/